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Zum Anbieter

Über Bitrix24

Bitrix24 ist ein Online-Workspace für kleine, mittlere und große Unternehmen. Die Lösung beinhaltet über 35 integrierte Tools, einschließlich CRM, Aufgaben, Kanban-Board, Gantt-Diagramm, Messenger, Videoanrufe, Dateispeicher, Workflow-Automatisierung und mehr. Wenn du zu Bitrix24 wechselt, musst du nicht mehr mehrere SaaS-Lösungen abonnieren. Du erhältst alles, was du brauchst, in einem einzigen Flatrate-Paket. Mit über 12 Millionen Nutzern ist Bitrix24 eine beliebte Business-Softwarelösung. Bitrix24 ist eine Client-Management-Lösung, die Unternehmen eine Plattform zur Organisation und Verfolgung von Interaktionen mit potenziellen oder bestehenden Kunden und Partnern bietet. Mit der Software können Nutzer Kundeninteraktionen protokollieren und verwalten, Lead-Daten erfassen und speichern, Verkaufsberichte erstellen und eine Segmentierung von Zielgruppen durchführen. Leads, die von der Website eines Nutzers empfangen werden (z. B. aus einem Bestell- oder Feedbackformular), können direkt in das CRM eingespeist werden. Nutzer können dann Nachrichtenvorlagen erstellen, Einzel- oder Gruppen-E-Mails an Leads und Kontakte senden, Notizen zu Kundeninteraktionen erfassen, Besprechungen planen und Aufgaben zuweisen. Nutzer können personalisierte Rechnungen für Kunden erstellen, indem sie Kundeninformationen automatisch einfügen und die fertigen Rechnungen direkt an die E-Mail-Adresse des Kunden senden. Die Verkaufstrichter-Funktionalität von Bitrix24 bietet einen Überblick über laufende Verkaufstransaktionen und deren jeweilige Phasen. Mit dem Vertriebs-Dashboard können Vertriebsmitarbeitende sehen, wie viele Geschäfte sie abgeschlossen haben, wie vielen Kunden noch keine Rechnung gestellt wurde und die Bewertung eines Mitarbeitenden im Vergleich zu anderen Mitgliedern des Vertriebsteams einsehen.
Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5
Bitrix24 Video
Bitrix24 Software - 1 - Vorschau
Bitrix24 Software - 2 - Vorschau
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Bitrix24 Preis

Bitrix24 bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Bitrix24 ist ab 61,00 €/Monat verfügbar.

Startpreis:
61,00 €/Monat Preisinformationen anzeigen
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Bitrix24

Nutzerbewertungen zu Bitrix24 durchsuchen

937 von 937 Bewertungen
Sortieren nach:
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 15.11.2024

Sehr flexible Software

Vorteile

Bitrix24 ist sehr flexibel anpassbar an alle Erfordernisse.

Nachteile

Die Rechteeinstellungen der Benutzer ist sehr umständlich.

In Betracht gezogene Alternativen

SAP Business One

Warum Bitrix24 gewählt wurde

schlechte Anpassbarkeit, Eher Beta Status der Software. Schlecht programmiert.

Zuvor genutzte Software

Xentral Software

Gründe für den Wechsel zu Bitrix24

Preisunterschied

Antwort von Bitrix

Thank you for sharing your positive experiences and constructive feedback about Bitrix24

Beantwortet am 27.11.2024
Oliver
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.10.2024

Gutes CRM Tool

Vorteile

Die Flexibilität und die Automatisierung

Nachteile

Das eine vorbereitete Mail nicht gespeichert wird, wenn versehentlich das Eingabefeld verlassen wird.

Antwort von Bitrix

Hi Oliver! Thank you for taking the time to share your thoughts and experiences with Bitrix24.

Beantwortet am 11.10.2024
René
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 23.5.2023

super CRM-Tool mit vielen Funktionen

sehr gut

Vorteile

Flexibilität und Anpassbarkeit, viele Funktionen und Updates. Der schnelle Support über Chat.

Nachteile

Die Auswertungen/Geschäftsanalytik ist nicht durchschaubar, Bitrix verfolgt hier eigene Sichtweisen, die nicht mit den Sichtweisen eines Unternehmens einhergehen müssen. Leider können diese nicht angepasst werden und führen zu "Falschaussagen".Unsere Kollegen findend das Tool teilweise überfrachtet, da in der Cloud wenig vom Administrator "vorgegeben" werden kann.

Maximiliano
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.2.2023

Tolle Software zur Teamführung

Vorteile

Übersichtliche Darstellung und einfache Handhabung mit veilen Möglichkeiten zur Team Steuerung.

Nachteile

Im Feed einige kleine Bugs bei der Erstellung von Feeds per Copy and Paste.

Sabina
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 25.12.2022

Hilfreiche Software

Insgesamt ist Bitrix24 super für Mitarbeiter, aber auch um Leads für den Vertriebschannel aufzubauen. Man kann mit dieser Software bis ins kleinste Detail alles dokumentieren, planen und verfolgen.

