4,4
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,4
Gesamtbewertung
Bewertungen

Über CallHub

CallHub ist eine vertrauenswürdige All-in-one-Kampagnenplattform, die deine Outreach-, Canvassing-, Mobilisierungs- und Marketingkampagnen revolutionieren wird. Das Unternehmen bietet Lösungen für ein- und ausgehende Anrufe, Textnachrichtenübertragung, Peer-to-Peer-Texting, die Organisation von Beziehungen und Sprachübertragung auf einer Plattform. Die Plattform eignet sich für politische Kampagnen, gemeinnützige Organisationen, Interessenvertretungen, Gewerkschaften oder Unternehmen jeder Größe. Mit wettbewerbsfähigen Pay-as-you-go-Preisen kannst du deine Kampagnen je nach Bedarf nach oben oder unten skalieren. Zudem ist die CallHub-Plattform mit SOC2 (Service Organization Control 2) und der DSGVO konform. So kannst du sicher sein, dass alle deine Daten mit dem höchsten Maß an Sicherheit geschützt sind.
CallHub Software - 1
CallHub Software - 2
CallHub Software - 3
CallHub Software - 4
CallHub Video
CallHub Software - 1 - Vorschau
CallHub Software - 2 - Vorschau
CallHub Software - 3 - Vorschau
CallHub Software - 4 - Vorschau

CallHub Preis

CallHub bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von CallHub ist ab 199,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
199,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für CallHub

Shape

4,8 (42 Bewertungen)
Die cloudbasierte Software von Shape bietet Tools zur Verwaltung der Online-Vermarktung und -Werbung, zur Erfassung von...

Kixie PowerCall

4,7 (280 Bewertungen)
Kixie PowerCall ist eine cloudbasierte IVR-Lösung, mit der Nutzer ihre Verkaufsprozesse automatisieren können. Das Tool...

Google Voice

4,5 (707 Bewertungen)
Google Voice ist ein cloudbasiertes Geschäftstelefonsystem, das Nutzern eine eindeutige Kontaktnummer zur Verfügung...

SendPulse

4,6 (693 Bewertungen)
SendPulse ist eine cloudbasierte Marketinglösung, mit der Nutzer E-Mails, Textnachrichten und Push-Benachrichtigungen...

Zoho Voice

4,0 (44 Bewertungen)
Zoho Voice ist eine Cloud-Telefonsoftware, mit der du problemlos geschäftliche Anrufe von überall und von jedem Gerät...

Twilio

4,4 (471 Bewertungen)
Twilio ist eine CPaaS-Lösung (Cloud Communication Platform as a Service), die es Unternehmen ermöglicht, Kunden über...

Five9

4,2 (470 Bewertungen)
Five9 ist eine All-in-one-Cloud-Kontaktcenter-Lösung für Inbound-, Outbound-, Blended- und Omnichannel-Kontaktcenter....

Close

4,7 (161 Bewertungen)
Close ist ein CRM für das Vertriebsengagement, das KMU hilft, mehr Leads in Umsatz zu verwandeln. Das Unternehmen...

Outreach

4,4 (298 Bewertungen)
Outreach ist eine Vertriebsengagement-Plattform, die Vertriebsteams dabei unterstützt, direkt mit potenziellen Kunden...

Cisco Unified Communications Manager

4,3 (75 Bewertungen)
Cisco Unified Communications Manager ist eine Plattform zur Integration von Geschäftskommunikationstechnologien wie...

NationBuilder

3,9 (41 Bewertungen)
NationBuilder ist eine cloudbasierte Website-, Datenbank- und Fundraising-Lösung, die für gemeinnützige Organisationen...

Nutzerbewertungen zu CallHub durchsuchen

180 von 180 Bewertungen
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Adleen
Adleen
  • Branche: Politische Organisation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 2.1.2025

Fairly simple, user-friendly, sometimes glitchy

Overall, I find CallHub fairly predictable, even when it's not working. I did find the glitches when I was making patch-through calls especially frustrating. Overall I do like its simplicity.

