4,4
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,4
Gesamtbewertung
Bewertungen

Über CallHub

CallHub ist eine vertrauenswürdige All-in-one-Kampagnenplattform, die deine Outreach-, Canvassing-, Mobilisierungs- und Marketingkampagnen revolutionieren wird. Das Unternehmen bietet Lösungen für ein- und ausgehende Anrufe, Textnachrichtenübertragung, Peer-to-Peer-Texting, die Organisation von Beziehungen und Sprachübertragung auf einer Plattform. Die Plattform eignet sich für politische Kampagnen, gemeinnützige Organisationen, Interessenvertretungen, Gewerkschaften oder Unternehmen jeder Größe. Mit wettbewerbsfähigen Pay-as-you-go-Preisen kannst du deine Kampagnen je nach Bedarf nach oben oder unten skalieren. Zudem ist die CallHub-Plattform mit SOC2 (Service Organization Control 2) und der DSGVO konform. So kannst du sicher sein, dass alle deine Daten mit dem höchsten Maß an Sicherheit geschützt sind.
CallHub Software - 1
CallHub Software - 2
CallHub Software - 3
CallHub Software - 4
CallHub Video
CallHub Software - 1 - Vorschau
CallHub Software - 2 - Vorschau
CallHub Software - 3 - Vorschau
CallHub Software - 4 - Vorschau

CallHub Preis

CallHub bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von CallHub ist ab 199,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
199,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für CallHub

CallHub Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionalität
4,3
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,2
5 von 128 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Michael
  • Branche: Politische Organisation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 15.7.2024

No-Brainer for Political Campaigns

So far the program is easy, straight-forward and versatile

Vorteile

The UI is very easy to navigate and deploy

Nachteile

I really haven't developed an opinion on this matter yet

KIMBERLY
  • Branche: Versorgungsunternehmen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 2.4.2024

CUSTOMER SERVICE UTILTIES

Our experience has been very pleasant and professional. The representative was very helpful to locate the call log and determine what was wrong with the import file.

Vorteile

This program covers all the features for our basic needs when it comes to customer's needs in the utility department.

Nachteile

Very seldom, we will experiences an anomaly when 120 calls couldn't launch. Also, a few occasion this was user error which customer service has gone over and beyond to satisfier the needs of our service.

In Betracht gezogene Alternativen

Cisco Unified Communications Manager

Gründe für den Wechsel zu CallHub

I do not have this information. IT and my utility managers are the ones who acquire this program.
Richard
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 4.7.2016

Great but needs work

I find the service great but there are times when the call quality is just not what it should be. We've investigated our line spread but that's not the main cause
It's young and will only improve

Vorteile

The capability to have a truly mobile business with agents working from and environment they prefer.

Nachteile

Call quality is not always what you want sometimes experiencing delays in the other person hearing you and worst, so bad that the other person just hangs up

Antwort von Gaglers

Hi Richard, thank you for your feedback. If you had let us know the issues with quality earlier we could've moved to you different routes. Unfortunately due to the limited customers from your country, we couldn't anticipate it.

We will change your routes and this issue of quality you face should be resolved.

Beantwortet am 5.7.2016
Mel
  • Branche: Politische Organisation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 28.5.2024

Great for voicemail drop!

Vorteile

It's easy to setup and the pricing was very good compared to other options. I love not having to dial numbers or leave voicemails and get through my lists a LOT faster!

Nachteile

You can't use your own number to text, and notes don't transfer to NGP.

Jordan
Jordan
  • Branche: Politische Organisation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 20.11.2018

Indispensable campaign tool

Overall, I have continued to use CallHub for several years and have appreciated the improvements I have seen over this time. I find the SMS Broadcast feature is an invaluable way to mobilize volunteers during a campaign, as it allows me to reach dozens of people at once in a way that gets far higher response than email, and allows me to carry on two-way communication with them. I have also used CallHub to run phone campaigns during elections for voter outreach and Get Out the Vote (GOTV) efforts, and between elections to invite people to events. I have also used the Voice Broadcast feature in various ways, from inviting people to events to, in one case, contacting almost every household in a small province to generate leads for people wanting more information about a plebiscite that was taking place.

Vorteile

As someone who has managed and worked on a lot of campaigns and use NationBuilder as my primary database/website solution (which CallHub integrates beautifully with), CallHub has become my go-to platform for affordable phone canvassing campaigns, voice broadcasts and text message blasts. In particular, text message blasts are the single most useful tool for volunteer mobilization that I have used in recent years.

Nachteile

While CallHub works without a hitch at least 99% of the time, occasionally I or my call agents still run into unexplainable bugs that can temporarily bring campaigns to a halt. That is of course frustrating for both volunteers and for campaign organizers, especially in the high-pressure context of a campaign where every minute of delay can mean one less contact with a voter.

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