Über ERPAG

ERPAG ist eine cloudbasierte ERP-Lösung (Enterprise Resource Planning). Die Lösung eignet sich für kleine und mittelständische Unternehmen in verschiedenen Branchen, darunter Automobil, Einzelhandel, Bildung, Informationstechnologie und mehr. Zu den Hauptfunktionen gehören Vertriebsmanagement, Einkauf, Produktionsmanagement, Buchhaltung und Finanzen, Bestandsverwaltung, Berichterstattung und Analytics. Mit ERPAG können Nutzer Unternehmensprozesse wie Verkauf, Bestellung, Empfang und Lieferung verwalten. Weitere Funktionen sind Lohnabrechnung, Servicemanagement, Versandmanagement, Nutzerzugriffsmanagement, Point of Sale und Barcode-Scanning. ERPAG bietet Integration mit Google Mail, Google Calendar, Google Drive, Microsoft, Magento, WooCommerce, Shopify, QuickBooks, Square, Stripe und mehr. Die Lösung unterstützt mehr als 40 Versandunternehmen weltweit, einschließlich UPS, FedEx und USPS. Die Lösung ist in drei Editionen erhältlich: Basis-, Standard- und Premium-Abonnementpreise. Die Anwendung ist kompatibel mit Windows-, Mac- und Linux-Betriebssystemen. Support wird über E-Mail, Telefon und Video-Tutorials angeboten.
ERPAG Software - 1
ERPAG Software - 2
ERPAG Software - 3
ERPAG Software - 4
ERPAG Software - 1 - Vorschau
ERPAG Software - 2 - Vorschau
ERPAG Software - 3 - Vorschau
ERPAG Software - 4 - Vorschau

ERPAG Preis

ERPAG bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von ERPAG ist ab 25,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
25,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für ERPAG

QuickBooks Desktop Enterprise

QuickBooks Enterprise ist eine Buchhaltungslösung für KMU in verschiedenen Branchen wie Bauwesen, gemeinnütziger... Mehr erfahren

Salesforce Sales Cloud

Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen... Mehr erfahren
ECI Shoptech vereint die Lösungen E2 SHOP und JobBOSS zum nächsten Entwicklungsschritt im Bereich Business-Management... Mehr erfahren
Wrike ist eine cloudbasierte Projektmanagement-Plattform für Teams ab 20 Mitarbeitenden, die sowohl für große Unternehme... Mehr erfahren

Claris FileMaker

FileMaker ist eine Anwendungs- und App-Entwicklungslösung, mit der Nutzer Anwendungen und Apps erstellen und bereitstell... Mehr erfahren

Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 ist ein cloudbasiertes CRM-Ökosystem für kleine, mittlere und große Unternehmen mit Fokus auf... Mehr erfahren

ERPAG Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,7
5 von 307 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Aleksandar
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.10.2018

Few words about Erpag Inc.

Vorteile

We have been using software solutions from Erpag Inc. for more than 20 years. By using this software we have significantly raised the level of services we provided, got the necessary stability, speed and ease of use. The program has proved through long time of use , starting from the MS DOS platform, later through the Windows environment, up to the current cloud version.
It is a really warm recommendation for all those who want to have a modern, comprehensive, complete software to run the company's business from all fields of activities.

Nachteile

Feel that i couldnt find any relevant bug :)

Aswin
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 23.10.2022

Erpag Reciew

* Fast support* fast UI / Web interface / SAAS program* many hidden gems! many hidden features ! * it's made with passion, that's for sure. * Odoo can't compete with this inventory management !

Vorteile

IF you are in need of a clear to use inventory management, without feeling like you are managing an amazon warehouse.. Erpag is just what you need, mobile app for your techs, multiple warehouse locations, everything you can think of is in the product. Just adore the PO status as the SO status. Ordered/Quantity AVailable/Partially available and so on.

