Über OnBoard

OnBoard, der Gewinner des „Ease of Use“-Abzeichens von Capterra für Board-Management-Software, ist ein virtuelles Meeting-Management mit einer kompletten Suite von Tools, um intelligentere Entscheidungen aus der Ferne und in Echtzeit zu treffen. Mehr denn je brauchst du heutzutage eine umfassende, sichere und einfach zu bedienende Software zur Verwaltung von Vorstands- und Führungstreffen. Rationalisiere die Sitzungsvorbereitung und stelle deinen Führungskräften genaue und rechtzeitige Informationen auf allen Geräten zur Verfügung. Bereit für die Bedienung aus der Ferne, damit du von überall aus zuversichtlich handeln kannst.

Nutzer können Vorstandsbücher und -materialien kompilieren und codieren. Aktualisierungen der Materialien werden automatisch gespeichert und sofort auf allen Geräten der Nutzer synchronisiert, einschließlich Desktops, Laptops, Tablets (Android, iPad, Kindle Fire und Windows Surface) und Smartphones (Android und iPhone). Notizen und Anmerkungen können direkt in die Materialien eingegeben und auch durchsuchbar gemacht werden. OnBoard umfasst Funktionen für Remote-Datenswipe, Umfragen und Unterstützung für mehrere Vorstände. Mit dem sicheren Messenger können Nutzer Gespräche einzeln oder in Gruppen durchführen.

Die Software bietet ein personalisiertes Dashboard, in dem Führungskräfte auf Materialien zugreifen, anstehende Besprechungen betrachten und Ankündigungen erhalten können. Die Software enthält auch Berechtigungsmanagement, um Administratoren die Möglichkeit zu geben, zu bestimmen, wer Zugriff auf welche Materialien und Kommunikationen hat. Mit der Aufgabenmanagementfunktion können Nutzer Aktionselemente während der Besprechungszyklen verwalten, organisieren und verfolgen. Mithilfe von Engagementanalysen können Nutzer erkennen, wann die Vorstandsbücher gelesen werden, wo Anmerkungen gemacht werden und welche Abschnitte die meiste Aufmerksamkeit vom Vorstand erhalten.

Onboard kann in Microsoft Office 365, Zoom und Outlook integriert werden, um die Kommunikation zu unterstützen. Nutzer haben 24/7-Zugriff auf Kundenbetreuung per Telefon, E-Mail und Online-Helpdesk. Die Software wird pro Nutzer pro Monat berechnet.

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OnBoard Video
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OnBoard Software - 5 - Vorschau

OnBoard Preis

OnBoard bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt Preisinformationen
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für OnBoard

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OnBoard Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
5
5 von 765 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Paula L.
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.5.2021

Glad we switched to OnBoard

The software is easy to set-up, administer, and use. OnBoard customer service and technical support is great!

Vorteile

The easy of use of OnBoard is great. The flexibility of the tools allow us to use the software for surveys, signatures, and document storage. This places all of our material in one location

Nachteile

Some added products/features come with and added cost that is not cheap.

Alexa D.
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.4.2021

OnBoard is the Backbone of Our Board & Committee Meeting Materials

A few small downs, but overall the team has proven ready and willing to help address concerns and challenges. The platform allows our entire organization to maintain a large number of organized meeting materials, and consistently enables creative solutions to fit our needs.

Vorteile

Ease of use. The platform is intuitive, easy to get accustomed to, and and functionality is logical.

Nachteile

The directory and groups. With over 500 users, it can be a bit cumbersome to manage all of our groups with the current functionality.

Jordyn D.
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 20.11.2019

Onboard is super helpful

I've had a very good experience with onboard. I've helped to integrate it into our advisory team and they love the fact that we can be more digital and print less. Our clients appreciate that we are taking on this green initiative within the company as well.

Vorteile

-saves a ton of money on printing costs
-can easily replace and add documents to a presentation
-you can add users with different permissions to different sections of the meeting
-you can save resources to the resources tab for offline use (no need to access a network drive)
-great for meetings when the team is travelling

Nachteile

-it is not easy to view documents within the software. Every time you upload a new document, the book re-builds so you cannot see the document until the book is done building

Antwort von Passageways

Thank you for taking the time to review OnBoard! I'm so glad you are happy with the software and that it's helped your team. As for the builder, that can be a bit of a blessing and a curse. It updates, so your board members will have always up-to-date information, but it can be tough for you and it always updating.

Beantwortet am 22.11.2019
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.7.2021

Excellent combination of value and options

OnBoard has streamlined my work as the Board Admin and has allowed board members access to all files they should have access to whenever they need it. Not all board members are quick to adopt the new system and this is causing a lag in the full usage for our company but this is a people issue, not a tech issue. The tech is very easy and fairly intuitive.

Vorteile

OnBoard is easy to administer and easy to use. It allows me to configure the different areas as I need to and grant granular permissions. It is a great value for the non-profit business that needs to be agile with reliable access to all the items board members could need.

Nachteile

The only item I wish could be better is the integration with Zoom. The feature works fine but when board members or hosts use the Zoom link inside OnBoard they lose some functionality. To get around this I have taken to posting the Zoom link for the meeting in its title and ask the board members to copy and paste the link into their browser. If they didn't want full use of all Zoom options they are welcome to use the link provided inside the portal.

Sean C.
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.6.2019

Simple and Effective Board Managment

OnBoard has completely revolutionised the way we organise and hold board meetings. Due to the nature of our organisation, our trustees and board sub-committees hold a large number of meetings throughout the year. In the past, this caused a huge amount of overhead for our Company Secretary and EA's who organise the meetings, put together board packs, etc.

OnBoard provides us with an easy to use platform for our admins to organise these meetings, create board packs, hold votes/approvals, and obtain signatures when necessary. What would previous take days our hours, now takes minutes.

Vorteile

Overall, the simplicity of OnBoard is it's strongest feature. With minimal training, our admins were able to quickly begin creating meetings and board packs. Simply put, OnBoard is a highly effective system that does exactly what we need it to do, without a mass of unnecessary features.

It's also worth commenting on the strength of Passageways customer support. Our account manager worked very closely with us through every step of the implementation process, helping us with the initial setup of the system as well as training for our admins. Passageways also setup a number of training sessions for our Trustees, ensuring they were completely comfortable using the platform before go-live, which has lead to a high level of user adoption.

Nachteile

There is very little to dislike, however the left to right menu layout may be slightly confusing to some users who may be more familiar with a traditional top-down/webpage layout.

Antwort von Passageways

Thank so much for taking the time to review OnBoard Board Management Software! We really try to make ease of use our top priority when incorporating updates into our software. Our Customer Success Team was thrilled by the huge compliment as well.

Beantwortet am 29.8.2019

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