LiveAgent ist eine Online-Live-Chat-Plattform für E-Commerce-Unternehmen auf kleiner und mittlerer Ebene. Die Plattform bietet eine Live-Chat-Anwendung, Ticketverwaltung, Online-Self-Service-Portale sowie Änderungs- und... Mehr erfahren
49 Produkte
CloudTalk ist eine Verwaltungslösung für Kontaktcenter, die es Unternehmen ermöglicht, die Kommunikation mit Teams und Kunden mithilfe von virtuellen Anrufsystemen zu rationalisieren. Das Tool ermöglicht es Führungskräften,... Mehr erfahren
GoToConnect (ehemals Jive) bietet eine cloudbasierte Unified-Communications-Lösung für Unternehmen jeder Größe in den USA. GoToConnect umfasst integrierte Produkte für Business-VoIP, Videokonferenzen und Kontaktcenter. Sie... Mehr erfahren
Bitrix24 ist eine Client-Management-Lösung, die Unternehmen eine Plattform zur Organisation und Verfolgung von Interaktionen mit potenziellen oder bestehenden Kunden und Partnern bietet. Mit der Software können Nutzer... Mehr erfahren
Squaretalk ist eine kostengünstige, skalierbare und einfach zu bedienende Cloud-Kommunikationsplattform, die deinen Vertriebs- und Supportteams enorme Tools zur Steigerung von Effizienz und Produktivität an die Hand gibt. Deine... Mehr erfahren
Zoho Voice ist eine Cloud-Telefonsoftware, mit der du problemlos geschäftliche Anrufe von überall und von jedem Gerät aus verwalten kannst. Die Lösung lässt sich nahtlos in andere Zoho-Anwendungen wie CRM, Desk, Recruit und Bigin... Mehr erfahren
RingCentral MVP is a cloud-based business communications solution that offers tools for Messaging, Video and Phone. Core features of the solution include conferencing, auto-recording and unlimited long-distance and local... Mehr erfahren
Grasshopper is a cloud-based virtual phone service that helps small to midsize enterprises establish communication with customers through local and toll-free numbers. It provides several modules, including call forwarding,... Mehr erfahren
3CX Phone System ist eine Open-Standards-Kommunikationslösung, die sich für Unternehmen jeder Größe eignet, die alle Funktionen eines fortschrittlichen Kontaktcenters zu einem Bruchteil der Kosten haben möchten. 3CX kann deine... Mehr erfahren
RingOver ist ein cloudbasiertes Geschäftstelefonsystem für flexible Teams zur Vereinfachung der Anrufabwicklung. Erhalte virtuelle Nummern in über 60 Ländern und profitiere von kostenlosen und unbegrenzten Anrufen. Vertriebs- und... Mehr erfahren
Cloud communications provider RingCentral has expanded into the Call Center space with their Contact Center solution. The integrated suite powered by inContact offers Automatic Call Distribution, Interactive Voice Response, CTI,... Mehr erfahren
Bria ist eine Softphone- und Unified-Communications-Lösung, die von CounterPath entwickelt wurde. Mit Bria können Unternehmen ihren Mitarbeitenden die Möglichkeit geben, geschäftliche Anrufe von unterwegs aus anzunehmen und... Mehr erfahren
Zoiper ist eine cloudbasierte und On-Premise-Softphone-Lösung, die sich an Serviceanbietende, Callcenter, VoIP-Integrationsanbietende, Mobilfunkbetreibende und Unternehmen richtet, die Softphones unabhängig von ihrem Serviceanbiet... Mehr erfahren
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Call software, virtual numbers, SMS campaigns, native CRM integrations, and lots more at... Mehr erfahren
Cisco Unified Communications Manager ist eine Plattform zur Integration von Geschäftskommunikationstechnologien wie Telefonie, Videokonferenzen, Präsenzinformationen, Anrufaufzeichnung, Webkonferenzen und Messaging. Die Lösung... Mehr erfahren
CallTrackingMetrics is a cloud-based call tracking and contact center solution for businesses and agencies that helps with tracking campaigns, reaching new audiences through integrated text marketing and online forms and using... Mehr erfahren
Acefone is a VoIP solution designed to help businesses in construction, retail, real estate, healthcare, finance, education and other sectors manage missed client calls, define ring strategies for different phone numbers and... Mehr erfahren
AVOXI Genius is a cloud-based call center solution that helps small to large enterprises streamline customer service operations and manage business communications. It comes with a centralized dashboard, which enables users to... Mehr erfahren
CloudCall ist eine cloudbasierte Lösung für Telekommunikation und Business-VoIP. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Power Dialer, Anrufberichte, Echtzeitdashboards und automatische Anrufverteilung. Das CloudCall-Portal hilft... Mehr erfahren
As all-in-one software solution for sales teams, Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automation that businesses can use on any device. Aloware gears sales and support teams with the right... Mehr erfahren
Freshcaller ist eine cloudbasierte PBX-Lösung, mit der Nutzer ihre Callcenter-Abläufe verwalten können. Zu den Hauptfunktionen der Lösung gehören Multi-Level-IVR, Anrufüberwachung und -blockierung, Tools für den automatischen... Mehr erfahren
Ricochet360 is a cloud-based, integrated call center, customer relationship management and marketing automation solution. Designed for small to large businesses, it comes with a progressive dialer for users to automate processes... Mehr erfahren
Zultys offers a line of unified communications (UC) solutions and phone system equipment known as the Zultys MX Series. Zultys MX systems support on-premise, cloud-based and hybrid deployments for businesses of all sizes. The... Mehr erfahren
UniTel Voice is a web-based virtual business phone system for small businesses, medium-sized businesses, nonprofit organizations and freelancers. The private branch exchange (PBX) empowers entrepreneurs to operate and grow their... Mehr erfahren
VirtualPBX is a cloud-based phone solution that caters to all-sized businesses. VirtualPBX enables companies to streamline and improve communications with features such as unlimited minutes, video conferencing, business SMS,... Mehr erfahren
