4,4
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Über HotSchedules

HotSchedules ist eine Online-Plattform für das Restaurantmanagement, die Tools zur Verwaltung von Terminen, Personal, Talenten und Inventar bietet. Die Lösung bietet Tools, die es Restaurantbesitzern ermöglichen, Mitarbeiter zu rekrutieren, Schulungskurse zu entwickeln und mit den Mitarbeitern zu teilen, die Geschäftsproduktivität zu verfolgen und den täglichen Restaurantbetrieb zu verwalten. HotSchedules ermöglicht es Unternehmen, Lerninhalte für Mitarbeiter zu entwickeln. HotSchedules wurde entwickelt, um alle Arten von Inhaltstypen zu bewerkstelligen, einschließlich Video-Tutorials, Dokumenten, Audiopräsentationen und mehr. Mit der Planungsfunktion können Administratoren und Manager Schichten planen und die Arbeitsanwesenheit überwachen. Das HotSchedules-Logbuch zeichnet Arbeitszeiten von Mitarbeitern, tägliche Notizen, Schichtzusammenfassungen und Restaurant-Checklisten an einem zentralen Ort auf. HotSchedules umfasst auch Social Recruiting, E-Learning, Arbeitsmanagement, BI (Business Intelligence), Inventar, Druck und digitale Logbücher sowie verschiedene andere Anwendungen, die auf der selbstveröffentlichenden API-Plattform aufbauen. HotSchedules ist für Mobilgeräte geeignet und kann auf iPhones, iPads, Android- und Blackberry-Geräten aufgerufen werden, indem die native mobile App von HotSchedules heruntergeladen wird, die in den jeweiligen App-Stores verfügbar ist.
HotSchedules Software - 1
HotSchedules Software - 2
HotSchedules Software - 3
HotSchedules Software - 4
HotSchedules Software - 5
HotSchedules Software - 6
HotSchedules Video
HotSchedules Software - 1 - Vorschau
HotSchedules Software - 2 - Vorschau
HotSchedules Software - 3 - Vorschau
HotSchedules Software - 4 - Vorschau
HotSchedules Software - 5 - Vorschau

HotSchedules Preis

HotSchedules bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von HotSchedules ist ab 40,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
40,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für HotSchedules

HotSchedules Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1
Funktionalität
4,3
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,2
5 von 455 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Eldridge
Eldridge
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.10.2020

Your Schedule On The Go!

Wonderful! I can easily access using the app from my phone a comprehensive view of todays roster and more! Helping me as a director plan a shift before I even get to work. Especially important to plan in my business because surprises arise frequently and daily. I can also easily request time off needed through the app, call, text, or even email my staff if needed to. Hot Schedules saves me and my company time, money, and helps our business to stay productive!

Vorteile

I really enjoy the convenience of being able to view your work schedule remotely and anywhere for that matter! Set up an email or a Gmail account and it's delivered right to your inbox! Gone are the days of having to call your employer or having to drive to your place of employment to view it on paper. "Your" time is valuable and let's be honest, none of us want to go to work on our days off for any reason!

Nachteile

I really and truthfully speaking have nothing negative to include with Hot Schedules. It's been a great software addition to our store and team! If someone did tell me that I had to pick out one feature that I don't care for, I guess it'd be the "How was your shift?" feature that pops up when logging on. That said, it's such a minor dislike and isn't really worth mentioning.

Sanford
  • Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.8.2023

Hot Schedules, Cool Features

Having used several digital time keeping applications I can say that HotSchedules is at the forefront of modern employer/employee workplace record keeping, communicating and problem solving. I have nothing to report aside from the intuitive and positive experience of using HotSchedules.

Vorteile

The PC design and Cellular App function perfectly together with real time updates and changes made to one instantly reflects on the other. Understanding and navigating HotSchedules easy on the eyes layout and page designs couldn't be better, though I'm sure they will continue to improve even the smallest details to a more perfect version. Reviewing current, real time updated scheduling information may be the core of this program, but the ability to send and receive messages detailing important changes, requests, responses between workplace colleagues is fantastic.

Nachteile

In my personal and professional experience with HotSchedules I have little to report as negative. Being employed in the mountains at a ski resort the only drawbacks were not directly related to the HotSchedules program itself. From time to time our frail internet connection could be compromised or overloaded by guest's access and use resulting in lat notification of implementation of system updates. Once again, in my experience, this was a result more so of an overworked or disconnected internet, not the HotSchedules program itself.

Gabriel
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 15.8.2024

Makes schedule easier and organize

Vorteile

Easier to share schedule, get new availability from my employees in real time, plan days off, approve or deny swaps, shift release. It's an amazing tool that facilitate the work.

Nachteile

It take some time to have a new user on, and sometimes my employees have problems that shows their account it's blocked (but works if they go on the browser incognito), or keep asking them to change password every day once they login.

Tory
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
2
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

1
Bewertet am 4.9.2024

Not a Good Restaurant Scheduling Platform for SMBs

Awful. Not tech-foward. Support responds quickly, but rarely with helpful information. Immensely overpriced. Don't waste your money on this.

Vorteile

It's scheduling capabilities meet the industry standards of required features.

Nachteile

Terribly overpriced (especially for Canadian customers) if you are using it unintegrated; lack of new features being added; an employee app that costs money; a cancellation policy that makes it hard to stop using service unless you time it smartly.

In Betracht gezogene Alternativen

7shifts

Gründe für den Wechsel zu HotSchedules

HS had better features at the time of decision making.
Eric
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 23.8.2024

New comers

Been with them for 16 yrs in two companies and has progressed with updates every yr

Vorteile

Very easy to use as well as navigating through reports

Nachteile

Not much to say here besides better alerts

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