Beds24
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Beds24 Preis
Beds24 bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Beds24 ist ab 10,98 $/Monat verfügbar.
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- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Kein Service, kein Telefon, kein Live chat. Reinstes Chaos. Wie es aussieht was für Bastler
Die Seite sah zwar interessant aus aber die Arbeitsweise ist ingesamt unprofessionell. Erst wurden alle Accounts blockiert, 12 Stunden später 80% der Accounts freigegeben mit falschen und unvollständigen Preisen. Wenn ich es nicht durch prüfen zwischendurch entdeckt und jemand gebucht hätte, wäre das Fiasko komplett gewesen. Es kommt auch einem so vor, als ob KI und nicht Menschen die Mails (Tickets) beantworten, da auf die Problematik nicht eingegangen wird, sondern in jeder 2. Antwort auf die vermittelnde Plattform geschoben wird.
Vorteile
Eine Integration in bestehende Prozesse war bisher nicht möglich, da die Software fehleranfällig ist. Es werden Synchronisationsfehler angezeigt, Daten nur teilweise übertragen. Vorteil erschließt sich mir bis jetzt nicht. Aber schlecht ist das alle bisherigen Buchungen und Kalender blockiert werden anstatt zu synchronisieren. Gerade jetzt kurz vor den Feiertagen besonders ärgerlich.
Nachteile
Es gibt keinen telefonischen Support. Bei der Übertragung von booking.com sind alle Preise und Verfügbarkeiten verschwunden. Alle accounts bei booking.com wurden seitens des Channel Managers gesperrt und seit Stunden nicht wieder freigegeben. Eine Wiederherstellung der Daten wurde zugesichert per Ticket (einzigste Kommunikationsform, welche sehr schleppend und zeitlich verzögert läuft) aber ist bis heute nicht erfolgt. Bei wiederholter Anfrage wird auf erneute Eingabe der Daten verwiesen.
In Betracht gezogene Alternativen
SmoobuGründe für den Wechsel zu Beds24
Aufgrund der umfangreichen Produktpalette hatte ich auch Kompetenz und Support erwartet. Stattdessen ist mir ein Schaden entstanden. Leider ein Irrtum mit dieser PlattformAntwort von Beds24.com
We are sorry you had problems and can understand your anger.
When you reported your issue we got in touch with Booking.com who confirmed:
1. Your properties were part of an experimental on-boarding process which cuts out the step were you confirm the connection before Booking.com removes prices and availability from their system.
2. Booking.com was not able to restore your data.
We never had your data and never told you that we could restore it.
We informed you about this straight away and also explained to you that you need to set prices in Beds24 so we can send them to Booking.com to replace the prices they deleted.
It is normal and documented that after the connection with a channel manager is confirmed Booking expects the prices and availability to be send from the channel manager.
You never entered all your prices in Beds24 which caused what you describe as "blocked" and incomplete".
All your tickets (ex. some of the many duplicates you sent) were answered timely.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Sehr leistungsfähiges PMS und Channelmanagement
Tolles Produkt mit gutem Service.
Vorteile
Ich nutze beds24 sowohl als Vermittler von Ferienhäusern sowie ebenso als Vermieter. Das Buchungssystem und Channelmanagement ist sehr flexibel und hat sehr viele Möglichkeiten das System für die eigenen Bedürfnisse zu konfigurieren. Die Automatisierung von wichtigen Prozessen und Abläufen und der Kommunikation mit den Feriengästen wird sehr vereinfacht und ermöglicht Unternehmenswachstum und Zeiteinsparungen.
Nachteile
Die vielen Möglichkeiten führen dazu, das man aufpassen muss sich nicht in den Möglichkeiten zu verlieren. Eigentlich ein Vorteil, aber es kann dazu führen das man den roten Faden verlieren kann.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Benutzerfreundlich - unendliche Möglichkeiten - tadellose Unterstützung - kein 08/15 Produkt
Ich habe einen schnellen Gesamtüberblick über meine Buchungen samt Zahlungen.
