4,7
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,7
Gesamtbewertung
Bewertungen

Über Quire

Quire ist eine cloudbasierte Projektmanagementlösung, mit der kleine und mittlere Unternehmen Aufgabenlisten, Aufgaben und mehr verwalten können, um die Kollaboration zwischen Teams zu erleichtern. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Dokumentenmanagement, Echtzeit-Bearbeitung, Kommunikationstools, Diskussionsforen, Dateifreigabe, Meilensteinverfolgung und Projektplanung. Teams, die Quire verwenden, können Aufgaben über ein Kanban-Board anordnen und priorisieren, um die Visualisierung von Workflows zwischen Mitgliedern zu ermöglichen. Mit der Lösung können Führungskräfte Teammitgliedern Aufgaben zuweisen, Zuweisungen nach Priorität sortieren, Aufgaben filtern und Start-/Fälligkeitstermine von Projekten mithilfe von Gantt-Diagrammen anzeigen. Darüber hinaus können Nutzer Aufgaben folgen, um auf registrierten Geräten Erinnerungen über anstehende Termine zu erhalten. Quire wird mit einer API (Application Programming Interface) geliefert, die die Integration in verschiedene Drittanbieteranwendungen wie Slack, Outlook Calendar, iCal und andere erleichtert. Android- und iOS-Apps werden ebenfalls angeboten, sodass Nutzer ihre Geschäftsaktivitäten per Fernzugriff verwalten können. Quire bietet Support per E-Mail und über FAQs.
Quire Software - 1
Quire Software - 2
Quire Software - 3
Quire Software - 4
Quire Software - 5
Quire Video
Quire Software - 1 - Vorschau
Quire Software - 2 - Vorschau
Quire Software - 3 - Vorschau
Quire Software - 4 - Vorschau
Quire Software - 5 - Vorschau

Quire Preis

Quire bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Quire ist ab 7,65 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
7,65 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Quire

Quire Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,7
5 von 233 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Timothy
Timothy
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.11.2023

Super Flexible and Functional

Vorteile

Great Customer Service, Great task management, very versatile with all of the different view types. Good value.

Nachteile

Takes some people a bit of time to understand how the software functions.

Alice
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 28.11.2023

Quire: a pretty solid task tracker

Vorteile

Quire basically just works: you can track and organize tasks, the mobile app is adequate, and you can even get fancy with deadlines and priorities. Solid free tier, perfectly suitable for individual users.

By and large, the product direction seems unobtrusive and stable: no constantly shifting UI changes or terrible ML-powered features shoved down your throat. Huge win, really.

Nachteile

I'm really not sure I would swap to Quire for serious, cross-team project management. Too much of my work (programming) is tightly integrated with Github, and the standards for cross-linking tasks and providing context is really high.

In Betracht gezogene Alternativen

Trello

Warum Quire gewählt wurde

I needed more complex lists, and a better system for keeping them organized.
Dianna
Dianna
  • Branche: Kosmetik
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Weitere für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
2
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

1
Bewertet am 8.5.2019

Simple task software

Vorteile

Clean, open spaces, no clutter. Connected with Gmail easily

Nachteile

This software has no templates,. It is a very basic task software

In Betracht gezogene Alternativen

Teamwork.com, Airtable und Asana

Gründe für den Wechsel zu Quire

I didn't. I went with Airtable as I felt the interface was more user-friendly and I liked the templates that were available.

Antwort von Potix

Hi Dianna,

I'm really sorry to learn that you didn't think Quire is a suitable tool for your business. Actually, we do have reusable templates on Quire. Also, most of the critical task software features are available on Quire, such as nested to do list to help you break down big goals into achievable tasks, Kanban board to help you get focused on what really matters in a short period of time, real time collaboration that allows work with teammates and always stay in sync, etc.

We still hope that in the future, you might consider give Quire another try and let us know what you think :) Have a wonderful day!

The Quire Team

Beantwortet am 10.5.2019
Uchechukwu
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.1.2024

My review on Quire

Quire is effective in managing task I use it as a research assistant and it works perfectly for my research work

Vorteile

The first thing I like is the interface It's simple clean and uncluttered making it easy to navigate. No complicated menu or confusing icons there Everything is right where you need so it is easy to add, edit and organize tasks. I like the task management feature I create tasks set due dates and assign them to my team members for me quire I see quire like having a personal assistant without the hefty paycheck. I even go as far as adding subtasks and even sub-subtask this helps me to break down big research tasks into smaller, more manageable chunks.

Nachteile

Nothing at all, I use the task management feature and I don't have reason to complian or dislike it

Chirag
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.9.2023

The perfect match for our Project Management Requirement

We have started implementing Quire in our day to day project / task management at the org level. Here are few of the most important quick wins for us - the productivity of teams has increased significantly, it has now become super easy for team-leaders to track project progress, who is working on what and check if someone is overloaded or has bandwidth. Quire has also been helpful with adding transparency in teams because team members can see overall company level projects. Apart from this I would really like to appreciate the prompt customer support of team (Golda & Peggy). We had certain requirement for Slack integration which was super imp for us and to our surprise after suggesting the requirement, their team took it up and we got the functionality within a week. Kudos to this :)

Vorteile

The simplicity of the product and how easy it is to setup and get started is one of the most important aspect. Also, the way Quire is structured - we've been using workflowy for taking notes since many years and Quire feels like an extended version of it with much more functionalities. All in all its a great product to kick-start project/task management journey for any company and move your team from complete chaos to a little more structure in their day to day work-life.

Nachteile

There's not much that we didn't like but some good to have's would be - Desktop app, currently they have a web-app which gets the job done but a desktop app might make the experience a lot better. Also managing notifications and slack integrations are somethings which I presume their team is working on and hope that gets done in the near future.

In Betracht gezogene Alternativen

Trello, monday.com, ClickUp, Wrike und Asana

Gründe für den Wechsel zu Quire

Simply put it ticked all the boxes of our minimum requirements and the customer support team at Quire is great and surprisingly they are one of the few ones who actually does listen to your specific needs and add it to their development roadmap and try to help you out. Believe me this is rare!

Ähnliche Kategorien