Über UpKeep

Das CMMS (Computerized Maintenance Management System) von UpKeep ist eine moderne Lösung zur Wartungs- und Anlagenverwaltung für dein Team. Von deinem Desktop über dein Handy bis hin zum Tablet ist UpKeep von überall und zu jeder Zeit leicht zugänglich. Erstelle unterwegs Arbeitsaufträge, lass dich benachrichtigen, wenn Aufgaben aktualisiert werden, und erhalte Warnungen direkt von deiner App aus, wenn Anlagen fallen, sodass dein Unternehmen effizienter läuft als je zuvor. UpKeep bietet Kernwartungsfunktionen wie Anlagen-, Inventar- und Arbeitsauftragsmanagement sowie präventive Wartung zur Erstellung von Serviceplänen. Nutzer können eine Aufgabenübersichtsseite nutzen, die anstehende Arbeiten zusammen mit Fälligkeitsterminen, Anlagen und der Priorität oder die der jeweiligen Aufgabe zugeteilten Arbeitskräfte anzeigt. Beim Hinzufügen neuer Aufgaben können Nutzer Notizen, eine farbcodierte Prioritätsbewertung, Bilder, Anlagen und Nutzer hinzufügen. Mit der mobilen App können Nutzer unter anderem Projekte erstellen, Arbeitsaufträge zuweisen und Anlagen verwalten. UpKeep wurde für kleine bis mittlere Unternehmen in verschiedenen Branchen entwickelt. Das Unternehmen bietet seine Services im Rahmen eines Monatsabonnements an, das Support per Telefon, E-Mail und über eine Online-Wissensdatenbank umfasst.
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UpKeep Preis

UpKeep bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von UpKeep ist ab 45,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
45,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für UpKeep

UpKeep Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionalität
4,4
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,7
5 von 1.328 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Paul
Paul
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 13.11.2019

Upkeep can change your whole maintenance program

It's as good at the information provided, which is made better because once it's in there, its accessible to anyone and over time, can provide information

Vorteile

Information, details, knowing what was done on a machine last time, it means that you don't necessarily have to do the same job twice. If a problem comes back and was misdiagnosed last time you can review what was done and see if you can find where the actual issue is.

Locations, parts, assets, you can put them all into this software and down to the bolt you can provide details on any of them.

Nachteile

The UI needs work, especially when moving parts around or finding assets in a location. Having a naming standard helps a lot. If you know that an item belongs at a specific site, having a clear site name along with what it is makes a difference.

Antwort von UpKeep Technologies

Hi Paul!

Thank you for taking the time to leave a review and for all of your feedback! We are so happy to hear UpKeep is providing value to you and your team and helping to improve your maintenance program. Your feedback regarding the UI of the Parts page is valuable and we will make sure to bring it to the attention of our Product team.

Thank you again for taking the time to submit your feedback as we are always looking for ways to improve the app and make our customer's workflows as seamless as possible.

Have a great day!

Beantwortet am 14.11.2019
Brian
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.10.2019

Intuitive software that is easy to setup and use daily

Wonderful and knowledgeable sales team

Vorteile

• Work request portal and app design- easy to use and very precise
• All staff can input requests and can easily check progress by viewing work order
• Front desk can make appointments and have real time info when inquiries are made
• Technicians see work request creation in real time.
• Increased productivity
• Work orders priorities flagged to ensure quick response times
• Central hub to manage all info to improve organization
• Ability to generate work requests via app
• Inventory tracking and resident billing
• Asset management
• Reports

Nachteile

• No notification that invoices need to be processed

Chris
  • Branche: Öl & Energie
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
2

2
Bewertet am 27.3.2024

Preventative Maintenance Program

The program has the capabilities we are looking for but the numerous technical issues are making it difficult to work with.

Vorteile

The program is very intuitive and has the capabilities that we are looking for.

Nachteile

We are dealing with a lot of technical issues on a regular basis. The program has not operated without issues since we started using it.

Charles
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 20.12.2023

Joy of Maintenance

I would say it has been very good, UpKeep has been well embraced by the Associates here and the ease they have had submitting work orders.

Vorteile

The biggest thing would be communication. Before UpKeep a work order would be put in and no one would know the status of it. With UpKeep we see updates and emails detailing the status of the work order.

Nachteile

The only thing that comes to mind is that you provide training for Administrators and Technicians, it would be nice to have a power point presentation for the view only and Requestors. As an Administrator, UpKeep was my task to own, and I had to present it to the group prior to launch. the problem was the Administrator permissions is different than the view only and Requestors, needless to say my 1st class was a learning experience not only for the view only and Requestors but for me also.

Steve
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.12.2019

Upkeep is a great solution!

Our Maintenance team has a increased productivity workflow as a result of Upkeep

Vorteile

Ease of use, end users have no issues 99% of the time.

Nachteile

Maybe add comments section for assignee to comment on work order once completed

Antwort von UpKeep Technologies

Thank you so much for taking the time to leave us a review! We're glad to hear our software is helping you and your team.

Our team is always making improvements and adding new features to the application based on customer feedback. I've shared yours with our product manager.

Feel free to visit our support page if you ever have any questions:

https://www.onupkeep.com/customersupport/

Thanks again!

Beantwortet am 14.4.2020

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