Über Measured

Measured ist eine cloudbasierte Attributions- und Medieninkrementalitätslösung, die kleinen und großen Unternehmen Business-Intelligence-Tools zur Verfügung stellt, um den inkrementellen Wert von Marketingkampagnen über mehrere Medienkanäle hinweg zu berechnen. Die Lösung verfügt über ein zentrales Dashboard, mit dem Nutzer die Verkaufsleistung überprüfen und Leistungsberichte mithilfe umsetzbarer Analysen erstellen können. Mit Measured können Unternehmen Einblicke in die Attributionsmodellierung mit verschiedenen Eingaben wie Medieninvestitionen, Konversionsraten und Web-Traffic gewinnen. Mithilfe einer gemessenen DoE-Technologie (Design of Experiments) können Teams die Kapitalrendite für Online-/Offline-Marketingstrategien und -Werbung berechnen. Darüber hinaus können Unternehmen Daten aus mehreren Quellen erfassen, QA-Tests (Quality Assurance) durchführen und verarbeitete Daten im Data Warehouse für zukünftige Referenzen speichern, um den Geschäftsbetrieb zu verbessern. Die Preise sind auf Anfrage verfügbar und der Support erfolgt per E-Mail und über sonstige Online-Ressourcen.
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Measured Preis

Measured bietet keine Gratisversion. Die kostenpflichtige Version von Measured ist ab 0,01 $ verfügbar.

Startpreis:
0,01 $
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Measured

Singular

4,6 (27 Bewertungen)
Singular ist eine cloudbasierte Marketinganalyse- und -attributionsplattform, die Tools zur Verfolgung des ROI,...

Dreamdata

4,8 (53 Bewertungen)
Dreamdata ist eine cloudbasierte Plattform für Marketing und Umsatzattribution. Die Lösung ermöglicht es Unternehmen,...

Marketo Engage

4,3 (713 Bewertungen)
Adobe Marketo Engage ist ein zentraler Marketing-Hub für die Orchestrierung und Ausführung von Cross-Channel-Kampagnen,...

Mailchimp

4,5 (17402 Bewertungen)
Mailchimp ist ein webbasierter E-Mail-Marketing-Dienst, der Millionen Nutzer hat. Nutzer können mit der Anwendung...

Improvado

4,5 (22 Bewertungen)
Improvado ist ein Tool zur Aggregation von Marketingdaten zur Automatisierung der Berichterstattung. Die Lösung wird...

Solitics

4,2 (11 Bewertungen)
Solitics ist eine cloudbasierte Lösung, mit der Unternehmen Marketingstrategien verwalten und Kunden-/Marketingdaten in...

ActiveDEMAND

4,2 (79 Bewertungen)
ActiveDEMAND ist eine cloudbasierte Marketing-Automation-Lösung, die Marketingagenturen beim Erstellen und Verwalten...

monday.com

4,6 (5399 Bewertungen)
Die herausragende Kollaborations- und Projektmanagementplattform monday.com hilft Teams bei der gemeinsamen effizienten...

Salesforce Marketing Cloud

4,2 (521 Bewertungen)
Audience Studio ist eine DMP (Datenmanagementplattform), die Unternehmen dabei unterstützt, personalisierte Marketingerl...

Scal-e

4,9 (15 Bewertungen)
Scal-e ist eine digitale Marketingplattform, mit der Markenunternehmen personalisierte Geräte mit Produkt- oder...

Marketing 360

4,5 (1125 Bewertungen)
Marketing 360 ist eine cloudbasierte Marketingplattform, die sich sowohl für Einzelunternehmen als auch für kleine und...

Ortto

4,6 (112 Bewertungen)
Autopilot ist eine visuelle Marketingsoftware, mit der Nutzer Marketingkampagnen erstellen und Lead-Konversionen...

Madgicx

4,4 (56 Bewertungen)
Madgicx ist eine Omnichannel-Marketingplattform, die Solopreneure und Unternehmen jeder Größe bei der Verwaltung der...

Zoho Marketing Automation

4,5 (13 Bewertungen)
Zoho Marketing Automation ist eine All-in-one-Marketing-Automatisierungssoftware, die Unternehmen dabei unterstützt,...

MARMIND

4,5 (36 Bewertungen)
Als eine der führenden Marketing-Resource-Management-Plattformen unterstützt MARMIND® Unternehmen weltweit bei der...

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Nutzerbewertungen zu Measured durchsuchen

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Mark
Mark
  • Branche: Onlinemedien
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.9.2020

Finance and marketing are finally speaking the same language: incremental contribution!

Measured has solved the cross channel attribution problem through a creative approach anchored on really smart experimentation. Finally, we have a trusted cross channel media reporting tool for our portfolio companies that applies the finance concept of incremental contribution to media portfolio investment decisions.

Vorteile

Cross channel reporting allows for a bird’s eye view of your media portfolio, and also supports the depth to go into tactics for the channels.

Metrics that align not only channels, but the finance and marketing team’s goals.

