Sign In Scheduling

4,7
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Bewertungen

Über Sign In Scheduling

10to8 ist eine cloudbasierte Buchungslösung für kleine bis große Unternehmen in allen Branchen. Das Tool bietet den Nutzern eine maßgeschneiderte Buchungswebsite, auf der Kunden Termine vereinbaren, Veranstaltungen und Dienstleistungen bezahlen und auf bestehende Buchungen zugreifen können.

Kunden können Termine nach Bedarf planen, absagen und verschieben. Termine werden automatisch mit den Nutzerkalendern synchronisiert. 10to8 kann in Gmail, Outlook, iCal und mehr eingebunden werden. Nutzer können bei Bedarf mehrere Kalender verwalten. Die Besuchenden können per E-Mail- und SMS-Erinnerungen benachrichtigt werden. Die Nutzer können Notizen, Fragebögen und andere Kundendaten speichern.

Buchungsschaltflächen und Formulare können in bestehende Websites eingebettet werden, und die Nutzer können auch auf eine direkte Chat-Funktion zugreifen, um mit Kunden zu kommunizieren. Mit Berichterstattungsfunktionen können Nutzer bestätigte Termine, unbezahlte Rechnungen und mehr nachverfolgen. 10to8 unterstützt außerdem mehrere Sprachen und ermöglicht es Nutzern, das Dashboard anzupassen.

Support wird per E-Mail und Telefon angeboten. Die Preise verstehen sich pro Nutzer und Monat.

Sign In Scheduling Software - 1
Sign In Scheduling Software - 2
Sign In Scheduling Software - 3
Sign In Scheduling Software - 4
Sign In Scheduling Software - 5
Sign In Scheduling Software - 1 - Vorschau
Sign In Scheduling Software - 2 - Vorschau
Sign In Scheduling Software - 3 - Vorschau
Sign In Scheduling Software - 4 - Vorschau
Sign In Scheduling Software - 5 - Vorschau

Sign In Scheduling Preis

Sign In Scheduling bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Sign In Scheduling ist ab 460,00 $/Jahr verfügbar.

Startpreis:
460,00 $/Jahr
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Sign In Scheduling

Sign In Scheduling Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,6
5 von 774 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Architektur & Planung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 13.8.2023

Sign In Scheduling

Schnell einfach gut

Vorteile

Der Kundensuport hebt die app deutlich von den anderen ab.

Nachteile

Der Preis ist ein bisschen zu hoch sonst ist aber alles sehr gut.

Francesca
Francesca
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 13.1.2018

Overall, the 10to8 platform and software has been great and very user-friendly!

Vorteile

What I like most about the software is the two way synchronization. Before getting the paid service, I was trying to find a scheduling system that uses the two way sync. I had trouble finding them as either they didn't sync properly or the software wasn't able to be integrated with MS Outlook. Also another great feature is the ability to indicate different types of appointments, which for me as an academic advisor is huge, because it makes it easy for the student to choose what type of appointment they need. On the actual calendar on the website it shows different colors on what type of appointment is being conducted.

Nachteile

What I least like about the software is I wish the color coding can be synced over to MS Outlook. Seeing the different colors on the website makes it easier to manage, but not when looking at my Outlook color, it all appears the same color. Another con, not about the software, but more so for the amount of appointments. When I was on the free plan I was limited to 100 appointments per months. However, there was no ability to purchase additional appointments, I had to upgrade my package, but I was satisfied with it and didn't necessarily want to upgrade. Maybe consider having a separate package just for appointments in the event a customer runs out and doesn't necessarily want to upgrade.

David
  • Branche: Fotografie
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 18.11.2022

10 to 8 review by Michelle Kemp Photography

I use it every day, for a small business like mine it works very well and is great value

Vorteile

I have used 10 to 8 for about 4 years, there has been a number of improvements. It is easy to use and is a very important part of my business

Nachteile

There is one thing I would like, at present, I can attach a scanned document to an appointment, I would also like to be able to attach a scanned document to the client's page. It would be good if a client's page could be more bespoke

Jacqueline
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
2
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 30.9.2020

Great Price, But Disappointing

I set up a very small online yoga business earlier this year and selected 10to8 for ease of set up and price. Unfortunately, it has been letting me down. There are glitches delaying bookings and casuing issues with payments through PayPal. There are also functions I could really use that 10to8 doesn't offer, or only includes with their most expensive package.

Vorteile

The price is my favorite thing about 10to8.

Nachteile

There are frequent glitches (usually delayed registrations) which have been costing me money and customers.

In Betracht gezogene Alternativen

Vagaro, Acuity Scheduling und Mindbody

Gründe für den Wechsel zu Sign In Scheduling

I chose 10to8 after testing many, many booking systems. I went with 10to8 because it was easy to set up and worked with PayPal.

Antwort von Sign In Scheduling

Hi Jacqueline,

Thank you for sharing your thoughts; Feedback from our customers, be it negative or positive, helps us improve.

I'm sorry to hear that you've had some issues with 10to8. Recently, we faced some system errors that had been causing some delays. I apologize for the inconvenience this might have caused you.

We've upgraded our systems and put even more enhanced solutions in place to deal with potential system difficulties. This will help eliminate glitches in the future.

We'd love to hear your feature requests, as we're always keen to improve our software and delight our customers. You can share your requests via [email protected] or through the in-product widget.

Thanks again for your feedback and help.

Cheers,
Anna from 10to8

Beantwortet am 12.10.2020
rochelle
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 12.1.2024

Sign In Review

Vorteile

I like the Sign in Portal as an employee because it gives me an ease to check in for my work schedule without any struggles.

Nachteile

the website itself don't have an app where users can just download instead of having to scan the QR code each time.

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