Über Marketman

MarketMan ist eine cloudbasierte Plattform für das Management von Restaurants, die kleine bis große Restaurants bei der Beschaffung, der Verfolgung von Lebensmittellieferungen und der Buchhaltung unterstützt. Zu den wichtigsten Funktionen gehören Menüplanung, Budgetierung, Lieferantenmanagement und systemempfohlene Bestellung.  Die Anwendung hilft Hoteliers, die Bestandsmenge zu verwalten, Materialverschwendung zu überwachen und Lagerbestände zu optimieren. Managende können die Lösung nutzen, um Lieferantenprofile einzurichten, Artikelkataloge zu erstellen und Bestellungen zu konsolidieren. Mit dem System können Führungskräfte den Teammitgliedern rollenbasierten Zugriff zuweisen, Lagerbestellungen aufgeben und Betrugsaktivitäten verfolgen.  MarketMan Restaurantmanagement lässt sich in Drittanbieter-Plattformen wie Toast, Aloha, SAP, Square, Lightspeed, QuickBooks, Clover, Xero, Tray, Upserve, Micros, POSitouch und iKentoo integrieren. Die Lösung hat eine mobile App für Android- und iOS-Geräte und ist im Rahmen eines Monatsabonnements erhältlich. Support gibt es per E-Mail und Telefon.
Marketman Software - 1

Marketman Preis

Marketman bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Marketman ist ab 149,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
149,00 $/Monat Preisinformationen anzeigen
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Marketman

Sage Business Cloud Accounting

Sage Business Cloud Accounting is a cloud-based accounting and invoice management solution for small businesses. It... Mehr erfahren

Restaurant365

Restaurant365 is a cloud-based accounting solution for restaurants of all sizes. Key features include accounting,... Mehr erfahren
Fishbowl is the #1 manufacturing and warehouse inventory management software! Its powerful inventory control system... Mehr erfahren

Recipe Costing

Recipe Costing is a restaurant management platform that is powerful and easy to use. Key features include point of sale... Mehr erfahren
Compeat Advantage is a cloud-based restaurant management solution designed for restaurants, wineries and cafes of all... Mehr erfahren

Platinum system

Platinum System is a Windows-based software that helps chiropractic medical practices streamline operations related to... Mehr erfahren

Marketman Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionalität
4,6
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,8
5 von 89 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Phillip
  • Branche: Restaurants
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.9.2019

GREAT OPERATIONAL CONTROL PROGRAM

Vorteile

- FULL INTERFACE WITH OUR POS
- EASY TO USE, RELIABLE REPORTS
- THEORETICAL VS ACTUAL REPORT ALLOWS TARGETED RESPONSES TO COSTING ISSUES
- PURCHASING CONTROL
- REDUCES LABOUR COST

Nachteile

MINOR ISSUES ONLY
- ALTHOUGH EASY TO USE, THE LEARNING CURVE REQUIRES A SIGNIFICANT TIME INVESTMENT
- OUR POS DOES NOT FULLY INTERACT WITH THE PROGRAM TO OUR SATISFACTION

In Betracht gezogene Alternativen

Restaurant365

Warum Marketman gewählt wurde

THE PREVIOUS SYSTEM WAS DIFFICULT TO MAINTAIN. IT DID NOT PROVIDE THE REPORTS WE NEEDED TO IMPROVE. FINALLY, WE DID NOT TRUST ITS ACCURACY

Gründe für den Wechsel zu Marketman

I BELIEVED MARKET MAN WOULD BE MUCH EASIER TO IMPLEMENT, WOULD REQUIRE LESS TRAINING AND BE MORE TARGETED TO HELPING US IMPROVE ALL OUR COGS.
Nicola
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.2.2022

Top of the line, Restaurant Management Software.

I have begun using MM, in 2017, at its earliest days. It has paid for itself, in every single project I have applied MM to. From Costing Analysis, Stock Tracking, Online Ordering, and Price Checks, I was able to reduce overall COGS by 8-12%, and in one particular case, almost 15%! Using MarketMana at its fullest has helped me achieve COGS targets, minimize pilferage, negotiate better pricing with suppliers, and through their numerous and highly customizable reports, I was able to tackle all problems at a granular level! It's your best tool in the box!

Vorteile

What I do love most about MM, is the fact that it keeps improving itself year by year. The guys at MM, have one mission alone, and that is to become the leaders in Restaurant Management software. I must add that I have implemented MarketMan, not only in Restaurants but also in Manufacturing kitchens, Distribution Centers, Multi-outlet Fast Casuals, and Concession Restaurants. Not one has regretted investing in MarketMan. It does what it says on the box!

Nachteile

1) Missing Nutritional Facts for menu items - very important!

In Betracht gezogene Alternativen

Recipe Costing und Fishbowl

Gründe für den Wechsel zu Marketman

Ease of use Granular Reporting Quick On-boarding Amazing customer service Speed of Response Value for Money
Will
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.9.2022

Marketman - Intuitive, Helpful and Affordable

Vorteile

Ease of use, functionality and interface.

Nachteile

So far so good! I haven't run into any issues that haven't been very quickly solved by the help team.

Erik
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
2
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 17.4.2018

Attentive but flawed technology

Vorteile

Accurate food costs. Ability to reconcile invoices. Ability to order through the software. Works throughout my company.

Nachteile

Software doesnt always import to quickbooks. It took forever to get our Sysco account to work properly. COGS report should have snapshot view.

Stanley
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 6.6.2022

New technology that will help save so much time

The onboarding support was superb!

Vorteile

Marketman has so much potential as we continue to use it and their system continues to learn.

Nachteile

Setting up is very tedious, especially for a company that has a central commissary that distributes to branches.

In Betracht gezogene Alternativen

Sage Business Cloud Accounting

Warum Marketman gewählt wurde

The technology was not flexible enough for our needs

Gründe für den Wechsel zu Marketman

The most support and flexibility for our business model

Ähnliche Kategorien