Über Vonage Business Communications





Vonage Business Communications Preis
Vonage Business Communications bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Vonage Business Communications ist ab 19,99 $/Monat verfügbar.
Alternativen für Vonage Business Communications
Vonage Business Communications Erfahrungen
Funktionsbewertung
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Unstable Technologie and no Support
Die Plattform ist okay. Nicht besser oder schlechter als die Wettbewerber. Aber die technische Umsetzung ist eine Katastrophe wie oben beschrieben. Der Fehler von Vonage hat uns sehr viel Geld gekostet und es gab bisher kein Entgegenkommen von Seiten Vonage's.
Vorteile
Vonage hat nichts besonderes, die Plattform ist aber optisch okay.
Nachteile
Vonage hatte einen technischen Fehler, der unsere SMS intern geblockt hatte. Dieser Fehler von Seiten Vonage's hat uns mehrere Tausend Euro gekostet. Anstatt uns den Schaden zumindest du einem Teil zu erstetzen, haben sie uns einen kostenlosen Online-Kurs angeboten. Ein absoluter Witz.

- Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Simplify Business with a Simple Business VoIP Phone System
Vorteile
Easy to implement.
Easy to manage.
Works great, no hitches, glitches, misses.
Perfect for a Small or Medium Business.
Great value for the money; translate: very inexpensive.
Make your small business come across as a big business.
Smartphone App works great too.
Nachteile
There are MANY 3rd Party Apps that claim to be integrated with Vonage. We didn't have the best of luck using them, to be honest, but they weren't too business critical, so it didn't bother us too much; but it still would be nice to make ZohoCRM or Connectwise work integratedly.
- Branche: Personalbeschaffung & -besetzung
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Vonage review
It has been average. The only bad side is SMS integration and support to it.
Vorteile
It is very easy to use, good interface and easy to be integrated with other tools. The UI/UX is great. Especially when it comes to texting.
Nachteile
Product support. We wanted support for texting and it has been a horrible experience. They have Neximo for the SMS integration and support and the support experience has been horrible. They don't answer the calls or respond timely.
- Branche: Computer-Vernetzung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Vonage Customer Service Complaints
I would like a manager to contact me from Vonage.
I recently set up services with Vonage rep. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. Our account number is [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. I am disgusted with the service I am getting from the Vonage rep. I spent a great deal of time comparing Vonage to Nextiva and decided to go with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] assured us he “would not disappear after the sale” as we needed him to help us with a few things getting started. We have called, and text him, numerous times since the completion of our sale. There has been zero follow up from him. However, he had no problem contacting 3,4,5 times a day leading up to the sale. This lack of services runs rampant in our country and I’m sick of it.
I have reached out to Vonage 6+ times since. Every single time, I am on hold for 20+ minutes and get nowhere. I’ve emailed them 3 times and keep getting emails directing me to more numbers that have me on hold again for 10+ minutes...resulting in again...sending me somewhere else.
Vonage is a frustrating company with disgusting customer service. It’s highly recommended you do you homework and choose a competitor. Vonage will not be seamless...waste of time & money.
Sean, President & CEO
Capital Adventures, Inc
Vorteile
I didn’t like it. I liked hearing all the promises, by the second our payment was taken service is non-existent.
Nachteile
Customer Services/functionality has been horrible!
- Branche: Gewerbeimmobilien
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Vonage - a voyage in connectivity
Very satisfied, would highly recommend to peers
Vorteile
Ease of connection, multitude of integrations and overall amazing reception
Nachteile
A slightly high price for use and the non integration with the APIs