Softphone.Pro is suitable for businesses of all sizes. It is quick to configure, does not require additional programmer intervention, works with almost all known CRM systems and the majority of necessary actions are performed in... Mehr erfahren
Global Call Forwarding is a provider of toll-free, international, and local phone numbers. Buy virtual phone numbers from more than 160 countries globally. Forward incoming calls from these numbers to any location in the... Mehr erfahren
Ubefone is a online telephone and video call software. It was created in France and specifically developed for all types of companies, small and large. This online communication solution offers an all in one cloud telephony... Mehr erfahren
Kavkom Predictive Dialer o hilft Unternehmen, automatisch eine Liste von Telefonnummern zu wählen und Anrufe in Echtzeit an Agenten weiterzuleiten. Die Anwendung ermöglicht es Telemarketern, Leads zu verwalten, Kontaktbögen zu... Mehr erfahren
OfficeConnect by UniVoip is a cloud-based phone system that offers features including auto-attendant, call paging, conferencing, email integration, one-touch speed dial and call recording. The platform is targeted towards mid to... Mehr erfahren
Revenue.io is a VoIP solution that helps sales teams by providing voice communication and an automated dialer. It is a cloud-based platform that bridges the gap between conversation intelligence and organizational telephony. Des... Mehr erfahren
Ring4 is a cloud-based telephony solution that helps small to midsize businesses create virtual sim cards, international or local corporate phone numbers and personal lines. Key features include Wi-Fi calling, messaging with... Mehr erfahren
eVoice is a web-based virtual phone system designed to help small businesses streamline communication with customers. Features include web conferencing, recording, sequential ringing, online faxing, call queuing and recording. T... Mehr erfahren
Linphone ist ein On-Premise- und webbasiertes VoIP-System, das Unternehmen in Branchen wie Gesundheitswesen, Fertigung und Telekommunikation dabei unterstützt, die Kommunikation mit Kunden oder Teammitgliedern über Textnachrichten... Mehr erfahren
BeInContact is an intuitive cloud contact center omnichannel platform. Many features are included out-of-the-box such as ACD, IVR, AI, call recording, predictive dialer, and complete reports. Users can add ready-made integrations... Mehr erfahren
Circle Loop ist eine cloudbasierte VoIP-Lösung, die Telefonsysteme bereitstellt, die über Desktop- und Mobilgeräte zugänglich sind. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Anrufweiterleitung, Voicemail zu Text, Anrufaufzeichnung,... Mehr erfahren
OnSIP Hosted VoIP von Junction Networks ist eine cloudbasierte Telefonlösung, die Unternehmen in verschiedenen Branchen Telefonanlagenfunktionen bietet, wie z. B. ein automatisches Antwortsystem und Sprachnachricht-zu-E-Mail. Au... Mehr erfahren
Jet Interactive is a cloud-based call tracking system that helps call centers manage inbound calls, business telephone systems and mobiles services on a unified platform. It offers a customer relationship management (CRM)... Mehr erfahren
PiPcall is a business phone system that helps organizations make and receive business calls using a global system for mobile communications (GSM) network. The platform allows managers to assign mobile or landline numbers to... Mehr erfahren
Contact Cloud is a call center solution, which enables businesses to streamline SMS marketing, live chat, call tracking and lead capture, among other processes on a unified platform. Its word detection and transcription tools... Mehr erfahren
Acrobits is a cloud-based softphone solution, which helps small to large businesses configure, develop and deploy communications applications in real time. Key features include QR code scanning, customizable branding, push... Mehr erfahren
PBXPlus helps firms achieve enhanced growth through complete control of in-house communication systems with advanced IVR tools, dialing features, and system integrations. Managers can use the software to increase their global... Mehr erfahren
iSoftPhone is an on-premise VoIP solution that helps businesses streamline communication with customers through audio/video calls, SMS, messaging and more. It enables professionals to record or transfer ongoing calls, set up... Mehr erfahren
Fonvirtual Virtual PBX is a VoIP solution that helps businesses streamline customer interactions through multiple communication channels such as audio/video calls, chats and WhatsApp. Key features include call recording,... Mehr erfahren
CallHarbor is a cloud-based phone system that is suitable for all types of businesses including inbound call centers. This solution can integrate with existing applications and has full functionality when working from remote... Mehr erfahren
Stay connected with your colleagues by choosing Tragofone - A VOIP-based mobile softphone that will enhance your productivity even when you are working remotely or in-house too. Give your inputs about your business so that the... Mehr erfahren
Express Talk is a softphone solution that allows businesses to manage computer-based calls and connect the platform with third-party VoIP gateways and office PBX tools. It enables users to configure multiple telephone lines and... Mehr erfahren
Knowlarity is one of Asia’s leading cloud communication companies. It powers the business communication needs of companies with scalable & robust Cloud-based business communication solutions. Its innovative solutions in Voice,... Mehr erfahren
metricVOICE by Fastmetrics is a cloud-based business voice and UCaaS platform. It streamlines communications via voice, texting, presence and more. Integrate business apps, tools and CRMs for a flat monthly service fee.... Mehr erfahren