4,4
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Zum Anbieter

Über TOPdesk

TOPdesk ist eine cloudbasierte Lösung für CAFM (Computer Aided Facility Management) und ITSM (IT Service Management), die kleine und mittlere Unternehmen bei der Verwaltung von betrieblichen Arbeitsaufträgen, Wartungsplänen, Anlagen und Gastbesuchen vor Ort unterstützen soll.

TOPdesk bietet eine Assetmanagement-Funktion, die die Liste aller firmeninternen Assets und Assetbeschreibungen anzeigt. Mit der Lösung können Immobilienverwalter ihre Wartungsaktivitäten aufzeichnen und zukünftige Wartungs- oder Ersatzzeitpläne planen. Ein integriertes Reservierungsmodul hilft Nutzern, aktuelle Zimmerverfügbarkeiten in ihrer Einrichtung und den zugehörigen Ressourcen anzuzeigen. Ein Raumplaner ermöglicht es den Nutzern, Raumbuchungen zu akzeptieren und zu verwalten.

Mit TOPdesk können Kunden ferner Anfragen einreichen und Zahlungen über eigene Self-Service-Portale vornehmen. Darüber hinaus bietet die Lösung ein anpassbares Dashboard, mit dem du wichtige Geschäftsabläufe verfolgen und melden kannst.

TOPdesk ist auf der Basis eines Jahresabonnements verfügbar und bietet Unterstützung per Telefon und E-Mail.

TOPdesk Software - 1
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TOPdesk Software - 3
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TOPdesk Software - 5
TOPdesk Software - 6
TOPdesk Video
TOPdesk Software - 1 - Vorschau
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TOPdesk Preis

TOPdesk bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von TOPdesk ist ab 60,00 €/Monat verfügbar.

Startpreis:
60,00 €/Monat Preisinformationen anzeigen
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für TOPdesk

TOPdesk Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionalität
4,3
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,6
5 von 87 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Jon
Jon
  • Branche: Hochschulbildung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.3.2018

From early engagement to beyond our successful full implementation, a thoroughly positive...

It has overall been a really exceptional and rewarding engagement of a software supplier and implementation of their tool.

Vorteile

Easy to use UX, end-user focused and people-centric, fabulously engaging and innovative implementation consultants, modular building blocks, value for money offering, usable as a cross-organisation service desk, builds upon and improves existing rigour, attracts and converts even the digital wary, brilliant ongoing support and account management ... with us for the journey.

Nachteile

Although TOPdesk already offers many APIs and integrations, there are some of our more obscure legacy software that required new integration developing, however this is not really truly a representation of TOPdesks very comprehensive offering

Antwort von TOPdesk

"It has overall been a really exceptional and rewarding engagement of a software supplier and implementation of their tool." Wow. That's what we strive for! Thank you Jon for your feedback and compliments.

Beantwortet am 19.10.2020
Rene
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.12.2023

Easy to manage

So easy to use and maintain. Also if you contact the TOPdesk service desk there is a very quick response.

Vorteile

It is easy to make your own environement.

Nachteile

Nothing really! We are very happy with the use of the modules we use.

Antwort von TOPdesk

Hi Rene. It's great to hear you're so happy with TOPdesk. Thanks for sharing!
Best, Team TOPdesk

Beantwortet am 18.12.2023
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
2
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 24.7.2023

Not so good experience with the product

Very bad experience from day one when it had to be integrated and subsequent bad experience with the support. Have given up contacting them.

Vorteile

That we should not have a server standing with ourselves

Nachteile

Don't feel there is any support whatsoever for the product. You have to constantly update your browser or close and open your browser as it times out all the time. It is difficult to set up the system the way you would like it to. Not easy to find your way around the system.

Antwort von TOPdesk

Hello,

Thank you for sharing your experience. We're truly saddened to hear about the difficulties you've encountered with our product. Your feedback is valuable, and we're working to improve support and system usability. We would like to get in contact to address your concerns and find a solution. Your input will help us enhance our services moving forward.

Kind regards,

Team TOPdesk

Beantwortet am 22.8.2023
Sandra
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.12.2023

Worth a try and certainly a look

Vorteile

Easy to use and implement. Easy to get support

Nachteile

At the moment I really could not say that

Antwort von TOPdesk

Wow! Thank you for your compliment Sandra. We love it that you appreciate the easy use, implementation and our support. Reviews like yours are the cherry on the cake for us.

Beantwortet am 18.12.2023
Marcel
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 14.12.2023

Great tooling for service and support

As an Topdesk administrator, I can focus on working on solution instead of solving application issues. It is a great standard product with customization options.

Vorteile

Easy to use service management tool. The self service portal is easy to use for end users. Incidents and requests are submitted easily and are assigned to the right operator or operator group. Easy to maintain

Nachteile

Because our current installment is 'on premise', we don't have access to the latest features that are available in the cloud/saas version.

Antwort von TOPdesk

Hi Marcel, thank you for your kind words. Great to read you appreciate that TOPdesk is so easy to use and that it helps you to work on solutions. We strive to make the gap between the latest SaaS version and the on premise version smaller in the future.
Best, Team TOPdesk

Beantwortet am 18.12.2023

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