Vorteile

Am besten fand ich die direkte und schnelle Möglichkeit, mit dem Team in Kontakt zu kommen. Über die Chatfunktion und einen Überblick auf der rechten Seite kann man seine Kollegen schnell finden und anschreiben, telefonieren oder mit ihnen einen Videocall durchführen. So sind dringende Sachen schnell geklärt. Fast wie im Büro vor Ort. Als virtuelle Variante definitiv zu empfehlen. Was mir noch gut gefallen hat, war die Erstellung der Aufgaben. Es ging nichts mehr unter. Die Aufgaben kann man sogar in Teilaufgaben einteilen. Das ist ein großer Vorteil bei der Zielerreichung.

Nachteile

Per App kann man sich auch Sprachnachrichten schicken. Leider nicht über die PC-Version. Das fehlt definitiv, wenn man weder telefonieren noch tippen möchte. Ich wünsche mir zudem eine Möglichkeit, für Kollegen einen Abwesenheitstext sichtbar unter meinem Bild anzuzeigen oder eine Pushnachricht. Es kam häufig vor, dass ich als beschäftigt oder abwesend angezeigt wurde, es aber niemand wahrgenommen hat. Diese Funktion würde ich mir etwas präsenter wünschen.

Lukas
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 6.1.2023

Helferlein.

Vorteile

Das einfache Zeiterfassen und Task Management.

Nachteile

Nach Zeitumstellung die verschobenen Zeiteinträge.

Jasmin
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 20.1.2023

Unübersichtliche Handhabung der einzelnen Tools.

Fand die Nutzung eher kompliziert.

Vorteile

Zugriff für mehrere Nutzer ist relativ einfach und gut zu handeln.

Nachteile

Zeitliche Anordnung verschiedener Aufgaben ist relativ unübersichtlich und schwer zu überblicken.

Nonjabulo
Nonjabulo
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 14.12.2024

Bitrix24 Review

My overall experience with Bitrix24 has been good, but a bit tricky at first. It’s great for managing tasks, team communication, and projects all in one place, which helps keep everything organized. However, the setup can be a little confusing, and it took me some time to get used to all the features.

Vorteile

You can manage tasks, chat with your team, and even handle customer relationships all in one place. It’s super convenient and keeps everything organized without needing a bunch of different apps.

Nachteile

What I liked least about Bitrix24 is that it can feel a bit overwhelming at first because there are so many features. The interface isn’t always the easiest to use, and it can take some time to figure everything out.

Antwort von Bitrix

Thank you for sharing your valuable insights and experiences with Bitrix24. We're delighted to hear that the unified platform design of Bitrix24 have met your expectations, making it easier for you to manage various aspects of your business in one place.

Beantwortet am 21.1.2025
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.12.2024

Best business process software

My experience is really good. i think bitrix is the best CRM in the market

Vorteile

It is a complete website like social media of a company where there is a feeds where you can see all the announcements of the company and CRM with different workflows you can edit.

Nachteile

it is a bit expensive compare to other CRMs.

Antwort von Bitrix

Thank you for sharing your valuable insights and experiences with Bitrix24. We're delighted to hear that the simplicity and unified platform design of Bitrix24 have met your expectations, making it easier for you to manage various aspects of your business in one place.

Beantwortet am 9.1.2025
Antonella
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 14.1.2025

The overall experience was good.

The overall experience was good. I use it quite a lot, but it leaves me wanting more. Some basic functionalities, such as visibility settings, role management, and profile handling, are crucial and contribute to this feeling of not enough.

Vorteile

No limitations on adding more steps or status to the pipeline. Others CRM dont allow you to add more that 8 or 9 steps. Free Plan available which is perfect for small Business

Nachteile

Lots of basics options are blocked on free plan. For example for basic functionalities like basic roles and profile customizations, role customization.

Antwort von Bitrix

Hi Antonella! Thank you for taking the time to share your feedback and experiences with Bitrix24. Your insights are crucial to us as we strive to make Bitrix24 the best it can be for our users.

Beantwortet am 15.1.2025
ITORO
ITORO
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.1.2025

Bitrix24 is a 5-star Software

I have been using bitrix24 for the past one year and I can bold say it's the best.
With a wide range of features, bitrix24 delivers excellence across its features including and not limited to, Time management, project managements, file managements, reports, Conference meetings, Client managements, website managements, Team Management and a whole lot more

Vorteile

Bitrix24 is an all-inclusive workspace software. Most interesting feature for me is CRM

Nachteile

nothing to dislike about bitrix.24 it surpasses all other related software

Antwort von Bitrix

Thank you for sharing your valuable feedback on your daily use of Bitrix24. It's great to hear that our platform plays a crucial role in your project management, reports, communication, and overall functionality within your organization. We look forward to continuing to support your business's growth and success.

Beantwortet am 15.1.2025
Jan
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.1.2025

Easy and Simple app

A great and simple experience. Great way to handle your business and employees.

Vorteile

The great overview and desktop layout. The many features. The simple and easy way to handle your business

Nachteile

Nothing Yet. I am still testing and I am almost sure this is my platform.

Antwort von Bitrix

Thank you for your comprehensive review of Bitrix24, Jan! Our goal is to provide a versatile platform that supports a variety of work processes and team dynamics, and it sounds like Bitrix24 is aligning well with your needs.

Beantwortet am 15.1.2025
Federico
  • Branche: Kunst & Handwerk
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
4
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
3

2
Bewertet am 31.10.2024

Take a good look around before falling on Bitrix

I am forced to use it in my company, but basically we only use CRM and internal messaging. Other ERPs that I have studied and that I use for other projects are much more intuitive and immediate.

