Adversus Dialer ist eine cloudbasierte Lösung für Auto-Dialer und CRM, das kleinen und mittleren Telemarketing-, Fundraising- und Terminplanungsunternehmen helfen soll. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Terminplanung,... Mehr erfahren
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CloudTalk ist eine Verwaltungslösung für Kontaktcenter, die es Unternehmen ermöglicht, die Kommunikation mit Teams und Kunden mithilfe von virtuellen Anrufsystemen zu rationalisieren. Das Tool ermöglicht es Führungskräften,... Mehr erfahren
Dialfire ist eine cloudbasierte Callcenter-Lösung, die kleinen und großen Unternehmen bei der Verwaltung und Rationalisierung aller Prozesse für eingehende und ausgehende Anrufe unterstützt. Die Lösung verfügt über einen... Mehr erfahren
Talkdesk ist eine cloudbasierte Callcenter-Lösung, mit der Unternehmen die Kundenzufriedenheit verbessern und gleichzeitig die Kosten für die Kundenbetreuung senken können. Die Lösung nutzt IVR (Interactive Voice Response),... Mehr erfahren
GoToConnect (ehemals Jive) bietet eine cloudbasierte Unified-Communications-Lösung für Unternehmen jeder Größe in den USA. GoToConnect umfasst integrierte Produkte für Business-VoIP, Videokonferenzen und Kontaktcenter. Sie... Mehr erfahren
NICE inContact is cloud-based call center software that helps businesses to maximize the quality of leads and minimize the cost of client interaction. The solution comprises many features required to process inbound support... Mehr erfahren
Die Revenue-Intelligence-Plattform von Gong erfasst deine Kundeninteraktionen in Telefonanrufen, Webkonferenzen und E-Mails, versteht, was in diesen Interaktionen gesagt wurde, und liefert Einblicke, um deinem Team zu mehr... Mehr erfahren
For quickly growing businesses looking to efficiently scale their support teams, Dialpad provides a cloud-based call center with access to real-time customer insights. Dialpad allows users to onboard quickly and focus on... Mehr erfahren
Agile CRM ist eine cloudbasierte CRM-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. Sie bietet Kontaktverwaltung, Telefonie-Tools, Terminplanung, Marketingautomatisierung, Projektmanagement, einen Zielseiten-Ersteller und... Mehr erfahren
Five9 ist eine All-in-one-Cloud-Kontaktcenter-Lösung für Inbound-, Outbound-, Blended- und Omnichannel-Kontaktcenter. Mit der praktischen KI von Five9 können Mitarbeitende Kundenerlebnisse über Telefon, E-Mail, Chat,... Mehr erfahren
EngageBay ist eine integrierte Marketing-, Vertriebs-, Support- und CRM-Lösung, die kleinen und mittleren Unternehmen dabei helfen soll, Website-Besuchende zu akquirieren, zu binden und in Kunden zu konvertieren. Die cloudbasierte... Mehr erfahren
Twilio ist eine CPaaS-Lösung (Cloud Communication Platform as a Service), die es Unternehmen ermöglicht, Kunden über alle Kommunikationskanäle wie SMS, Video, Voice, Chat und andere Kanäle mittels voll programmierbarer APIs... Mehr erfahren
Aircall ist eine cloudbasierte Geschäftstelefon- und Callcenter-Anlage, mit dem die Kundenbetreuung und Sales-Engagement-Vorgänge verwaltet und optimiert werden können. Die Lösung wurde für Büros und Teams in entlegenen Regionen... Mehr erfahren
Kixie PowerCall ist eine cloudbasierte IVR-Lösung, mit der Nutzer ihre Verkaufsprozesse automatisieren können. Das Tool kann auch vor Ort bereitgestellt werden. Kixie PowerCall bietet den Nutzern Wahlfunktion mit nur... Mehr erfahren
VICIdial is an open-source, cloud-based contact center solution suitable for small to large call centers in a variety of industries. Key features include inbound and outbound calls, call routing, email integration, online chat... Mehr erfahren
RingCentral's leading cloud contact center offers skill-based routing, agent management, real-time insights, and more to empower your employees to deliver better customer experiences. With the right tools, your agents can meet... Mehr erfahren
Genesys Cloud CX™ cloud contact center software transforms your customer experience. It connects data across teams, tools, interactions so you have actionable insights to address customers problems with ease on any channel, at... Mehr erfahren
PhoneBurner is an outbound call center solution that allows users to log in from their computer and make calls from the connected phone, using imported or admin-provided lead lists. The system offers functionalities that include... Mehr erfahren
ChaseData CCaaS offers cloud-based, standalone call center functionality with customer service and support built into the solution. It’s designed for outbound, inbound and blended call center teams. Dialing capabilities include... Mehr erfahren
Groove is a sales productivity platform that enables revenue leaders to boost revenue-per-rep across every division of the enterprise. Groove automates administrative tasks and makes Salesforce easy to access and update from... Mehr erfahren
UJET is a cloud-based call center application that integrates with customer relationship management (CRM) solutions. It offers both voice and chat channels for customers to reach their support agents. Users can connect with... Mehr erfahren
Primo Dialler is a cloud-based call center solution that offers a predictive dialer, integrated voice response (IVR) and reporting functionalities. The solution caters to industry segments such as insurance, debt collection,... Mehr erfahren
CallingPost is Fast, Easy, & Effective way to send communications to GROUPS of all sizes. CallingPost group messaging service, sends by phone (pre-recorded voice), text (SMS), and/or email. CallingPost enables businesses to... Mehr erfahren
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Call software, virtual numbers, SMS campaigns, native CRM integrations, and lots more at... Mehr erfahren
CallTrackingMetrics is a cloud-based call tracking and contact center solution for businesses and agencies that helps with tracking campaigns, reaching new audiences through integrated text marketing and online forms and using... Mehr erfahren
