Call Center Studio

4,5
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,5
Gesamtbewertung
Bewertungen

Über Call Center Studio

AloTech ist eine cloudbasierte Callcenter-Lösung, die Funktionen wie Sprachaufzeichnung, Sprachanalyse, prädiktiven Wähler, automatische Anrufverteilung und interaktive Sprachantwort bietet. Die Sprachanalysefunktion bietet automatische Spracherkennung und Echtzeit-Sprachanwendung über ein integriertes Text-zu-Sprache-Tool. Die Lösung ermöglicht es Nutzern, Marketingkampagnen für ausgehende Anrufe mithilfe einer Anruf-Skripting-Funktion zu erstellen. Nutzer können auch angepasste Berichte über eine Data-Mining-Schnittstelle erstellen. AloTech bietet ein Supervisor-Dashboard für Nutzer, um die Leistung und Qualität der Agenten, die Anrufzeit und die Anzahl der Anrufe zu überwachen, die getrennt werden. Die Daten der Kunden werden durch Datenverschlüsselung und geografische Redundanz geschützt. Weitere Funktionen umfassen CTI (Computer-Telefonie-Integration), Voicemail, eine automatische Umfragesuche, intelligentes Routing und ein HTML5 Wallboard. Zu den Integrationen gehören SAP CRM, Windesk, Zoho, Sestek, Salesforce, Zendesk, Mi4Biz und Microsoft Dynamics. Support erfolgt per Live-Chat und E-Mail.
Call Center Studio Software - 1
Call Center Studio Software - 2
Call Center Studio Software - 3
Call Center Studio Software - 4
Call Center Studio Software - 5
Call Center Studio Video
Call Center Studio Software - 1 - Vorschau
Call Center Studio Software - 2 - Vorschau
Call Center Studio Software - 3 - Vorschau
Call Center Studio Software - 4 - Vorschau
Call Center Studio Software - 5 - Vorschau

Call Center Studio Preis

Call Center Studio bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Call Center Studio

Five9

4,2 (468 Bewertungen)
Five9 ist eine All-in-one-Cloud-Kontaktcenter-Lösung für Inbound-, Outbound-, Blended- und Omnichannel-Kontaktcenter....

3CX

4,4 (427 Bewertungen)
3CX Phone System ist eine Open-Standards-Kommunikationslösung, die sich für Unternehmen jeder Größe eignet, die alle...

LeadDesk

4,8 (13 Bewertungen)
LeadDesk ist eine cloudbasierte Kontaktcenterlösung für vielbeschäftigte Vertriebs- und Kundenserviceteams. Die...

Bitrix24

4,2 (924 Bewertungen)
Bitrix24 ist ein Online-Workspace für kleine, mittlere und große Unternehmen. Die Lösung beinhaltet über 35 integrierte...

CloudTalk

4,4 (263 Bewertungen)
CloudTalk ist eine Verwaltungslösung für Kontaktcenter, die es Unternehmen ermöglicht, die Kommunikation mit Teams und...

Talkdesk

4,5 (727 Bewertungen)
Talkdesk ist eine cloudbasierte Callcenter-Lösung, mit der Unternehmen die Kundenzufriedenheit verbessern und gleichzeit...

LiveAgent

4,7 (1653 Bewertungen)
LiveAgent ist eine Online-Live-Chat-Plattform für E-Commerce-Unternehmen auf kleiner und mittlerer Ebene. Die Plattform...

Zendesk Suite

4,4 (3998 Bewertungen)
Zendesk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Management-Lösung, die anpassbare Tools zur Erstellung eines Kundenserviceportal...

Salesforce Service Cloud

4,4 (774 Bewertungen)
Service Cloud von Salesforce ist eine cloudbasierte Kundenservice-Management-Lösung, die entwickelt wurde, um Kundenserv...

Nutzerbewertungen zu Call Center Studio durchsuchen

48 von 48 Bewertungen
Sortieren nach:
Louis
Louis
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.12.2021

Call Center Studio makes our deployment easier.

Overall experience with CCS has been remarkable. I love working with the entire team and will make sure to use them for all our projects in which we can.

Vorteile

Call Center Studio is easy to use and learn. We have been able to deploy 2 projects in the last year with complete help from the CCS team. They are very responsive and helpful.

