Über EngageBay CRM

EngageBay ist eine integrierte Marketing-, Vertriebs-, Support- und CRM-Lösung, die kleinen und mittleren Unternehmen dabei helfen soll, Website-Besuchende zu akquirieren, zu binden und in Kunden zu konvertieren. Die cloudbasierte Plattform ermöglicht es Unternehmen, Marketing-Tools zum Aufbau von Kundenbeziehungen zu nutzen und diese Kunden ein Leben lang an sich zu binden. Zu den Funktionen von EngageBay gehören E-Mail-Marketing, Startseiten, Live-Chat/Helpdesk, Ticketing, Telefonie, Terminplanung, Kontaktverwaltung und mehr. Das Tool verfügt über ein integriertes CRM, mit dem Unternehmen alle Aktivitäten über Kunden, Leads und Geschäfte hinweg verwalten und verfolgen können, während sie die Pipelines durchlaufen. Zusätzlich bietet es Marketingfunktionen für Nutzer, um Leads durch automatisierte E-Mail-Vorlagen, anpassbare Formulare/Pop-ups, Engagement in sozialen Medien und vieles mehr zu generieren. EngageBay ermöglicht es Unternehmen, mithilfe der Zapier- und Xero-Integration die Plattform mit verschiedenen Anwendungen von Dritten wie Salesforce, Intercom, MailChimp, Hubspot und mehr zu verbinden. Die Preise verstehen sich als Monatsabonnement. Support wird über E-Mail, Telefon und Dokumentation geboten.
EngageBay CRM Software - 1
EngageBay CRM Software - 2
EngageBay CRM Software - 3
EngageBay CRM Software - 4
EngageBay CRM Video
EngageBay CRM Software - 1 - Vorschau
EngageBay CRM Software - 2 - Vorschau
EngageBay CRM Software - 3 - Vorschau
EngageBay CRM Software - 4 - Vorschau

EngageBay CRM Preis

EngageBay CRM bietet eine Gratisversion, aber keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von EngageBay CRM ist ab 14,99 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
14,99 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für EngageBay CRM

EngageBay CRM Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionalität
4,6
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,8
5 von 811 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Bernd
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.2.2024

Besser als die anderen CRM Systeme die ich kenne

Vorteile

Die All-in-one Lösung kann alles, ist sehr leicht zu bedienen und ist sehr Preiswert.

Nachteile

Leider gibt es noch keine Version auf Deutsch

David
David
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.9.2022

Great Value and Service

Vorteile

It's developer-friendly - important when you want to customise something like a contact form or email.
It's very easy to navigate and figure out.
Support is great - very fast and helpful.
It does so much for such a reasonable cost compared to competitors.
Very stable and reliable.

Nachteile

Some features are a little rough around the edges - reporting, for example. It would be great to see their reporting capabilities improved. At the moment I rely on exporting raw csv data and transforming that data before I can report on it.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot Marketing Hub und Zoho CRM

Warum EngageBay CRM gewählt wurde

It did far more than Mailchimp for a similar price.

Zuvor genutzte Software

Mailchimp

Gründe für den Wechsel zu EngageBay CRM

Price, but also the initial experience of using their free account - which has a lot of features.
David
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 8.8.2024

EngageBay - Just What I Was Looking For

Overall I am very pleased with EngageBay. It is the best solution I found for addressing my CRM and marketing campaing needs.

Vorteile

1. The functionality and flexibility to develop and manage comprehensive marketing campaign management .
2. The ability to create multiple landing pages to support a variety of lead magnets.
3. Very responsive support

Nachteile

There really is very little not to like abount EngageBay. There is a learning curve which is not difficult but easy to miss some details early on in the set up and development.

In Betracht gezogene Alternativen

ConvertKit

Warum EngageBay CRM gewählt wurde

Ease of use, better integration of functionality, and more complete.

Gründe für den Wechsel zu EngageBay CRM

More flexibility and functionality. EngageBay is a better fit for my needs.
James
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
2
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
4

2
Bewertet am 9.2.2023

Engagebay Review

Disappointing tbh! It's not my decision on whether we keep with it so I guess we'll see how it goes over the next couple of months and if some of the issues above can be fixed then that may help keep us onboard.

Vorteile

I've been told it's a lot cheaper than Hubspot and new features are being added all the time - so that's a positive I guess and the support team are helpful/responsive.

Nachteile

Just feels clunky - the synch between emails is hit and miss in terms of how long it takes for them to appear in Ebay - also the fact that against an individual, company, deal you can't just see a complete list of all emails or other updates (from anyone) in one simple date ordered list is really frustrating - I think this is what the "activity" tab is probably trying to do but certainly isn't there yet.It could really do with some quick exports too for where you have got a groups of contacts, companies or deals that you just need to quickly get out into a csv for some other work - perhaps you can do this but it's not obvious Also colleagues have told me the campaigns/broadcast elements are no way near as good as hubspot and also the calendar/task list element needs more work.

Kevin
Kevin
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 1.6.2024

A dizzying array of tools in a nice, integrated package

Overall it's been quite nice. It is an incredibly capable platform with lots of room to grow into.

Vorteile

The simplicity of connecting the API, the tracking tools, and the way that it manages to somehow pull together all the complex features needed into a single package and somehow make it appear that it's less complex than it really is. The capabilities here are astounding, but if the more complex things aren't needed, the system remains simple and straightforward.

Nachteile

It would be nice to be able to hide the links, tabs, and menus to things that aren't being used and re-add them if we decided to use them later. Also, the social media marketing only covers Facebook, Twitter, and Instagram. I'd really like to have a much wider selection.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot Marketing Hub und Zoho One

Warum EngageBay CRM gewählt wurde

I was actually testing both simultaneously having ruled out several others already. This platform is just much easier to get going on with far less customization needed. But the ability to customize is there if I do need it.

Zuvor genutzte Software

Zoho One

Gründe für den Wechsel zu EngageBay CRM

It's a powerful platform with simple payment structure

Ähnliche Kategorien