Über Deputy

Deputy ist eine cloudbasierte HRM-Lösung (Human Resource Management), die Mitarbeitermanagement- und Planungsfunktionen bereitstellt. Die Dienstplananwendung von Deputy kann Überstunden berechnen und bietet die Möglichkeit, Personaleinsatzpläne zu erstellen. Wenn ein Teammitglied seine Schicht storniert, können Führungskräfte eine Schichtanfrage an den nächsten verfügbaren Angestellten senden und die Schicht zuordnen. Neben Zeit/Anwesenheit und Terminplanung enthält Deputy weitere Funktionen, wie zum Beispiel eine Kommunikationsplattform, die es ermöglicht, Ankündigungen in einem einzigen Raum für alle Angestellten zu generieren. Deputy unterstützt auch die Integration in verschiedene Gehaltsabrechnungsplattformen auf dem Markt und bietet den Nutzern Leistungsmanagementfunktionen. Der Support erfolgt per Telefon sowie über Mitarbeiterhandbücher und andere Onlineressourcen.
Was ist Deputy?

Deputy ist eine All-in-one-Personalmanagementlösung, die Mitarbeitereinsatzplanung, die Verwaltung von Arbeitszeittabellen und die Kommunikation am Arbeitsplatz vereinfacht.


Wie wird Deputy verwendet?

Neue Nutzer erstellen online ein Deputy-Konto und konfigurieren die Einstellungen für Geschäftsstandorte, Bereiche und Mitarbeitende. Über eine webbasierte Oberfläche können Mitarbeitereinsatzpläne erstellt, Zeit/Anwesenheit verwaltet und andere Funktionen genutzt werden. Deputy kann in externe Systeme integriert werden und Arbeitszeittabellen können in Gehaltsabrechnungssoftware exportiert werden.


Wer verwendet Deputy?

Deputy wird von Personalmanagern und Mitarbeitenden von Unternehmen jeder Größe in vielen Branchen wie Gesundheitswesen, Gastgewerbe, Bildung und vielen anderen eingesetzt.


Wie viel kostet Deputy?

Deputy bietet einen kostenlosen Starter-Plan für Unternehmen mit 100 Mitarbeiterschichten pro Monat an. Der Premium-Plan, der unbegrenzte Schichten pro Monat abdeckt, kostet 4,50 $ pro Nutzer und wird monatlich abgerechnet. Kundenspezifische Preise sind für Unternehmen mit mehr als 250 Mitarbeitenden verfügbar.


Bietet Deputy eine App an?

Ja, Deputy verfügt über zwei mobile Apps, eine Mitarbeitereinsatzplanungs-App für Führungskräfte und eine Stempeluhr-App, mit der Mitarbeitende mithilfe von Gesichtserkennung ein- und ausstempeln können. Beide Apps sind sowohl mit iOS- als auch mit Android-Geräten kompatibel.


Deputy Software - 1
Deputy Software - 2
Deputy Software - 3
Deputy Software - 4
Deputy Video
Deputy Software - 1 - Vorschau
Deputy Software - 2 - Vorschau
Deputy Software - 3 - Vorschau
Deputy Software - 4 - Vorschau

Deputy Preis

Deputy bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Deputy ist ab 6,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
6,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Deputy

Homebase

4,6 (1066 Bewertungen)
Homebase ist eine cloudbasierte Zeiterfassungs- und Planungslösung, die Personalabteilungen bei der Organisation und...

Slack

4,7 (23460 Bewertungen)
Slack ist ein cloudbasiertes Tool für Projektkollaboration und Teaminteraktion, das die Kommunikation zwischen...

TriNet Zenefits

4,2 (822 Bewertungen)
Zenefits ist eine allumfassende HR-SaaS-Plattform, die speziell für kleine und mittlere Unternehmen entwickelt wurde....

Microsoft Teams

4,5 (9706 Bewertungen)
Microsoft Teams ist eine cloudbasierte Gruppenchatlösung, mit der Teams an Dokumenten zusammenarbeiten können. Zu den...

Paychex Flex

4,2 (1674 Bewertungen)
Paychex Flex ist eine Lösung für das Human-Capital-Management, die mithilfe webbasierter modularer Technologie und...

Harvest

4,6 (612 Bewertungen)
Harvest ist ein cloudbasiertes Zeiterfassungstool für Unternehmen jeder Größe. Die Lösung bietet Funktionen für...

