4,6
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Bewertungen

Über Clearwave

Clearwave, eine umfassende Plattform für das Patientenengagement, ermöglicht es Fachpraxen, Krankenhäusern und Gesundheitssystemen, die Rentabilität, die Produktivität und den Patientenzugriff zu verbessern. Zusätzlich zu den digitalen Lösungen für das Einchecken von Patienten bietet Clearwave Scheduling Softwarelösungen für die Selbstterminierung für Patienten, das Überweisungsmanagement und die Triage von Callcentern. Die Lösung ermöglicht eine unternehmensweite Echtzeit-Online-Planung über eine Vielzahl von Kanälen wie online, Chatbot, IVR und Patientenportal. Durch die Unterbringung aller Geschäftslogiken und terminbezogenen Daten des Unternehmens ermöglicht das System den Patienten, selbst einen Termin festzulegen, indem es eine intelligente Plattform mit automatisierter Berechtigung einbettet, die organisatorische Präferenzen und Prioritäten widerspiegelt und die Praxen im Moment und in der Zukunft kontrollieren können. Mit der One-Stop-Shop-Lösung von Clearwave kannst du mehr Patienten gewinnen, den Umsatz steigern, Workflows rationalisieren und das Patientenengagement und die Patientenbindung verbessern. Ordne den Patienten jedes Mal problemlos dem richtigen Anbieter zu.
Clearwave Software - 1
Clearwave Software - 2
Clearwave Software - 3
Clearwave Software - 1 - Vorschau
Clearwave Software - 2 - Vorschau
Clearwave Software - 3 - Vorschau

Clearwave Preis

Clearwave bietet keine Gratisversion. Die kostenpflichtige Version von Clearwave ist ab 2.000,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
2.000,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Clearwave

Clearwave Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2
Funktionalität
4,4
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,4
5 von 31 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Albert
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.3.2020

Support is Exceptional

Clearwave has been an amazing partner. They listen to our crazy ideas and often help us implement them by coming up with a creative solution. They are extremely responsive... In fact, I use the term "Clearwave Level Support" to mean... Wow! The best support I've experienced in many years...

Vorteile

Well, the most impactful result of implementing Clearwave was the elimination of lines during Registration. Our Staff and Patients loved that.

Nachteile

I have to reach deep for any complaints... Perhaps the fact that higher level logic is not associated with custom fields. We may be unique in our extensive use of those though, so I am not sure how much that would affect a normal customer.

Jason
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2020

Clearwave in a Urology Practice

Clearwave has excellent customer service and has been a great partner.

Vorteile

The kiosk are very user friendly. They verify eligibility, collect patient payment, and improve the speed and accuracy of the registration process.

Nachteile

The integration with some electronic health records are limited.

Carroll
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 12.7.2022

Awful Customer Experience

Vorteile

Helpful software, but patients do not like using it.

Nachteile

Clearwave does not do business the right way.

Bradley
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2020

Clearwave

Vorteile

Implementing the Clearwave kiosk, has streamlined our check-in process across the board. Before Clearwave, our patient's were required to fill out at least 7-10 pages of information, in order to update their records for the visit date. We are now down to one page, with the potential to go paperless by the end of the year! The savings in paper & ink alone have saved us thousands of dollars. The mobile pre-check is also pretty convenient for tech-savvy patients. I'm also very impressed with their development team, and the fact that they listen to feedback from the users, and discover ways to improve the Clearwave experience.

Nachteile

Due to limitations within our EMR, we are unable to access all of the features available with Clearwave, but we are very satisfied with our current capabilities, and look forward to the new functionality once we switch to a different EMR platform.

Amanda
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2020

Clearwave Kiosk

Vorteile

The integration process with our practice management system was seamless and the support staff was very attentive throughout the whole process. The Clearwave kiosk is very user-friendly and helps to relieve time and stress from our welcome desk staff members. In addition, our wait times have lessened, patients are now able to pre-register electronically before their appointment so there are less demographic errors since we are not having to manually enter the data, the insurance eligibility verification feature is more advanced than our practice management offers, our patients now have the option to receive text/email appointment reminders in English or Spanish, and our total collections have increased significantly.

Nachteile

Sometimes it feels like we are not utilizing Clearwave to the best of our ability due to the fact that our primary patient demographic is elderly and tends to be hesitant toward new technology.

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