Vorteile

It's fair to say that in its free version it still has enough usable features.

Nachteile

The usability, the layout and graphics settings and, in general, the user experience that requires a very long learning curve. The entire platform system (colors, positions, fonts, notifications...) is baroque and the functions are not at all intuitive.

Antwort von Bitrix

Thank you for taking the time to share your thoughts and experiences with Bitrix24, Federico. We truly value the feedback from our users as it helps us to continuously improve and better serve your needs.

Beantwortet am 8.11.2024
Jesse
  • Branche: Medienproduktion
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.1.2025

All Services under One Advanced Umbrella

24.7.12.365 cloud PM, VC, BIM persistent chatting rooms, and milestones project management guru.

Vorteile

Unique multi-purposed UFI design for mega and encrypt project and tasks management and UC, UCaaS and BIM services under one umbrella.

Nachteile

I'm much OK with all modules it has, nothing to air for now.

Antwort von Bitrix

Thank you for choosing Bitrix24 and for taking the time to provide us with your feedback, Jesse! We look forward to continuing to support your firm's growth and success.

Beantwortet am 15.1.2025
Maryanne
  • Branche: Rundfunkmedien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.1.2025

Intuitive Platform For Managing Tasks & Projects

It is amazing getting everything that you need in one platform that is also easy to use and it is also cheap.

Vorteile

This is an all-in-one platform that has all the features and tools that I really need to do my business. It is amazing because it has AI-assistant which makes work more simple. Am able to have video conferences with my colleagues to communicate on sustain things at ease. This platform is always helpful to me.

Nachteile

Bitrix24 is fine by me and has no issues.

Antwort von Bitrix

Thank you for sharing your positive experiences about Bitrix24, Maryanne. We're here to support your continued success with Bitrix24 and are keen to make your experience even better.

Beantwortet am 15.1.2025
Mareedu Lokesh
  • Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 5.12.2024

Bitrix the sole survivor

Overall it was very good and best tool for managing

Vorteile

It is very user friendly and has lots of storage

Nachteile

But a bit slower than expected but still can manage candidate

Antwort von Bitrix

Thank you for taking the time to share your thoughts and experiences with Bitrix24. We truly value the feedback from our users as it helps us to continuously improve and better serve your needs.

Beantwortet am 9.12.2024
Sumesh
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.1.2025

Pro-friendly Business Management Tool

Really a Pro-friendly application for the users who looks a different experience in Business Management Tools

Vorteile

The user experience and User Interface are really amazing

Nachteile

The user experience and User Interface are really amazing

Antwort von Bitrix

Thank you for choosing Bitrix24 and for taking the time to provide us with your feedback.

Beantwortet am 27.1.2025
Samuel
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.9.2024

Why Bitrix24 is the Best for BIM

Vorteile

Bitrix24 has a wide array of features which allows me to save time since I do not need to keep integrating with external apps.
Instant messaging and live chat are the key features which I like using.

Nachteile

Bitrix24 has nothing that I dislike since it facilitates all the capabilities that I need.

Antwort von Bitrix

Thank you so much for taking the time to share your detailed feedback about Bitrix24. We're thrilled to hear that you've found our platform to be a powerful ally in fostering collaboration and boosting productivity within your company.

Beantwortet am 27.9.2024
Teresa
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.8.2024

Try it - you'll like it!

Very good. Relatively easy to use and customise for our business.

Vorteile

Customisable, relatively easily with support from notes and bitrix chat support.

Nachteile

Difficult to keep abreast of feature enhancements due to length of youtube videos and sometimes support notes are not easy to understand.

Antwort von Bitrix

Thank you for your review and for being part of the Bitrix24 community! We're glad to hear that you find Bitrix24 customizable and easy to use for your business.

Beantwortet am 30.8.2024
Paulinus
  • Branche: Religiöse Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.9.2024

New User Bitrix24 Experience

Vorteile

I use Bitrix24 on a daily basis to coordinate with colleagues on projects via unlimited company communication channels in one place.

Nachteile

I have never come across even a slight bug on Bitrix24 even though I am a new user.

Antwort von Bitrix

Thank you for choosing Bitrix24 and for taking the time to provide us with your feedback, Paulinus! We look forward to continuing to support your firm's growth and success.

Beantwortet am 2.10.2024
Norah
  • Branche: Versorgungsunternehmen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.5.2024

Bitric24 10/10 Rating

Vorteile

Qualifications for multi-purpose functions,
Online meeting bookings and scheduling.
Employee intranet portal and mass messaging.
Online P/TM capabilities.
OKR and KPI monitoring.
Project completion time estimate.
Online proofing and digital marketing tools.

Nachteile

Bitric24 is awesome software with all we need.

Antwort von Bitrix

Thank you for the stellar review and 10/10 rating, Norah! We're thrilled to hear Bitrix24 meets all your needs, from project management to digital marketing tools. Your switch from multiple platforms to Bitrix24 underscores the versatility and comprehensive features we strive to offer. We appreciate your support and look forward to continuing to serve your business needs.

Beantwortet am 8.5.2024
Facundo
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.11.2024

Bitrix, a GREAT team management platform

My use of Bitrix was mainly limited to the use of its messaging, for supervisors and other work colleagues. I never had any problems with those functionalities, maybe sometimes the chats were down and difficult to see when there were many members in a team, but the platform was functional. Also, the publications made by team leaders were shown in the “Feed” and could be “acknowledged” with a button to let them know they received the information.