Clockify

4,8 (9131 Bewertungen)
Clockify ist eine cloudbasiert und on premise verfügbare Zeiterfassungslösung, mit der Unternehmen die Produktivität,...

When I Work

4,5 (1128 Bewertungen)
When I Work ist eine cloudbasierte Lösung für die Mitarbeitereinsatzplanung, mit der Unternehmen Zeit und Anwesenheit...

Aspect Workforce

4,2 (257 Bewertungen)
Alvaria Workforce (ehemals Aspect Workforce Management) ist eine leistungsstarke Kontaktcentersoftwarelösung, die...

Planday

4,3 (56 Bewertungen)
Planday ist eine cloudbasierte Plattform zur Mitarbeitereinsatzplanung, die sich für Unternehmen fast jeder Größe und...

QuickBooks Time

4,7 (6962 Bewertungen)
QuickBooks Time ist eine cloudbasierte Zeiterfassungslösung, mit der Unternehmenseigentümer und Führungskräfte das...

Square Payroll

4,7 (613 Bewertungen)
Square Payroll ist eine Full-Service-Gehaltsabrechnungslösung, die kleine Unternehmen dabei unterstützt, Mitarbeitende...

Acuity Scheduling

4,8 (5686 Bewertungen)
Acuity Scheduling ist eine cloudbasierte Softwarelösung für die Terminplanung, mit der Unternehmer ihre Termine online...

Paycor

4,4 (2905 Bewertungen)
Paycor erstellt HR-Software für Führungskräfte, die etwas bewegen möchten. Die HCM-Plattform (Human Capital Management)...

Fergus

4,6 (155 Bewertungen)
Fergus ist eine cloudbasierte Außendienst- und Auftragsmanagement-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. Die...

Nutzerbewertungen zu Deputy durchsuchen

730 von 730 Bewertungen
Sortieren nach:
Jessica
Jessica
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 12.9.2023

Deputy facilitates employee scheduling

Having a nearby application that makes use of our technology makes it all the more valuable. In particular, the team's knowledge opportunities for Vice customers are fantastic. I consider the time and effort invested learning and mastering Deputy to be worthwhile, even if I am already an advanced user.

Vorteile

Other scheduling tools I've tried were either impractical or too difficult to learn and utilize. Deputy is the best scheduling software I have used, and I have tried a few. It's easy to get the hang of, navigate, and succeed in.

Nachteile

Turns off the door/window alarm. This quality is unnecessary, and the numerous safety precautions might be frustrating. Alter the range of colors available inside the span. The app's request and route customization features are user-friendly.

Kiri
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.10.2024

A robust system with lots of features

I use Deputy for rostering staff, processing time sheets and payroll and messaging the team.

Vorteile

Deputy is a robust rostering and payroll system with sections for tracking employee training and keeping documents safe.

Nachteile

It's expensive, as you pay per active user and there is a base charge as well. It adds up quickly!

Aanchal
  • Branche: Fotografie
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 2.11.2024

A 360 app for managing workforce with some bugs

The app is easy to use and helpful but the bugs needs to be addressed.

Vorteile

The news feed feature in deputy is very helpful and this is an innovative idea for a time tracking app.

Nachteile

There are a lot of bugs in the app.
1. In the ‘people’ section, not everyone in the organisation shows up. There is no filter there, just randomly some of the staff doesn’t show up in the list.
2. It some times calculates the time of the shift incorrectly.

Sue
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 31.8.2024

Cross it off your list of potential payroll providers

Woeful. Save yourself the time and trouble and pick something else - Keypay is a great option and probably the next option for us.

Vorteile

Coloured locations and tracking code integration into Xero

Nachteile

Customer service canned responses
SCHADS Interpretation that is different to the award
Errors in the software that are ignored - and then they start quoting the terms and conditions to me when I kick up about it
So many inconsistencies in the product and they don't care

Ayishatu
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 16.10.2024

Good for startups

it was great, but all that needs to change is the save feature

Vorteile

Loved the group chat feature so we could communicate before adding shifts

Nachteile

Very hard to create schedule without wiping the previous version

Josh
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.11.2024

Easy and reliable scheduling tool

Deputy has an insane amount of features that help with the management of a business, but we mostly use it for our schedules and shifts, which has worked amazingly because the platform allows you to work quickly and in a simplified manner. It has also helped us in decreasing our costs regarding wages because we are able to plan our shifts according to our sales and make sure that we are scheduling our staff in the right time. It has helped us improve our communication and it's an effective product to save time and approve simple things like day-off requests without directly communicating with a team leader.

