Über Zoiper

Zoiper ist eine cloudbasierte und On-Premise-Softphone-Lösung, die sich an Serviceanbietende, Callcenter, VoIP-Integrationsanbietende, Mobilfunkbetreibende und Unternehmen richtet, die Softphones unabhängig von ihrem Serviceanbieter benötigen. Die Lösung aggregiert Kontakte aus verschiedenen Quellen wie Outlook, Windows, Android, iOS und allen eingehenden Anrufen, um ein Adressbuch zu erstellen. Text-, Sprach- und Videokommunikation werden verschlüsselt, um Abhören zu verhindern. Zoiper kann in CRM-Lösungen, Outlook- und Thunderbird-Plug-ins integriert werden. Das System umfasst auch die Nummernerkennung. Nutzer können die Wahlfunktion von Zoiper mit anderen VoIP-Dienstanbietenden kombinieren oder mehrere Anbietende für verschiedene Zielorte haben, um für jede Region ein Preisangebot zu erhalten. Zoiper bietet ein eigenes SDK (Software Development Kit) zur Integration seiner Funktionalitäten in jede Hardware oder Software. Zu den weiteren Funktionen gehören automatische Anrufannahme, Bereitstellung, Anrufaufzeichnung, Taktversatz und Verzögerungsreduzierung und ein Jitterbuffer. Support wird per E-Mail und über ein Online-Forum bereitgestellt.
Zoiper Software - 1
Zoiper Software - 2
Zoiper Software - 3
Zoiper Software - 4
Zoiper Software - 5
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Zoiper Software - 4 - Vorschau
Zoiper Software - 5 - Vorschau

Zoiper Preis

Zoiper bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Zoiper ist ab 49,95 €/einmalig verfügbar.

Startpreis:
49,95 €/einmalig
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Zoiper

Zoiper Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionalität
4,2
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,0
5 von 108 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Renan
Renan
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.6.2021

Softphone for everyone

I used intensively and managed the use of this software in a call center, fully operational and meeting demand.

Vorteile

A softphone that is small and easy to use, available for the most varied platforms and with clean and clear configurations.

Nachteile

Compatibility with some other communication features require more specific configurations.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 14.4.2020

Calling expert for Covid Crisis

It is nice addition to the store.
It's makes global calling experience more worthy.
It's helps to record the calls over cloud and that is very important for business quality prospective.
It helps to leave your phone systems or equipment forget without any second thought.
It helps to work from any corner of the world without any dependency of IT which was a big concern for organization,.
Thats all for now and once again Zoiper will go high ,I can tell you.

Vorteile

What i really like is the way it helps the 21st business who are experiencing critical time across the globe due to Covid 19 epidemic, which compelled people to lock down at home but help your employer at work. I feel like due to such wealthy and powerful tool or software like zoiper this has been possible for employee like us to deliver the best ,disregard small challenges at your new work desk at home.As 21century organization work across the globe as common thing but this software really helps to overcome the calling challenges, server,security,equipment etc and most importantly it deliver absolute security to connect across the globe in the same way a secure connection provided at your organization desk for business for which organization spends millions and billions ,using phone systems , record calls for quality,monitoring , individual lines extension etc.It make things so easy for a global business to survive with more determination which cannot be easily forgotten.I think it took all the pain a business was striving for to fulfill the needs of one's organization .It feels amazing to explore such softwares more and more.

Nachteile

It's only two weeks I am using this software and their is lot to explore .only thing I could say it's amazing however my personal feeling about this software is I think The FAQ section needs to be looked into .few more details would be more helpful to use by a newcommer

Agustin Dario
Agustin Dario
  • Branche: Wein und Spirituosen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 24.5.2021

Recommendable

It is an alternative software in my opinion, I would not choose it as the first option. Also, it is not software for everyone, many colleagues who do not understand much about technology or even new people in the office at first it is difficult to train them.

Vorteile

I like that it is an alternative to the usual program that we use to make outgoing calls from the office.

Nachteile

Sometimes it locks up and leaves calls on hold and you cannot use the computer on which it is installed.

kariuki
kariuki
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 25.12.2018

Zoiper review

Zoiper has been helpful softphone, no need to buy hardware phones at our organization. Getting it for free has been great and paying a little more amount for more features.

Vorteile

Its easy to integrate along multiple operating systems (Mac OS, windows etc). The audio quality is also okay, once installed users can easily use it without strain, also it doesn't annoy with unnecessary updates. Try it for your SIP/VoIP account

Nachteile

The User Interface can be made more appealing to users. On my PC once I disconnect my headphones and get them back, the software doesn't switch the speakers to headphones you have to go to settings then audio to select speakers. Also can't use same account on multiple devices.

Jonathan
Jonathan
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

4
Bewertet am 16.11.2017

ZoiPer softphone does the trick

Vorteile

ZoiPer has given us the ability to dial multiple phone numbers from the computer, opposed to dialing numbers on a traditional desk phone. Paired with our high-speed dialer software PIMSware, one sales agent can call up to five phone numbers simultaneously and the first one to pick up will be connected.

We have used ZoiPer plainly for its VoIP ability, but I have noticed there are a lot more features with the mobile version. I have used it on a tablet for business communications, and it presents itself to be more professional than say Skype or Messenger.

Nachteile

The appearance/design of ZioPer looks outdated. It is reminiscent of the mp3 player WINamp from decades ago. Other than that, I have no complaints of it's functionality.

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