Vorteile
Ich benutze beds24 seit über 5 Jahren und ich bin immer noch fasziniert von den Möglichkeiten, die diese Software anbietet, da diese kein 08/15 Produkt ist. Es gibt sooo viele Elemente und es kommen immer wieder neue, so dass man mehr Lust bekommt sich damit zu beschäftigen. Ich kann alles einwandfrei verwalten (Preise und Verfügbarkeiten , keine Doppelbuchungen, Schnittstellen, Automation, Angebote, Rechnungen, Voucher, Berichte...usw). Seit ich diese Software verwende, ist meine Arbeit Kinderleicht geworden. Allerdings muss man am Anfang Zeit investieren, wenn man viele features verwenden möchte. Zu diesem Punkt braucht man eine unkomplizierte support Hilfe, die man bei beds24 mit Sicherheit bekommt. Als letztes möchte ich noch erwähnen, dass der Preis-Leistung-Verhältnis der beste mit Abstand war und ist.
Nachteile
Am Anfang bekommt man den Eindruck, dass es eine komplizierte Software ist, was man aber sehr schnell feststellt, dass es nicht ist.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Nie mehr ohne
Ich liebe dieses Programm. Wir haben eine kleine Pension mit 15 Zimmern und haben viele Jahre die üblichen stationären Programme genutzt. Vor 4 Jahren habe ich wegen des integrierten Channelmanagers begonnen, beds24 zu nutzen. Zuerst nur testweise und, weil ich nicht wusste, ob der Import über Portale wirklich so reibungslos funktioniert, parallel zum Hotelprogramm. Nach einem Jahr bin ich dann komplett umgestiegen und nutze beds24 inzwischen als einziges Verwaltungsprogramm. Es gibt scheinbar nichts, was dieses Programm nicht kann (man muss sich eben erst etwas einarbeiten): Zimmerverwaltung, Rechnungen, automatisierte, terminierte Gästekorrespondenz, automatische Preisanpassungen, Channels, Bilder... Statistiken, Berichte, Zahlungsabwicklungen etc. p.p. .... alles direkt online und für mich von überall nutzbar, auch am Handy, wenns mal sein muss. Ich bin äußerst zufrieden. Wenn mal etwas nicht klappt, ist der Support sehr schnell und kompetent.
Vorteile
Beds24 bietet alles, was man braucht, um Prozesse zu automatisieren und den Überblick zu behalten.
Nachteile
Manchmal ist die Oberfläche für Ungeübte etwas unübersichtlich. Aber man findet sich intuitiv schnell ein.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Gibt es einen Developer, der mir beim Einrichten helfen kann?
Vorteile
Schaut gut aus und kann viel, für mich aber schwierig einzurichten.
Nachteile
Ist für mich nicht möglich, alle Formulare, etc. einzurichten.
Antwort von Beds24.com
Hello Clemens,
Thank you for your review.
You do not need a developer to set Beds24 up.
We provide a detailed documentation, videos and also offer webinars.
If you are stuck please start a support ticket from the SUPPORT button in your Beds24 account so our support team can assist you.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Excellent all-around software!
I manage a large number of short-term rentals on different OTAs and Beds24 has really helped me to automate a lot of things that were otherwise managed manually. This has saved me a lot of time and has made my day to day tasks very easy to manage and at a very low price!
Vorteile
I own a property management company that fully manages a number of short-term rentals. Beds24 is a very cheap and all-around product that offers practically everything you might need, combining the functionality of a PMS and a Channel Manager. For these reasons, I chose this piece of software over others. It might have an outdated interface compared to similar products on the market but they have recently updated the UI and they are constantly updating its functionality and features.
Nachteile
This is a DIY solution, which means that you have to do a lot of reading and at some point, I thought of giving up since there are solutions out there that are so much easier to work with compared to Beds24.
That said, their wiki is a fantastic source of info and their customer support is very quick to answer all your questions. Once you get to know its capabilities properly and how it works, then you will have gained invaluable knowledge which will make everything a piece of cake.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Excellent price/performance ratio, incredibly flexible
The highly customisable software offers the best possible support for rental processes with maximum adaptability to your own requirements. This has enabled us to significantly reduce the time previously required for our booking processes. New bookings can be processed completely automatically or with minimal effort. At the same time, automatic and secure synchronisation is ensured across all sales channels.
Vorteile
The highly customisable software offers the best possible support for rental processes with maximum adaptability to your own requirements. This has enabled us to significantly reduce the time previously required for our booking processes. New bookings can be processed completely automatically or with minimal effort. At the same time, automatic and secure synchronisation is ensured across all sales channels.
Nachteile
Experience in customising software and knowledge of HTML/CSS are very helpful for the setting process, especially for individual adjustments.