Vorteile

Deputy is an intuitive tool and it's one of my favorites because it can build many schedules in a matter of minutes and not have you forget essential aspects like employee skills, costs, and locations. The platform is available to all our teams and that also means that when someone can't make it, another employee is able to immediately swap shifts with them without going through the process of making calls, but I'm also able to pick them based on skills. Deputy also considers the legal parameters and makes sure that everything is on the right track, taking in consideration paid breaks, vacation, and premium pay. Lastly, I like the recent addition of Artificial Intelligence into the schedule maker because it creates almost-perfect schedules with the right amount of members taking into account the costs associated.

Nachteile

My only issue with this software has got to be the mobile application, it has too many bugs and it's quite an inconvenience to use even though it should be useful for when we're not using our desktops. The app sometimes freezes randomly when using, especially when wanting to start a shift, and overall, it's a very slow app, when clicking on any function it will take ages to load the information, I wish this was improved as soon as possible because I want to be able to use the app without worrying.

Derek
  • Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 1.11.2024

One of the best Scheduling tools

This is a great tool for scheduling that prevents confusion and makes the workplace feel more fair and interconnected.

Vorteile

Deputy makes communication, scheduling, payroll budgeting, and so much more wicked easy! The mobile app and website allow for there to be no communication, and everyone has access anytime they need or want.
Leave management is also a lot easier!

Nachteile

Sometimes the leave accrual can be a little difficult to set up properly, requiring some reconciliation between our payroll provider and it's figures. I wish they had a working integration with Paychex that didn't require paying Paychex.
Some staff have difficulty receiving push notifications, but there are also texts and email notification, and the interface can be a little confusing for first time users.
The automations for scheduling are difficult to set up and usually don't work with complex scheduling requirements.

Janne
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 22.10.2024

team organization

It makes it easy to see the shift schedule from the application and thus have a clearer and more detailed work organization

Vorteile

I find it a very useful platform where you can see the scheduled shifts and work schedules where you can have a perfect organization of time in the teams having the adequate control for the programming and assistance. The schedule can be viewed a month in advance and it also satisfies me to be able to organize myself in my other tasks and not cross times with my work

Nachteile

I like it and I find it useful, nothing has failed me since its installation

Alex
  • Branche: Personalwesen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 29.10.2024

Deputy Review

My overall experience was positive. As an employee it made it easy for me to track my timesheets

Vorteile

What I liked most about Deputy was the ability to clock in and out easily. It was also helpful that I was able to check my previous timesheets

Nachteile

What I liked least about Deputy was that it wouldn't let me clock into work anymore than 5 minutes before my shift.

Desi
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 10.10.2024

Deputy Review

Vorteile

you can chat, schedule, and company blast if you need to

Nachteile

when some people dont respond and or the app may just simply need to be updated for bugs

Davide
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 27.5.2023

Great product!

Vorteile

I liked I could easily personalise the calendar and let it appear as I wanted and I could easily edit it by my phone

Nachteile

That it doesn't remember employee's hours, so we always need to correct the hours from the ones we have registered

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 22.11.2023

Deputy for Web Developers

Vorteile

The user interface is very interactive and easy to use. You can easily mark your absence/leave on calendar, daily check in and start your work timer.

Nachteile

It is not suitable for large teams as it can become more costly. The mobile app functionality lags sometimes and doesn't work as efficiently as the web version does.

Sonia
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.9.2023

Deputy

Overall I like this tool a lot, as it fulfils our needs and it is very user-friendly.

Vorteile

There are different view options of the schedule, so can be switched according to one's needs. The exportable reports are a nice feature, as these need to be viewed and stored by other people with no access to the tool. Shifts are clearly separated, so that any gaps can be filled in.

Nachteile

No place in the person's shift itself to mark the night working hours.

Nerissa
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

3
Bewertet am 16.7.2024

Experience of using Deputy

Vorteile

All the steps look very straightforward and easily to handle.

Nachteile

Not much assistance after becoming a client

Amy
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.5.2023

Couldn't be without it

Deputy has been a huge asset for our company and has easied staff scheduling dramatically.