Vorteile

I generally like the app that allows me to use CallHub from my phone, which makes campaigning and other calls feel more natural.

Nachteile

I found that it can be quite glitchy, and a few times it would freeze at awkward moments. I also found that it needs to be restarted regularly to keep it working well.

Norman
  • Branche: Outsourcing/Offshoring
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 7.11.2024

Premium features without the need for license commitments

One of the reasons why we continue to use CallHub is the flexibility to scale up and down as needed. The features CallHub provides to you are generally considered premium features on other calling systems

Vorteile

Compared to Callhub to other available calling system on the market, Callhub has a lot of features for a reasonable cost. it also doesn't lock you into the seats/licenses. This allows you to scale up and down as needed.

Nachteile

The analytics and reporting still need improvement. It is still very much designed for a B2C type of campaigns. There are limitations for B2B campaigns.

In Betracht gezogene Alternativen

Five9

Gründe für den Wechsel zu CallHub

Five9 is just crazy expensive and not suited for an organization of our size
Peyton
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
2
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 5.12.2024

It worked okay.

It was glitchy and kicked people out of the website often while hosting our phone banks. Audio issues happened daily with multiple issues and were hard to predict. It works a little better though the browser. We also didn't have the best customer service. Overall it was disappointing compared to the competitors with most features, looking forward to seeing how it grows.

Vorteile

The transfer call feature is very beneficial to the organizing community.

Nachteile

The audio issues tend to make me go for another dialer more often, my team needs all the chances they can get. When you are able to get someone willing to talk to you, and you lose them though a website issue, it can tank the ability to reach our deliverables.

Shanye
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.11.2024

Happy I found CallHub

Overall experience is great, using this will save me money with outbound calling campaigns

Vorteile

Love the way I am able to set up call dispositions, love how easy it is to set up.

Nachteile

The UI is outdated looking, would be cool if it looked better

Angela
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 19.11.2024

Nice and cost friendly option

It’s been ok. I’ve gotten used to it now.

Vorteile

It is cost friendly and I don’t have to lock into a contract, which is helpful because I use it for a nonprofit to send out reminders.

Nachteile

It was a bit hard to figure out at first, but now it’s better. There’s also no mobile option. I was able to use my phone at first, but then it stopped letting me do that.

David
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 5.12.2024

Quite a Useful Tool

I've been using it for 5 years and it's a very helpful tool for getting volunteers together to crush phonebanks.

Vorteile

The user experience for agents is great, very streamlined. The smooth integration with Nationbuilder is essential for us. Additionally the built in tools like automated/manual texts and prerecorded voicemail are very handy, and it's helpful as an admin to be able to export detailed CSVs and see what went down.

Nachteile

The fact that the page refreshes every time you add a new question or event, or reorder them. It makes the process of setting up a new campaign arduous and as an admin it's a headache. Also the fact that you need to go through every single edit page to save changes. Making cloning and editing previous campaigns easier would be great.

Denise
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.11.2024

Easy to use

I work with a small non profit. We use CallHub to reach out to mobilize volunteers and connect with potential donors.

Vorteile

It is easy to use and easy to train others to use.

Nachteile

When editing a script, the pop up window is very small. It would be nice to be able to make it bigger.

Anne-Marie
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.11.2024

Great service for our needs

We like CallHub to inform our school and church community of delays and cancellations - whether weather related or bus breakdowns, it works great to inform smaller or bigger groups of people.

Vorteile

It's an easy way to inform our community of delays or cancellations.

Nachteile

It takes quite awhile (at 60 calls a minute) to call everyone.

Frank
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 4.12.2024

Bobeaven loves CallHub

Once you get past the initial learning phase it’s a great platform!

