Über HoneyBook

HoneyBook ist eine cloudbasierte CRM-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. Die Lösung hilft Nutzern, Geschäftsprozesse von der Anfrage bis zur Rechnungsstellung zu verwalten. Mit HoneyBook können Nutzer Projekte verwalten, Kunden buchen, Verträge online unterzeichnen, Rechnungen senden und Zahlungen abwickeln. HoneyBook bietet ein Aufgabenmanagement, mit dem Nutzer verschiedene Phasen eines Projekts anzeigen und verfolgen können. Nutzer können ihre Rechnungen, Verträge und andere Dokumente an einem Ort aufbewahren. Nutzer können mit automatisierten Terminanforderungen und Follow-ups über personalisierte Vorlagen und Benachrichtigungen auf Kunden reagieren. Darüber hinaus können automatisierte Zahlungserinnerungen gesendet und projektbasierte Aufgabenerinnerungen erstellt werden. HoneyBook lässt sich in Tools wie QuickBooks, Calendly, Zapier, Gmail und Google Kalender integrieren. HoneyBook bietet seine Dienste im Rahmen eines monatlichen Abonnements an. Die Lösung bietet eine mobile Anwendung für Android- und iOS-Nutzer. Der Support erfolgt über E-Mail, ein Online-Helpcenter, ein Community-Forum und das Telefon.
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HoneyBook Preis

HoneyBook bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von HoneyBook ist ab 39,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
39,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für HoneyBook

17hats ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die den gesamten Geschäftsprozess automatisiert. Die...

HubSpot CRM

Mit seiner cloudbasierten CRM-Plattform hilft HubSpot CRM Unternehmen jeder Größe, Leads zu verfolgen und zu pflegen...

QuickBooks Online Advanced

QuickBooks Online Advanced ist eine cloudbasierte Buchhaltungslösung, mit der kleine bis große Unternehmen Ausgaben,...

Quickbooks Online

QuickBooks Online ist eine webbasierte Buchhaltungslösung, die sich an einzelne Buchhalter und kleine Unternehmen...
Proposify ist eine cloudbasierte Angebotssoftware, die sich für Webdesign- und Marketingunternehmen jeder Größe...

monday.com

Die herausragende Kollaborations- und Projektmanagementplattform monday.com hilft Teams bei der gemeinsamen effizienten...

HoneyBook Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7
Funktionalität
4,7
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,8
5 von 478 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Christina S.
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.9.2019

The Best Client Management Resource-- goes beyond normal software

Before I used HoneyBook, I had tried several other client management platforms. All of them were clunky, and often I'd have to hunt around for things in the interest of the app developer's attention to folders and organization. What a mess! I'm so glad I switched to HoneyBook. They've consistently made product improvements and seem to really care about their customers. It gets easier and more fun to use every day, with just enough features to accomplish what I need without overwhelming me. I highly suggest this to anyone who is managing multiple clients, especially if you have client projects that tend to go dormant for awhile then pick back up.

Vorteile

I love how easy it is to use, and how amenable the HB team is to updating the software if you have a feature request or complaint. It provides very visual, easy user prompts that allow me to easily accomplish what I need in a fraction of the time of other software apps I've tried.

Nachteile

It's annoying that I can't delete the default emails that came with my account to replace them with my own workflow, so myself or a team member doesn't get confused with their suggested emails vs. the ones I actually want to use.

Antwort von HoneyBook

Christina, thank you for you being a HoneyBook member! We are so happy to hear that HB allows you to manage your clients in a fraction of time of other systems! Our Product Team works hard to consistently meet and exceed our members expectations. Thank you for the feedback on the default email templates. I will share with our team. Incase you didn't know, you can edit the default templates text and format to meet your needs.

Beantwortet am 23.9.2019
Steve S.
  • Branche: Fotografie
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 3.4.2022

The sweetest solution for photographers

Honeybook continues to be a game-changer for our photography business. It has been an integral part of our daily workflow for years now. This year they added calendar and booking functionality.

Vorteile

Love the customer service. Whenever I need help they are always right there. We use HB for every booking. As soon as a lead goes active, we start a new project and manage everything from communication to proposal to contact to invoicing with HB.

Nachteile

There could maybe be more freedom to customize but really it's just an advanced issue. First world problems.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
2
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 3.5.2022

Worst Customer Service of ALL the platforms we've tried

My interactions with the team always left me frustrated, angry, and in a foul mood that only they could seem to get me into. Even my wife trying to get me mad could not boil my blood as quickly and completely as the interactions with this team.

Vorteile

It looked like it might have been perfect for us, but the horrible experiences with the Honeybook team pushed us away from ever considering it at scale for our business.

Nachteile

The fact that there was ZERO support whatsoever may it an easy choice to stay away from this as a viable solution for our business long term.

Jessica P.
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.2.2022

Your go-to, all-in-one CRM for small business!

Amazing, hands down!

Vorteile

Easy to use and so many features! The ability to go to one place AND have so many things automated is amazing!

Nachteile

There are little things that can be improved, but so does everything. I have voiced my suggestions to the HoneyBook team and they are passing the information along to try to improve my experience. Even without those being fixed, I still love HoneyBook.

In Betracht gezogene Alternativen

Calendly und QuickBooks Online Advanced

Warum HoneyBook gewählt wurde

Everything all in on spot was the big excitement for me!

Zuvor genutzte Software

Calendly und PayPal Invoicing

Gründe für den Wechsel zu HoneyBook

I needed something easier for a non-bookkeeper/accountant but that I could still understand my business in. Plus, having everything in one place made it an easy decision!
Daniela M.
  • Branche: Fotografie
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.4.2022

My business can't survive without Honeybook

This CRM makes my business run smoothly and efficiently. I otherwise would not be able to keep track of task due dates and all of my clients. I cannot run my business without Honeybook.

Vorteile

I love that everything I need to run my business is in one place, and that I can customize just about everything to create brand cohesive experiences for my clients.

Nachteile

Couple little things here and there, like a box won't move where I want it to in Flows, but they are always tweaking and adding new features. The customer service is also stellar so if anything goes wrong I know someone will be able to help me right away!

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