Bright Pattern is a cloud-based contact center software solution which helps businesses manage multichannel service including inbound and outbound voice, email, chat, and social media. Bright Pattern scales from 5 to 10,000... Mehr erfahren
XCally ist eine On-Premise- und cloudbasierte Kontaktcenter-Lösung, die mehrere Kanäle wie Sprache, Chat, SMS, E-Mail, Fax und weitere verwaltet. Die Lösung richtet sich an Inbound-, Outbound- und Blended-Callcenter jeder... Mehr erfahren
myphoner ist eine cloudbasierte Lead-Management- und CRM-Lösung, die für Freiberufler, Vertriebsmitarbeitende und B2B-Teams entwickelt wurde, die Kaltakquise betreiben. Die Lösung ermöglicht Teams, Leads und Aktivitäten zu... Mehr erfahren
CallTools is a predictive dialer and inbound call center management solution that helps businesses manage the productivity of their call center operations. CallTools features list management with list scrubbing, recycling and... Mehr erfahren
Lifesize ist eine cloudbasierte Kollaborationslösung, die Unternehmen dabei unterstützt, mit ihren Mitarbeitern und externen Partnern in Kontakt zu treten. Die Lösung bietet Audio-, Web- und Videokonferenzfunktionen, um virtuelle... Mehr erfahren
Provide excellent customer support and triple your telesales with a cloud-based multichannel Voiptime Contact Center solution! Intelligent call routing, ACD, multi-level IVR, Progressive & Predictive dialer (with flexible... Mehr erfahren
Avaya UCaaS (formerly Avaya Aura Contact Center) is a cloud-based and on-premise call center solution that caters to all businesses across various industries. The solution allows users to offer personalized interactions to... Mehr erfahren
Convoso’s all-in-one contact center platform generates and converts leads faster using multiple communication channels. The cloud-based solution offers multiple dialing modes (predictive/power/preview) along with two-way texting,... Mehr erfahren
wolkvox is a cloud-based call center management software that helps businesses streamline communications across numerous web chat applications and social media channels such as Telegram, WhatsApp, Line, Twitter, Facebook, and... Mehr erfahren
Kavkom Predictive Dialer o hilft Unternehmen, automatisch eine Liste von Telefonnummern zu wählen und Anrufe in Echtzeit an Agenten weiterzuleiten. Die Anwendung ermöglicht es Telemarketern, Leads zu verwalten, Kontaktbögen zu... Mehr erfahren
Squaretalk ist eine kostengünstige, skalierbare und einfach zu bedienende Cloud-Kommunikationsplattform, die deinen Vertriebs- und Supportteams enorme Tools zur Steigerung von Effizienz und Produktivität an die Hand gibt. Deine... Mehr erfahren
DialMyCalls is a cloud-based auto dialer solution that helps businesses of all sizes automate voice broadcasts, text messaging and email communications. The platform enables users to import contacts and send recorded messages to... Mehr erfahren
Dialshree offers a single point of access to all the information they need regarding leads, opportunities, accounts, contacts, and more. It offers a wide range of features which include appointment scheduling, lead management and... Mehr erfahren
3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled offerings for leading CRMs, including... Mehr erfahren
AloTech ist eine cloudbasierte Callcenter-Lösung, die Funktionen wie Sprachaufzeichnung, Sprachanalyse, prädiktiven Wähler, automatische Anrufverteilung und interaktive Sprachantwort bietet. Die Sprachanalysefunktion bietet... Mehr erfahren
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. HoduCC is a contact center software designed to help businesses... Mehr erfahren
Ricochet360 is a cloud-based, integrated call center, customer relationship management and marketing automation solution. Designed for small to large businesses, it comes with a progressive dialer for users to automate processes... Mehr erfahren
CloudCall ist eine cloudbasierte Lösung für Telekommunikation und Business-VoIP. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Power Dialer, Anrufberichte, Echtzeitdashboards und automatische Anrufverteilung. Das CloudCall-Portal hilft... Mehr erfahren
uContact is a Cloud & Omnichannel solution that enables its users to manage all their voice and text interactions in the same place. This way, it makes agents' work simpler, more organized, and -why not- more enjoyable too; and... Mehr erfahren
Call Logic is a predictive dialer software that helps sales teams streamline phone calling campaigns to close maximum deals. Key features include real-time scrubbing, smart caller IDs, TCPA compliance, click-to-call, whisper... Mehr erfahren
CloudAgent is a cloud-based call center solution that enables businesses to engage and interact with customers via multiple channels including voice, chat, email, SMS messages and social media platforms. Professionals can utilize... Mehr erfahren
LiveVox (Nasdaq: LVOX) is a powerful, next generation contact center platform that powers more than 14 billion interactions a year. They seamlessly integrate omnichannel communications, CRM, AI, and WFO capabilities to deliver... Mehr erfahren
As all-in-one software solution for sales teams, Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automation that businesses can use on any device. Aloware gears sales and support teams with the right... Mehr erfahren
Ytel Contact Center is a cloud-based integrated marketing suite that caters to SMB call centers and businesses with dedicated phone support teams, helping them manage multi-channel communications. The solution offers features... Mehr erfahren
CallFire is a cloud-based platform that provides call centers with automated outbound campaign options and helps to track their business progress and functions. The main functions of the app include text messaging, voice... Mehr erfahren