4,6
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,6
Gesamtbewertung
Bewertungen

Über Ortto

Autopilot ist eine visuelle Marketingsoftware, mit der Nutzer Marketingkampagnen erstellen und Lead-Konversionen verwalten können. Das Produkt bietet Multi-Channel-Marketingfunktionen wie Online-, E-Mail-, In-App-, SMS- und herkömmliche Mail-Kommunikation. Zu den Funktionen gehören das Erfassen von Leads auf mehreren Websites, in Blogs oder Anwendungen, die Einteilung von Leads in verschiedene Listen oder Ordner sowie Kontaktmanagement, das mit den vorhandenen CRM-Systemen der Nutzer synchronisiert werden kann. Autopilot hat eine Drag-and-Drop-Oberfläche, mit der Nutzer Marketing-Workflows automatisieren und personalisierte Nachrichten, Dankeskarten und SMS-Nachrichten senden können. Autopilot bietet auch andere Funktionen wie die Anzeige von Nutzeraktivitäten in Echtzeit und die Überwachung der Kapitalrendite von Kampagnen mit Berichterstattungsfunktionen. Autopilot lässt sich in verschiedene Drittanbieteranwendungen wie Salesforce CRM Segment, InsideView, Twilio, Slack, GoodData und Zapier integrieren. Autopilot wird im Rahmen von monatlichen Abonnements angeboten und ist in zwei Tarifplänen verfügbar – „Base“ und „Business“. Die Support-Optionen umfassen eine Online-Wissensdatenbank.
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Ortto Preis

Ortto bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Ortto ist ab 849,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
849,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Ortto

Ortto Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4
Funktionalität
4,3
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,5
5 von 111 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Nivas
Nivas
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 15.12.2018

Great Visual Marketing Automation Software

Vorteile

Autopilot's Visual Journey Builder is super simple and easy to use. The triggers and conditions are well differentiated making it easy to explain to others too. The team has also been very helpful in solving critical challenges.

Nachteile

The software needs more integrations to be built. Right now they integrate with very limited number of applications which can be a challenge syncing data across platforms.

Antwort von Ortto

Hello there! We are working very hard on integrations and next year is going to be full of surprises. Have fun with Autopilot.

Beantwortet am 23.12.2018
Leonardo
Leonardo
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 22.8.2022

Solid tool

Vorteile

I love the email automation and how "complex" it can get if you want it to! The support is great.

Nachteile

Still waiting to get transferred from the old version they had with the new one - to be done by end of year I hope.

Bianca
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
1
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

2
Bewertet am 12.12.2021

Don't be fooled by the visual feel. Very basic and lots of issues.

This product really is JUST above batch and blast products out there. It has a lot of limitations and caused a lot of frustrations.

Vorteile

The only thing I like about this platform is its ability to directly integrate with Slack, which allows us to easily incorporate internal alerts in our nurture programmes.

Nachteile

- Autopilot has poor usability experience that makes tasks longer to do despite the visual feel of the UI.
- You cannot copy email module HTMLs so email modules always have to be built from scratch.
- Inefficient folder structure.
- Segment criteria and names cannot be edited.
- No auto-populate / picklist on fields so field values need to be memorised by the user.
- No automated a/b testing.
- Does not have a global dynamic content feature which allows you to edit common content like email footers in one place.
- VERY basic report -only shows numbers like email engagement, and journey ejects. There is no ability to customise reporting by users / cohorts, which limits performance analysis.
- Reporting is inaccurate (ie. If you’d like to see open and click rates in a specific date range, it will also pick up the opens and clicks outside that date range which pushes the rates up).
- No built-in journey membership fields.
- There are issues with data timings. It makes data update really slow, delaying the lead to reach the sales team.
- You can’t combine ‘AND’ and ‘OR’ operators on segments / triggers logic.
- Does not have any advanced features that can be really useful (like sandbox, marketing calendar, webinars, web personalisation, predictive content etc).
- Slow pace of innovation (if any). Their email manager has been on 'beta' for two years.
- We've encountered several serious bugs caused on their end.

Jackie
Jackie
  • Branche: Erholungseinrichtungen & -dienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 6.11.2018

Helped make email marketing easier!

Vorteile

We implemented Autopilot when we got serious about following up on internet based leads for our clients. I loved that I could create a "journey" for a potential customer that was not only automatic, but, as personalized as it could be for an email marketing campaign.

The visual way that these journeys are mapped out makes total sense to me, and I appreciate how concrete it is.

Nachteile

As a novice, at best, I found that creating "journeys" took me a lot of time to understand. Once I did, it definitely got easier, but, it required some time and attention.

I think that there are probably still features of this software that I am unsure how to use; and haven't been confident enough to explore.

Bryan
Bryan
  • Branche: Design
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.1.2018

The most powerful and modern marketing automation software

Autopilot allows us to schedule complex marketing automation sequences with ease.

Vorteile

Autopilot allows my team to do everything we need. We can setup complex customer journeys quickly, and with confidence. The ability to automatically attach to an HTML form and make it functional saves a lot of time and allows us to insert complex forms anywhere without needing to have a separate form submission database.

Nachteile

While there are some organization features like folders, I feel that journeys can get a little crowded quickly.

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