Über Talkdesk

Talkdesk ist eine cloudbasierte Callcenter-Lösung, mit der Unternehmen die Kundenzufriedenheit verbessern und gleichzeitig die Kosten für die Kundenbetreuung senken können. Die Lösung nutzt IVR (Interactive Voice Response), ACD (Automatic Call Distribution) und kompetenzbasiertes Routing. Anrufer werden an den Agenten weitergeleitet, der am qualifiziertesten ist, um die Anforderungen zu erfüllen.

Talkdesk zeigt den Namen, das Bild, die Kontaktinformationen, Kaufhistorie und Kontaktverlauf des Anrufers im Browser des Agenten in Echtzeit an, damit er seine Gespräche personalisieren kann. Das System automatisiert Aufgaben, sodass bei jedem neuen Kontakt ein neues Profil erstellt wird. Wenn ein Anruf verpasst wird, sendet Talkdesk eine E-Mail mit Anrufdaten, einer Voicemail-Aufzeichnung und einer Transkription. Manager und Agenten können mit Anrufüberwachung, Anrufaufzeichnung und Echtzeit- und Verlaufsberichterstattung auch datengesteuerte Entscheidungen treffen.

Das System lässt sich in verschiedene Programme integrieren, darunter InfusionSoft, Salesforce, Desk.com, Zendesk und Shopify. Der Preis gilt pro Vertriebsmitarbeitendem und Monat. Support wird per Wissensdatenbank, E-Mail und Telefon angeboten.

Talkdesk Software - 1
Talkdesk Software - 2
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Talkdesk Video
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Talkdesk Software - 5 - Vorschau

Talkdesk Preis

Talkdesk bietet keine Gratisversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Talkdesk

8x8 X Series

8x8 X Series is a cloud-based solution that helps businesses of all sizes establish communication via text messaging,...
Five9 ist eine All-in-one-Cloud-Kontaktcenter-Lösung für Inbound-, Outbound-, Blended- und Omnichannel-Kontaktcenter....
Aircall ist eine cloudbasierte Geschäftstelefon- und Callcenter-Anlage, mit dem die Kundenbetreuung und Sales-Engagement...

NICE CXone

NICE inContact is cloud-based call center software that helps businesses to maximize the quality of leads and minimize...

Vonage Business Communications

Vonage Business Solutions ist eine cloudbasierte Kommunikationslösung, die sich für kleine und mittelständische...
Zendesk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Management-Lösung, die anpassbare Tools zur Erstellung eines Kundenserviceportal...

Talkdesk Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionalität
4,4
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,6
5 von 685 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Cortney
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.11.2019

TalkDesk is above the rest! - Cortney K

TalkDesk has been reliable and above the rest. We started with ShoreTel and switched to TalkDesk and the improvements are not measurable.

Vorteile

The ease of use is the best. As long as you have an established internet connection, you can use TalkDesk anywhere!

Nachteile

Sometimes the audio is best when connected via ethernet cable.

Kallen
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.9.2020

Talkdesk: The perfect tool for your support team!

It has been an awesome experience using Talkdesk. This software has allowed us to grow and has supported us at every step. Additionally, their CX team is outstanding and very supportive.

Vorteile

This software is incredibly easy to use. Agents learn to use this tool in a matter of moments. Additionally, the Studio for IVR allows incredible flexibility in our IVR. This has made it easier for client to get to the correct team and helped to improve their overall satisfaction.

Nachteile

The Reports. Talkdesk recently launched Explore which houses all the reports in one location but it is still really hard to know which report to run. Once you find your desired report, you need to pull it out to excel or google sheets to manipulate the data and build any kind of visual.

However, most of the data you want can be found in these reports.

In Betracht gezogene Alternativen

8x8 X Series

Warum Talkdesk gewählt wurde

We needed more features at the right price

Zuvor genutzte Software

8x8 X Series

Gründe für den Wechsel zu Talkdesk

Talkdesk had all the needed features (IVR, Recording, Monitoring call, real time report) and was the right price.
Tyson
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 24.8.2020

Sleek Product for Small Start-Ups

Vorteile

Talkdesk is a very easy and intuitive product to figure out, both on the front and back end. If you come across any issues, their support team is always quick and thorough with their responses.

Nachteile

One of my biggest obstacles with TalkDesk is the reporting functionality. While I feel the front end is great, the back end reporting is sort of all over the place. Many of the reports need to be sent, rather than viewed in the browser. If they made the reporting as intuitive as the call interface, this product would be stellar!

In Betracht gezogene Alternativen

8x8 X Series

Zuvor genutzte Software

8x8 X Series
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 8.6.2022

Compelling Platform

Overall I'm happy with talkdesk, call quality is great, recordings are high quality and has no issues during playback. Administrator features are well designed. The only issue I have kind of frequently is searching for calls but I got used to it, so overall I'm pretty satisfied with Talkdesk.

Vorteile

From user perspective, it's simple yet effective tool. Quality is great and all the calls are stored. Recording's never have any issues and the call quality is pretty good. From an administrator perspective, creating dashboards is a great feature to get an overall view. Coaching is also an amazing tool, allowing you to guide the agent through difficult cases.

Nachteile

Lack of search function for the calls is one of the biggest pain points. You need to go through all the chats and find the one you are looking for, Instead of just having a search bar that would allow you to search calls to specific number. Other thing could be the issue with some providers, causing trouble to make calls,

Anthony
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.8.2020

My Talkdesk experience

All people from Talkdesk are very involve since the deployment process. During implementation, we deal with PS, they are just amazing, and they understand very well our organization and how we work. They also help us to improve our contact center. After implementation, we have our CSM and TAM who are taking over and it was very smooth. When we were on "run" the support team have been also very reactive, they answer very fast on all our quick request.

Vorteile

The best feature for me is the Salesforce integration. It was on our main requirement and I'm really happy because it's 100% integrated. The other thing very important is the easy way to implement the solution. Talkdesk is a very user-friendly tool and it's an easy software to use

Nachteile

I would like to have more options and granularity on the Talkdesk roles and be able to personalize more who get access on which feature

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