Vorteile

The integration feature with NationBuilder makes it a super easy and convenient platform for us

Nachteile

We often face issues if any of our users use anything other than Google Chrome

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 26.12.2024

It's great. Just use Chrome

I thought it worked well. I've never done phone banking before, and outside of having to switch browsers, it worked just fine, especially with help from a more experienced user.

Vorteile

It was mostly intuitive and easy to go to the next call.

Nachteile

Apparently, it doesn't work with Microsoft Edge. Most people use Chrome, but it should be acknowledged especially before you get on to use it for the first time.

Shannon
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.8.2024

Best texting platform I've used

CallHub is the best texting platform I've used. The interface is really straightforward, and the integration with NationBuilder really comes in handy for us. Whenever I have an issue, I get great support quickly. I also have a dedicated account rep with whom I speak on a quarterly basis. He always comes to our meetings prepared to show me a new way that CallHub can make my work life easier.

Vorteile

CallHub's interface is more user-friendly and straightforward than other platforms I've used. Tech support is fast and helpful. I really enjoy using CallHub.

Nachteile

It's really hard for me to think of anything. Whatever problems I have had -- they have been about 90% error on my part, at least. Rarely a CallHub glitch. Regardless of what caused an issue, I always get super fast and helpful tech support.

Lou
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 4.9.2024

Great calling platform for paid canvass teams

Vorteile

Very cool AI features and agent QC features!

Nachteile

Time zones are tricky as their team is all over the place!

Brenda
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.8.2024

Callhub 10/10

So far using callhub has been great I don't have any complains and organizers who are making calls say it is very nice to have this tool.

Vorteile

It is very easy to set up and user friendly and great costumer support.

Nachteile

I don't believe I've disliked something about callhub but it could be nice to have integrated forms for creating surveys and events.

Travis
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.7.2024

Great Contact Support Staff

So far so good, still learning about your product and its features.

Vorteile

So far support staff have been very helpful and timely with their responses, I'm not always at my computer to zoom so detailed emails is appreciated.

Nachteile

Attaching media files and website links are most likely to be filtered. Need a solution for those that don't want customers to have 3-5 different 10DLC numbers for them. If that means buying a registered number specifically for campaigning so files attached don't disrupt the service and you can maintain 100% deliverables.

Prachit
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 5.9.2024

Expensive but awesome

Good, we will continue using it. Like I said it is expensive.

Vorteile

IVR, our sales team gets 100 leads a day, so we get a feature where customers can call us back.

Nachteile

I think it is a little expensive. Maybe in future if we find a better company we might switch.

Eniola
  • Branche: Religiöse Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.11.2024

Great customer service

The customer service is top notch and I was able to resolve the issue I had in minutes.

Vorteile

Their customer service agents are very explanatory and guide well.

Nachteile

Nothing, I think they are doing a good job.

Sarah
  • Branche: Politische Organisation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.10.2024

Call Hub - Positive Experience

Very positive and a great addition to our campaigning suite.

Vorteile

It is easy to operate and allows multiple campaigns to be running in conjunction. Call Hub responds to help requests in a timely manner.

Nachteile

Calling numbers appear as spam and this cannot be removed in Australia. Call Hub is set up more for an American context.

Daniel
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 21.5.2024

CallHub is a great tool for political campaigns and businesses

Very good overall experience - would recommend CallHub to anyone.

Vorteile

It is extremely user friendly and simple to explain to novice users. The cost is negligible to boot.

Nachteile

I think CallHub is an excellent service and I do not have any complaints.

Brysen
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.6.2024

Closing Deals!

Vorteile

Easy to use and easy to set up a campaign.

Nachteile

Nothing really, it’s easy for myself and my team to use.

Jon
  • Branche: Politische Organisation
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.8.2024

From a very happy caller

We use CallHub to reach our members via phone and text.

Vorteile

So intuitive and easy to use. Makes calling and texting effortless.

Nachteile

A bit of a learning curve but not much. Nothing to dislike.