Vorteile

Bitrix seemed to me to be a platform with a lot of functionalities that I did not use, but that, if they were used, I consider that it would provide fantastic utilities for that team. As for the messaging and notifications functionality, I found it very good and perhaps “traditional”, but effective.

Nachteile

What I have to say is that the platform has many functionalities that perhaps are not taken advantage of because everything is quite messy and even chaotic due to the amount of elements on the screen that are seen, this should be improved.

Antwort von Bitrix

Thank you for choosing Bitrix24 and for taking the time to provide us with your feedback, Facundo! We look forward to continuing to support your firm's growth and success.

Beantwortet am 4.12.2024
Pawel
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.10.2024

Service company in use of Bitrix

Vorteile

Really good support and high quality CRM with many advanced options

Nachteile

Took time to learn but it is worthy, It makes me work of 3 people

Antwort von Bitrix

Hi Pawel. Thank you for sharing your valuable feedback on your daily use of Bitrix24. We look forward to continuing to support your business's growth and success.

Beantwortet am 5.11.2024
John
John
  • Branche: Forschung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.10.2023

Mastering the art of collaboration in project management with Bitrix24.

Bitrix24 helps us to run our projects more effectively and efficiently by allowing us to come together and work closely as one team. This allows us to put focus on the things that matters to us and the end result is excellent projects. The experience has been outstanding and we are intending to keep using Bitrix24 for forever.

Vorteile

We always get an upper hand when using Bitrix24 to manage our projects as it brings us all together under the same roof and allows us to work in unison and collaborate effectively. It has good communication channels like instant messaging, video and audio calling and files sharing which makes it easy for us to keep every updated and on the know. Bitrix24 has a good and easy to engage with dashboards which help us to have a unified view over our projects in order to know what has been done and what's pending.

Nachteile

Bitrix24 has a been straightforward to use product and having not experienced a single issue, i can say it has been giving me a perfect experience.

Jessica
  • Branche: Rundfunkmedien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.9.2024

Bitrix24, a great customer support tool and it's free

I's a great customer support tool an all in one solution.

Vorteile

It makes it so much easier to analyse the success of sales and it's useful in executing projects that require communication and collaboration.

Nachteile

Not sure of any downside because it makes for seamless collaboration with my team mates. And it's free!

Antwort von Bitrix

Thank you for your review of Bitrix24, Jessica! We're delighted to hear that you find our platform to be a versatile and valuable tool for your business. If you have any further feedback, suggestions, or need assistance with any aspect of Bitrix24, please don't hesitate to reach out.

Beantwortet am 2.10.2024
Andy
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 30.6.2024

Worth Considering If Your After a CRM

Vorteile

Bitrix24 has a ton of features without being to overwhelming. If your after a CRM its worthing spending a bit of time with Bitrix and compare it to other products. I prefer it to Hubspot. It also has many other features including task management, a website builder, worktime tracking plus many more!

Nachteile

I dislike in their marketing they use the term "Replaces all your current SaaS solutions" how do they know this they dont know what Saas programs I use. Its likely it could replace quite a few but not all of them.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot CRM

Antwort von Bitrix

Thank you for taking the time to share your experience with Bitrix24, Andy. We encourage you to explore all the features Bitrix24 has to offer. We believe that with more time, you'll discover even more ways our platform can streamline your business processes and enhance productivity.

Beantwortet am 2.7.2024
Hrach
Hrach
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 25.3.2024

Testing the CRM

Vorteile

Overall not too bad, or even could be good for other purposes other than B2B Sales.

Nachteile

For B2B Sales - not the best and user-friendly CRM.

Antwort von Bitrix

Thank you for sharing your feedback on testing Bitrix24 CRM. Your insights are valuable to us as we continuously work to improve our platform and better meet the diverse needs of our users.

Beantwortet am 24.4.2024
Mariapia
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.3.2024

My Experience With Bitrix24

Vorteile

We have used Bitrix24 for project management and as a CRM and it has been amazing

Nachteile

No bad experiences with Bitrix24. It never disappoints

Antwort von Bitrix

Thank you for your review, Mariapia! It's great to know that our platform has been a reliable tool for your business without any disappointments. hank you for choosing Bitrix24, and we look forward to supporting your business's success in the future.

Beantwortet am 8.5.2024
Duane
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.7.2024

Challenging but worth it

Overall my experience with the platform was okay. A little challenging at times because their approach is not conventional but it gets the job done well once setup correctly

Vorteile

The robust offering it provides is more than sufficient

Nachteile

A bit on the pricey side of the spectrum

In Betracht gezogene Alternativen

Dynamics 365

Gründe für den Wechsel zu Bitrix24

I preferred the mix of functionality better

Antwort von Bitrix

Thank you for your review, Duane! We’re pleased to know that you preferred our mix of functionality and we wish you continued success in your business endeavors with the help of Bitrix24!

Beantwortet am 8.7.2024
Rodrigue
Rodrigue
  • Branche: Tiefbau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 17.8.2023

A powerful CRM for your company

Vorteile

The platform has a highly dynamic interface. You can create and manage workgroups, design websites and online stores, and integrate collected data into the CRM. Task automation is a real plus. Bitrix24 allows you to import and export files. The flexibility of this CRM is unmatched.