In Betracht gezogene Alternativen
SmoobuGründe für den Wechsel zu Beds24
Better price/performance ratio for more functionality with greater overall customisability to your own requirements- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Good if you are a techie person
I’m considering moving to another channel manager. I don’t mind paying extra for an easier experience as I don’t have a lot of time figuring things out while also managing our business.
Vorteile
It integrates with other platforms that are important to us. It is much cheaper than other channel manager
Nachteile
Not the easiest system to use. I work in an IT company but I still struggle and gets so frustrated when things go wrong and the support can only be contacted by email. They will send you a bunch of links to read with some sort of instructions that are so hard to understand, but will not help in actually fixing it for you. You are basically on your own. Go figure it out!
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Robust channel manager at excellent price point.
I really like Beds24. It’s helped us grow our business and the API options are very good. The price is great. Customer service is very good although this is done via a ticket system. There is no instant chat facility which allows the price to be kept quite low. Connections with other software and channels are very robust.
Vorteile
Beds24 is extremely robust, versatile and a superb price point.
Nachteile
The initial set up of Beds24 is quite clunky but if you persevere with it, it’s well worth the money.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Simply the best PMS solution
I love it. It does everything I want it to and I have total control of everything. With previous PMS's I have used, if there was an issue with, say one of my Airbnb listings, I would have to wait to raise a support ticket and get the PMS company to try and figure out the problem. With beds24, the tools to do that are at my disposal. 9 times out of 10 I'm able to fix a problem straight away myself. When I can't, the support are there within 24 hours (every time) to help. That being said, this is the most bug-free system I have used. So far the only issues which have come up have been of my making.
Vorteile
The best feature of this product is the flexibility. Thanks to the auto action function, you can make the system do almost anything you want it to. In an age of increased efficiency and automation, this makes beds24 the ideal product. I'm still only just realising half of the things I can automate, meaning that as I continue using the product, I will be able to continue increasing my efficiencies. The next best, but very much related, characteristic is its ability to integrate with other systems. There's no point trying to be the best at everything. Beds24 gets the nuts and bolts perfect, then makes sure you can hook into other systems extremely easily to fine tune your total tech package.
Nachteile
Because it is a completely DIY system, it can be quite daunting getting set-up. You have to figure out how to do everything by following the self-help guides. Having said that, you can pay for support sessions if you're finding it difficult. But I would say the only fault of the system is it may turn some people away for not knowing what they have to do. Get past that, and you're in for a wonderful reward.
In Betracht gezogene Alternativen
GuestyWarum Beds24 gewählt wurde
I had a horrible experience with my previous PMS provider. I am so glad to have moved on.Gründe für den Wechsel zu Beds24
Guesty would have cost me over AUD$3000 per month. Beds24 is costing me under $200 per month. On top of that, all I have to pay is $120 per month for my integrated guest app and $120 per month for my integrated cleaning and maintenance app, so I am only paying around 15% what I would have. With either solution, I need to pay for Pricelabs on top of that.- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Power, Reliability, Flexibility
We have unified our platforms, cut our admin time dramatically, streamlined processes and increased direct business as a result of having B24. Its a powerful engine that it going to help the growth of the business.
Vorteile
Beds24, unlike a lot of PMS platforms, does what it says it will, reliably, every time. This is crucial in our industry where guest expectations are high and failure is unacceptable.
The level of API connectivity to OTA channels is way above the majority of the competitors and if you look on Booking.com you will see the reliability is in some case 15-20% above that of some of the big name platforms.
The team at B24 are responsive to customer needs and make small and big enhancements to the system on an ongoing basis.
The API is powerful and we have used it in a number of different circumstances now to enhance guest experience.
Nachteile
The User Interface has a steep learning curve, but once you have it clear in your mind then it's fine. It may not be as beautiful as some, but I've learned the hard way and appreciate B24 reliability, scalability and functionality over pretty screens...
I would like to see a native mobile app on IOS and Andriod as well as integration to additional pricing tools like Beyond Pricing and Wheelhouse.
Warum Beds24 gewählt wurde
Reliability / Functionality / Scalability / API / Support / Price / Channels- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Best value for money on the market
I tried many different channel managers (which has been a hassle) but none could cope with our ever changing demands for new options, plug ins with different partners, etc. Beds just beats all of them, big time! Big fan!
Vorteile
BEDS24 just has unlimited options for any solution you might be thinking of inside your accomodation business. Easy to understand and manage, and many layers to explore and improve your business with. Great amount of channels that are plug and play, ready to go, and at least as many third party software partners, payment providers, etc.