Ade
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 31.3.2024

Great and affordable call center management app for entrepreneurs, small and large companies

I am enjoying using CallHub so far and would recommend it to my colleagues. The cost of making calls through there is very affordable and won’t break the bank.

Vorteile

The affordability and the ease and user friendly interface of the app

Nachteile

I think they can make the app look a bit better with better fonts, more pretty and attractive colors. It looks a bit bland

Jenny
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 8.9.2024

CallHub Review

overall our main goal was to use the call centre tool and it has been working great.

Vorteile

the voice call centre which we use the most. user friendly.

Nachteile

the text broadcast tool is a bit difficult to use.

Antwort von Gaglers

Hi Jenny. Thank you so much for taking the time to give us your review. We always value our customers' feedback and consider this a learning opportunity to improve ourselves. Seeing that you mentioned that the text broadcast tool was difficult to use, I'll take ownership and pass it on to the concerned team to ensure we can make it easier to understand.

Beantwortet am 25.9.2024
William
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 11.4.2024

Very Solid Auto Dialer/Great Customer Service

9 out of 10

PLEASE APPLY MY 10 DOLLARS TO MY ACCOUNT.

Vorteile

ease of use and set up.
I've had a very positive experience with your support staff. There are great. They are friendly and quick to respond with great follow up. Cant ask for any better in that department.

Nachteile

dialer picks up a lot of answering machines even when you tell it to hang up. I spoke with support and its normal.
Also it seems expensive, it cost me 25 dollars to call 500 numbers.
I think I'm going to have to look for a flat rate monthly dialer service.

Frank
  • Branche: Computer-Hardware
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.10.2024

Call hub is sales tool blessing

10 out of 10 for it’s simplicity of use and implementation for any organization

Vorteile

Call hub is a wonderful calling tool for salespeople like me

Nachteile

It needs ready help bubble feature to guide through process for any set during the application use

Hudson
  • Branche: Politische Organisation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.9.2024

CallHub works well!

Very positive! It came as a pleasant surprise.

Vorteile

The great UI! So far it is really intuitive.

Nachteile

Nothing yet! I thought reusing campaigns would be difficult but it was not!

KIMBERLY
  • Branche: Versorgungsunternehmen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 2.4.2024

CUSTOMER SERVICE UTILTIES

Our experience has been very pleasant and professional. The representative was very helpful to locate the call log and determine what was wrong with the import file.

Vorteile

This program covers all the features for our basic needs when it comes to customer's needs in the utility department.

Nachteile

Very seldom, we will experiences an anomaly when 120 calls couldn't launch. Also, a few occasion this was user error which customer service has gone over and beyond to satisfier the needs of our service.

In Betracht gezogene Alternativen

Cisco Unified Communications Manager

Gründe für den Wechsel zu CallHub

I do not have this information. IT and my utility managers are the ones who acquire this program.
Bill
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.6.2024

I am a fan of Callhub

I have been using Callhub probably since 2018. I love the platform. I have used it on dozens of projects, both political and private sector business related. I have also recommended it to others, and I will continue to do so.

Vorteile

I like the intuitive nature of the platform, as well as the dynamic suite of services that you can offer from it.

Nachteile

The cost of adding team members to your account is a little pricey.

In Betracht gezogene Alternativen

Twilio

Warum CallHub gewählt wurde

The NGP VAN political platform does not have the full suite of services that I needed, it's not very intuitive and there is a lot less flexibility in how you work on projects.

Gründe für den Wechsel zu CallHub

I don't understand Twilio. It requires more of a learning curve than I am willing to invest.
Bob
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 5.11.2024

good and bad

easy to use, good support
poor features that make no logical sense

Vorteile

easy to use, simple for admin and agents
no need to pay monthly fee per agent
spamshield

Nachteile

poor logic--many aspects make no sense such as someone texting to the callerid # they see and my agents will never see those inbound text messages. Many aspects like that which make no sense and undermine effectiveness of our call center campaigns
Cost is too high

In Betracht gezogene Alternativen

Kixie PowerCall

Gründe für den Wechsel zu CallHub

ease of use, spamshield, easy for agents to use, no monthly agent charge
Gary
  • Branche: Politische Organisation
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 28.3.2024

Banned from the service

Vendor banned me from the site. The reason provided was that I ran for state office as a republican. This type of reaction fosters division and I would like to see social media sites open to all sides of a discourse.

