Über HotSchedules

HotSchedules ist eine Online-Plattform für das Restaurantmanagement, die Tools zur Verwaltung von Terminen, Personal, Talenten und Inventar bietet. Die Lösung bietet Tools, die es Restaurantbesitzern ermöglichen, Mitarbeiter zu rekrutieren, Schulungskurse zu entwickeln und mit den Mitarbeitern zu teilen, die Geschäftsproduktivität zu verfolgen und den täglichen Restaurantbetrieb zu verwalten. HotSchedules ermöglicht es Unternehmen, Lerninhalte für Mitarbeiter zu entwickeln. HotSchedules wurde entwickelt, um alle Arten von Inhaltstypen zu bewerkstelligen, einschließlich Video-Tutorials, Dokumenten, Audiopräsentationen und mehr. Mit der Planungsfunktion können Administratoren und Manager Schichten planen und die Arbeitsanwesenheit überwachen. Das HotSchedules-Logbuch zeichnet Arbeitszeiten von Mitarbeitern, tägliche Notizen, Schichtzusammenfassungen und Restaurant-Checklisten an einem zentralen Ort auf. HotSchedules umfasst auch Social Recruiting, E-Learning, Arbeitsmanagement, BI (Business Intelligence), Inventar, Druck und digitale Logbücher sowie verschiedene andere Anwendungen, die auf der selbstveröffentlichenden API-Plattform aufbauen. HotSchedules ist für Mobilgeräte geeignet und kann auf iPhones, iPads, Android- und Blackberry-Geräten aufgerufen werden, indem die native mobile App von HotSchedules heruntergeladen wird, die in den jeweiligen App-Stores verfügbar ist.
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HotSchedules Preis

HotSchedules bietet keine Gratisversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für HotSchedules

7shifts ist ein Online-Softwaresystem zur Mitarbeitereinsatzplanung, das für Schichtarbeitende in der Restaurantbranche...
Homebase ist eine cloudbasierte Zeiterfassungs- und Planungslösung, die Personalabteilungen bei der Organisation und...

ClockShark

ClockShark is a cloud-based time tracking system that helps businesses in the construction and field service industries...
Deputy ist eine cloudbasierte HRM-Lösung (Human Resource Management), die Mitarbeitermanagement- und Planungsfunktionen...
Factorial ist eine cloudbasierte Personalmanagementlösung, die sich an kleine Unternehmen in verschiedenen Branchen...
The ultimate next generation field service management software, that shapes around your business using a unique design....

HotSchedules Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1
Funktionalität
4,3
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,2
5 von 431 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Eldridge
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 5.001-10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.10.2020

Your Schedule On The Go!

Wonderful! I can easily access using the app from my phone a comprehensive view of todays roster and more! Helping me as a director plan a shift before I even get to work. Especially important to plan in my business because surprises arise frequently and daily. I can also easily request time off needed through the app, call, text, or even email my staff if needed to. Hot Schedules saves me and my company time, money, and helps our business to stay productive!

Vorteile

I really enjoy the convenience of being able to view your work schedule remotely and anywhere for that matter! Set up an email or a Gmail account and it's delivered right to your inbox! Gone are the days of having to call your employer or having to drive to your place of employment to view it on paper. "Your" time is valuable and let's be honest, none of us want to go to work on our days off for any reason!

Nachteile

I really and truthfully speaking have nothing negative to include with Hot Schedules. It's been a great software addition to our store and team! If someone did tell me that I had to pick out one feature that I don't care for, I guess it'd be the "How was your shift?" feature that pops up when logging on. That said, it's such a minor dislike and isn't really worth mentioning.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 18.3.2020

Great tool to schedule your employees

Using for 7 years and if they would not keep changing the format I could say I love it. Anyhow it is great app for managers, easy quick access to employees list, phone numbers, emails and etc.

Vorteile

I'm doing schedules for my employees weekly and this app has few great features. Coping, modifying and automatically feeling schedules are only few of them.

Nachteile

Constantly changing the format. Right after I'm used to one they changing it again.

Mindy
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 1.9.2022

So convenient!

The convenience of NOT having to drive to the restaurant like in the old days to swap a shift or request off, or even look at the new schedule!

Vorteile

I come from working in restaurants in late 90s & 2000s, so this app is a dream come true! It’s so awesome to be able to view schedule, swap shifts, & send messages to staff all in one place!

Nachteile

I dislike not being able to request off past a certain point (less than 3wks before the shift, I think?). But that’s likely a restaurant decision vs the app.

Darla
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 31.1.2017

hotschedules review

It's got so many options - none exactly what I need - that it is almost too cumbersome. I would like more flexibility to create template shifts and place them on days as needed, with it being ok that some days there are blank shifts left over. Rather than now, when if I make a template and want a day to be scheduled lightly, it tells the staff there's a house shift open. The template feature is practically more work than just starting from scratch each week. I hate entering the times of a shift and having it immediately autocorrect to the last half hour. For example if I want a shift to start at 1:30PM and end at 10:30PM, I have to type 1:30, click off and it will change it to 1:00, click back on to get to 1:30, and repeat to get the end time to read 10:30 instead of 10, then repeat to get PM instead of AM. I'd also like to not have to redo the schedule report generator so that it's easier to read every week, for the printed schedule we keep in the shop. All those outlines, yikes! What I do like is the messaging/staff communication parts. Requests off are clear and easy, same with shift swapping. I like being able to create blackout days for no requests off, and I like that I can easily see who wants off when and when the RO was made.

Vorteile

Requests off, availability, blackout dates, staff communication sections. The app works great for everyone.

Nachteile

No ease of use when making the schedule - autocorrecting number entries constantly, schedule templates aren't what I need, schedule report is difficult to read.

Antwort von HotSchedules

Hi Darla!

Thank you for reaching out and providing feedback for us. We're sorry you're having a hard time navigating the scheduling templates. These articles may be of use to you in better explaining the process of scheduling using custom and blank templates and auto-scheduling!

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/215565977-HS-How-to-Use-the-Autoscheduler

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/218955327-HS-New-Scheduler-Generating-Templates-

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/222579107-HS-Templates-and-the-New-Scheduler

If you are still having issues, please contact customer care for assistance!

https://help.hotschedules.com/hc/en-us/articles/222476127-Contact-Us-Customer-Care-Support-

Beantwortet am 6.2.2017
Courtney
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
1

5
Bewertet am 16.7.2022

Easy

Overall it's a great scheduling platform for all. Very easy to use and it's great for communicating with employees as well as logging disciplinary issues.

Vorteile

The best thing about this product is the ease of use. It's easy for managers and also for our employees. They give you step by step instructions on how to first create your account and utilization from there moving forward.

Nachteile

The worst thing about this product is customer service. It can be very hard to get ahold of someone and it takes days if not weeks for service tickets to be received.

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