Nachteile
No real cons, maybe the compared to other softwares the user friendlyness / layout / design seems a little harder to handle, but it´s just because of the many options there are
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
The best channel manager
I manage all my customers b&b , tours , activities, rental all in one.
You don't have to purchase anything else.
You pay for your usage.
I highly recommend it!
Vorteile
I'm a reseller and this software has a lot of features. Easy to set up and manage.
Support it's on line. Intuitive. Adaptive and integrated with all application and platforms.
You will improve timing . Tori's , activities, b&b. Everything all in one.
Nachteile
Could be more accessible for Latin American payments. Like Mercado Pago.
In Betracht gezogene Alternativen
CloudbedsGründe für den Wechsel zu Beds24
I choose beds24 because of pricing and features.- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
These guys are good!!
Vorteile
Compared to the six different on-line booking platforms that we use, Beds24 is by far the friendliest, easiest piece of on-line software to setup and work with. It's cost effective, intuitive, full featured and not buggy!! The integration with Xero and Paypal is excellent, and has allowed us to easily do things we never thought possible!! Tech support is fast, and knowledgeable. I rarely leave reviews for companies, but these guys are good, and I can't say enough good things about them! Keep up the good work!! -John H.
Nachteile
There are no cons really. If you really pushed me for a con, they don't offer training to employees in Spanish. But, it's so friendly to use, we haven't really needed their support to train our staff.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
EXTREMLY satisfy after many years of experience with Beds24
Amazing experience :)
Vorteile
You can do ANYTHING you want. There is no limit : )And if you found one they will go above and beyond to help you push it !
Nachteile
You don't have that level of customization without a pinch of complexity but i set it up for oldish folks that us beds24 on a daily basis and never have any problem.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Le meilleur logiciel de gestion des calendriers multi plateformes, prix etc
Beds24 nous a permis la synchronisation des calendriers et des prix. La réservation en direct avec un site internet. La création d'accès spécifiques pour les préparateurs. La création automatique de code d'accès aux hébergements. L'interface voyageur. La connexion avec d'autres services existants. L'automatisation native et grâce à l'application beds24 présente sur make.
Vorteile
Beds24 vous permet de faire tout ce qui est possible quand vous faite de la location meublée de tourisme.Nous utilisons beds24 pour synchroniser nos calendriers sur les différentes plateformes ainsi que nos prix.Beds24 nous permet également de nous synchroniser à des services externes. Nous utilisons avec beds24 un outil qui utilise l'intelligence artificielle pour établir nos prix. Egalement un service qui nous permet de créer un portail client avec toutes les infos pour son séjour.Nous avons pu connecter notre système de serrures électroniques pour envoyer des accès aux hébergements à chacun de nos voyageurs.Egalement nous avons pu créer des accès dédiés avec les personnes avec qui nous travaillons qui affichent uniquement les informations que nous souhaitons leur partager.L'outil est très simple d'utilisation et n'a pas de limite dans sa technicité. Pour un besoin spécifique nous avons fait appel à un professionnel qui nous a développé une fonctionnalité en utilisant l'accès API de beds24. Beds24 est un standard.Nous avons également intégré beds24 à notre site internet pour proposer la réservation en direct. Le moteur de réservation de beds24 est un site internet en lui même.La documentation est ultra complète et l'équipe du support est très réactive (et sympathique).
Nachteile
Aucun inconvénient. L'outil propose l'ensemble des fonctionnalités dont nous avons besoin.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
コスパよく管理を行える
サポートに助けられております。かなりありがたい事にご利用後から予約の管理が楽になっておりますので、今後ともご利用させてください。
Vorteile
コストを最小限にし、OTAの掲載も最小限にすることで、OTAの掲載と予約にばらつきを無くし、収益を得やすくすることができる。
逆にOTAの掲載を増やすと追加料金がかかる為、注意。
(国内OTAは必ず追加費用がかかります。)
国内OTAに関してや、仕様、対応方針に関してはBeds24の運営の方に相談することで様々な対応が出来ますので初めての方やそうでない方でも安心してご利用出来ます。
Nachteile
各OTAの掲載やスマートキーの連動会社、その他keycafeなど連携が出来てくるとかなり良いのではないかと思います。
keyCafe様と連携ができるとホテルの鍵管理が楽に行えると思うのでご検討いただけますと幸いです。
Antwort von Beds24.com
Beds24のご利用、誠にありがとうございます。KeyCafe様と連動できるよう、方法を検討してみます。
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Excellent Feature Set, Customizability and Customer Support. Highly Recommend.