Nachteile

The only complaint I had about the product was every disposition for outbound dialing required a scheduling. However, the CCS team fixed this after we requested a change.

In Betracht gezogene Alternativen

Five9

Gründe für den Wechsel zu Call Center Studio

Chose the platform in order to deploy easily an utilize for small internal campaigns and projects to support the organization. For a fraction of the cost and ease of implementation we were able to do so.
Nazim
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.7.2021

Call Center Studio Experience ( 4 years )

overall very easy. I can get any report I want. Instant view, control from phone. It is very easy to access from anywhere. Sound recordings are complete. thank you so much.

Vorteile

very easy to use and economically inexpensive. I can get support very fast.

Nachteile

This software is under the minuscule. I've been fine for 4 years.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 30.11.2018

Good software, can improve.

Very practical for someone who need hourly, daily report.
Has all features for tracking, control and supervission.

Vorteile

As a supervisor it's very practical to get some reports for the agents performance.
I can check live the status from customer support agents to see who is available, busy, etc.

Nachteile

Sometimes there are some interference in the calls.

AYLİN
AYLİN
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 30.10.2020

Aylin Kılıç -Planing Manager

overall comfortable to use, not complicated

Vorteile

User Friendly, simple,
wide report opportunity, containing new technologies, accelerating

Nachteile

There may be information boxes in the menus

In Betracht gezogene Alternativen

3CX

Warum Call Center Studio gewählt wurde

alotech is more useful, more modern, meets almost all my needs

Zuvor genutzte Software

3CX

Gründe für den Wechsel zu Call Center Studio

alotech is more useful, more modern, meets almost all my needs
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 16.7.2021

Great system for monitoring calls and keeping track of representatives stats

Call Center Studio has been great for helping me monitoring my representatives and making sure that they are getting the training that they need.

Vorteile

I really like the Live Call Listening
It allows me to get a real-time assessment done on my representatives so that I can provide feedback.
The status change feature is also one of my favorites because it allows me to see who is having a hard time on their calls. My favorite feature is that I can customize my dashboard to see what stats I am looking for. That is amazing.

Nachteile

It could be a little more user friendly when it comes to reading the stats. It can be confusing if you don't know what you are looking at

Gülsen
Gülsen
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 17.12.2021

Good product, value for money

Vorteile

When we first implemented this software back in 2016, Call Center Studio in Turkey was very helpful while setting up the account. We integrated all other inbound & outbound communication to it, we can customise many things & add rules. That's why we like it.

Nachteile

Interface for the user is a bit complicated. It should be much easier to find what you are looking for.

Gani Can
Gani Can
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 13.6.2018

Stable, a product with a good team. Alotech prove our cloud call center choice is right.

Vorteile

Strong customer support, flexible and easy integration possibilities, pricing. Alotech is best solution to build professional call center with low costs.

Nachteile

Custom reports. We're not usual call center and we need some custom reports. But, Alotech can not provide us with these reports. Unfortunately, a high development fee is required for these simple reports.

Emre Kadir
Emre Kadir
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.6.2018

its so good

Vorteile

speed is my most like about this software. when i want to call its quickly fulfill.
it is most important . thnk

Nachteile

useless is my least like about this software. I think I should create quick shortcuts for things I want to do.

Onur Can
Onur Can
  • Branche: Unterhaltungselektronik
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.5.2018

excellent product to use, totally user friendly

Vorteile

easy to use, one the cheapest platform that a firm can purchase, and also its consultants are super to work with!

Nachteile

Maybe the main screen can be changed,

Zafer
Zafer
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 12.6.2018

excellent support, easy to integrate, easy to use,

Vorteile

Usage is not mixed, the need for training is minimal. The management screens are very successful and satisfy the need. Simple and goal-driven. All critical data is easily accessible.

Nachteile

Although there are some shortcomings of outbound call reports, the technical support unit responds quickly.

fatih boran
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.12.2021

Best Affordable Cloud Call Center Platform

I started up my Technology Call Center at 2011, using Call Center Studio Platform.

Those days there were no Cloud Call Center Software alternatives at all.

I can easily say, I could not stand up, till then, if CCS was not there with me.