Nachteile

Still some minor issues."Warranty that belongs with a laptop, is not an inventory product, but also not to forget in the PO!" Can be I just need some education about the many types of products, but for now, I don't know how to handle "a warrenty item"no open API!Although everying to the last details is importable by excel, we would very much like an open API.

In Betracht gezogene Alternativen

Odoo und NetSuite

Warum ERPAG gewählt wurde

non of those are a real inventory management. SO & PO management! Erpag is!

Zuvor genutzte Software

Quickbooks Online und HaloITSM

Gründe für den Wechsel zu ERPAG

features & pricing!
Subi
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 12.6.2017

Nice package for small business applications.

I could set up a small business in a very short period of time (from quotation to printing packing slip).

Vorteile

In an hour or so I could figure out how the software works. So it will good to train new people fast compare to big-name software like SAP or Oracle.

Nachteile

There are still many features to be worked out. (a) The address fields in the forms do not follow the US address standard. I reported specific example via chat room,
(b) I believe you are still changing the software on a daily basis. At some point you need to freeze a rev and come back late with a diff rev with consolidated updates
(c) There should be more templates for quotation and invoicing. I could not find a template in quotation where I can quote tier-pricing to my customer. The template automatically sums them up at the bottom which is not right.

Philippe
  • Branche: Forschung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.9.2023

Excellent for 1st time ERP users

Vorteile

Ease of use and completeness of all the features. It can be used with students and temp worker without too much training.

Nachteile

Some rigidity on some forms, limited custom fields in some cases. So far work around and support made this work well for everyday use.

Christian
  • Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
2

4
Bewertet am 1.4.2022

Has the potential to be something amazing

It's been great software for the money. I cannot complain however I believe they have focused on running before they can walk. Basic elements of the system are not user friendly. It my opinion it is pointless offering a feature which doesn't work correctly and what is frustrating is that when you raise the issue you are told the software is designed for SME's and they cannot fix the problem. We are a micro business with 6 employees so if we have the problem you can guarantee others have the same issue as well

Vorteile

I have been using this now for 2 years and put a lot of time and effort into the set up of this software so I feel confident in writing a review

The software has some great functionality and is 90% there

- Generate Purchase Orders
- Automatically generated Purchase Orders from Low Stock
- Set minimum order quantities
-Set up Bills of Materials
-Create supplier price lists
- Customise your view and reports
-Generate QR codes
- Allocated storage bins, racks and shelves
- Sync with Shopify to automatically update product pricing based on materials

It has the potential to be amazing but certain development features really drag the software down and it doesn't have to be that way

Nachteile

The BIGGEST problem with ERPAG I believe is the support tickets from the developers as they don't seem concerned at all about major bugs in the system

-This software I am told is for Small Businesses yet when using a mobile app to allow staff to track time and close jobs it only allows one staff member to view and log onto any job which is silly. In a SME multiple people would log onto a job in order to complete it and because of this all your manufacturing data is incorrect. The developers consistently seem to be happy that it is recording incorrect data
-You cannot create cutting lists of materials. When you print out a BOM and Sub Assemblies for production staff need to pick your first material off the shelf and flick through all the paperwork to cut the pieces, go back to the start then repeat the process for the second material. It is very time consuming and not efficient
-The report designer is not particularly user friendly but in the most part it does work
-A purchase order is converted to an invoice so there is no history or documents sent, it should convert a purchase order into an invoice and retain the original purchase order
- On a purchase order you can show items committed to manufacturing but you cannot show how many you have in stock
- They have blocky to perform more complicated scripts such as automatically invoicing items or sending details but this is not something your average joe can do

There is more but I have run out of character allowance ......

In Betracht gezogene Alternativen

MRPeasy und Katana Cloud Inventory

Gründe für den Wechsel zu ERPAG

At first the support was helpful and engaging. They have grown nicely and have huge potential but the inability to listen to customers and evolve will be their downfall in my opinion

Ähnliche Kategorien