We needed to replace our aging, old technology, unsupported, glitchy reservation-donation system. I highly recommend Beds24 for their feature set, extremely high degree of customizability and their timely, professional, caring, excellent customer support.
Vorteile
Our non-profit, ministry-oriented business model has many unusual reservation system requirements, designed around giving our guests a more personalized experience, yet Beds24 is able to meet all of our specialized requirements. Their Support Team answers our questions quickly providing excellent solutions and is receptive to new feature development. We can highly customize our system to fit our operations & terminology. The customizable Dashboards help us manage bookings & housekeeping & display bookings on an e-whiteboard. We can build highly-flexible custom reports. We can customize our confirmation, cancellation & no-show emails using a large selection of booking-info template variables. We can automate repetitive actions like when a guest checks-in, mark the unit as Occupied. When a guest checks-out, mark the unit as Not Ready. Beds24 lets our housekeeping staff use their smartphone to access the Housekeeping interface so they can mark units as Ready (for occupancy). We are able to include custom fields in our booking form (a must for our business operations). We can automatically notify staff via email or sms messages when a guest checks-in or checks-out. We are able to automatically send custom pre-stay & post-stay emails to guests N-days before & after their stay. We are able to export iCal feeds to our existing website facility availability calendars, so we don't have to change the page look-&-feel. We send Guest data to Square via the Integromat integration.
Nachteile
I wish the Beds24 system would support two-way synchronization with the Square Customer Directory, so guest profile edits could be done in either system -- but I realize this is a rather specialized requirement that we are unlikely to get: We take donations-only after guest stays - guests don't pay up-front. We use Square for managing our Names database, donations, e-newsletters, point-of-sale for on-site sales and donations.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Great Channel Manager & Reservations System
Managing multiple vacation rentals for our clients, connecting them to channels like AIrbnb,Booking.com & Expedia.
Vorteile
The incredible feature set - almost everything you can think about is included in the system. It has an uncomparable amount of features to other channel managers I have used.
Nachteile
The UI interface could be better. You might need to be a bit technical to use it. In my case, coming from an IT background - this is actually a plus, as I find it very configurable.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Manage my property details in one place
Setting up my properties with Beds24 has helped me automate a lot of my processes. I can see all my bookings in one calendar, update my prices in one place (if needed) and I do not need to remember to send emails to my guests, it is all automated.
Vorteile
When I joined Beds24 I was pleased that they have wizards to take me thought the basic setup to get me online quickly. They have an extensive help library, with step by step instructions and examples.
I can manage my properties, prices and calendar all in one place. Connecting to the OTAs helps ensure that I keep my calendar upto date. I can quickly change prices when needed and the details are updated to the channels, saves me time rather than having to remember to login to different systems updating calendars and prices.
I can collect payments from my guests and send them emails automatically. I don't need to remember to do it any more.
Nachteile
I am not very good with computers so at the beginning there was a lot to learn, but the wizards, help pages and support team made it easier and it didn't take long to complete my setup.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Great Software !!
It safes a lot of my time managing availability and rates of our hotel.
Vorteile
Its definitely one of the most affordable channel managers that are out there. Once you set it up at the beginning it extremely easy to use it. I would higly recommend it to everyone.
Nachteile
Nothing to complain about. The only thing is when you start to use it, you need to connect it by yourself and doing this first time is a bit tricky, however they can connect it for you if you pay a bit extra (as far as i remember it)
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
You've found what you need!
Ours is a tiny (2 unit) short term holiday business; Beds24 has been easy and economical to use, and integrates seamlessly into our website, making it very guest-friendly.
Vorteile
Fully featured; if you can't find what you want the chances are it's in there somewhere and the customer support is superb and free. Pay as you go means you don't buy more than you need, and it's very reasonably priced anyway.
Nachteile
Third party booking page (iframe) makes it very difficult to track conversions in Google Analytics. Hopefully Beds24 are working on a wiki if they haven't posted one already - hint ;-)
Antwort von Beds24.com
Thank you, Colin for taking the time to review Beds24.
If you want to track bookings it is best you use the Beds24 confirmation page and not redirect to an external page.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Great service, amazing support
Fantastic. amazing.
Vorteile
It helps sell our apartments in Piran with ease, allows integrations with Wordpress, Stripe for payments and the channel managment has not let us down once. In 5 years of usage, we never had overbookings, any errors in pricing.