The CAPEX cost of building up a call center was more than what I paid for CCS since 2011.

So it is an easy and clever choice to use CCS Platform.

The CCS team on the other hand is amazing. We are like a family, most of them I know more than 9-10 years.

They are available anytime anywhere, to help you perform preciously.

Vorteile

The Flexibility, easy to setup, easy to integrate, easy to use.

99.999999 availability, no downtime yet recorded since 2011.

Nachteile

nothing at all :)

the CCS meetups was once held in every month. Hope to see those days again :)

ahmet
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.11.2020

My thoughts on call center

Frankly, I do not comment on this question without using the application in detail.

Vorteile

I do not use the software. My inner client uses it. Monitoring of calls on computer based on the information I receive from them. It is a nice feature to receive incoming calls over the computer without a phone, in my opinion.

Nachteile

It is very bad situation that this software does not work on google chrome browser.

Serdar
  • Branche: Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.10.2020

Alotech is more than our business partner

Its enjoyable to work with them. They are always solution oriented. They are calling us a weekly and hard work for to be better call center.

Vorteile

usefull, language options, 24 hours support, they are constantly improving, system working nearly zero fault.

Nachteile

We dont have any like less. All is perfect with them since 5 years.

Korhan
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.12.2021

Best In Mobility

Vorteile

I used systems like Avaya, Cisco etc and Call Center Studio replaces all those old, hard-wired and complicated systems. Best thing is the mobility, you can take calls in a cafe, park or in your home without any hassle. All you need is internet and a mobile device or PC.

Nachteile

UI can be made better in UX principles. It's super easy by the way but with the help of recent design principles it will be much better.

Çiğdem
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.9.2021

The best in the market

This is the first cloud product I experienced. It is much more flexible than the desktop products. It is fast and almost everything is possible.

Vorteile

Very easy to use. Admin panel is user friendly as well. Support is awesome. Great reporting options also they manage to prepare customized reports.

Nachteile

Not crucial but an individual dashboard would be nice to have.

Ercan
  • Branche: Eventservice
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.12.2021

IT manager

integrated quickly, users adapted very quickly thanks to the program training and it is very simple to use

Vorteile

best userscreen and very simple to use, users quickly adapted...

Nachteile

to be simple :) , The usage could have been a little more detailed and comprehensive.

Ufuk
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.12.2021

One of the best Call Center Tool

Call Center Studio service has reasonable price in comparison with its rivals who provide similar features.

Vorteile

Easy to use, easy to manage and personalize, fast connection, can be integrated to any other third party applications

Nachteile

To be honest, I can say none for this question.

Barış
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.11.2020

SUCCESSFUL

User friendly with ease of use

Vorteile

SUCCESSFUL INTEGRATION
Quick Solution
Knowledgeable team

Nachteile

The design is very simple
Connection Failed

Verifizierter Rezensent
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 13.6.2018

easy to use, cool UI.

integrations with salesforce is a good asset

Vorteile

integrations are easy to use also main panel is so simple. user friendly. But the most good part is customer support. they are all friendly and helpful.

Nachteile

sometimes I have some problems with operators when we are on call, but it's not a big deal. Alotech team fixes it quickly

Kemal
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.10.2020

Call Center Studio is our right hand.

They did almost everything what I requested.

Vorteile

The most important feature of Call Center Studio, It consolidated many critical features in one solution, It has advanced ACD solutions + Call Recording + Call Evaluation + Callback options + Integration with many other + Advanced IVR solutions +Rapid Support!

Nachteile

They did a lot of things beyond my imagination.

Seda
  • Branche: Fluggesellschaften/Luftfahrt
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.10.2020

Useful Call Center Studio

Vorteile

comprehensible, simple, useful and always increases efficiency

Nachteile

The development part is progressing slowly ,Chat part is insufficient , needs to offer a faster solution

Verifizierter Rezensent
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.5.2018

User friendly

Vorteile

There is no complicate software. Because it is working on the cloud. Expert and professional company.

Nachteile

There is no anything I do not like.

Antwort von Call Center Studio

Thank you very much!

