Sign In Scheduling

4,7
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Bewertungen

Über Sign In Scheduling

10to8 ist eine cloudbasierte Buchungslösung für kleine bis große Unternehmen in allen Branchen. Das Tool bietet den Nutzern eine maßgeschneiderte Buchungswebsite, auf der Kunden Termine vereinbaren, Veranstaltungen und Dienstleistungen bezahlen und auf bestehende Buchungen zugreifen können.

Kunden können Termine nach Bedarf planen, absagen und verschieben. Termine werden automatisch mit den Nutzerkalendern synchronisiert. 10to8 kann in Gmail, Outlook, iCal und mehr eingebunden werden. Nutzer können bei Bedarf mehrere Kalender verwalten. Die Besuchenden können per E-Mail- und SMS-Erinnerungen benachrichtigt werden. Die Nutzer können Notizen, Fragebögen und andere Kundendaten speichern.

Buchungsschaltflächen und Formulare können in bestehende Websites eingebettet werden, und die Nutzer können auch auf eine direkte Chat-Funktion zugreifen, um mit Kunden zu kommunizieren. Mit Berichterstattungsfunktionen können Nutzer bestätigte Termine, unbezahlte Rechnungen und mehr nachverfolgen. 10to8 unterstützt außerdem mehrere Sprachen und ermöglicht es Nutzern, das Dashboard anzupassen.

Support wird per E-Mail und Telefon angeboten. Die Preise verstehen sich pro Nutzer und Monat.

Sign In Scheduling Software - 1
Sign In Scheduling Software - 2
Sign In Scheduling Software - 3
Sign In Scheduling Software - 4
Sign In Scheduling Software - 5
Sign In Scheduling Software - 1 - Vorschau
Sign In Scheduling Software - 2 - Vorschau
Sign In Scheduling Software - 3 - Vorschau
Sign In Scheduling Software - 4 - Vorschau
Sign In Scheduling Software - 5 - Vorschau

Sign In Scheduling Preis

Sign In Scheduling bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Sign In Scheduling ist ab 460,00 $/Jahr verfügbar.

Startpreis:
460,00 $/Jahr
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Sign In Scheduling

Sign In Scheduling Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,6
5 von 780 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Architektur & Planung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 13.8.2023

Sign In Scheduling

Schnell einfach gut

Vorteile

Der Kundensuport hebt die app deutlich von den anderen ab.

Nachteile

Der Preis ist ein bisschen zu hoch sonst ist aber alles sehr gut.

Laura
Laura
  • Branche: Fotografie
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.9.2020

Best choice for scheduling, hands down!

I have used 10to8 for close to 3 years now and it makes scheduling my photo sessions a breeze. The text message feature is a major plus!

Vorteile

What I liked about 10to8 is that along with scheduling, you get the choice to also automate SMS text messages to clients. It also integrates with emailing platforms like MailChimp, so you can add those leads into an email workflow. That streamlines marketing offers without being constantly on the phone with leads!

Nachteile

There was a bit of work to do in the beginning to get everything set up, but it's nothing too extreme or that can't be accomplished by anyone just a bit tech savvy!

Gerry
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.4.2023

Pefect for therapists

I currently work as a Clinical Supervisor of Counsellors. I have recommended 10to8 to every counsellor under my direction and assisted several with setting up their back end systems to suit their practice. I had tried a number of 'case note keeping' systems for my therapy practice, but 10to8 leaves them all standing. That it was HIPAA compliant gave it an edge and also that it was so easy to set up and integrate with my website. It has made running the admin side of my business incredibly easy and efficient.

Vorteile

I have been with 10to8 since the early days. I came from a large online counselling service, where I worked closely with the tech team and liked 10to8 so much that I considered approaching them to ask for a sales job in the UK! I love the clean, simple, intuitive design. There is minimal training required to use the platform, as the features are so user friendly. I loved that I was able to set up a full 'back-end' system for my one-person business. I integrated stripe and zoom and set up the calendar sync - added the booking page to my website and was all ready to go in a matter of hours. It really is an online business in a box.

Nachteile

In the early days there was quite a bit of white space and not enough data fields, but this has been more than rectified. I did used to feedback quite frequently on what I needed and I saw all of this come to fruition.

Joe
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
2
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 28.7.2022

Good for Small business - watch out when you get bigger!

When I was able toset everything up through their online platform myself, things worked fine. The instant I had to start interacting with their customer support team, the service was awful. I had to go through multiple phonecalls to connect to a person who in the right division, and even then my questions through email took weeks to be answered, or more recently are just being ignored.

Vorteile

When we were under 600 appointments a month, we were happy with the service they provided us and it was a reasonable rate.

Nachteile

When we grew and required more than 600 appointments a month, we had to go through customer service to build a bespoke program. To move from 600 appointments a month to 900 a month, they wanted to increase my monthly rate from ~$35CAD to $270CAD. It also took weeks to get a response from their customer support team to even get this bloated price. So it's a well priced program up until 600 appointments (under the Bigger Business plan), but if you are ever going to go past that plan, prepare to be gouged. It's unfortunate because I will now need to transfer all of my customers to a new scheduling program as these fees are unreasonable for a small business

Michelle
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.6.2024

Great Value

I love Sign In Scheduling. This program has so many options to personalize it to your business, yet it easy to use.

Vorteile

My favorite thing is the ease of set up. It was easy to insert in to my website, thereby increasing my appointments.

Nachteile

I truly do not have anything negative to say about Sign In Scheduling. I am sorry to see the free option discontinued.

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