4,6
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Bewertungen

Über Clearwave

Clearwave, eine umfassende Plattform für das Patientenengagement, ermöglicht es Fachpraxen, Krankenhäusern und Gesundheitssystemen, die Rentabilität, die Produktivität und den Patientenzugriff zu verbessern. Zusätzlich zu den digitalen Lösungen für das Einchecken von Patienten bietet Clearwave Scheduling Softwarelösungen für die Selbstterminierung für Patienten, das Überweisungsmanagement und die Triage von Callcentern. Die Lösung ermöglicht eine unternehmensweite Echtzeit-Online-Planung über eine Vielzahl von Kanälen wie online, Chatbot, IVR und Patientenportal. Durch die Unterbringung aller Geschäftslogiken und terminbezogenen Daten des Unternehmens ermöglicht das System den Patienten, selbst einen Termin festzulegen, indem es eine intelligente Plattform mit automatisierter Berechtigung einbettet, die organisatorische Präferenzen und Prioritäten widerspiegelt und die Praxen im Moment und in der Zukunft kontrollieren können. Mit der One-Stop-Shop-Lösung von Clearwave kannst du mehr Patienten gewinnen, den Umsatz steigern, Workflows rationalisieren und das Patientenengagement und die Patientenbindung verbessern. Ordne den Patienten jedes Mal problemlos dem richtigen Anbieter zu.
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Clearwave Preis

Clearwave bietet keine Gratisversion. Die kostenpflichtige Version von Clearwave ist ab 2.000,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
2.000,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Clearwave

Medesk

4,6 (114 Bewertungen)
Medesk ist eine Software für das Gesundheitswesen, die Augenärzten, unabhängigen Chirurgen, Kinderärzten und Unternehmen...

Pabau

4,6 (484 Bewertungen)
Pabau ist eine cloudbasierte Praxisverwaltungslösung für Gesundheitspraxen jeder Größe, von großen Teams bis Einzelpraxe...

Vagaro

4,7 (3454 Bewertungen)
Vagaro ist eine cloudbasierte Business-Management-Lösung für Salons, Spas und Fitnesszentren, mit der Fachleute Termine...

Caspio

4,5 (213 Bewertungen)
Caspio ist eine cloudbasierte Anwendungsentwicklungslösung für Unternehmen jeder Größe. Die Plattform eignet sich für...

SimplePractice

4,6 (2771 Bewertungen)
SimplePractice ist ein cloudbasiertes Praxisverwaltungssystem, das die geschäftliche Seite einer Privatpraxis erleichter...

Jotform

4,7 (2366 Bewertungen)
Jotform ist eine cloudbasierte Lösung zur Formularautomatisierung und aktiviert für die Nutzer Online-Formulare und die...

SimplyBook.me

4,6 (1256 Bewertungen)
SimplyBook.me ist eine cloudbasierte Planungslösung für Dienstleistungsunternehmen in verschiedenen Branchen. Die...

Elation Health

4,2 (59 Bewertungen)
Elation Health ist eine cloudbasierte, klinisch ausgerichtete ePA-Lösung (elektronische Patientenakte) für ärztliche...

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31 Bewertungen

Nutzerbewertungen zu Clearwave durchsuchen

31 von 31 Bewertungen
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Albert
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.3.2020

Support is Exceptional

Clearwave has been an amazing partner. They listen to our crazy ideas and often help us implement them by coming up with a creative solution. They are extremely responsive... In fact, I use the term "Clearwave Level Support" to mean... Wow! The best support I've experienced in many years...

Vorteile

Well, the most impactful result of implementing Clearwave was the elimination of lines during Registration. Our Staff and Patients loved that.

Nachteile

I have to reach deep for any complaints... Perhaps the fact that higher level logic is not associated with custom fields. We may be unique in our extensive use of those though, so I am not sure how much that would affect a normal customer.

Jason
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2020

Clearwave in a Urology Practice

Clearwave has excellent customer service and has been a great partner.

Vorteile

The kiosk are very user friendly. They verify eligibility, collect patient payment, and improve the speed and accuracy of the registration process.

Nachteile

The integration with some electronic health records are limited.

Carroll
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 12.7.2022

Awful Customer Experience

Vorteile

Helpful software, but patients do not like using it.

Nachteile

Clearwave does not do business the right way.

Bradley
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2020

Clearwave

Vorteile

Implementing the Clearwave kiosk, has streamlined our check-in process across the board. Before Clearwave, our patient's were required to fill out at least 7-10 pages of information, in order to update their records for the visit date. We are now down to one page, with the potential to go paperless by the end of the year! The savings in paper & ink alone have saved us thousands of dollars. The mobile pre-check is also pretty convenient for tech-savvy patients. I'm also very impressed with their development team, and the fact that they listen to feedback from the users, and discover ways to improve the Clearwave experience.

