Über Klaviyo

Klaviyo ist eine cloudbasierte E-Mail-Marketing-Lösung für E-Commerce-Unternehmen. Zu den wichtigsten Funktionen gehören die Integration in mehrere Plattformen, Zielgruppensegmentierung und Leistungsberichterstattung. Mit Klaviyo können Nutzer gezielte E-Mail-Kampagnen basierend auf Metriken wie Kauf- und Anzeigehistorie und der Interaktion von Kunden mit früheren E-Mails versenden. Die Lösung lässt sich in Tools wie E-Commerce-Plattformen, Zahlungsabwicklern und Marketing-Tools integrieren, mit denen Nutzer Daten aus einer Vielzahl von Quellen zentralisieren können. Mit dem Reporting-Dashboard können Nutzer die Leistung anhand von Metriken wie kürzlich bestellten Artikeln, Rückerstattungsanfragen, Besucheraktivitäten und durch E-Mail-Marketing- und Werbekampagnen generierte Einnahmen messen. Nutzer können ihre Kunden basierend auf ihren vergangenen Einkäufen segmentieren und nutzerdefinierte E-Mail-Kampagnen versenden. Klaviyo ist als monatliches Abonnement mit Preisen verfügbar, die je nach Anzahl von Kontakten variieren. Nutzer haben Zugriff auf E-Mail-Support und eine Wissensdatenbank mit Dokumenten und Anleitungen.
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Klaviyo Preis

Klaviyo bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Klaviyo ist ab 20,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
20,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Klaviyo

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SendinBlue ist ein cloudbasiertes E-Mail-Marketing-Tool für Unternehmen aller Größen. Die Lösung bietet Marketing...
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Klaviyo Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4
Funktionalität
4,6
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,4
5 von 293 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Sergio
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 16.9.2022

Top E-mail Marketing Tool For E-commerce Managers

Vorteile

Klaviyo's interface is friendly and their features for email and SMS marketing are endless! Especially when it comes to marketing automation and creating workflows with easy drag and drop editors, optimized for mobile use

Nachteile

Without a doubt I would say NOTHING, I love everything about Klaviyo and their free plan is more than enough to start with before getting enough leads

Douglas
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.8.2022

The best email management system

I have no complaints with Klaviyo. It's a great system I use everyday.

Vorteile

Klaviyo is the best Ecommerce email platform. It's the place for your lifetime value and segmentation strategy. And the customer service is second to none. It has so many features, and can do anything you need.

Nachteile

It's expensive, so if you're looking for something cheap, look elsewhere. Since it's also tiered, you should have a minimum number of subscribers and revenue per month to make it worth it.

Dayle
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 26.12.2019

Great product... with problems.

Being a developer myself, I informed the Klaviyo team of the deprecated code errors their plugin was displaying on peoples websites, and to the fact that their plugin slowed customers websites down drastically. The reply I received a couple of days later was:

"Unfortunately we do not update our plugin very often - but our team will get around to it eventually."

This was 2 years ago, and the plugin still has not been corrected. So it still produces errors, and still slows peoples websites down.

Vorteile

Klaviyo is extremely easy to setup, especially compared to its competitors.

You have the freedom to link Klaviyo with your Wordpress/WooCommerce website seamlessly.

Everything can be automated! Such as emails after order received, emails after payment received, multiple emails after certain time duration's for things like newsletter subscriptions and a lot more options are available to include users website Wishlists, items they left in their shopping carts to remind them, and all emails are fully customisation using the Klaviyo's inbuilt email form designer.

You can also arrange customer lists, newsletter subscription user lists, and any other lists you may require. The possibilities are endless!

Nachteile

Using Klaviyo on your Wordpress website as subscription signup form slows your website down, a lot!

Although unnoticeable to customers surfing your site, Klaviyo also throws a few error on your page as it uses deprecated (out-dated) code.

If the Klaviyo form builder doesn't produce the look/type of form you require, then you must build the form yourself by coding direct on your website (Which beats the point of having a form builder).

The Klaviyo plugin does not update, and never announces that there is a new version. You must remove the plugin from your website, manually download the latest version from their website, and then upload/install/activate the new plugin.

There is no option to change languages or string translations of forms, form input boxes, or form buttons. And these translations cannot be picked up in Wordpress plugins such as Lingotek or Polylang. The same applies to the confirmation pages after the user submits the forms.

In Betracht gezogene Alternativen

Mailchimp

Warum Klaviyo gewählt wurde

I signed up to Klaviyo as a trial to experience another software other than my current software. So I had some sort of comparison, and to see if there were any additional features. Which I can confirm there are a lot more options, features, and ease of use with Klaviyo.

Zuvor genutzte Software

Mailchimp

Gründe für den Wechsel zu Klaviyo

I made the switch from MailChimp to Klaviyo after a trial basis of Klaviyo and finding there is more I was able to do and accomplish. However, I later reverted back to using MailChimp as I did not want the errors on my pages that Klaviyo provides, and I did not want to radically decrease the loads speed of pages for my customers. People lose interest quick while waiting for a page to load, page load speeds mean EVERYTHING! So the choice I had was less email features or lose customers. I chose less email features.
John
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 30.6.2022

Klavyio could be better

It is true that Klaviyo has been the leading email marketing software for some time now. However, there are some signs that this may not be the case for much longer.

Vorteile

Klavyio's integration with almost any product in the market is one of its best features. This allows users to integrate Klavyio into their existing workflows and systems seamlessly. Klavyio's wide range of integrations makes it a versatile tool that can be used in many different ways.

Nachteile

Klavyio's interface is in dire need of an upgrade. It is outdated and does not meet the needs of modern users. The interface is clunky and difficult to use, and it does not provide users' needed features. Klavyio needs to modernize its interface and provide a more user-friendly experience.

In Betracht gezogene Alternativen

Omnisend

Warum Klaviyo gewählt wurde

Mailchimp was dumped by Shopify at the moment.

Zuvor genutzte Software

Mailchimp
Garrett
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.8.2022

Moved over from competitor and will never look back.

They have top knotch sales and support staff. within a day of submitting an inquiry i was put in touch with someone who helped answer all my questions and set up a follow up call with a more technical employee. They treat you like your their top customer even on one of their lower plans.

Vorteile

Easy integration and set up process. I was able to get up an running in under 2 hours. They have a ton of prebuilt flows and automations to get the most bang for you dollar. Their support team is super helpful.

Nachteile

The UI takes a few a minutes to get used to, but this is the case with most softwares.

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