Document360

4,7
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Zum Anbieter

Über Document360

Document360 ist eine cloudbasierte Helpdesk-Lösung, mit der Nutzer in Unternehmen verschiedener Branchen Self-Service-Wissensdatenbanken für ihre Produkte erstellen und veröffentlichen und daran kollaborieren können. Zu den Funktionen gehören Content-Management, geführte Problemlösung, Diskussionsforen, Produktkatalogisierung und mehr. Der Kategoriemanager von Document360 hilft Nutzern, ihre Produktdokumentation in einer hierarchischen Struktur zu pflegen. Nutzer können Unterkategorien erstellen und bestehende Kategorien bearbeiten sowie in Kategorien Artikel dokumentieren. Der integrierte Editor verfügt über Markdown-Tastaturkürzel und ermöglicht es Nutzern, Snippets mit Lesern zu teilen, Screenshots hochzuladen, interne Links zu Artikeln zu erstellen, Dokumenten Tabellen hinzuzufügen und Inline-Vorschauen von Inhalten in Echtzeit zu erhalten. Mit dem Sicherheitsmodul von Document360 können Nutzer verschiedenen Lesern rollenbasierte Zugriffsberechtigungen zuweisen, Domänen zuordnen, Artikel umleiten und automatische Back-ups planen. Darüber hinaus bietet Document360 ein Self-Service-Portal und Text-to-Speech-Funktionalität. Die Dienstleistungen werden auf monatlicher Abonnementbasis angeboten, die Support per Telefon und E-Mail umfasst.
Document360 Software - 1
Document360 Software - 2
Document360 Software - 3
Document360 Software - 4
Document360 Video
Document360 Software - 1 - Vorschau
Document360 Software - 2 - Vorschau
Document360 Software - 3 - Vorschau
Document360 Software - 4 - Vorschau

Document360 Preis

Document360 bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Document360 ist ab 149,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
149,00 $/Monat Preisinformationen anzeigen
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Document360

Document360 Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,9
5 von 209 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Julian
Julian
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.12.2022

The best tool we found for creating and managing a KB

We had an old looking KB that was difficult to customize. Setting up the KB in Document360 was fast and maintaining it with new articles is easy. The look is now up-to-date and our users are very positive. The support from the Document360 team and their willingness to listen is also great.

Vorteile

The choice of editors (markdown and WYSIWYG) and the single-sourcing features using snippets and templates. The Home Page Builder meant we were able to quickly set up a KB with the same look and feel of our website. The support is also first class.

Nachteile

Once in WYSIWYG editor, moving back to markdown is not possible. The advanced search includes options like contributors that we don't want to advertise.

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Sales Cloud und HubSpot CRM

Warum Document360 gewählt wurde

The old product could not be customized the way we wanted it and provided a very old look.

Zuvor genutzte Software

Confluence

Gründe für den Wechsel zu Document360

Document360 was the easiest to use with the most features. We tested each product for a few days to see what each could do and Document360 was the easiest and fastest to set up something basic and included a feature set the ticked all our boxes.
David Andre
David Andre
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 24.7.2023

Great Tool Amazing Customer Support

Vorteile

1. The software is very user-friendly and easy to learn2. Straightforward Setup. It takes little effort to spin up a new KB3. Lots of extensions (Slack, Chrome, Salesforce, embeddable widget, etc.) allow your users to access the KB wherever needed.4. Amazing support team. They are very responsive both in support calls and issues that require development.5. Great API Support

Nachteile

1. The editor could use some key improvements (though I understand this is currently being worked on). For instance, there are no inline comments.2. Zapier integration is very limited. No ability to update articles (new versions) based on actions in other tools like Confluence.3. Interface can be slow at times.4. UI is not bad but could use some quality-of-life improvements.

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Service Cloud, Helpjuice und Confluence

Warum Document360 gewählt wurde

Zendesk does support very well. However, it lacked many vital features essential to doc management (versions, user assignment, workflow management, etc.).

Zuvor genutzte Software

Zendesk Suite

Gründe für den Wechsel zu Document360

Ultimately, Doc360 allowed me to provide easily accessible knowledge to all of my users, while other tools were limited or required a larger expense to achieve the same goals.
Simon
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 6.5.2022

Good Software, Very Good Support

Vorteile

The availability of the customer support and the help of them was very useful.

Nachteile

Some Features are missing that we found were essential in some cases. Like Custom Icons or likely more. More No-Code Customisation in the Homepage-Builder could help us also.

Omer
Omer
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 16.3.2024

Happy with the product

Vorteile

Very good management of content

Good and customised layout. Very good feedback from our readers.

Nachteile

Authors and admin portal are lacking featues such as tracking changes, and commenting is not comfortable.

Mark
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.7.2023

Doc360 is a Fantastic Documentation Repository for Our Team!

We're pleased with our experience using the the Doc360 system. We have been impressed at their thorough and well thought through feature inclusions. The post-sales account management team has been excellent to work with, and we would recommend the product to others interested in a well rounded documentation management platform.

Vorteile

Having the front-end read-only portal and the back-end editing portal makes navigating for internal and external users extremely simple. Being able to export branded documents is extremely useful. The Doc360 team is constantly developing and adding features to the platform.

Nachteile

We have encountered issues where the document export encounters problems and we can't use it for a period of time. Additionally, formatting issues have occurred from time to time, but their development team seems to address these problems fairly quickly. It appears as though the system is updated regularly which is a blessing and a curse. A blessing because new features are added regularly, and a curse because features do break from time to time and need to be repaired.Some additional features that appear to be really compelling do cost extra, so be prepared to upgrade your service to take advantage of some of the features that set Doc360 apart as a more unique offering.

In Betracht gezogene Alternativen

Helpjuice und Nuclino

Gründe für den Wechsel zu Document360

Doc360 appeared to focus more on the features that we were concerned about. The branded file export is a significant one, but also the internal editing and external viewing portal set Doc360 apart as a more dynamic offering that we found to meet our needs more specifically.

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