Nachteile

Due to limitations within our EMR, we are unable to access all of the features available with Clearwave, but we are very satisfied with our current capabilities, and look forward to the new functionality once we switch to a different EMR platform.

Amanda
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2020

Clearwave Kiosk

Vorteile

The integration process with our practice management system was seamless and the support staff was very attentive throughout the whole process. The Clearwave kiosk is very user-friendly and helps to relieve time and stress from our welcome desk staff members. In addition, our wait times have lessened, patients are now able to pre-register electronically before their appointment so there are less demographic errors since we are not having to manually enter the data, the insurance eligibility verification feature is more advanced than our practice management offers, our patients now have the option to receive text/email appointment reminders in English or Spanish, and our total collections have increased significantly.

Nachteile

Sometimes it feels like we are not utilizing Clearwave to the best of our ability due to the fact that our primary patient demographic is elderly and tends to be hesitant toward new technology.

Cordero
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 11.3.2020

When it works it works very well!

I researched a solutions for our practice and I found clearwave. I have been to multiple conferences and have seen other solutions but clearwaves kiosks and portal were exactly what we were looking for and since it can adapt with centricity it was a god send. The costumer support is a little lacking at times but it is reassuring knowing that if and when we need to call upon the higher ups in the company they respond quite quickly.

Vorteile

I enjoy the real time eligibility and the clean looking and easy to navigate portal.

Nachteile

The software it self doesn't really have anything I don't desire. Maybe if I could wish for anything is additional admin reports but the ones it does have are really great.

Toscha
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2020

Clearwave has positively changed the check-in process

We have improved in many areas since we introduced Clearwave. We collect more money, patients update demographics more frequently, and we receive more email addresses using the kiosks.

Vorteile

Increased our revenue significantly. Easy to use. Automated many functions.

Nachteile

Scanners for the cards need to be higher at eye level. Duplex scanning is a great improvement they have made and we are looking forward to acquiring these. Would like to see a more innovative design on iPad.

Cortney
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.3.2020

Clearwave improved our front end processes!

Vorteile

Our implementation team was amazing. We were very informed and prepared for each step of our installation. Our accounts receivable immediately started to shrink because patients paid outstanding balances while they checked in on the kiosks. This was an unexpected bonus. Our group's front end efficiencies improved beginning day one through quicker check in processes, more accurate collection of data and payments, and seamless integration with our EMR.

Nachteile

Software updates are the worst when multiple systems are communicating.

Andi
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2020

Clearwave

We are able to reach out to patients via text/email to confirm the patients, check eligibility and benefits, and collect patient demographics and copays, all without needing an extra employee.

Vorteile

The feature that I appreciate the most is the eligibility check. Our PM software was down for one whole day and our Insurance and Authorizations team was able to still operate business as usual, which is important when you have 200-500 patients a day. Implementation was relatively easy due to the weekly check ins with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN], they are the best!

Nachteile

Our patient demographic leans to the older ages and sometimes it is difficult for them to navigate technology. Also an app rather than a link would be ideal.

Kevin
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 11.3.2020

Kiosk check-in solution

Clearwave has continued to evolve and develop their product and we hope to grow with them.

Vorteile

We transitioned from a paper registration workflow to all electronic with the check in Kiosks. We like the scalability and the customization. Integration is fair with our current vendor and we hope to transition to another EHR vendor soon to have more integration flexibility. Customer support is responsive and great. I would never consider going back to the old fashioned way of patient check in.

Nachteile

As with any software product we are always looking for updates and more customization. I believe Clearwave listens and tries to further develop their offerings to stay up to date.

JOAN
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.3.2020

Clearwave is the best!

If I have a problem with an insurance provider not listed. I call or send an email to support and the insurance is added!

Vorteile

We mainly use it for eligibility and benefits. For a medical office it is crucial to check the patient's insurance coverage before they come in! We have used Clearwave for many years! You won't regret getting this amazing tool. It's worth every penny!

Nachteile

Not all insurances not listed. But most are.

Shannon
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 11.3.2020

Excellent Customer Service

Vorteile

The insurance verification is the most useful tool.

Nachteile

Getting staff and patients excited about the features. 2 years out and patients still have issue with using the kiosk over checking in with staff.

Lorie
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2020

Streamlined Patient Check In

Clearwave makes it easy. Our collections have increased while overall patient wait times have decreased.

Vorteile

It keeps up with the patients and insurance eligibility! Real time processing makes for a highly efficient check in process for our patients and our employees love it!

Nachteile

The software is amazing and the clearwave team is always looking to improve with updates often.

