Über EngageBay

EngageBay ist eine integrierte Marketing-, Vertriebs-, Support- und CRM-Lösung, die kleinen und mittleren Unternehmen dabei helfen soll, Website-Besuchende zu akquirieren, zu binden und in Kunden zu konvertieren. Die cloudbasierte Plattform ermöglicht es Unternehmen, Marketing-Tools zum Aufbau von Kundenbeziehungen zu nutzen und diese Kunden ein Leben lang an sich zu binden. Zu den Funktionen von EngageBay gehören E-Mail-Marketing, Startseiten, Live-Chat/Helpdesk, Ticketing, Telefonie, Terminplanung, Kontaktverwaltung und mehr. Das Tool verfügt über ein integriertes CRM, mit dem Unternehmen alle Aktivitäten über Kunden, Leads und Geschäfte hinweg verwalten und verfolgen können, während sie die Pipelines durchlaufen. Zusätzlich bietet es Marketingfunktionen für Nutzer, um Leads durch automatisierte E-Mail-Vorlagen, anpassbare Formulare/Pop-ups, Engagement in sozialen Medien und vieles mehr zu generieren. EngageBay ermöglicht es Unternehmen, mithilfe der Zapier- und Xero-Integration die Plattform mit verschiedenen Anwendungen von Dritten wie Salesforce, Intercom, MailChimp, Hubspot und mehr zu verbinden. Die Preise verstehen sich als Monatsabonnement. Support wird über E-Mail, Telefon und Dokumentation geboten.
EngageBay landing pages screenshot
EngageBay email contacts screenshot
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EngageBay Preis

EngageBay bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von EngageBay ist ab 9,99 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
9,99 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:

Alternativen für EngageBay

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EngageBay Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
5
5 von 71 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Ian N.
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für 6-12 Monate
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.10.2020

Great Product and Service

A pleasure to work with, really want to do anything thy can to help you out.

Vorteile

Really proactive when we ask for any update. Very responsive. Really friendly team. Easy to use.

Nachteile

There is nothing to add here but the form has to have 40 characters!

Antwort von EngageBay

Thanks for the review Ian.

Beantwortet am 16.10.2020
Sian M.
  • Branche: Onlinemedien
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für 6-12 Monate
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.10.2020

Sophisticated Software

We run a number of businesses and use Engagebay for some of our clients. If you need to sort contacts, pick them out based on certain factors and send individual or broadcast emails and/or put them through a pipeline, this is for you. You know you need Engagebay when you're trying to organise your contacts by tags and have so many you're going mad.

Vorteile

How you can really drill down into sorting contacts. It's almost like have a spreadsheet to organise different contacts. We use it for sending individual booking emails alongside broadcast emails. We searched for ages for software that could combine a sophisticated CRM/contact management system alongside email and newsletters - this is the best on the market. The other thing we love is the customer response - there's a chat service and usually someone is on there within minutes of a request and they stick with you until it's fixed. Best on the market - and certainly at this price.

Nachteile

The training manuals could be improved - that said, they are always happy and prompt to help - but some of my queries could are general and could have been covered in a manual/video.

Antwort von EngageBay

Thanks for the review Sian.

Beantwortet am 16.10.2020
Fabian M.
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Verwendet: Täglich für 1-5 Monate
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.4.2021

Why I switched to EngageBay

I am so happy that I found engagebay!

Vorteile

I really signed up for so many softwares. I needed GetResponse, HubSpot, funnel.io & automate.io to build my Funnel. It cost me 1,2k a month. EngageBay has all that functions in one. And its so sheep. The support is so good and fast.

Nachteile

The dashboard reporting. Its not bad at all. But for my situation, I could need more customizability to create a KPI Dashboard.

Ryno V.
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Verwendet: Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 6.11.2020

EngageBay if you are on a budget

It is easyish to use, still lacks loads of features and the way of working is sometimes frustrating compared to something like Hubspot, but that is where the huge price difference comes in. It is efficient if you are really on a budget.

Vorteile

The price of this product is what is appealing, some aspects are easy to use but there are some that are frustrating.

Nachteile

When building landing pages you have to manually optimize the pages for mobile, whereas many other tools implement the mobile optimization automatically.

Davina L.
  • Branche: Professionelles Training & Coaching
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Verwendet: Täglich für 1-5 Monate
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.3.2021

Finally, the Right Solution to Grow My Business!

Vorteile

The all-in-one feature is the best for me. Having all client information and tracking results from marketing in the same place really is beneficial! The user interface is attractive and easy enough to set your business up in a very short amount of time with not a lot of effort.

Nachteile

I feel as if some sort of interactive tutorials versus going to YouTube videos to learn would really up the level of this application even more! While it is fairly easy to use, there are times when I wonder if there are specific features without quickly being able to determine if that is true or not. There is a technical assistance feature that is very responsive, so this really is not a big con. I am managing just fine.

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