Beantwortet am 30.5.2018
ASLI
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.10.2020

Make your dreams come true

Inbound,Outbound,report ,campaign management,

Vorteile

I can use it myself,I can get report ,I can listen to the calls

Nachteile

There is no feature I don't like,I am glad

Oguzhan
  • Branche: Onlinemedien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 17.12.2021

BluTV - Our experience

Vorteile

easy integration, quick installation, rapid developments

Nachteile

Interface, rare problems, lack of application

Sarper
  • Branche: Pharmazeutika
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.10.2020

You should make some check. You should listen your customer.

It's good. We've tried 2 more companies. You're the best.

Vorteile

Not a client, cloudbase programming is best

Nachteile

A little bit slow. Some features must have but you dont.
Reportpage. Reports are useless sometimes. For example, time tables includes decimal numbers and also same think count of everything. It's useless. Every time I check report, I have to format them all.

Bedii
  • Branche: Öl & Energie
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.12.2021

No Investment and very easy

I recommend and 3 customers started using it through me and they are very satisfied.

Vorteile

Reasonable price advantage, service support, lack of investment

Nachteile

I am satisfied with all the features I use

Verifizierter Rezensent
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 12.6.2018

850 plus IVR were installed in very short term. It was great.

Vorteile

Software has a user friendly interface. Learning how to administrate all the features is very easy. Customer support is also quite well. They take remediation actions immediately when you informed an issue .

Nachteile

Reporting section is not scalable. You cannot design your own dashboard. But when you describe what you would like to see they develop the report for you.

Nazim
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.11.2020

Alo tech evaluation

Vorteile

user interface is very easy and reporting is made easy.

Nachteile

I had no problem this program. min 3,5 years

Elvan
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 5.1.2022

be honest

Vorteile

What I like best about this software is how simple it is to measure employee performance. It can also be used on mobile devices.İt is so important for pandemic.Furthermore, it is very simple to track incoming and outgoing calls.

Nachteile

There is nothing I dislike about this software.

Nazan
  • Branche: Druck
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.6.2018

Every time I communicate, I have experienced that I am a valued customer

First of all, we use this software with pleasure, allowing us to reach our customers with easy installation. Detailed and clear reports help us to take the necessary actions to show us the numerical value of the work we do

Vorteile

I like helping, result-oriented, easy-to-travel, especially if your technical team needs help every hour, day by day, and it's nice to be ready to help you troubleshoot.

Nachteile

I know you are a self-developing company, but I think that there is not enough information about the system-related development changes and innovations. I do not like to be aware of innovations without asking or blending

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 12.6.2018

Cheap, fast adopted and best customer experienced support team ever

We used ALOTECH to get payment on the phone

Vorteile

The software is very eased to use, also very quickly can integrate with your web services. What I most liked is their customer support. Account managers are very close contacted and know what they are doing.

Nachteile

Detailed on phone payment page integration with iyzico payment was a little bit hard. Especially if you are a marketplace startup and want to grab payment on the phone, you will definitely need support for integration.

Tamara
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 15.6.2018

Rocky and Unpredictable

I can easily contact any client I want with an internet connection and a head set.

Vorteile

I like the ease of use - it is quite easy to call and to follow up on previous calls done. Also like how every missed call is received via a voice mail message to my inbox.

Nachteile

So many connection problems. I call clients in Saudi Arabia and Egypt from Istanbul and I never know what to expect. Many days I would be lucky if I get to have a minute phone call with a client before he loses me or I lose him or I get stuck in a loop of the conversation and can no longer reach him. The connection problems really hinder my job and waste my time.

Mustafa Çağrı
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 13.11.2020

Problem-free

Vorteile

Easy to use, easy to implement, very agile when needed

Nachteile

reportings, data extraction time, self-service

Burak
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.11.2020

New Generation Call Center

Vorteile

Providing accessible to callings from anywhere without "blockages"
Satisfying "default" reporting service

Nachteile

It is okay but merchant control panel can be redesign to be better

Cihad
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.10.2020

Quality Solution

Vorteile

It works stably and allows flexible configuration.

Nachteile

Interface design is old, it could be better

Bilge Burakhan
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.5.2018

a magnificient product

Vorteile

SAAS product

Pay as go

Expensive

Great reporting system

7/24 help desk

Google cloud platform

Nachteile

Maybe the logo could be better..