Nachteile

Bitrix24 is packed with features. Getting started can be long and tedious.

Getchen Ann
  • Branche: Onlinemedien
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 12.6.2024

Software Review

Vorteile

Its very easy to navigate and friendly user

Nachteile

I am good with all the features inside the Bitrix

Antwort von Bitrix

Thank you for your review, Ann!

Beantwortet am 13.6.2024
Philip
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 30.6.2023

Why we use Bitrix24

Will not be ale to run my business without it

Vorteile

Bitrix24 runs our entire operation. From contact management to tasks and communication, all in one system

Nachteile

Sometimes some bugs do appear, but is manageable

Miguel
Miguel
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.11.2024

MI EXPERIENCIA CON BITRIX24

Me ha parecido muy bueno bitrix24. Entre más lo uso, más lo valoro y más provecho le saco

Vorteile

es bastante útil para la productividad de las compañias. Junta muchas soluciones que se integran entre todas muy bien y permiten automatizarse, lo cual hace el trabajo del equipo mucho mas facil, asi como el seguimiento a las negociaciones/tiquets de soporte de los clientes

Nachteile

Por ahora nada.. todo lo he podido resolver con la documentación o el acompañamiento de los asesores de soporte

Antwort von Bitrix

Thank you for sharing your positive experiences and constructive feedback about Bitrix24, Miguel! We're here to support your continued success with Bitrix24 and are keen to make your experience even better.

Beantwortet am 26.11.2024
Ricardo
Ricardo
  • Branche: Papier & forstwirtschaftliche Erzeugnisse
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 6.11.2024

Avaliação Ricardo

No geral a experiência é muito boa. O Bitrix é uma ferramenta prática e funcional.

Vorteile

Ferramentas de tarefas, CRM, Telefonia, Criação de Sites.

Nachteile

Dificuldade com mensagens, grande dificuldade de implementação, compreensão e funcionamento do consentimento de e-mail marketing. Fomos muito prejudicados pois na implementação ninguém nos ajudou com isso e também não é tão fácil assim de configurar uma maneira de identificar os cadastros que permitiram ou não o consentimento. Isso foi muito traumático, ficamos praticamente 1 ano sem poder mandar e-mails.

In Betracht gezogene Alternativen

Pipefy und Kissflow

Warum Bitrix24 gewählt wurde

Porque o Bitrix incluia outras ferramentas, que no momento foram muito interessantes.

Zuvor genutzte Software

Pipefy und Kissflow

Gründe für den Wechsel zu Bitrix24

Porque o Bitrix incluia outras ferramentas, que no momento foram muito interessantes.

Antwort von Bitrix

Hi Ricardo! Thank you for taking the time to share your feedback and experiences with Bitrix24. Your insights are crucial to us as we strive to make Bitrix24 the best it can be for our users.

Beantwortet am 26.11.2024
Daniel
  • Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 3.11.2024

Bitrix24 un potenciador de negocios

Excelente programa y en innovación permanente.

Vorteile

La automatización inteligente de procesos permite dar un orden a todas las actividades empresariales.
Aplicando las reglas de automatización en cada uno de los embudos ayuda mucho a que se tendga un control y seguimiento de cada uno.
En mi empresa se ha usado mucho la base de conocimientos para que el personal esté entrenado en el uso de la aplicaicón y esto ha ayudado a que la curva de aprendizaje sea más rápida.
La consolidación de redes sociales en canales abiertos es fantástico y permite una gran forma de aprendizaje.

Nachteile

Que en la telefonía no existen números disponibles para Ecuador y si bien se pueden usar otros números de otros países, esto no suele dar la confianza suficiente a los clientes para poder responder llamadas. Luego se que existen otras formas de implementación de telefonía pero aun se ha hecho dificil omplementar.
Quizá por se una mejora nueva, se requiere de una carga inicial del inventario a través de un tercer software, creo que eso se mejorará con el tiempo

In Betracht gezogene Alternativen

Odoo

Gründe für den Wechsel zu Bitrix24

Otros necesitan soportes locales y costosos de implementación

Antwort von Bitrix

Hi Daniel! Thank you for sharing your positive experiences and constructive feedback about Bitrix24. We're here to support your continued success with Bitrix24 and are keen to make your experience even better.

Beantwortet am 26.11.2024
jose carlos
  • Branche: Justiz
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.10.2024

Serviço excelente e personalizável

uso o Britrix24 conheço a mais ou menos a uns 5 anos e ja usei em 2 negocio meu.
Revenda de carro, foi um sucesso
Serviços de advocacia tambem estar sendo um sucesso

NOTA 10 A EQUIPE BITRIX 24

Vorteile

A interface da plataforma e muito linda o site inteiro e lindo e agradável isso e fato!
O que mais me encantou foi o fato de tudo ser editável e ajustável, isso favorece as empresas adequarem a ferramenta de acordo com suas necessidades.
Hoje trabalho na área da advocacia, e foi incrível o quando a ferramenta se adequou as minhas necessidades e as necessidades empresarial.
ja usei o bitrix24 em outro negocio que possuo, e incrível como se encaixa perfeitamente a diversos tipos de negócios.