Nachteile
Anything that seemed hard to implement, the support team assisted instantly, with short explanations not having to read through endless manuals.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
By far the best channel management software
excellent
Vorteile
Servers are always up, fast responses from the customer service team, frequent new features added, very user friendly. Free widgets for your website. I don't understand why anyone would use an alternative.
Nachteile
honestly... i can't think of a way to improve the software as there are so many integrations to other softwares.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
The Best Channel Manager in town!
I run a B&B in the UK and have found Beds24 to be the perfect partner over the last 6 years
Vorteile
Beds24 is not limited , it allows totally flexability and does not tie you into contracts.
Nachteile
The software has no real faults, in our view it is the best channel management in the market today!
- Branche: Gewerbeimmobilien
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Beds 24 : very powerful and flexible software.
Vorteile
What ever you want to set up, you will be able to do it. The customer service is always here to help. Whatever is the subject of your question. This answer will be there a few hours after you asked it.
Suggestions to improve the software : I made one A dew hours it was done ! With thanks for my good idea
The price is really lox compared to the other channel manager with numerous functions you will not be able to find in any other software.
Nachteile
Thé old interface. Support only in English or german
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Love it
Vorteile
the best pms/channel manager in the market
Nachteile
support sometimes dont deliver the fastest response
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Very happy with software and customer service
Beds24 have helped with syncing my calendars across all portals and managing my reservations together on one platform at a price which is great value for money.
Vorteile
After reading the support documents and using the setup wizard the software becomes easy to use. I have tried other software and in comparison, Beds24 is very complete, especially the booking engine which can be adapted to individual needs. The channel manager connection is also excellent.
Nachteile
At the moment there is nothing I dislike about the software. There is some time needed initially to learn how it all works, however the support team are excellent and very quick at responding if you have any doubts.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Good features, but not quite user friendly
Good experience
Vorteile
Accurate and quick update of inventory cross channels
Nachteile
Not really user friendly because it is a bit too technical
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Great system,
Vorteile
Great Software which you can customize a Lot. Easy to use for everday Business. Good price. It ist a self service system, but they answer questions via Forum oder Tickets.
Nachteile
It takes quite Some time to Set the system Up. I had to Read a Lot in the Beds24wiki. I guess If i had to do it again ist would be much faster.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
もっと早く導入すればよかった
支払いやゲストの管理など、現場の運営のこまごまとした作業がなかなか効率的にできなくて、スタッフに任せている日も結局わたしがチェックしないといけないことが多かった。Bedsを入れてからは現地支払いを完全になくすことができた。ノーショーやドタキャンのキャンセル料不払いもなくなった。案内メールを送るのも全て自動だったり、ゲストにメッセージをかんたんに送れる。ゲストの部屋割りを管理できるので、別のエクセルで管理する手間がなくなった!ゲストの問い合わせやスタッフとのやり取りも減って、とにかく楽になった。
Vorteile
フロント時間を短縮できたり、メールチェック作業が大幅に減ったのが一番ありがたかった。
Nachteile
機能が充実している分、メニューが分かりにくいこと
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Beds24の利用について
操作性が簡易で使いやすいため、新しいメンバーが入ってもすぐに覚えて使いこなせるので、とても運用しやすいです。今後とも長く使用していきたいと考えております。
Vorteile
最も優れている点は予約管理、部屋割り、データ分析など宿泊施設の運営に際してBeds24のみで必要な機能を網羅している点だと考えております。複数のサービスを導入する必要がないので、運営する上で非常に管理がしやすいと思います。また、その上で利用料金が安価なためユーザー目線で非常に良いサービスだと思います。
Nachteile
これはOTAとの連携の兼ね合いにもよると思いますが、一部のOTAによってはBeds24側で設定できない箇所がありOTA側で一部の設定が必要だったりと、OTAによって設定方法が変わる部分が少し不便に感じております。各OTAをBeds24に連携した際に、出来る限り全ての設定をBeds24側でできるようになると工数が減るので、尚更使い勝手が良くなると考えております。
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
最高のPMSです!!!
Vorteile
操作画面は使い安いし、月額料金もとても安いです。カスタマーサービスメールや電話で対応できます!