Vorteile

I was not given access long enough to determine benefits of the service.

Nachteile

Vendor banned me from the site. The reason provided was that I ran for state office as a republican.

Matthew
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.5.2024

Easy to Use Call Campaigns for Our Nonprofit

We continue to use CallHub year after year and will do so for the foreseeable future. Its a great tool to help us stay in touch with our database.

Vorteile

I like that my team of staff and volunteers can easily make lots of calls to our constituents. We try to call through everyone we can twice a year.

Nachteile

When we first started using it they didnt have an app for phones or iphones. But they do have that functionality now.

Josh
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.8.2024

Amazing - Time saver!

Amazing - Saved so much time for us calling to say the same thing over and over

Vorteile

Saved so much time for us calling to say the same thing over and over

Nachteile

It deleted our call recordings once before but we just had to re-add them

Abel
  • Branche: Politische Organisation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.11.2024

One of a kind platform that can truly do it all

It's been great so far, my account manager is very helpful and I appreciate the personal attention to our account.

Vorteile

great interface, pretty user friendly. LOTS of applications you could run an entire organizing operation out of it. very cool

Nachteile

Takes too long to autosend messages, only 45 mms per minute. Good for small elections but not good for congressional, countywide or statewide.

Orhan Mustafa
  • Branche: Grafikdesign
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
1
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 24.4.2024

A complete scam

Vorteile

I lost 2 days of work, I didn't like any of them

Nachteile

There is no problem while signing up and making payment. You create a campaign and you get the message (Each account has a total limit of 60 calls/min for all the running campaigns click here for more details or contact support.), you cannot send, it asks you for payments that are not in your account again. Also For calls, they charge money on a minute basis rather than a second basis. This is an impossible mistake. For example, a customer opened the call, hung up the call in the first 5 seconds and demands a fee for 1 minute from you. It is impossible to get an answer from the support. I definitely do not recommend it, it is a money trap.

Gloria
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.8.2024

Awesomeeee

10/10 I think the applicacion overall is very manageable and people are quick to answer any questions

Vorteile

its really to manage and learn. Very straight forward.

Nachteile

that workflows can not be edited once published

Nina
  • Branche: Politische Organisation
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.9.2024

have used this service for years and recommend

Vorteile

contact phone number kill list + rented number

Nachteile

not having a template script to add onto a new campaign

Amber
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 19.9.2024

CallHub Review

I have used it for several campaigns over the years – there sare definitely things i am always learning and wish were easier but overall i do think it's a simple enough tool to use

Vorteile

The comcept of the program & ability to have credits refunded

Nachteile

Previously i could chat with live agents, i hate how that is no longer an option

Hasham
  • Branche: Grundschul- & Sekundarbildung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 1.9.2024

Great tool

Vorteile

Accessibility. Ease of access. Ability to import lists.

Nachteile

Long process to create campaign, wish there was a number to contact for help.

Christopher
  • Branche: Politische Organisation
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.8.2024

Great Support

Vorteile

Great integrations and support is very responsive.

Nachteile

Not as cost effective as other competitors.

Evin
  • Branche: Politische Organisation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.7.2024

Dashboard analytics request

Great experience, will continue to use.

