VCC Live
Über VCC Live
VCC Live ist eine cloudbasierte Callcenter-Lösung für Call- und Kontaktcenter jeder Größe. Die Lösung bietet mehrere Kontaktcenter-Lösungen, Kommunikationskanäle und andere Dienste. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Datenbankmanagement, Projektmanagement, Nutzerverwaltung, Teammanagement, Qualitätsmanagement und mehr.
VCC Live bietet eine Telesales-Lösung, die Telesales-Kampagnen und Telekommunikationsdienste für Unternehmen verwaltet. Funktionen wie Predictive Dialer, A/B-Tests, Massen-SMS, Chat und E-Mail-Ticketing sind verfügbar. Darüber hinaus wird der Kundenservice über mehrere Kommunikationskanäle und Anrufblending angeboten. Ein lokaler und internationaler Telekommunikationsdienst wird ebenfalls angeboten.
VCC Live Pay wird verwendet, um Zahlungen während eines Telefonanrufs zu tätigen. Die Lösung hilft bei der Verwaltung von Forderungseinzug. Darüber hinaus lässt sich VCC Live in Webhook-, Database-API-, JavaScript-SDK- und Zahlungsfeedback-Anwendungen integrieren.
VCC Live bietet seine Dienste im Abonnement pro Sitz und Monat an. Der Support erfolgt per E-Mail, Online-Anleitungen, Tutorials und per Telefon.
VCC Live Preis
VCC Live bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von VCC Live ist ab 60,00 $/Monat verfügbar.
Alternativen für VCC Live
VCC Live Erfahrungen
Funktionsbewertung
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Perfect call center solution, best customer care and technical support.
Simple to install, simple to use and get perfect experience and functionality.
Vorteile
Simple to use, you can make changes without any difficulties. This software has so many call center solutions and functionalities that I've never seen before - perfect.
Nachteile
For Inbound projects there is one bad thing. If we make new contact and it's in database and if the same customer calls the same contact mask is open and last disposition is saved. And on sales projects there is problem if we choose success disposition and if customer calls after 1 week for info about delivery there status is changed. So agents have to be very careful to make a new contact or choose the same status. If not there are not the right results/statistics.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Quelle der Bewertung
VCC Live effectively changed our company, our team and our customers.
Our call center is completely changed. Our customers never hear the busy tone and they never stay in a queue. And on top of that, everything runs perfectly smooth. And let's not forget about all the support and quick responsiveness that we always get from VCC Live Team.
Vorteile
Yet very complex, it is very easy to use and to implement (the team offers full support anyway and they are very responsive and extremely nice), the performance of the software, the continuity and the constant enhancements are extraordinary. 100% stable from the beginning, no bugs, no problems.
Nachteile
There's really no such thing. The software has everything you could wish for. If you hadn't wished for a thing yet, you will surely discover it in a new update. The VCC Live team will think of it anyway :)
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
VCC review
Vorteile
Easy to learn and use in a call center setting.
Nachteile
Connectivity is sometimes spotty and software can freeze or crash easily.
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Great flexibility to integrate with our CRM systems and quick deploy for our Home Agents.
Predictive dialer increased our Outbound department effectivity by 30%.
Database API, Webhooks, Embedded browser provide us an easy integration with our ERP and CRM systems.
Vorteile
Integration possibilities, like embed browser, gave us an opportunitiy to integrate our CRM web application in to VCC. This integration provide us to deploy only VCC software at our Call Centre Agents or Home Agents. No other software (CRM) installation needed beacuse it is integrated to VCC.
Nachteile
Call quality issues in CEE countries. Lack of Mobile device support for Supervisors and Agents as well.
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
User-friendly software, reliable contact people, quick and effective information flow
Vorteile
User-friendly, easy to use administrator platform. I can use complex settings in a few minutes by myself.
The User state log and it's drop-down-menus (quick search terms).
Customer Service and the dedicate contact are always there for help, inform us about news proactively.
Nachteile
The development request's implementation time length could be shorter.
A supervisor interface on mobile would be great.