4,8
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Über Gong.io

Die Revenue-Intelligence-Plattform von Gong erfasst deine Kundeninteraktionen in Telefonanrufen, Webkonferenzen und E-Mails, versteht, was in diesen Interaktionen gesagt wurde, und liefert Einblicke, um deinem Team zu mehr Geschäftsabschlüssen zu verhelfen. Erfahre, wie Unternehmen wie LinkedIn, HubSpot, Pinterest und Twilio Gong nutzen, um mehr Geschäfte zu gewinnen, den Erfolg von Vertriebsmitarbeitenden zu steigern und kritische Marktinformationen zu erhalten.
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Gong.io Preis

Gong.io bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Gong.io

Gong.io Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionalität
4,7
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,7
5 von 536 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Joey
Joey
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 5.3.2019

One of the most valuable investments our team has made

Excellent. I would give up just about any other tool in our GTM-specific stack before I gave up Gong.

Vorteile

As an individual contributor, I can't think of another piece of software our team has brought on that is more valuable to me than Gong (excluding the table-stakes Salesforce or Slack type stuff). Gong is my insurance policy when my notes don't capture everything and I need to relisten to a call before the next stage meeting. Gong gives me insight into the quality of a conversation based on the metrics it provides (how long did I spend talking in comparison to the prospect? What does that say about the pitch, or this customer fit?) Gong is also invaluable to our new team members (across many teams, not just sales) who want to get exposed to customer and prospect conversations fast, and on-demand. The interface isn't the prettiest but is easy enough to navigate, and I love being able to speed up calls 1-2X speed in .25 increments. The call transcript search is handy when I want to find a specific thing I remember discussing on a call. I like that Gong provides industry benchmarks for the metrics it measures.

Nachteile

Having Gong has made me a little bit more of a careless notetaker, because I know Gong is my insurance policy. At times this has burned me if some Zoom difficulty means the call doesn't get properly recorded because the Gong bot didn't get invited. If there are better categorization methods for calls, our team isn't using them. But it may be helpful to be able to quickly designate calls by type (prospect vs current customer) and use case / vertical (eCommerce vs SaaS for example). Salesforce data is pulled into Gong so maybe there's a way we just aren't utilizing.

Allison
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

5
Bewertet am 9.8.2021

Makes me more efficient in my day to day

Vorteile

Call record, call grading, etc. Call recording is most helpful for me as I often am unable to take notes in real time, so I listen to my calls afterwards and can take the proper notes, document action items, follow ups, etc.

Nachteile

I really can't think of anything! I personally use Gong.io most commonly for call recordings

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 18.12.2021

Collaborative and helpful

Vorteile

tells you what buzz words you're using and how long you talked vs. client

Nachteile

monitors everything and at times you don't always want to be recorded

Rob
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 9.3.2024

Great for call recording, coaching and automating notes

Vorteile

Easy to use and integrates seamlessly with the current tech stack. The voice-to-text transcription is great - much higher accuracy than other tooling we've used before.

Nachteile

It's quite expensive, but there is good ROI on spend.

Mili
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 11.2.2020

Product-first, intuitive revenue intelligence software

Excellent and customer first.

Vorteile

Ease of use, salesforce integration, great brand and strong product innovation.

Nachteile

Sometimes our dialing software doesn't get tracked in Gong from other applications. This is an integration piece.

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