Nachteile

O plano do Bitrix24 e muito caro, o que torna inviável para minha contabilidade.
E claro que um serviço como Bitrix24 oferece, merece o preço que e cobrado, pois e excelente em termos de qualidade e de suporte.
Como a minha empresa e de pequeno porte ainda há recursos para migrar para o plano pago ainda, e tendo como principal fator e que os recursos gratuito ja oferecem tudo que preciso para gerenciar as demandas da empresa.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot CRM

Gründe für den Wechsel zu Bitrix24

Pelo fato de quase tudo ser editável. Eu achei crucial para o Bitrix24 ser o que e hoje!

Antwort von Bitrix

Thank you so much for taking the time to share your detailed feedback about Bitrix24. We're thrilled to hear that you've found our platform to be a powerful ally in fostering collaboration and boosting productivity within your company.

Beantwortet am 18.11.2024
marcos
  • Branche: Grafikdesign
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 31.10.2024

ao mesmo tempo que é simples e prático, consegue ser robusto

muito boa, e as evoluções principalmente dentro de tarefas e projetos ajudarm muito

Vorteile

da evolução, sou usuario desde 2018 e de lá para cá houveram várias inovações interessantes

Nachteile

existem algumas configurações, principalmente em tarefas e projetos, que eram muito boas, mas foram retiradas, mesmo solicitando o retorno sou ignorado

In Betracht gezogene Alternativen

monday.com

Warum Bitrix24 gewählt wurde

o anterior era horroroso, lamentável!!!!

Gründe für den Wechsel zu Bitrix24

custo, robustez, somos umas empresa com mais de 170 pessoas conectadas

Antwort von Bitrix

Olá, Marcos! Thank you for sharing your positive experiences and constructive feedback about Bitrix24. We're here to support your continued success with Bitrix24 and are keen to make your experience even better.

Beantwortet am 8.11.2024
Anna
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
4
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 14.9.2024

My humble opinion as a beginner

I worked at marketing agency as an HR and executive assistant. All the processes were under my supervision. We had several sections. Sales, HR, trainings, and company drive. We mainly use to keep our sales stages and he stages. Unfortunately we don't generate any documents, though I know it's possible. So the main advantages of this CRM were out of our operations. And it is costly I think

Vorteile

I have been working with bitrix24 over a year. To be honest it was my first time to work with CRM. As a management tool to simplify many processes I did like it. Also drive option on corporate and individual level to store your files. Bitrix 24 offers many options, but it's a little complicated.
Existing chat feature that allows to creat any group or meeting chats, to make it confidential is great. To limit opportunities vor B and A level employees is also a good option in operation. Also I like task management features. Deadlines attendee observer Features.
Unfortunately the company I worked with didn't use many features of this CRM to have greater benefit out of it: sales pipelines, documenting features. Overall for the beginner level I liked it.

Nachteile

As a C level worker, I used all the features our company had an access. And the abundance of buttons and confirmation were too much. I didn't like to put save button at any turn.

Antwort von Bitrix

Thank you for sharing your positive experiences and constructive feedback about Bitrix24. We're here to support your continued success with Bitrix24 and are keen to make your experience even better.

Beantwortet am 27.9.2024
Maria Cristina
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.9.2024

Asesorias Integrales SEIN

Mil y mil gracias por el apoyo, muy contenta

Vorteile

Tiene muchos beneficios, en desventaja puse cositas que me han pasado

Nachteile

Que el primer plan pago tiene muy pocos usuarios y para empresas pequeñas para nosotros es muy complicado adquirir un plan mas costoso.

Que no hayan grupos de trabajo.

Que no se pueda facturar servicios aparte

In Betracht gezogene Alternativen

monday.com

Warum Bitrix24 gewählt wurde

Sistema Propio lo deje de usar Por que el sistema propio no tenia todas la funcionalidades. Escogi Monday por que no me dejaba pasar

Zuvor genutzte Software

monday.com

Gründe für den Wechsel zu Bitrix24

Busque Muchos los que mas encontre por internet y aun sigo buscando. Me pareció Bitrix mas completo, además utilice el gratuito y con base a la experiencia lo escogí comparando con los otros gratuitos Escogi Monday por que no me dejaba pasar

Antwort von Bitrix

Thank you for sharing your positive experiences and constructive feedback about Bitrix24, Maria Cristina! We're here to support your continued success with Bitrix24 and are keen to make your experience even better.

Beantwortet am 11.10.2024
Anonimo
  • Branche: Grafikdesign
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 30.10.2024

Ferramenta pouco user user friendly

Gosto como uma ferramenta para gestão de tarefas e apenas isso, a ferramenta de email mkt é terrível

Vorteile

O Tadashi é legal, sempre que precisei ele foi bem solicito mas o problema é que para coisas mais complicadas precisamos pagar e até oq era pra ser fácil virá difícil nessa ferramenta.

Nachteile

O kanban de tarefas é interessante mas não possui uma priorização, se a tarefa é urgente ela não fica no topo da coluna.

Qualquer coisa extra que vc precise de ajuda do suporte você terá que pagar, e o design da ferramenta é muito ruim e pouco user friendly com várias funções escondidas, fora o curso deles que promete ensinar mas não auxilia nada de forma profunda.

Antwort von Bitrix

Thank you for taking the time to share your thoughts and experiences with Bitrix24. We truly value the feedback from our users as it helps us to continuously improve and better serve your needs.