Vorteile

Staff scheduling is by far the hardest job in the company but deputy makes it a lot easier. The ability to copy weekly shifts, add and remove staff easily is great. Staff find it very easy to use, even those that aren't tech savvy.

Nachteile

There is no ability to set staff as sick from your mobile device. This is really frustrating when you are on-call and out and about.

Ali
  • Branche: Sport
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.5.2023

Easy to use and time saving

Great system, easy mobile use, lot's of features with great support. I would definitely recommend it to anyone with a small to large business that wants to manage their workforce with ease.

Vorteile

Ease of use with a growing workforce, saves managers time and the business money

Nachteile

There is nothing really that we don't like. It is so easy and practical

Naomi
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 24.5.2023

Good product - essential for our business

Vorteile

The employee scheduling and annual leave tracking are really important features for us.

Nachteile

The timesheet approval process is quite long winded and it feels that the software is geared more towards restaurants or those on zero hour contracts instead of permanent/full time staff members.

Hana
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.5.2023

User friendly product

Haven't had any issues as it is user friendly overall

Vorteile

Very user friendly, easy to set up and draw reports

Nachteile

Sometimes it is difficult to see what period you have selected

Billi
  • Branche: Supermärkte
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.5.2023

Deputy for supermarket staff scheduling

less time doing rosters, checking leave etc. easy for staff to logon, recieve shift updates etc.

Vorteile

scheduling using the set shifts is great for staff with common shifts or set shifts. offering shifts out to others when someone can't work is easyexporting timesheets is easy

Nachteile

The set up was quite long winded and slow, but once it's done life is easy!

Melissa
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 24.5.2023

Deputy Is A Great Business Asset

Great product for the price.

Vorteile

I enjoy the ease of use and how simply it integrates into our Payroll system.

Nachteile

I wish there was a way to save a timesheet's updates without having to approve the timesheet.

Karina
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 24.5.2023

Makes life easier

Vorteile

Deputy enables a communication path between myself and all my staff easily and efficiently.

Nachteile

Nothing. It’s fantastic. I love all the features

Vipin
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 25.5.2023

Great UI/UX and Easy to use

Vorteile

Scheduling was a breeze, approving shifts and managing payroll was simple as well. Integrated well with our payroll software. The best thing was the UI though I have looked at multiple scheduling softwares but they were too complicated to use. My employees could trade shifts with such ease and I could approve them as well. All in all a comprehensive app and website.

Nachteile

It wasn't very easy to find employee and put in their pay info etc. Otherwise didn't find any cons.

Kerry
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 4.6.2023

Basic tool that works reliably

Hoping shifts improves its offering

Vorteile

Big improvement on using a annual system

Nachteile

Sometimes it just doesn't work which may be updates happening. It is also a very simple tool which is both positive and negative

Keith
  • Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.5.2023

Finally found a cheduling and time tracking app that integrates with ADP for us

We like and it's very functional for us.

Vorteile

I like the ease of use and the multi functionality of Deputy as well as the fact that it easily and quickly exports to ADP.

Nachteile

When removing an employee after termination, there is no way to easily remove them from future shifts in order to terminate them without going through and deleting each shift individually.

Jeff
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 25.5.2023

Deputy

Vorteile

The ease of use. User friendly platform

Nachteile

Do not like how it auto ends shifts. Should leave blank to be filled in by mgr to insure employees are paid correctly and not over paid

Nathalie
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 15.3.2024

Deputy - The Best Online Clock-in System!

I loved using Deputy every day. What's not to love? Everything is laid out for you in a very simple, yet pleasing design. You can clearly see your schedule and any upcoming time off. Clocking in and out is super simple as well. I loved using Deputy at every company which was smart enough to implement it!

Vorteile

I love the easy-to-use layout. It's super user-friendly making it truly a no-brainer to navigate and use daily.

Nachteile

Honestly, I loved Deputy and had no issues with it. My complaint is that my company stopped using Deputy and switched to an inferior time-keeping system. Deputy was much better.