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 12.6.2018

Easy setup, web interface, good sound quality

Mobilty and good call quality

Vorteile

Alotech has a web interface that allows you to call your customers and colleagues whereever you are. It has an easy setup and sound quality is good.

Nachteile

Web interface could be better. When you are making a call sometimes it takes 5-6 seconds to connect.

Mehmet
Mehmet
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 12.6.2018

I think application transitions should be fluent.

Vorteile

- simple but needs to be improved.
- very few errors are encountered.
- It seems as if options menu should be.

Nachteile

- slow acceleration is required.
- customer information is fully contained.
- There are also errors in exporting report screen as excel.

Onder
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.6.2018

I am satisfied with my experience.

I have a good working cloud santral. This is enough :)

Vorteile

To able to direct incoming calls to my teammate easily. Managing time and day preferences to be online is easy. Sales staff is very helpful.

Nachteile

We should not wait for invoices. It must be online. I want to download my invoice. I also want recurring payment system with credit card.

Verifizierter Rezensent
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.6.2018

Easy to use

Vorteile

easy to use and setup, wide range support, online interface lets you to connect whereever you are online

Nachteile

no cons in general but sometimes web interface's sound quality drops a while. But I assume it's related to the internet connection quality

Stefana
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 12.6.2018

in general positive, user friendly

Vorteile

the fact that the calls are recorded and accessible immediately for listening and also the reporting feature

Nachteile

The helpdesk is rather slow, it is not always easy to identify errors, the buttons get blocked in the application.
The calls go into a loop very often and that requires multiple calls in order to finish a conversation. The quality of the line can suffer improvement.

Tatiana
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 28.12.2021

A CCS Agent

This software helped me to make a lot of money when I was out of work so I will be forever grateful

Vorteile

I liked that the auto dialer was a pop up window instead of a tab because it made it easier to navigate in between screens

Nachteile

I did not like that you could not see messages from supervisors unless you were on the screen

Valery
  • Branche: Personalwesen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 6.1.2022

CCS is Convenient to use

Vorteile

It is convenient to reach out to different departments for inquiries.
Employees don't need to bother to visit the station when they need to know something.
Due to current situation as well this is helpful as face to face interaction is limited.

Nachteile

I just find the chat box smaller and a little inconvenient especially when something pops up on your PC.

Miriam
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 12.6.2018

Good experience with Alotech.

User support is the best, Evren is a great professional.

Vorteile

I like that I could have conversations without a limit of time.
A list of the calls with the date & hour and the spent time.

Nachteile

The delay in the sound between the speakers.
Some calls didn't work properly sometimes.
It would be better if I could see a list that contains the calls that I couldn't answer. (Both of them, the ones that I couldn't answer while I'm available, and the ones that couldn't answer because I was log out or at lunch, etc).
It would be ok if I could listen to the recorded calls too, sometimes it helps in clearing some doubts after the call.

Dilsah
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.6.2018

AMAZING

I provided the control authority during the interview

Vorteile

STATUS SELECT, meeting key , up to date, sustainability, easy application,continuous updating of version

Nachteile

THE FREEZING, status change not possible, overtime, call again during a call,sticking,stuck in the play key

Yasemin
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.6.2018

easy,useful,all-purpose,fast

Vorteile

A preferred program for being descriptive and easy to use. I can see all my personal data on a single page.

Nachteile

Non- regularity of call evalulation tab, complicated and not sequential. Sometimes there are two calls at the same time.

Billy
Billy
  • Branche: Schreiben & Editieren
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 6.5.2021

Great managment

For now, i think is pretty usefull. If you are interested in this kind of software.

Vorteile

One of the thing i like the most is the interactions we DO have with the person behind the phone, also is important to mention that being able to call this service 24/7 is awesome.

Nachteile

Connections problems may be the only thing that make my interaction lower.

Saran
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.6.2018

Full Call Center Experience with Ease of use

Vorteile

Easy to deploy with zero hardware cost. All of the system operates on Google Cloud Platform which offer great uptime.

Nachteile

Lack of Local languages in User interface. Support portal also offered with a mixture of Turkish and English languages.

48 Bewertungen

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