Beantwortet am 7.11.2024
Jean
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 5.11.2024

Tiene todo lo que un profesional de oficina necesita

Me ha servido como agenda, planificador, asignador de tareas a otros miembros de mi equipo y para realizar trazabilidad de gestiones. Es un apoyo de gestión muy grande

Vorteile

De forma gratuita te entrega herramientas de gestión que en otros software de gestión web te cobran.

Nachteile

La app móvil no es tan intuitiva y dinámica como su versión web. Ahí faltan mejoras.

In Betracht gezogene Alternativen

Trello

Warum Bitrix24 gewählt wurde

Bitrix tiene mas herramientas que permiten medir de mejor manera el control de gestión y seguimiento histórico de ellas

Zuvor genutzte Software

Freshdesk

Gründe für den Wechsel zu Bitrix24

Porque trello cobra por herramientas que en bitrix son gratuitas

Antwort von Bitrix

Thank you for sharing your valuable insights and experiences with Bitrix24, Jean! We're delighted to hear that the simplicity and unified platform design of Bitrix24 have met your expectations, making it easier for you to manage various aspects of your business in one place.

Beantwortet am 26.11.2024
Juan Carlos
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.9.2024

We use Bitrix24 because is good

We developed Bitrix24 in our company, we adapt it to our process, it was a seamless implementation process because Bitrix is very flexible. We managed to sale 35% more in the first year, thanks to this platform.

Vorteile

Flexibility, adaptability, it has a lot of tools and a strong api directory.

Nachteile

It does not have multiple steps automated campaigns.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot Marketing Hub, Zoho CRM, Asana und HubSpot CRM

Gründe für den Wechsel zu Bitrix24

Because it is very complete, it is not an ERP, but it gets close to it and it is affordable.

Antwort von Bitrix

Thank you so much for taking the time to share your detailed feedback about Bitrix24, Juan Carlos! We're thrilled to hear that you've found our platform to be a powerful ally in fostering collaboration and boosting productivity within your company.

Beantwortet am 11.10.2024
Christopher
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 19.9.2024

POV Review on Bitrix24

Generally, I like it only for the functions that I really use and need, but really, I feel the pricing is a rip-off.

Vorteile

Open Channels and messaging integrations with mostly all social media platforms and the website builder.

Nachteile

I don't like the fact that I am forced to take and pay for plans that I don't even need most of the features simply because they are not applicable to my business operations. I hope that we can be allowed to tailor fit our plans so I can only select the features that I need and what I really use. I feel like I am wasting the value of money I pay because there are lots of features that I really don't need and don't want to use. I also hope that the Forms can be as diverse and customizable just like CognitoForms which is what I use for customer orders, I can't use the Bitrix24 Forms because it doesn't have the kind of flexibility of CognitoForms. CognitoForms is far more superior in this area.

In Betracht gezogene Alternativen

Asana und Operations Hub

Warum Bitrix24 gewählt wurde

Doesn't have Chat/Messaging integrations like that of Bitrix24.

Zuvor genutzte Software

HubSpot CRM

Gründe für den Wechsel zu Bitrix24

Actively looking. Once I find a more price-competitive platform, I will switch at the end of my subscription.

Antwort von Bitrix

Thank you for taking the time to share your thoughts and experiences with Bitrix24, Christopher. We truly value the feedback from our users as it helps us to continuously improve and better serve your needs.

Beantwortet am 11.10.2024
Hugo
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

2
Bewertet am 14.10.2024

Avaliando as alternativas ao Bitrix

Gosto dos recursos, interface e do funcionamento geral.

Quanto às questões comerciais, acho pouquíssimo confiável e não tenho segurança em assinar qualquer plano.

Vorteile

Gosto especialmente das tarefas e projetos.

Nachteile

Assinei um plano e aos poucos foram retirados recursos que estavam previstos para o mesmo. Com isso forçam a migrar para um outro plano que custe mais caro.

Fosse apenas isso, poderiam ter proposto um ajuste de preço e estaria tudo bem.

Feito da forma que fizeram, quebrou a minha confiança. Como posso ter certeza de que o padrão não se repetirá e num futuro próximo o novo plano contratado será também "enxugado" me forçando a migrar novamente?

In Betracht gezogene Alternativen

Jira

Warum Bitrix24 gewählt wurde

- Alteração de planos e preços do RunRun.it - Adequação de necessidades

Gründe für den Wechsel zu Bitrix24

Planos disponíveis de acordo com as necessidades que tínhamos.

Antwort von Bitrix

Thank you for taking the time to share your feedback and experiences with Bitrix24, Hugo. Your insights are crucial to us as we strive to make Bitrix24 the best it can be for our users.

Beantwortet am 25.10.2024
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

3
Bewertet am 4.9.2024

Buen Producto, peligroso contrato y condiciones.

En general los empleados tuvieron una curva muy larga de aprendizaje, es tan amplio que cuesta implementarlo y darle uso al 100%, una vez que llegamos a utilizarlo de manera fluida, se han incrementado los precios en un 150% y cambiado las condiciones de manera injusta para nosotros y este tipo de practicas continúan a la fecha lo cual se traduce en un descontento general en el uso de la herramienta y las condiciones en la cual se presta.

Vorteile

Tiene muchas funcionalidades útiles en diferentes áreas, es muy amplio y facilita el trabajo colaborativo.