Vorteile

Easy to use, affordable, agile, no issues deploying at scale

Nachteile

I needed more sophisticated performance analytics for campaigns and canvassers such as a live dashboard

Devin
  • Branche: Politische Organisation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 6.11.2024

Satisfied Campaign Manager

Overall satisfied, contacting supporters and voters has been efficient

Vorteile

Very user friendly for agents - easy to set up campaigns for admins and managers

Nachteile

Campaigns don’t save as drafts, making it difficult to leave a page and come back

In Betracht gezogene Alternativen

NationBuilder

Gründe für den Wechsel zu CallHub

Recommended by central campaign HQ, optimal integration with database
Donna
  • Branche: Politische Organisation
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.10.2024

Newby Satisfied with CallHub!

My experience has been limited to this one campaign. So far, it's been satisfactory.

Vorteile

The app is quite straightforward, so to summarise: Ease of use and good support.

Nachteile

The phone ringer icon is silent! I'd like it to ring so I am assured that the call is in progress.

Quynh
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.5.2024

The best voice broadcasting tool in the marketing with all the features!

It has been excellent and will continue to use CallHub.

Vorteile

I have tested many voice broadcast tools in the market but nothing compares to CallHub. It does exactly what our business needs and the platform is easy to use.

Nachteile

The reporting and analytics could be better. It would be great to see who exactly didn't get the voice broadcast more clearly and how long recipients heard the voice broadcast.

Christopher
  • Branche: Politische Organisation
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 28.7.2024

It isn't great for political fundraising.

Vorteile

It sends the texts much more quickly than other apps.

Nachteile

The reporting is god-awful. It's hard to tell what's happening with your texts.

Mel
  • Branche: Politische Organisation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 28.5.2024

Great for voicemail drop!

Vorteile

It's easy to setup and the pricing was very good compared to other options. I love not having to dial numbers or leave voicemails and get through my lists a LOT faster!

Nachteile

You can't use your own number to text, and notes don't transfer to NGP.

Cipriano
  • Branche: Politische Organisation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.6.2024

CallHub is a good product

I continue to use after 3+ years and recommend this to others.

Vorteile

Appreciate the customer service and troubleshooting through issues in a timely manner.

Nachteile

The relational organizing tools needs some updates.

Kaneera
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 10.12.2024

Long-time User

Very cool platform and overall easy to use.

Vorteile

Simple enough to use interface, customizations on music, ability to add giant swaths of numbers and get through them effortlessly.

Nachteile

A bit glitchy here and there, calls disconnecting or audio being very quiet. Also the process of creating a new campaign and adding members is very tedious - wish it was easier.

WAUQ
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 20.9.2024

Callhub is effective and very useful

I've found callhub to be useful when running massive campaigns for calls, texts, emails. I also find it very easy to access external data files that can be uploaded instantly.

Vorteile

I like how Callhub guides you through different campaigns. It makes it easy to distinguish what sort method to use, and for what purpose.

Nachteile

Some aspects I would like to see improved is having a bit more explanation on certain fields, such as an info tab or a brief description on certain headings.

Nancy
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.11.2024

Great tool

I love it it gets done what’s needed and best of all it doesn’t disclose your real phone number.

Vorteile

I love the fact that it just keeps you going with your calls and it keeps real good track of all the calls you make the calls they answer or don’t answer.

Nachteile

I don’t like that it doesn’t ring soo that makes it a little confusing.

Kali
  • Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 5.7.2024

Easy to use! Works great!

So far so good 👍 Very user friendly and easy to get started

Vorteile

Easy to use, easy to start & stop making calls, scripts & menus

Nachteile

Had some issues at first but I think it was something on my end not ch’s fault

Abdullah
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 11.12.2024

Callhub Review

Positive and very reliable. We have depended on it for mission critical events and it hasn't let us down.

Vorteile

Intuitive user interface, easy sign up process. Reliable when making phone calls and sending text messages; gives you immediate interactive feedback as the campaign goes, so we are no longer left in the dark for any errors.

Nachteile

Number process can be a little confusing with new 10DLC number requirements in the US. We can no longer use the "rent a number" option quickly.

Phone number vs mobile phone import can also be improved, since landlines are a lot more rare and we faced some issues with starting a texting campaign.

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