4,6
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Bewertungen

Über Talos ATS

Talos ist ein cloudbasiertes Bewerber-Tracking-System, mit dem Unternehmen Kandidaten einladen, Interviews verwalten und Mitarbeiter einarbeiten können. Die Plattform ermöglicht es Unternehmen, personalisierte Karriereseiten zu erstellen und Stellenangebote über mehrere Jobbörsen hinweg zu veröffentlichen, darunter Google Jobs, Indeed Adzuna, Glassdoor und mehr. Mit Talos können Unternehmen nutzerdefinierte Antragsformulare mithilfe des integrierten Formularerstellers entwerfen sowie Interviews, Bewertungen, Beurteilungen, Benotungen, Überprüfungen und Einstellungsvorgänge handhaben. Die Lösung bietet eine Vielzahl von Funktionen wie Videointerviews, Social Marketing, nutzerdefinierte Workflows und Vorlagen, Talentpool, DSGVO-Konformität, Geo-Targeting, Datenimport/-export und mehr. Darüber hinaus können Führungskräfte über das Dashboard Einblicke in Bewerber, ausstehende oder in die engere Wahl gezogene Kandidaten, Stellenquellen und andere Kennzahlen über Berichte erhalten. Mit der Onboarding-Management-Funktionalität von Talos können Unternehmen Handbücher bereitstellen, Verträge freigeben und validieren, Referenzen überprüfen und Gehaltsabrechnungsprozesse abwickeln. Preise sind auf Anfrage erhältlich und der Support erfolgt über Telefon, E-Mail und andere Online-Ressourcen.
Talos ATS Software - 1
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Talos ATS Software - 3
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Talos ATS Software - 5
Talos ATS Software - 6
Talos ATS Video
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Talos ATS Software - 4 - Vorschau
Talos ATS Software - 5 - Vorschau

Talos ATS Preis

Talos ATS bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Talos ATS ist ab 5.600,00 £/Jahr verfügbar.

Startpreis:
5.600,00 £/Jahr
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Talos ATS

Talos ATS Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionalität
4,4
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,9
5 von 93 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Vickie
Vickie
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.4.2022

Simple and user friendly

Overall, we are very happy with Talos ATS - the support function is the best I've ever seen with a provider - [SENSITIVE CONTENT] and the Team are fantastic. Our Account Manager, [SENSITIVE CONTENT], has gone from strength to strength and really pulled out all the stops to make us even happier.

Vorteile

For us, the system is very clean and crisp. We use what we need to use and any issues we have had with layout or how the system was set up, it's easily changed/amended. You can tailor the system to your business needs - which is key!

Nachteile

The only thing we can really say that we don't like, is the Talos Feedback bubble that pops up in awkward places and that's us being really picky!

Catherine
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 9.7.2019

New ATS gone down well!

Reporting, although basic is really useful for providing quick summaries to senior people. The ease of use is great. The training provided was excellent and they definitely went above and beyond. Snags resolved quickly and always get a response. The front end websites they have created are fabulous, really listened to what we wanted.

Vorteile

Ease of use, quicker and more intuitive than the last ATS system we had. The interview booking module is a great time saver.

Nachteile

previous ATS could be bespoked to our needs but Talos is a box, however the box is always being developed and this will move things forward. The Requisition process is great from a governance perspective but i look forward to being able to bespoke it to our requirements which will happen later this year!

Lucy
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 6.6.2021

6 months in

Great team of friendly and helpful people. Set up was easy and relatively painless. The system just does need a few improvements to reach what we want 100%

Vorteile

Useful to have a one stop shop for recruitment where all roles are clearly visible and you can track and easily reject, progress candidates

Nachteile

I find it hard to understand exactly where the roles are being posted and then sometimes how to find them on job boards. It would be better to allow you to select the job boards you want to ensure your role is featured on and then perhaps give you an option to boost certain roles with sponsorship or on specialist sites for an additional fee easily.

Allie
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.10.2023

A very good recruitment site

We've had an increased period of churn and growth in the business recently and out of the multiple roles we have advertised, I can count on 1 hand the amount we haven't filled. It really helps us reach those critical sites to get our vacancies seen.

Vorteile

Really easy to use - best bit is that the training for managers is quick and easy and there is no need to do it again. Feedback is always that it's brilliant and very self-explanatory. I also like that you can't do anything wrong by clicking somewhere, because you have to click twice. Highly recommend to anyone thinking about investing - saves so much time.

Nachteile

It would definitely be a lot better if it was integrated with MS Teams. We currently have to manually send Teams links via outlook, which can be quite painful. Managers also forget it isn't automatic and haven't sent them before!Single sign on would be good as well.

Antwort von Talos360

Hi Allie,

Thank you so much for your honest feedback and review. We really appreciate it!

Our developers are currently working on an MS Teams integration and we plan to have this live in the coming months.

Single sign on is definitely something we can offer, we will reach out to advise on how you can implement this on your system.

As always, if there is anything further we can help with, please reach out.

Thank you again.

Your Talos360 Team

Beantwortet am 12.10.2023
Craig
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.7.2023

First class product

Vorteile

We have been working with Talos360 now for around 6 years, during that time we have grown substantially as a business. They have been able to support our growth and their continued innovation helps to drive forward our process ensuring we deliver the best possible service to candidates and managers.

Nachteile

We haven't had any negative experiences

Antwort von Talos360

Hi Craig,

Thank you so much for your honest review, we really appreciate it!
Its always great to receive such positive feedback.

We will pass all feedback on to our BA team for review.

As always, if there is anything else that arises, you know where we are – Please reach out.

Thank you again.

Your Talos360 Team

Beantwortet am 21.7.2023

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