Methodology based on incrementality experimentation, so the challenges with MTA do not apply.

Services/Team who have been in marketing measurement for a long time.

Nachteile

Due to the complex nature of attribution/design of experiment work, requires some services team help to get setup.

Excited for more to be done.

Noelle
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.10.2020

Actionable cross channel attribution through incrementality measurement

Cross channel attribution is a difficult problem to solve. Measured's creative approach rooted in incrementality measurement has enabled us to unlock cross channel attribution reporting we can trust to inform our media investment decisions.

Vorteile

With updates in privacy laws and breakage all over the place, we decided not to go down the multi-touch attribution path. Measured’s incrementality approach leads to reliable outputs to inform our media budget decisions. Our team logs in regularly and is able to quickly get insights they need. Easy to use and on-board.

Nachteile

Nothing notable. We have been very happy with the product and our results today.

Gail
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.7.2019

Powerful tool for getting the most out of your marketing data

We hated that we couldn't see how channels and marketing initiatives were performing other than through the networks themselves (which gave inflated numbers) or by using dated last-click measurements. We wanted to be able to effectively look at performance and incremental value so that we could efficiently allocate our budgets.

Vorteile

Very knowledgeable team who is incredibly good at onboarding and explaining the numbers/process. Methodology is very sound. Great responsiveness from the account team. Tableau interface is easy to use and quick. Loads of useful data.

Nachteile

Some of this may be difficult to explain to less analytically-inclined people in the organization

In Betracht gezogene Alternativen

Singular

Gründe für den Wechsel zu Measured

We wanted a company with a very strong background in data. The Measured team knew their stuff better than anyone we talked to and made me feel very comfortable with how they planned to onboard, test, and evaluate our data. They also had experience with retailers similar to us, which was helpful.
Daniel
Daniel
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.9.2020

Best attribution solution for DTC

We kicked off with Measured 2 1/2 years ago to help our international DTC brands make smarter cross channel attribution decisions. They have proven to be a high value partner, adaptable to the unique requirements of each brand and region. If you are a DTC brand looking to inform media incrementality, I highly recommend Measured.

Vorteile

The team at Measured understands the direct to consumer space and the system can be configured for metrics that are important to our business. Measured platform allows for insights across segments that are important for the business. International geographies and brands are supported.

Nachteile

No issues, renewed our contract recently

Serena
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.8.2019

Hands-On Attribution Partner

Vorteile

The team at Measured is very strategic and proactive in making suggestions to our marketing mix, based on the data. Over the past year, we've adjusted our media mix using the out-of-the-box dashboard that Measured provides, as well as developed custom dashboards that speak more to the insights that we wish to uncover for the business. Integrations with other data systems are completely handled by the Measured team.

Nachteile

While the team has been able to make customized dashboards, we don't currently have the option to dig into more granular channel level insights.

Anne
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.8.2019

Great Partner

Vorteile

The strategic partnership - the team is very knowledgeable and they listen.

Nachteile

No cons. The team continues to make updates based on user recommendations.

Julia
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.9.2020

Great tool & exceptional service

Love it! Really helped us to optimize media spend efficiently.

Vorteile

It's so much more than just a software as it comes with the expertise of our team that has helped us think through many unique challenges that our media team was facing.
The software is easy to use and centralizes our key insights around media.

Nachteile

Most tests (outside of the standard platforms) have to be setup manually and you can only do so many at the same time. So it's about prioritizing what will move the needle first.

Dan
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.7.2019

Attribution for the contemporary customer journey

Great business partners that helped solve for investment decision making. They are partners beyond just the software solution.

Vorteile

Easy implementation
Thought-leadership and strategic partnership
Highly cost effective
Ease of adoption across team with broad skillset
Responsive customer service
Customizable
No black box

Nachteile

Would like to add alerts into dashboard when there is a pre-defined shift (good or bad) in results so campaign owners immediately know to look, review and take action.
Would like some sort of indication of what programs/campaigns' incrementality is informed by testing v historical trends.

jay
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.9.2020

Primary "source of truth" across all paid media spend

Over 1 year ago, we assessed our options looking for a partner to help us answer the core question: What is the incremental contribution of our paid media spend? We were less intrigued with legacy MMM and MTA solutions, and now one year later we can confirm we made the right choice partnering with Measured to answer this question.

Vorteile

Readily-available, granular insights into paid media channels. The software is intuitive & is not grounded in post-campaign readouts, but instead a driver of in-market optimizations & true incremental benefit of paid media.

Nachteile

Not really a con. They are adding new features to the product and we look forward to those.

Mitchell
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 25.7.2019

Best Marketing Attribution Platform

Vorteile

They work with our marketing team to clearly communicate attribution and what's working from a third party perspective. As the data analyst on the team, they've given me read access to their data warehouse where I can bring insights at a much faster pace.

Nachteile

Everything Measured provides is meant to be scalable on their side. Our company has some messy data and can take some time on getting everything organized.

10 Bewertungen

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