Nachteile

Han incrementado precios de manera abusiva, han quitado opciones de manera unilateral incluso en los planes mas caros, prometen una cosa al principio y todo puede cambiar si así les parece. Tienen un contrato abusivo y poco fiable para el cliente y ellos tienen toda tu información prácticamente secuestrada sin opción a llevártela a otro lado o si quiera a respaldara de manera frecuente

Antwort von Bitrix

Thank you for taking the time to share your thoughts and experiences with Bitrix24. We truly value the feedback from our users as it helps us to continuously improve and better serve your needs.
If you have any questions, kindly contact us at [email protected]. We will clarify the details with you and try to resolve the matter.

Beantwortet am 6.9.2024
Mahe
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 24.10.2024

Bitrix as a user

I really like about Bitrix24 is at it brings everything together in one place.
we can have chat convesation with teammates can schedule meeting , we can even make our daily task and update there , what has been done at that day , it good for tracking . it has mobile access as well .

Vorteile

I really like about Bitrix24 is at it brings everything together in one place.
we can have chat convesation with teammates can schedule meeting . and it is easy to use .

Nachteile

Limited time for free version of bitrix 24

Antwort von Bitrix

Thank you for sharing your valuable insights and experiences with Bitrix24, Mahe! We're delighted to hear that the simplicity and unified platform design of Bitrix24 have met your expectations.

Beantwortet am 5.11.2024
Amer
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 21.8.2024

A review from an implementation specialist

The overall experience is going well with us and with our clients.
Some minor changes might give us more flexibility with the clients.
Like TikTok integration , ability to connect more than 1 Meta ad account with Bitrix24.
Also in the automation part , if we can add some more tools to deal with the product section it will be better.
And thanks for your efforts!

Vorteile

The on premise version and the customization of it.

Nachteile

It doesn't support connecting more than 1 ad account on Meta and UTM parameters are not being sent from Meta to Bitrix24

Antwort von Bitrix

Thank you for your detailed review and for sharing your experience, Amer! Your insights are valuable, and we'll consider them for future improvements. Thank you for your support and for being a part of the Bitrix24 community!

Beantwortet am 27.8.2024
Connor
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 28.10.2024

Keeping everything in the same place; tasks, tools and teams.

Proven game changer tool for empowering team meetings to be more productive and professional.

Vorteile

I liked Britrix24 due to its simplicity, flexibility and power. It gives a clear view of who's doing what and what needs to get done. It keeps tasks in order, deadlines on track and team members aligned.

Nachteile

It is not desirable that changing pertinent information in the application can only be done by me as the administrator, this delayed most my work.

Antwort von Bitrix

Hi Connor! Thank you for sharing your positive experiences and constructive feedback about Bitrix24. We're here to support your continued success with Bitrix24 and are keen to make your experience even better.

Beantwortet am 6.11.2024
Samuel
Samuel
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.8.2024

Melhor Custo Benefício do Mercado

Já conheci diversos CRM de mercado e o Bitrix é a ferramenta mais personalizável do mercado em que você consegue fazer 95% daquilo que idealiza para o seu processo comercial.

Vorteile

Tem infinitas possibilidades para gestão de vendas. Tem todas as ferramentas num único lugar, como CRM, E-mail Marketing, Whatsapp, integração com ERP, automação de processos, Drive de documento, Site, E-commerce, Marketplace com diversos apps. O suporte deles é excelente e agora tem em português, fora a Base de Conhecimento em que você resolve 90% das necessidades sozinho.

Nachteile

Poderia ter a Designer de Fluxos de Trabalho ja na licença Standard. Só tem na Professional pra cima.

Antwort von Bitrix

Thank you for choosing Bitrix24 and for sharing your positive experience. We're committed to continuously improving our platform to better serve you and all our users.

Beantwortet am 21.8.2024
Valéria
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
2
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 30.10.2024

BITRIX NÃO TEM SUPORTE

Utilizo há 10 meses.

Há 12 funcionários que utilizam o Portal.

Utilizo CRM
Tarefas
Messenger
Docuemntos
Drive
E-mail
Base de conhecimento

Site é muito travado, não funciona, dá vários bugs durante o dia. Trava praticamente toda hora.

Possui muitas funcionalidades, mas tem que melhorar muito ainda.

E, principalmente, tem que ter um suporte por telefone ou chat, pois não tem como os usuários tirarem dúvidas, somente o administrador, que nunca tem tempo e não usa o sistema como os usuários.

Vorteile

Gosto de saber que tem muitas possibilidades de vinculação com outros aplicativos, como whatsapp, e-mail e poder personalizar as abas.

Nachteile

Não ter um suporte por telefone ou chat, pois não tem como os usuários tirarem dúvidas, somente o administrador, que nunca tem tempo e não usa o sistema como os usuários.
A caixa de obervações é mutio pequena e fica muito fina, seria bom deixar a visualização da anotação mais larga, pois é muito ruim de ver e achar os comentários.
Dá erro no E-mail, nos usuários, no produto, no comentário que some do nada, os arquvios anexados somem também.
O fato de um negócio abrr soemnte em aba e se nós clicarmos fora ela fecha, pois as vezes clicamos fora sem querer e tudo se perde.

Antwort von Bitrix

Thank you for sharing your feedback on Bitrix24, Valéria. Please contact us at [email protected]. We will clarify the details with you and try to sort everything out.

Beantwortet am 7.11.2024
937 Bewertungen

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