Nachteile
中国語の言語があれば、最高です。ソフトエンジニア経験持ってない人なら、慣れるまで、少し時間かかります。
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
民泊運営において使用すべきサービス
ー作業コストの大幅削減と経験と勘による仕事の撤廃を実現安価で導入できることにより、民泊運営業務で属人的であったことを、Beds24で自動化を実現できた。その結果、スタッフは人にしか出来ないサービスに集中する環境を作り上げることが可能となった。いまでは、在庫・予約管理にとどまらず、ダイナミックプライシングによる自動値付けなど、付帯サービスが増えたことにより、弊社ではそれが加速しつつある。民泊運営者には、手動で管理されている方もまだ多々おられるため、そのような方には、導入コスト(費用だけではない)が抑えられるBeds24のトライアルからぜひ始めてほしいと思う。
Vorteile
サポート体制・メールだけで解決が可能・サポートアクションも痒いところ手が届いている導入が楽・トライアルできること・年間契約ではないため、いつでも解約できることアップデート・年々使用できるサービスが拡充している・追加オプションも安価であるので、取り組みやすいその他・ユーザー視点を理解している
Nachteile
特段改善すべき点は現在は見当たらない旅館ホテルで販売するにあたり、接続できないotaが存在すること
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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民泊やゲストハウスの運営管理をするためのマストサービス
ねっぱんや海外のチャネルマネージャーなど、他サイトコントローラーやPMSを使用したことがありますが、価格面・機能面・サポート面などBeds24が優れているため、今ではBeds24なしでは宿の運営ができません。
Vorteile
非常に安価な料金で、宿泊施設の管理をするための全ての機能(以下)が使えること。-複数チャネルでの販売-在庫・料金の一元管理-客室管理-LINEやチェックインアプリ、スマートロック、決済サービス(Stripe)など、他サービスと簡単に無料で接続できること-自社予約エンジンが無料で使える
Nachteile
宿の繁忙期前など、Beds24への問い合わせが急増する時期は、Beds24の新規使用を開始するまでに約2ヶ月の待ち時間が発生することがあります。あと自社予約エンジンの使い勝があまり良くありません。(無料で使えるので有難いのですが...)
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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複数予約サイトを利用した宿泊施設管理をするにはこのシステム一択
Vorteile
・カレンダーの見やすさ・価格調整のみやすさ
Nachteile
・ライン予約の通知のエラーを改善して欲しい
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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3年間利用中
導入時や利用コストが非常に低く、小規模の施設運営であればこれ以上のプロパティマネジメントシステム兼チャネルマネージャーは無いと思います。
Vorteile
導入と利用にかかる料金が比較的格安であり、安定して稼働する点。
Nachteile
取得できるデータを増やしてほしい。(とくに毎晩の平均価格の精度)
Antwort von Beds24.com
改善してほしい点:
取得できるデータを増やしてほしい。(とくに毎晩の平均価格の精度)
→こちら、申し訳ございません。弊社で改善策を検討させていただきます。
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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サイトコントローラーの中では1番使いやすい
基本的に使いやすく、項目も見やすいです。予約を管理する上ではサイトコントローラーの中で1番使いやすいです。
Vorteile
弊社はたくさんの民泊物件を管理し、毎日大量の予約を捌いています。その際に少ない工数で予約の確認、変更、同期、決済ができることが魅力です。Payment状況も管理しやすいです。
Nachteile
たまに、beds24上で部屋変更をした時数時間後戻ってしまっていたり、決済をしてもPaymentステータスが切り替わらないエラーなどがなくなると嬉しいです。
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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安くて多機能。民泊にはおすすめ
使いにくさやレポート等数値の見やすさは欠点ではあるものの、それを補って余りある多機能さと安さが魅力。使いやすさ重視の人以外の宿泊施設運営業者には、とてもおすすめできる。
Vorteile
とにかく何でもできる。かゆいところに手が届き、民泊施設の複数運営がとても楽になっている。
Nachteile
インターフェイスが悪く、全体的に使いにくい。どこで何の設定ができるのか非常に分かりづらく、カスタマーサポートに頼らなければ簡単な設定にも苦労することがある。
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
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手厚いサポートで利用しやすい
不明点があれば丁寧にサポートを受ける事が出来とても使用しやすいです。表示も見やすくシンプルで誰でも利用出来るようになっています。
Vorteile
不明点がある際に、丁寧かつ迅速にサポートをしてくださるので非常に助かっています。
Nachteile
特にございませんが、基本的な設定では一度に2名以上が同時にアカウントにログインする事が出来ないというのがネックかなと感じました。
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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安定してしっかり動く堅実なシステムです。
システム連携同期の安定性もすばらしく、弊社が一番お勧めするサイトコントローラーです。
Vorteile
Beds24は長いサービス提供の実績があり、安定して動くシステムです。最近では国内系の予約サイトにも連携できるようになり、使いやすくなった。
Nachteile
ユーザー・インターフェースは玄人好み。初心者でも使いやすい管理画面だとより使用者の層が増えると思う。
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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多機能で最初は慣れるのに時間がかかるが、サポートが優秀。
Vorteile
Beds24は安さとサポート体制が優れている。どのサイトコントローラーも機能はだいたい一緒ですが、価格とサポートは各社で異なります。Beds24のメールサポートのお返事が早いです。
Nachteile
管理画面が古臭いので、もっと近代的なデザインにしてほしい。
- Branche: Architektur & Planung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
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ゲストハウスで使用してます
Vorteile
複数のOTAを1つで管理できる点、予約の管理、決済の管理などが全て網羅されているところ
Nachteile
チェックイン、チェックアウト機能をつけてほしい。部屋を飛び越えて簡単に予約を移動できたらさらによい。
Antwort von Beds24.com
Thank you for taking the time to review Beds24.
