SuperSalon


SuperSalon Logo

 

689 Bewertungen (4,5/5)
 
SuperSalon is a salon management solution available both in the cloud and as an on-premise system. Key features include sales, payroll and inventory reporting, along with traffic-based staffing and predictive purchasing. SuperSalon maintains customers' purchase histories, so users can track services and product preferences. Users can also generate custom offers and coupons. SuperSalon provides users customer relationship management capabilities. Users can send customers marketing messages, create loyalty programs and enable customers to check in online. Mobile applications for iOS and Android devices are available. Services are offered on a monthly subscription basis that includes support via phone and email.
 

SuperSalon - Inventory report
 
  • SuperSalon - Inventory report
    Inventory report
  • SuperSalon - Permissions breakdown
    Permissions breakdown
  • SuperSalon - SMS messaging
    SMS messaging
Unterstützte Betriebssysteme:
Webbrowser (OS-agnostisch), Window 8, Windows 10

689 Bewertungen über SuperSalon

 

Andy R. Branche: Personalwesen Anzahl der Mitarbeiter:  51-200 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  51-200 Mitarbeiter

22.1.2019

22.1.2019

Quelle der Bewertung: Capterra

Vendition Process With a new neophyte franchisee

Übersetzen auf: Deutsch
Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

Outstanding - it is clear to me that the SuperSalon Team is hear to kick some butt,

Vorteile

The vendition was well planned out - from inception to completion - Beginning with representatives planning the transaction to completion. The transitioning SuperSalon has been nothing short of incredible - every machine has come up on time - Outstanding Job

Nachteile

Connecting The Brother Printer has been difficulyn

Cindy N. Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness Anzahl der Mitarbeiter:  11-50 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  11-50 Mitarbeiter

9.2.2021

9.2.2021

Quelle der Bewertung: Capterra

[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] did a great job

Übersetzen auf: Deutsch
Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

Better priced than our alternative choice at this time.

Vorteile

The live chat seems to be the best way to reach for help when needed.

Nachteile

Sometimes fixes come at busy times in the business. It is hard to manage both at the same time

Gordon H. Branche: Verbraucherdienste Anzahl der Mitarbeiter:  51-200 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  51-200 Mitarbeiter

30.10.2019

30.10.2019

Quelle der Bewertung: GetApp

Deteriorating quality, disregard for customer complaints

Übersetzen auf: Deutsch
Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

We use SuperSalon as our POS in our seven salon locations. When we first purchased the service, we got quick response from customer support and bugs were fixed in a timely manner. Since the Propoint purchase, however, customer support has become harder and harder to reach. We frequently wait for 4 or 5 hours to get a call back. And bugs and glitches go unfixed for months. I have a service request that I have now been waiting nine months for a response. Nothing has happened. And the uploads to their back office function (iOffice) often stops for no apparent reason. It is unfortunate. SuperSalon used to be a quality product.

Vorteile

Inventory management. Unfortunately that is the only function that is currently working well.

Nachteile

Customer service is almost impossible to reach
Bugs in software go unfixed for months or even years
Constant product "upgrades" bring new bugs time after time

Phillip P. Branche: Verbraucherdienste Anzahl der Mitarbeiter:  11-50 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  11-50 Mitarbeiter

4.11.2020

4.11.2020

Quelle der Bewertung: Capterra

Functional and Easy to Use

Übersetzen auf: Deutsch
Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

It has been really good. It is up nearly all the time, very little down time and is simple and easy to teach and use.

Vorteile

The Supersalon software is very easy to learn and use. It is functional and provides everything needed for day to day operations in a hair salon. The service received is very good as well and available 24/7.

Nachteile

The only real con on this is the reporting feature. It is somewhat limited and does not have a dynamic reporting tool

Dean A. Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness Anzahl der Mitarbeiter:  11-50 Mitarbeiter Mitarbeiteranzahl:  11-50 Mitarbeiter

5.12.2020

5.12.2020

Quelle der Bewertung: Capterra

Best in Class Customer Support

Übersetzen auf: Deutsch
Bedienkomfort

 

Funktionalität

 

Produktqualität

 

Preis-Leistungs-Verhältnis

 

Kundenbetreuung

 

Bedienkomfort
Bedienkomfort
Funktionalität
Funktionalität
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wert
Kundenbetreuung

Vorteile

Problems will happen with software from time to time, but the customer support from Supersalon has been among the industry best

Nachteile

Appointment feature has some limitations, such as scheduling at 15min increments rather than shorter time periods