4,6
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Über Pure Chat

Pure Chat ist eine Live-Chat-Plattform, mit der kleine und mittlere Unternehmen Live-Chat-Funktionen zu Websites hinzufügen können. Die Lösung lässt sich in eine Vielzahl von Website-Management-Plattformen integrieren, darunter WordPress, Squarespace, Shopify und Joomla. Diese Lösung konzentriert sich ausschließlich auf Live-Chat und ermöglicht es Unternehmen, sich mit Online-Zielgruppen zu verbinden. Die Schnittstellen für Kunden und Agenten umfassen viele Anpassungsoptionen, um sicherzustellen, dass Pure Chat dem Erscheinungsbild der Unternehmens-Website entspricht. Die Lösung bietet auch Tools für KPI-Verfolgung und -Überwachung für Administrationsteams, damit sie stets den Überblick über das Geschäft haben. Pure Chat bietet eine begrenzte kostenlose Testversion sowie einen zweistufigen Serviceplan an. Beide Stufen werden pro Nutzer und Monat berechnet und umfassen unbegrenzte Chats, Marken-Widgets und entweder auf ein Jahr begrenzte oder unbegrenzte Chatprotokollverläufe. Pure Chat ist ein in der Cloud bereitgestellter Service und erfordert keine zusätzliche Hardwareinstallation vor Ort.
Pure Chat Software - 1
Pure Chat Software - 2
Pure Chat Software - 3
Pure Chat Software - 4
Pure Chat Software - 5
Pure Chat Software - 6
Pure Chat Software - 1 - Vorschau
Pure Chat Software - 2 - Vorschau
Pure Chat Software - 3 - Vorschau
Pure Chat Software - 4 - Vorschau
Pure Chat Software - 5 - Vorschau
Pure Chat Software - 6 - Vorschau

Pure Chat Preis

Pure Chat bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Pure Chat ist ab 39,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
39,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Pure Chat

Pure Chat Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionalität
4,4
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,5
5 von 334 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
William
William
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.1.2019

Great for High Traffic Websites

The overall experience of this software is good, as it is user and consumer friendly.

Vorteile

What I liked most about the software is the ability to have customizable widgets which help align our company objectives with the use of Pure Chat.

Nachteile

The limit of SMS notifications that come with the pricing plan.

Olayinka
Olayinka
  • Branche: Computer-Vernetzung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 24.8.2018

Covered meets all our primary expectations.

Purechat makes it easier for our customers to talk to us and get an instantaneous response.Unlike when they send us an email or call support over the phone : it is free to use for them and they get a response in seconds provided an agent is available online.

Vorteile

Pure chat has covered all of our basic Livechat needs since we began using from April the past year.
We are provided with the most important features which assist us better address customer needs and complaints.I like that we get chat alerts for all incoming chats on the Pure chat dashboard,the canned responses has enabled everyone at the help desk department communicate faster with customers by allowing us presave responses to the most popular questions by our customers,likewise the pre -chat information form has allowed us gather some extra information about a web visitor before they are connected to an agent and lastly customization has been pretty impressive.

Nachteile

New chat notification have sometime come minutes late,in which case the website visitor has already left the website.
I have only experienced this bug during weekends when I work from home ,with the aid of the Pure chat smartphone app.

Jennie
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
1
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 17.1.2017

Pure Chat review

Updates are issued and then we are informed - needs to be the other way round so that we can train out any amendments. Cant drill down into the chats to see what our customers are contacting us about. Reports are very basic and do not support all our business needs. Pure Chat is easy to use and to train out initially.

Vorteile

ease of use.

Nachteile

Lack of meaningful reports

Antwort von Pure Chat

Thanks for the review Jennie. We'll keep your feedback in mind next time we release an update!

Beantwortet am 17.1.2017
Roshni
Roshni
  • Branche: Personalwesen
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 17.7.2023

an amazing and simple software

Pure Chat is a game-changer in live chat software. Its intuitive interface, proactive chat triggers, and customizable chat widgets allow businesses to engage with customers effortlessly. With its robust reporting and analytics, Pure Chat helps optimize customer interactions and drive conversion rates.

Vorteile

one of the most liked aspects of Pure Chat is its ease of use. I would appreciate the intuitive interface and straightforward setup process, which allows me to quickly implement live chat on my websites without any technical difficulties. This user-friendly experience enables businesses to efficiently engage with people and provide real-time support, ultimately enhancing people's satisfaction and improving overall communication effectiveness.

Nachteile

I thinks its the limited functionality in the free version, which may not offer all the advanced features and customisation options available in the paid plans.

Kevin
Kevin
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 9.10.2018

Purechat is 100% Free Live Chat for Startups

Purechat is in my bag of tools for setting up shop. If you're in the market for a solid live-chat tool, take a look at Purechat. It comes with Zapier integrations so it's pretty useful across the board. What's really nice is it also has transcript history, this is super useful to check back on what operators have said in terms of sales quoting if you're a sales or SaSS company and quote often on live chat. Supports Wordpress.

Vorteile

If you're looking for a solid, FREE live chat software for your blog or website, take a look at Pure Chat. Other than the awesomeness of being free, Purechat's actually a really solid contender to something like tawk.to or Olark. First, I really like the UI. It's very slack-esque and super sleek. If you work with your team, you can have 3 operators on the Free plan, and that's sort of plenty for startups. The best thing about Purechat is the Mobile apps (currently supports iOS and Android), you never miss a beat when it comes to chatting with your website vistors.

Nachteile

There's nothing to really dislike. It's a solid app and works fine on both Wordpress and HTML sites. The free plan is free...so there's no reason not to try this out.

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