Über Creatio CRM

Creatio ist eine einzigartige Synergie aus einheitlichem CRM und intelligenter BPM-Plattform (Business Process Management) für Marketing, Vertrieb und Serviceautomatisierung. Die Lösung ermöglicht es mittelständischen und großen Unternehmen, den Kundenlebenszyklus vom Lead über den Vertrieb bis hin zum laufenden Kundenservice zu verwalten. Die Lösung gibt Nutzern die Möglichkeit, Marketing-, Vertriebs- und Dienstleistungsaktivitäten über eine einzige CRM-Plattform einzusehen. Creatio bietet drei integrierte Produkte, die separat oder in einem einzigen CRM-Paket genutzt werden können: Marketing Creatio, Sales Creatio und Service Creatio. Marketing Creatio ist eine Multichannel-Marketinganwendung, mit der Marketingspezialisten eine kontinuierliche Kommunikation mit Kunden erstellen und unterstützen können. Sales Creatio ist ein SFA-Tool (Sales-Force-Automation) zur Verwaltung des Vertriebszyklus von der Lead-Generierung bis zur Verwaltung von Bestandskunden. Service Creatio bietet Kundenservice-Tools, die beim Kundenengagement helfen. Die Bereitstellung von Creatio kann bei Bedarf als cloudbasierte Lösung oder vor Ort erfolgen, wo die Daten dann intern auf den Servern des Unternehmens gehostet werden. In beiden Fällen können Nutzer über einen Webbrowser oder die mobile App auf Creatio zugreifen. Das System ist sowohl mit Windows als auch mit iOS kompatibel.
Creatio CRM Software - 1
Creatio CRM Software - 2
Creatio CRM Software - 3
Creatio CRM Software - 4
Creatio CRM Software - 5
Creatio CRM Software - 6
Creatio CRM Video
Creatio CRM Software - 1 - Vorschau
Creatio CRM Software - 2 - Vorschau
Creatio CRM Software - 3 - Vorschau
Creatio CRM Software - 4 - Vorschau
Creatio CRM Software - 5 - Vorschau

Creatio CRM Preis

Creatio CRM bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Creatio CRM ist ab 25,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
25,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Creatio CRM

Zoho CRM ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bedient. Es bietet Vertriebs-... Mehr erfahren

Zendesk Suite

Zendesk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Management-Lösung, die anpassbare Tools zur Erstellung eines Kundenserviceportal... Mehr erfahren

Salesforce Sales Cloud

Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen... Mehr erfahren

ServiceNow Customer Service Management

ServiceNow ist eine IT-Service-Management-Lösung, die Asset-Management, Änderungs- und Freigabemanagement, Vorfallmanage... Mehr erfahren

Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 ist ein cloudbasiertes CRM-Ökosystem für kleine, mittlere und große Unternehmen mit Fokus auf... Mehr erfahren
EIN CRM, DAS IHREN ARBEITSTAG ERLEICHTERT SugarCRM für starke Kundenbeziehungen, am besten für B2B-Unternehmen mit 50... Mehr erfahren

Creatio CRM Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionalität
4,7
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,8
5 von 89 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Daniel
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.9.2016

Best CRM

With the deployment of the bpm’online software, we aligned the work of our marketing, sales and service teams and integrated data from different locations and channels. What our agents liked is that the bpm’online system enabled them to deliver personalized services and to support each client. Business process management capabilities are a huge advantage of bpm’online for us. Moreover, the bpm’online platform is scalable and flexible and meets the changing needs of the travel market. Finally, the implementation process was thoroughly planned which ensured the success of the project.

Vorteile

People like the personalized approach and high-class service that we deliver when they travel. That enabled us to grow very fast. Unfortunately, our CRM system was failing to keep up with the pace of our growth. Hence, there was a need for a more effective CRM solution. We were looking for a software that would support and foster our business expansion and growth. Thanks to the intelligent bpm’online software, we reduced technology costs, and improved productivity. We achieved considerable improvement of sales and marketing productivity. Our improved interactions with clients resulted in increased revenue and customer loyalty.

Nachteile

There wasn’t anything to dislike. The project was carefully planned and thought through – thus, everything worked fine.

Sharry Karisa
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 23.11.2021

Creatio CRM

Before Creatio, basically all that we did was manual and we attempted to offer our types of assistance at a quick speed. We are currently outfitted with clever answers for handle all client confronting processes: deals, showcasing, client assistance tasks, clinical guaranteeing, and claims the executives. Creatio holds cornerstone information of our individuals. The capacity to assemble work processes made Creatio a flat out fit for our business. We tweaked the lead the board cycle, and computerized deals pipe. We convey fundamentally better client care as our representatives have moment admittance to client profiles and see every one of their exercises. The specialists can follow the situation with client cases and give exact data on the goal.

Vorteile

Catching data about clients and their workers

Making leads from the site

The board of gatherings of the outreach group

The board reports for promising circumstances

The vital strength of the stage is its adaptability.

Creatio accompanies out-of-the-case arrangements, yet theyre configurable for your business.

Nachteile

At the point when clients go on-prem, there are some additional expenses for microservices. The mix with web-based media requires outsider applications

It would be extraordinary to make the framework more easy to use by adding further developed separating and information perception. On a side note, we have as of now seen some critical enhancements in this space this year.

Daniel
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 12.1.2019

With much to improve, but proven alternative.

The idea of ​​using bpm / online, indicated a change in the terms of use and escape of the domain and the monopoly of the great tools that BPM offers.
This tool allows us to manage small processes that, in other occasions, we would have to design and leave in files.

Vorteile

Simple and basic user interface for any principle that uses BPM as a serious management for business processes.
The BPM tool is solid, you can design and implement any process of a slightly simple tranche. Since the coding is in the background (automated by the tool), we take care of the technical and procedural management of each project.

Nachteile

A technical level requires many updates, it has basic but powerful features. Its larger competitors incorporate truly powerful tools to create correct BPM flows of guaranteed quality.
The incorporation of external services has not yet matured.

Dmitriy
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.11.2016

All business processes are automated within bpm’online CRM

My company works in service business (education) and we need to do the best we can for our clients. Having marketing, sales and service in a single platform has easily been one of the best benefits to date. Outlook integration works perfectly and really saves time for everyone. And from a support standpoint, they provide top-notch service 24/7. Within bpm’online we automate sales processes and pipeline management, email marketing, event management, billing clients’ hours.

Vorteile

We have had the full bpm’online CRM for marketing, sales and service for several years now and can’t imagine our business without it. Implementation was very fast and we started using the out-of-the-box processes right away. The best part of the implementation was sales module. Integration was seamless with our other systems. No coding experience or extensive training was needed.

Nachteile

To some extend it can be a bit complicated for non-techy users. At the same time, once our team started using it daily, they absolutely loved it.

Louise
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.9.2016

Bpm'online helped us improve performance

Sales and marketing management system. With this application we have got great results with minimal time spent and maximum success. We are happy with results!

Vorteile

With bpm’online we managed to integrate and our processes and operations in one application. Our sales reps have access to all the information they need, even if it’s lead’s website behavior data. We automated a standard sales process for the entire team and it helped us improve performance.

Nachteile

Would be good to have a bit more modular pricing so that we could adjust it and pick what we really need.

Ähnliche Kategorien