Über Copper

Copper ist ein nutzerfreundliches CRM-System für kleine und mittlere Unternehmen, die eine bessere Methode für die Verwaltung von Leads und die Förderung von Kundenbeziehungen benötigen. Wenn du keine Zeit für die Dateneingabe, mühsame Verwaltungsaufgaben oder übermäßig komplexe Tools hast, ist Copper das richtige Tool für dich. Die Lösung wurde so konzipiert, dass sie sich in Gmail und andere Google-Apps integrieren lässt, was bedeutet, dass deine E-Mails und andere Interaktionen mit dem richtigen Kontakt protokolliert werden können, ohne dass du einen Finger rühren musst. Du kannst auch Informationen aus all deinen E-Mail-Threads, vergangenen Interaktionen und Aufgaben an einem Ort einsehen. Copper erinnert dich sogar daran, Kontakte anzusprechen und Geschäfte zu verfolgen. Auf Copper verlassen sich 25.000 Unternehmen in über 110 Ländern beim Aufbau bedeutungsvoller und längerer Beziehungen.
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Copper Preis

Copper bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Copper ist ab 29,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
29,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Copper

Salesforce Sales Cloud

Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...

HubSpot CRM

Mit seiner cloudbasierten CRM-Plattform hilft HubSpot CRM Unternehmen jeder Größe, Leads zu verfolgen und zu pflegen...
Zoho CRM ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bedient. Es bietet Vertriebs-...
Pipedrive ist eine webbasierte Vertriebs-CRM- und Pipeline-Management-Lösung, mit der Unternehmen ihre Verkaufsaktivität...
Insightly ist eine SaaS-basierte CRM-Lösung für wachsende mittelständische Unternehmen. Mehr als 1,5 Millionen Nutzer...

Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 ist ein cloudbasiertes CRM-Ökosystem für kleine, mittlere und große Unternehmen mit Fokus auf...

Copper Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1
Funktionalität
4,1
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,3
5 von 558 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Scott
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.7.2020

The CRM for sales team on Gsuite

I've used a lot of CRMs, from Salesforce to Pipedrive. Copper is hands down the best. Easy to use, easy for the team to adopt but still very powerful under the hood.

Vorteile

Automated data entry. Pre-populates a lot of my contacts data so adding new leads is a simple point and click.
The gmail integration is amazing. I can get a clear picture of my entire relationship from where I work - gmail.
Im really starting loving the workflow automations and cool calculated fields I can make now.

Nachteile

I'd like to see a better native integration with an email automation software

In Betracht gezogene Alternativen

Pipedrive, Salesforce Sales Cloud und HubSpot CRM

Warum Copper gewählt wurde

I kept losing track of my conversations and follow up actions.

Gründe für den Wechsel zu Copper

Salesforce clunky, very expensive and the team hated it. As a small business we didn't use 30% of it. Pipedrive was ok, but very simple and seemed to suit a very small team. It lacked multiple pipelines and didnt have the integration to Gsuite that Copper provided. Hubspot free was very simple and the full paid version of hubspot was super expensive. I didn't need the marketing features at all. Copper also had a better user experience and gsuite integration.
Michael
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.2.2022

The ONLY Fully-Integrated CRM Solution for Google Workspace

Our small business has been a Copper client for the last 2-3 years and we have been incredibly happy with the Copper CRM product and the team that supports it. As our business grows, so do our CRM needs.

Copper has been able to fulfill each of these needs as they arise, often from regular updates on their product roadmap. It's almost like Copper has been "inside our head" and developed exactly what we needed prior to us asking.

@TeamCopper - Great job listening to your clients in the community and actually developing your product to suit our needs. This is what encouraged us to sign a 5-year agreement with you!

Vorteile

Full functionality within Google Workspace plug-in (Gmail, Calendar). Ability to pull a list view of Opportunities, Leads, etc and update individual records without leaving the screen (HUGE time-saver).

Nachteile

Import function needs work in the area of duplicate management and add/ overwrite tags. Third-party integration with Zapier makes this seamless but can add unnecessary expenses.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM, Insightly und HubSpot CRM

Warum Copper gewählt wurde

Eat your heart out, Salesforce. Copper just packed your lunch! If you are looking for a robust CRM/ lead management/ marketing suite that has all the lipstick but WITHOUT the Dev cost of Salesforce et al, then you need to try Copper. We did. And we couldn't be happier. Just try it. You won't regret it.

Zuvor genutzte Software

Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu Copper

Copper was the robust, affordable solution to our growing CRM needs. Without the Dev cost.
Josh
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 1.8.2022

A great CRM for a small to mid-sized company

Copper has been a great experience overall. Their Customer Success Managers are the most helpful, prompt and friendly people whenever there's a hiccup with Copper. The price per user is a bit expensive

Vorteile

What I like most about Copper is its built-in connectivity to all things Google. Auto-logging calendared events, easily adding files to records from our Google Drive, using the Copper add-on to easily push data out to Google Sheets and then Google Data Studio...it's great.

Nachteile

I believe Copper needs to focus on tightening up existing features before rolling out new features to compete with other platforms. There's a delicate balance between building new things and maintaining what already exists and I feel that sometimes their focus is too dedicated towards building new.

Paul
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
1
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 13.8.2022

Manual, labor-intensive software with bunch of bugs

Very poor. I made a mistake buying this, but you are not entitled to a refund even if you didn't use it at all. And if you ask, customer support won't give you the courtesy of a response.

I don't get why one wouldn't just buy one of the many alternatives out there if you really need something. Or, honestly, just use a notepad.

Vorteile

Looks simple.
Not bad looking.
Lots of documentation.

Nachteile

Very expensive for what it is. This is a manual and labor-intensive piece of software that doesn't add much vs just using pen & paper. Between gmail, calendar, and a free tool called todoist, there just isn't much reason to pay the big annual fee.

Not only did it not have much use, it actually detracted from my life. A buggy plugin to Gmail that blew up some of my windows with a senselessly repeating 'copper' icon, an insanely annoying notification for every time someone reads an email that is completely non-obvious how to turn off, a buggy API to my drip marketing campaign tool that added friction to my life. In other words, Copper is a tool you pay money in order for it to detract from your life.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 2.6.2022

Awesome tool for startups!

Vorteile

I like the fact that it was user-friendly and helped me to ramp up our sales operations fast.

Nachteile

Maybe the fact that their lead gen capabilities were not so good.

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