Anthony
Anthony
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 27.6.2024

allows for more accomplished work

It allows me to have order and coordination in all my work, using this platform I do not have to move to others causing confusion

Vorteile

It is a platform with multiple very nice functions for my work that benefit me in monitoring and planning, its system is very easy to use and that has allowed me to have a more professional development in my area by presenting projects in the estimated times with on-time monitoring real where I can have control of the evolution and update. and also helps me with the coordination of schedules, shifts and total hours worked

Nachteile

It has been completely to my liking and there are no bad dislikes or bad flaws, I like everything and I feel happy using it

Wende
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.3.2024

Company use of Deputy

It has been positive.
I am able to search history on specific employees which is beneficial in reviews.

Vorteile

I recently had a problem and deputy staff assisted until the problem was solved.

Nachteile

I felt the problem should have been easier to solve.
Additionally, I am on an annual plan and don’t think opening an archived employee to review history should could as an additional user for that month.

Lourdes
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.9.2024

Great Product

Great experience, I'd definitely recommend it.

Vorteile

It's a really great App if you have a company and the team. Deputy helps to organise many things within an organization. It allows managers to send the schedules, approve staff anual leave requests, see and share news feed within a company and a few other beneficial features.

Nachteile

We have no complains about this product.

Becki
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.2.2024

Great product !

Vorteile

I absolutely love the online time clock and schedule feature. It also helps me keep track of a large team across multiple locations. My labor has never been more accurate. This is a great product with fair pricing.

Nachteile

Importing to my payroll system was a little difficult at first but with support we worked out the kinks.

Jordan
Jordan
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 23.9.2024

Great, user-friendly product!

Vorteile

It's super easy to pick up shifts, offer shifts, an see who is working. Very intuitive and easy to use.

Nachteile

Honestly, nothing I don't like. Maybe a few minor features to add such as being able to message coworkers, but overall no complaints.

Gina
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 5.8.2024

Great for freelance work

I use this for my freelance position and it helps me manage out everything for my month

Vorteile

I get the sheets very fast and easy to understand

Nachteile

When you first start using it it’s seems very overwhelming

Luca
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 12.12.2023

Gestione delle presenze efficiente ed efficace

Vorteile

Deputy ha, a mio avviso, una interfaccia molto intuitiva il che semplifica l'uso per i dipendenti e i responsabili delle risorse umane. Inoltre offre strumenti avanzati per la programmazione del personale, consentendo di creare facilmente orari di lavoro, di apportare modifiche e di gestire gli orari dei dipendenti.
Ottima anche la App mobile.

Nachteile

Esperienza non magnifica con l'assistenza clienti

Omar
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 6.9.2024

Deputy Review

My overall experience with Deputy was that it was easy to see my shifts, and clock in when I got to work

Vorteile

What I liked most about Deputy is the way that you were able to pick up shifts. It made it very easy to see what was available, and sign up!

Nachteile

There was nothing that stood out to me as excessively bad about Deputy.

sicilia
  • Branche: Umweltdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 8.1.2024

We use Deputy for employee scheduling

As the primary user, I don't enjoy using Deputy, but it does the job that we need it to do.

Vorteile

It is necessary for us to have a scheduling software that has a mobile app with location services. Deputy does the job.

Nachteile

In the past 2 years Deputy has gone through a few updates where they changed the location of certain functions and did not have a tutorial on where to find the moved functions. Additionally, some of our employees work overtime and Deputy will not add them to the schedule if they have more than 40 hours.

Lee
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 18.3.2024

Bringing law and order to your employee attendance.

Vorteile

Really simple interface, which allowed majority of colleagues to learn the system without too much onboarding. The mobile app allowed easy clocking in/out.

Nachteile

Whilst the mobile app was good, the it did occasionally have a delay in reading GPS information which caused issues with reporting, as it showed employees clocking in, in incorrect locations.

Rocco
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.5.2024

Good app for Time Management

Vorteile

A great system easy to use and great mobile app! Reports can be better but overall I am very happy with Deputy.

Nachteile

Payroll Report options and approved timesheets view

Trent
Trent
  • Branche: Sicherheit & Untersuchungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 22.6.2023

Deceptive conduct

Support team use email only. Most support issues are flicked back to the help videos and everything else you are told "we'll request this feature be added". It never is

Vorteile

Unless you own an iOS device, do not purchase this software. there is half functionality, and the support may aswell be non-existent, but deputy is more than happy to charge full price for half available software.

Nachteile

Unless you own an iOS device, do not purchase this software. there is half functionality, and the support may aswell be non-existent, but deputy is more than happy to charge full price for half available software.