Latifah
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
2
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 11.3.2020

Clearwave in Pain Management

Initially it was okay, as time progressed it was communicated that more would be able to be done with system and when asking about new changes, we were told they weren't available. Its been an okay experience overall

Vorteile

I like the easiness for patients and convenience it provides for patients

Nachteile

Software isn't as easy to customize as led on prior to implementing it into clinic. The Customer service and follow up on tickets has been open ended for most of our issues and most things do not get resolved or get a clear answer

Allyson
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2020

Game Changer

From implementation to currently Clearwave has been a dream vendor honestly with timely support responses to ease of training.

Vorteile

The ease of use for the patients and office staff.

Nachteile

Having a little more flexibility collecting deductibles in advance.

Tommy
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2020

Clearwave for Imaging Services

outstanding...would recommend to anyone looking for a solution/system.

Vorteile

Ease of use for our patients. System adaptability to our specific needs. Technical customer support availability excellent. System reliability strong.

Nachteile

None that come to mind. The system serves our needs well.

Karen
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 9.12.2020

Clearwave

We have had interface issues, communication issues, payment issues.

Vorteile

Ease of use and information available. Ability to interface.

Nachteile

Customer support on items listed below. I would like more integration.

DARCY
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 11.3.2020

ELIG AND CLEARWAVE

Our experience has been very positive and we like working with Clearwave.

Vorteile

Helps with eligibility and our copays and outstanding balances for our patients.

Nachteile

Flexibility in dealing with changes in insurance coverage that changes daily.

Judy
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2020

Clearwave Review

The Clearwave support team has been very helpful with any issues. Prompt & fast resolutions

Vorteile

Getting real time ins coverage information. Easy check in for patients

Nachteile

Very happy with software. Don't have any complaints

Dawn
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 13.3.2020

CW review

Good

Vorteile

Ease of use and ability to have future appointments require less information

Nachteile

When you make a change, something breaks

Everett
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2020

Clearwave

Triaging patients quickly

Vorteile

User friendly
Interface really good with EHR

Nachteile

More reports for recapping patients usages

Jacqueline
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 16.3.2020

Clearwave Kiosks

Cuts down on paper and time involved with staff no longer having to enter the information manually.

Vorteile

User friendly, just follow the prompts. Saves time and hassle during check-in process and so easy to use. Easy to scan important identification cards with a reminder to take back your ID card prior to proceeding to the next screen. Kiosk are at differing height levels which make it easy to access for those with disabilities.

Nachteile

Integration works seamlessly. No issues with the software.

Paresa
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 11.3.2020

Clearwave review

Vorteile

The details in every patients eligibility form

Nachteile

That Tufts insurance can not be verified almost daily

Lori Godorhazy
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2020

Clearwave OFAC

Has decreased wait times

Vorteile

Patient scanning & correcting their own info

Nachteile

Scanner could be higher giving patient a better perspective of where and how to scan

Jen
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 11.3.2020

Review

Vorteile

Efficiently check in patients with less errors

Nachteile

1. Scanning software not smart enough to identify if the correct side of the ID card has been scanned
2. Software is not integrated directly into Ehr
3. No credit card machine/ gateway is part of the clear wave system

Leigh
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 11.3.2020

Wonderful Product

Clearwave is a wonderful company to do business with, from the setting up the system, to the training to the customer support.

Vorteile

Very user friendly, works great with our EMR system

Nachteile

A couple of the features will not work with our EMR

Ariane
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2020

Inovation

Vorteile

It took a lot of work from my front desk. This are automated.

Nachteile

The patients still have hard time following the instructions on the kiosk. Sometimes I feel like we need hostess standing around the kiosk to make sure they will enter the right info.

Laura
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2020

Experience with Clearwave

The practice is in a very rural area with an older population, and old habits are hard to break. The patients are getting used to the new process, but it was a learning curve for them.

Vorteile

The reduction in billing errors for our medical practice and the constant up to date eligibility for the patients and their insurances

Nachteile

There are some integration issues with our practice management system, Nextech and there are some insurances that are not loaded within their system to be able to check the eligibility.

Karen
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.3.2020

Like having a billing person at front desk

We like it so much we had other Retina practices scheduling demos based on our recommendation from the Nextech user convention.

Vorteile

Patients pay their balances! They don’t argue with the kiosk and demographics are correct!

Nachteile

Better integration between Nextech and Clearwave

Sherrie
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 11.3.2020

Clearwave

Overall its been great.

Vorteile

I like most is the eligibility, overall it's wonderful and detail. Lets you know the patient's copay very helpful

Nachteile

I don't like the its not communicating with Cerner you're not allowed to make changes, having to have to systems open.

Stacy
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 12.3.2020

Still implementing

Staff is responsive.

Vorteile

The eligibility check provides details we have not had with other software products.

Nachteile

Lack of ability to customize some of the small details.

31 Bewertungen

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