Über Ringover

RingOver ist ein cloudbasiertes Geschäftstelefonsystem für flexible Teams zur Vereinfachung der Anrufabwicklung. Erhalte virtuelle Nummern in über 60 Ländern und profitiere von kostenlosen und unbegrenzten Anrufen. Vertriebs- und Support-Teams können ihre CRM- und Helpdesk-Tools verbessern, indem sie RingOver integrieren, um auf Callcenter-Funktionen wie Click-to-Call-Dialing, automatische Protokollierung der Anrufaktivität, Voicemail und Aufzeichnungen in der entsprechenden Kontaktdatei zuzugreifen. Zu den weiteren Telefonie-Funktionen gehören gemeinsam genutzte Nummern, gebührenfreie Nummern, anpassbare Sprachansagen, IVR, automatische Anrufweiterleitung, Anklopfen, Anrufer-ID, Anruf-Tags, Anrufumleitung, Öffnungszeiten, Chat und SMS. Mithilfe der Konfigurationseinstellungen im Team-Dashboard können Administratoren sicherstellen, dass ihre Mitarbeiter an jedem geografischen Standort jederzeit erreichbar bleiben. Vorgesetzte können auch auf Echtzeitstatistiken und Analysedaten zu Anruftrends zugreifen, um die Leistung ihrer Mitarbeiter zu verbessern. RingOver ist über mobile und Web-Apps verfügbar und begleitet Teams überall hin und unterstützt ihr Wachstum mit einer einfachen Cloud-Telefonlösung, die ihren Workflow ergänzt.
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Ringover Video
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Ringover Preis

Ringover bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Ringover ist ab 29,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
29,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Ringover

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RingCentral MVP

RingCentral MVP is a cloud-based business communications solution that offers tools for Messaging, Video and Phone....

Ringover Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,5
5 von 202 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Pascal
  • Branche: Textilien
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.10.2021

About Ringover Experience

Vorteile

I am very satisfied with ringover in addition to the intuitive console,
The application also allows me to call and retrieve all my calls abroad with a simple WIFI connection.

Nachteile

t's hard to say what I didn't like about RINGOVER
because I really believe that all is well.
Can be the price "not expensive enough"

Antwort von Ringover

Hello Pascal,

Thank you for sharing your experience. We are happy to hear that our IP telephony solution is providing you with a quality service when you are moving on a daily basis!

We look forward to keep working with you,

The Ringover team

Beantwortet am 8.10.2021
Daniela
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 10.2.2021

How is ringover on a daily usage

Vorteile

I like that you can use everywhere, a computer on phone and be assigned different location of numbers. This is very useful when you have clients in some location but you are not physically there.

Nachteile

That sometimes, even if the app is open, I am not receiving the notification so I lose the calls.

Antwort von Ringover

Hello Daniela,
Thanks for leaving such wonderful feedback. We are happy to hear that you are satisfied with your experience with Ringover. Looking forward to continue working with your team!
Good day and see you soon !
The Ringover team

Beantwortet am 1.3.2021
Cyril
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 15.7.2022

Telephony for flexibility

Vorteile

make a call, transfert it is easy. Setting up a standard with it's own options is very usefull and the mot important thing is that you can manage a calendar for every operator.

Nachteile

There's some issues about the stability of communication, and the software (desktop app) comes with multiple bugs.

In Betracht gezogene Alternativen

Aircall

Gründe für den Wechsel zu Ringover

For the princing cheapier.

Antwort von Ringover

Hello Cyril,

Thank you very much for taking the time to share with us your feedback. We're happy to learn that you find our solution very user-friendly.

Regarding the difficulties that you found, we're currently working to improve the overall quality of our product. However, our support team is available from Monday to Friday from 9 am to 7 pm (CET) and Saturdays from 9:30 am to 1:30 pm (CET) by phone at +33 1 84 80 08 00 and preferably by email at [email protected] Please do not hesitate to contact them, if ever you're still having issues, they'll be more than happy to help you with them.

We wish you the best.

Sincerely,
The Team Ringover

Beantwortet am 5.8.2022
Emin
  • Branche: Eventservice
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 25.10.2020

Experience on Ring Over

The overall experience is good but the website of the app is terrible for getting information about the packages. I was not expecting this much quality that is why I would say it pays off.

Vorteile

The interface is amazing. I want to note that the possibility to get voice message is the best as the same feature was not possible for skype

Nachteile

the packages, it is somehow limited. I see it as a new player and I think it should offer the packages that TUrkey and countries like it should be included in the same package with Europe

Antwort von Ringover

Hello Emin,

Thanks for taking the time to share your feedback!

We are happy to learn that you are enjoying Ringover and have seen first-hand the value it brings to any business.

We would love to offer unlimited calls to all parts of the globe but for now you can call without limits to 80 landline and mobile destinations across different continents. We even offer virtual landline and mobile numbers in many of these locations.

Thanks again for choosing Ringover. We look forward to continue working with you!

Regards,
Team Ringover

Beantwortet am 6.11.2020
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 11.10.2021

Easy to use

I have always been finely attended to each time I needed help during my call center set up

Vorteile

Easy to use : I could set up my call center in a few hours
Many functionalities and reports available
Zendesk integration for my customer service management

Nachteile

I could not easily create a bilingual call center

In Betracht gezogene Alternativen

Aircall

Gründe für den Wechsel zu Ringover

Cheaper with more features and funtionalities

Antwort von Ringover

Hello,

Thank you for sharing your experience, we are happy to know that our solution allows you to quickly and easily set up our call center.

Have a nice day,

The Ringover team

Beantwortet am 19.10.2021

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