Thomas
  • Branche: Versorgungsunternehmen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 22.2.2024

Great Product

Vorteile

Easy to use and mobile friendly, great application for scheduling

Nachteile

Missing a help feature that is easy to navigate

CHRIS
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 22.2.2024

RIVERS ACE GRAND HAVEN

GREAT PROGRAM GREAT APP
I ENJOY BEING ABLE TO CREATE AND CORRECT STAFF SCHEDULES ON THE MOVE

Vorteile

SCHEDULING AND TIME TRACKING. REPORTS THAT INCLUDE LATE PUNCHES AND EARLY OUTS

Nachteile

THE CONFUSION OF UNAVAILABILITY VS LEAVE

Ted
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.8.2023

Best Scheduling App

We can not function without Deputy because it organizes our work schedules, vacations, leaves and etc. all in one place visible for all employees.

Vorteile

Easy to use and straightforward interface.

Nachteile

There should be a functionality to restrict start of shift to a particular location

Carlos
  • Branche: Lagerung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 10.11.2024

Good Tool for Shift Management

Vorteile

Time management for shift, news feed for internal communications and ease of shift set ups. Easy to use phone app for leaders and team members.

Nachteile

Integration with other tools , need to manually cancel shift to not accrue points

Utsav
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.5.2023

Love it. Great Product. Highly Recommended.

Vorteile

I have to create rosters, manage timesheets, monitor lot of activities including labour percentages and all and deputy provides such an easy and user friendly way of doing all that I do. Copying and pasting shifts is a joy. Overall user experience is great for me.

Nachteile

Not that I remember in specific. However, total labour cost tracking mechanism like Employment Hero's would be a plus.

Michael
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
1

4
Bewertet am 24.2.2024

Very bad customer service

Average. Clunky. Doesn't upload or reload screens reliably.

Vorteile

Scheduling and timesheets. Seeing who is on shift.

Nachteile

Customer Service. Once you finally get through to someone there knowledge of Deputy is very limited, and most repeat what you can read off Deputy's website. They can't answer anything even slightly remotely complex. The phone support is a farce. A box ticking exercise to say they have it, it would seem.

Victoria
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 21.12.2023

Deputy has been a lifesaver for managing my team's schedules and shifts. It's made my life so...

Vorteile

The shift scheduling and time tracking features are incredibly helpful and intuitive. It's also great for communication with my team.

Nachteile

I wish the reporting features were more customizable and easier to use. The interface can also be a bit overwhelming at first.

Todor
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.9.2023

Superb Employee Scheduling

Vorteile

It is easy to use and it has a mobile app

Nachteile

Sometimes I forget to log out and it should log us out automatically

Jane
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 24.5.2023

Built for Hospitality

Overall great, and the staff love it.

Vorteile

Deputy is very user-friendly and well-designed for users at every level. We love the app the the accessibility that it offers (and is expected by) our staff. The onboarding feature is great - it has really streamlined our onboarding process.

Nachteile

The newsfeed is handy but lacks functionality; you can attach a document, but we REALLY need a place to store company documents such as policies and handbooks so they can be easily referred to by staff (we currently have to email them). In order to meet the key needs of the customers, Deputy should implement this feature ASAP - please!!

Greg
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 2.5.2023

Recommended, but not for everyone.

It did improve our capacity to track where and when our workers were and how our costs should be distributed along our projects. In other words, it has been a good tool to admin/track/adjust our efficiency.

Vorteile

Deputy helps to accurately schedule workers and track their time. This helps the administration to check the efficiency and efficacy as most of the time, laboring hours can go out of hand.

Nachteile

Although Deputy helps with scheduling and hours tracking, as an admin user it does demand a lot of time toschedule, set tasks for workers, approve timesheets, adjust or modify.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.5.2023

20+ in management and my fave to date!

Vorteile

The ease of scheduling and adding new patients.

Nachteile

The crashing and slowness of the processing.

Julio Stéphane
Julio Stéphane
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 24.9.2023

Avis sur Deputy

Cet outil m'a permis de gérer le temps de présence des employés la sauvegarde des données

Vorteile

Cet outil est génial précis dans la gestion du personnel, prix abordable,comporte une version d'essai gratuite. Il permet la sauvegarde des données, l'assistance en ligne y est assurée ainsi que le support technique et l'appli s'intègre à d'autres

Nachteile

L'application a besoin d'être plus flexible dans les réglages.

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