Email Meter Enterprise

4,8
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Über Email Meter Enterprise

Email Meter Enterprise ist eine cloudbasierte Lösung, die Unternehmen jeder Größe mit E-Mail-Analysen unterstützt. Diese Lösung wurde in erster Linie entwickelt, um die E-Mail-Produktivität über einzelne Konten und Teams hinweg zu messen. Das Tool bietet Nutzern zentralisierte E-Mail-Statistiken, die eine Anzahl von gesendeten E-Mails und die durchschnittlichen Antwortquoten für Teams enthalten. Mit der Domain-E-Mail-Überwachungsfunktion können Nutzer Mitarbeiter-E-Mails durch Analyse der Überschrift und Metadaten verfolgen. Die erweiterte Analysefunktion von Email Meter misst die E-Mail-Auslastung des Unternehmens und identifiziert die E-Mail-Quellen als extern oder intern. Über das Dashboard können Nutzer auf angepasste E-Mail-Metriken zugreifen. Darüber hinaus können Nutzer die Antworten von Kunden auf E-Mails messen, die Aktivität im Zusammenhang mit Links und Anhängen verfolgen sowie Spam filtern. Email Meter Enterprise lässt sich in E-Mail-Plattformen integrieren und bietet Nutzern Ad-hoc-Berichte, Datenanalysen und -visualisierung. Die Lösung ist im Rahmen von monatlichen Abonnements verfügbar und der Support wird über einen Online-Helpdesk bereitgestellt.
Email Meter Enterprise Software - 1
Email Meter Enterprise Software - 2
Email Meter Enterprise Software - 3
Email Meter Enterprise Software - 4
Email Meter Enterprise Software - 5
Email Meter Enterprise Software - 1 - Vorschau
Email Meter Enterprise Software - 2 - Vorschau
Email Meter Enterprise Software - 3 - Vorschau
Email Meter Enterprise Software - 4 - Vorschau
Email Meter Enterprise Software - 5 - Vorschau

Email Meter Enterprise Preis

Email Meter Enterprise bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Email Meter Enterprise ist ab 400,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
400,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Email Meter Enterprise

Email Meter Enterprise Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionalität
4,4
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
5
5 von 19 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Natalia
  • Branche: Philanthropie
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 12.8.2020

Get useful data, easily

My overall experience was great. When I had a question, the team was responsive, informative, and timely. The data was useful and allowed us to understand our email and business practices on a team and individual level.

Vorteile

What I liked best as the admin was being able to see my whole team's data side by side to see amount of emails for each person. The team and individuals had specific goals and the Email Meter data provided the metric. For example, we wanted to reduce internal email as a team and so we looked internal vs. external emails to understand how we were doing. Individuals had goals for increasing responsiveness, so we looked at and reply rates to see how quickly we were responding to clients. We were also able to see who each person was emailing the most to understand which clients we were interacting with more.

Nachteile

The paid version has more features than the free version. I think in the free version we could only get a few months history. We switched to the paid version to get more features, which included having access to the full history.

Daniela
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 31.8.2021

Good tool!

It's been very good overall, especially every time I have contacted the CS team. Everyone is very open to feedback and it's good to feel heard.

Vorteile

How easy it is to ready data. It's very approachable and not intimidating at all. It's very easy to read and captivating.

Nachteile

The advanced filters: they are critical for us and unfortunately the workaround for saving this isn't good enough for us. I am looking forward to seeing an improvement in that sense!

Antwort von Email Meter

Hi Daniela, thank you for leaving a review! I'm glad to hear that you are
happy with the product. I'm excited to share that we're currently developing a new filtering system that's not only easier to use but also introduces an easy way to save reports!

Beantwortet am 8.9.2021
Chandler
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.8.2020

Simple solution to monitor email activity

Vorteile

After installing, I turned it on and easily began monitoring and producing reports on email activity without any complication.

Nachteile

I may be living in dreamland, but I wish I could monitor every user in my system for the same price. I also have delegated access of one inbox to many people. I wish I could idenitfy who was sending the emails out of the delegated account without additional fees.

Brian
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.8.2021

I'm so glad I found Emial Meter!

With Email Meter, we are able to have trackable KPIs for key team members and set realistic expectations for our team. It helps us stay on track and have better than average response time for those in our industry, of our business size and about of emails. Everyone I've interacted with on the Email Meter team has been a dream to work with and very helpful.

Vorteile

Email Meter is a saving grace! It helps us track our Average Response Time and is truly helpful with managing the amount of emails we are sending and receiving. When it "feels" like we are getting more emails than usual, we now have the stats to back it up and to make sure our resources are going to the right places. It was fairly easy to set up and I love the fact that you can have "off hours" and you can filter out specific email addresses or subject lines from your reports if you wish.

Nachteile

Setting up some of the filters took some time and concentration, but I was able to be successful with the help articles on the website.

In Betracht gezogene Alternativen

Zendesk Suite

Gründe für den Wechsel zu Email Meter Enterprise

Mostly the great cost and that it really only did what I needed it to do which was to track my emails for me.
Robert
  • Branche: Druck
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.4.2020

Email Meter

It is incredibly easy to use and gives me an excellent way to track our customer service response time. Exactly what I needed.

Vorteile

I like how easy it is to set up with just a few clicks and instantly get so much historical data.

Nachteile

It does seem expensive for a small business like ours. I do not like that I have to pay for my account just to monitor other accounts. I am not interested in tracking the response time in my email account, just or main customer service accounts.

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