The check-in/check-out function is available directly from your dashboard. Our smart multi-calendar has a drag and drop function that allows you to change rooms quickly and easily. Check out our documentation or contact support if you have any questions about these or other features.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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使いやすさとサポート
Vorteile
安価であり、beds24がsnsなどでも情報発信をされていること。
Nachteile
土日祝日もサポートをお願いしたい。システムサポートのヘルプの見やすさの改善。
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
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Challenging to get up-and-running -- but worth it.
Somewhat difficult to get up and running, but now thrilled to have such a capable platform to automate many time consuming processes.
Vorteile
The application has amazing functionality and I understand the massive effort to build such an application, to maintain it, and to coach people on usage. The direct support calls, were of immense help in getting my property set up and all the auto actions to save me time and frustration.
Nachteile
It's the overall high level of functionality that creates the obstacle for new users to get the business application set up. However, low cost direct training and support is available which solved this obstacle. The interface is dated and many important processes are not intuitive. However, with the complexity of what the application achieves it hard to imagine how to make it much more intuitive. Therefore the critical value of the direct support meetings.
- Branche: Architektur & Planung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
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機能は良いがUIに課題あり
悪くないので乗り換えは考えていない。
使用感は前出した通りだが、UIに課題を感じる。
Vorteile
他システムとの連携が良い
例えばGoogleカレンダーと連携できる点や、ラインにも対応しているのが良い。
Nachteile
日本の旅行掲載サイトを網羅していない点。
また、設定方法がわかりにくい、UIが悪いと感じる
Antwort von Beds24.com
Thank you for taking the time to review Beds24. We are currently working on mayor upgrades for our UI and UX which will be rolled out in stages starting very soon. Watch the dashboard news for updates.
- Branche: Psychische Gesundheitsfürsorge
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
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ありがとうございます。
とても分かりやすくて一覧で見やすく、そしてコスパが良いことにとても感動しました。
Vorteile
サポートが充実していて質問への回答がとても迅速。
Nachteile
モバイルは使いにくくウェブブラウザへ入り直しています。
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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サポートチームの返答が早く助かります
Vorteile
分からないことがあったとき、サポートチームが迅速に返答くださるので助かります。
Nachteile
同時にログインできる数が増えたら有難いです。
Antwort von Beds24.com
改善してほしい点:
同時にログインできる数が増えたら有難いです。
→こちら、ご迷惑申し訳ございません。
同時ログインにつきましては、 + 720円の月額料金にてご案内が可能です。
弊社の管理画面のサポートからお問い合わせ、お待ちしております。
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
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コストに優れた機能豊富なBeds24
使いはじめの頃は機能が豊富すぎてつまずくことも多々ありましたが慣れると他社へ戻る気にはなれません。また、サポート体制がすばらしく複雑な設定も代理で設定して頂いたりとても満足しています。
Vorteile
機能が豊富。使いこなせば宿泊業にとって必要なことをほぼ網羅している。
Nachteile
機能面に加えてチルンの様な感性に響く機能やデザインが加われば最強だと常日頃から思っています。
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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おすすめです
Vorteile
カスタマーサービスの方々が、柔軟な対応をしてくださるところです。些細なことでも質問したら、早急に対応いただけます。
Nachteile
ヘルプのページをもう少しわかりやすく、最新バージョンへ更新していただけると嬉しいです。