Über VCC Live

VCC Live ist eine cloudbasierte Callcenter-Lösung für Call- und Kontaktcenter jeder Größe. Die Lösung bietet mehrere Kontaktcenter-Lösungen, Kommunikationskanäle und andere Dienste. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Datenbankmanagement, Projektmanagement, Nutzerverwaltung, Teammanagement, Qualitätsmanagement und mehr.

VCC Live bietet eine Telesales-Lösung, die Telesales-Kampagnen und Telekommunikationsdienste für Unternehmen verwaltet. Funktionen wie Predictive Dialer, A/B-Tests, Massen-SMS, Chat und E-Mail-Ticketing sind verfügbar. Darüber hinaus wird der Kundenservice über mehrere Kommunikationskanäle und Anrufblending angeboten. Ein lokaler und internationaler Telekommunikationsdienst wird ebenfalls angeboten.

VCC Live Pay wird verwendet, um Zahlungen während eines Telefonanrufs zu tätigen. Die Lösung hilft bei der Verwaltung von Forderungseinzug. Darüber hinaus lässt sich VCC Live in Webhook-, Database-API-, JavaScript-SDK- und Zahlungsfeedback-Anwendungen integrieren.

VCC Live bietet seine Dienste im Abonnement pro Sitz und Monat an. Der Support erfolgt per E-Mail, Online-Anleitungen, Tutorials und per Telefon.

VCC Live Software - 1
VCC Live Software - 2
VCC Live Software - 3
VCC Live Software - 1 - Vorschau
VCC Live Software - 2 - Vorschau
VCC Live Software - 3 - Vorschau

VCC Live Preis

VCC Live bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von VCC Live ist ab 55,00 €/Monat verfügbar.

Startpreis:
55,00 €/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für VCC Live

Five9 ist eine All-in-one-Cloud-Kontaktcenter-Lösung für Inbound-, Outbound-, Blended- und Omnichannel-Kontaktcenter....
wolkvox is a cloud-based call center management software that helps businesses streamline communications across...

BeInContact

BeInContact is an intuitive cloud contact center omnichannel platform. Many features are included out-of-the-box such...
uContact is a Cloud & Omnichannel solution that enables its users to manage all their voice and text interactions...

contactSPACE

contactSPACE is a cloud-based callcenter solution which helps small to large-sized organizations manage contacts and...

MaxContact

MaxContact is an omnichannel contact center solution that is designed for businesses across different sectors including...

VCC Live Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionalität
4,6
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,7
5 von 27 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Krisztina
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.6.2018

We got exactly what we wanted.

We could get rid of other softwares. Our workflows have become easier. We can save time and money. We can ensure the business continuity in all case. Any statistics can be extracted.

Vorteile

Excelent support, flexible attitude. Easy to use. Access it from anywhere. It has so many solutions. Constantly evolving system.

Nachteile

We would like to extend it to all areas of customer service, so we are waiting for the perfect e-mail management module.

Costin-Cristian
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.5.2018

VCC Live effectively changed our company, our team and our customers.

Our call center is completely changed. Our customers never hear the busy tone and they never stay in a queue. And on top of that, everything runs perfectly smooth. And let's not forget about all the support and quick responsiveness that we always get from VCC Live Team.

Vorteile

Yet very complex, it is very easy to use and to implement (the team offers full support anyway and they are very responsive and extremely nice), the performance of the software, the continuity and the constant enhancements are extraordinary. 100% stable from the beginning, no bugs, no problems.

Nachteile

There's really no such thing. The software has everything you could wish for. If you hadn't wished for a thing yet, you will surely discover it in a new update. The VCC Live team will think of it anyway :)

Amber
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 19.4.2019

VCC review

Vorteile

Easy to learn and use in a call center setting.

Nachteile

Connectivity is sometimes spotty and software can freeze or crash easily.

Tamas
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 23.4.2018

Great flexibility to integrate with our CRM systems and quick deploy for our Home Agents.

Predictive dialer increased our Outbound department effectivity by 30%.
Database API, Webhooks, Embedded browser provide us an easy integration with our ERP and CRM systems.

Vorteile

Integration possibilities, like embed browser, gave us an opportunitiy to integrate our CRM web application in to VCC. This integration provide us to deploy only VCC software at our Call Centre Agents or Home Agents. No other software (CRM) installation needed beacuse it is integrated to VCC.

Nachteile

Call quality issues in CEE countries. Lack of Mobile device support for Supervisors and Agents as well.

Antonio
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 30.4.2018

Excellent solution for distributed call center operations and home agents

Excellent customer support and limited maintenance costs. VCC is fantastic if you are looking for a simple solution to manage your outbound operations

Vorteile

Easy to manage even with distributed operations. Always-on. In 2 years of use we had probably less than a minute of downtime. Excellent customer support. Perfect for outbound telesales

Nachteile

Some of the functionalities are not so immediate and/or missing. I have never used the chat or Inbound module.

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