Über Really Simple Systems CRM

Really Simple Systems ist ein einfach zu bedienendes Cloud-CRM-System für kleine und mittlere Unternehmen, eignet sich jedoch auch für größere Teams. Die Anwendung bietet ein anpassbares Vertriebs-CRM sowie Optionen für Marketing- und Servicetools und Integrationen. So befindet sich alles an einem Ort und ermöglicht eine großartige Teamkollaboration sowie Kundenbeziehungen, die das Umsatzwachstum fördern. Das CRM-System wurde dazu entwickelt, um mit deinem Unternehmen zu wachsen. Es gibt vier Preispläne: Free, Starter, Professional und Enterprise, die einfache Lösungen für dein Unternehmen bieten. Die Kundenbetreuung ist völlig kostenlos und es werden dir viele Selfserviceressourcen bereitgestellt, um das Beste aus deinem CRM herausholen. Mit der integrierten CRM- und Marketinglösung kannst du Kampagnen erstellen und E-Mails direkt aus deinem CRM versenden, indem du deine Daten zum Personalisieren und Segmentieren verwendest. Neue Leads können von deiner Website erfasst und Vertriebsmitarbeitenden zur Weiterbearbeitung zugewiesen werden. Oder du kannst sie direkt zu einer automatisierten Marketingkampagne hinzufügen, wodurch du intelligenter arbeitest. Mit dem Statistikpaket kannst du die Leads, Chancen und den Wert von abgeschlossenen Geschäften überwachen, den ROI für jede Kampagne nachverfolgen und deine Marketingausgaben optimieren.
Really Simple Systems CRM Software - 1
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Really Simple Systems CRM Preis

Really Simple Systems CRM bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Really Simple Systems CRM ist ab 0,00 $ verfügbar.

Startpreis:
0,00 $
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Really Simple Systems CRM

HubSpot CRM

Mit seiner cloudbasierten CRM-Plattform hilft HubSpot CRM Unternehmen jeder Größe, Leads zu verfolgen und zu pflegen...

Salesforce Sales Cloud

Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...
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HubSpot Marketing Hub

HubSpot ist eine führende Wachstumsplattform. Über 52.000 Kunden in mehr als 100 Ländern nutzen die herausragende...
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Really Simple Systems CRM Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionalität
4,2
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,6
5 von 369 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Chris
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.10.2018

Cost effective CRM for small business

We have grown our business with this CRM, and when we were starting out it gave us a lot of "bang for our bucks", the experience has been excellent.

Vorteile

Having an awareness of the cost of some of the well known CRM platforms e.g. salesforce, dynamics, the thing that strikes you is that the cost of these is prohibitive for an SME with @30 light CRM users. RSS is different. The bottom line is that they offer excellent value for small businesses. I would view this as their USP.

They have a responsive team and have constantly improved the CRM over the years.

Key features I like are the permissions system which lets us give bespoke access to the teams in our business with everyone given the access to the client records that they require.

The integration with Kashflow (accounting) is incredibly useful and reduces unnecesary duplication in our business processes.

The marketing module has been a significant driver for new business, and again is very cost effective.

The activity section enables us to keep good records of client contacts, as does the ability to bcc email comunications into the client record.

The layout of fields is very easy to modify to your business requirements, adding extra fields with dropdowns as required.

Document storage is straightforward with drag & drop functionality.

Nachteile

Nothing to complain about, happy. Maybe preferred the earlier version which let you know the last time a record was updated and by who.

Antwort von Really Simple Systems

Thanks for the review Chris!

FYI the new version CRM does still let you know the last time a record was updated and by who. At the top of your screen, next to the account name, there's a little clock symbol. Hover over this and the information will appear.

Regards

Beantwortet am 3.10.2018
Wendy
  • Branche: Übersetzung und Lokalisierung
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 30.3.2022

Easy to use and implement

I am currently working towards switching to Really Simple Systems CRM after a very successful trial.
Switching from my current user made me look at which functions I actually use and allowed me to streamline our requirements, which I believe will make us more efficient.

Vorteile

This software appealed to me instantly because it is so intuitive and adaptable. The custom fields creation was very easy to pick up.

Nachteile

Time will tell but at the moment it looks good.

In Betracht gezogene Alternativen

HubSpot CRM

Warum Really Simple Systems CRM gewählt wurde

Too expensive and frankly lousy customer service.

Zuvor genutzte Software

Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu Really Simple Systems CRM

Much more aligned with the way i work
Dominic
  • Branche: Tiefbau
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
2
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 20.11.2019

RSS Review

We are tracking opportunities and following engagement. Unfortunately, I am still having to use an excel spread sheet because I can't quite get the CRM to duplicate the spread sheet but this is a lack of skill using the system on my part and not a take on the RSS system.

Vorteile

Its very easy to use, quite intuitive in set up and implementation.

Nachteile

*After using other CRM software, the lack of ability to move opportunities between accounts when the main holder is no longer the main account. I don't think this is possible without some programming by RSS team. *Having the freedom to manipulate the set up like in Salesforce, where an internal programmer will set up exactly what I require. Do RSS's team do this?
*The display dashboard could be better, to have the ability to adjust the widgets to show what I want instead of a standardised return.

In Betracht gezogene Alternativen

Dynamics 365

Warum Really Simple Systems CRM gewählt wurde

Different companies use different products.

Zuvor genutzte Software

Dynamics 365

Gründe für den Wechsel zu Really Simple Systems CRM

It wasn't my decision!
Jack
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 10.12.2020

Exactly as the name suggsets

RSS has given us the ability to view and track our customer pipeline at a very reasonable cost. Something we haven't been able to do with our previous CRM system.

Vorteile

RSS was extremely easy to deploy into the business, allowing us to view and track our customer pipeline.

Nachteile

Some aspects of the reporting can be quite limiting, such as not being able to include contact information on an Opportunity report

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Platform und HubSpot CRM

Warum Really Simple Systems CRM gewählt wurde

Simple and easy way to view and track pipeline.

Gründe für den Wechsel zu Really Simple Systems CRM

Cost was the biggest reason, as well as the simplicity of the UI
Philip
  • Branche: Sicherheit & Untersuchungen
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.3.2022

Oculus FM

Very impressed with the service and the staff at RSS, I feel we get an excellent service from the teams

Vorteile

Customisations were easy to introduce, the team helped us fully integrate these changes and they are now used daily within the business

Nachteile

At the outset the system is quite rigid, but given it has to be used across multiple industries we understand why it has to be this way

In Betracht gezogene Alternativen

Salesforce Sales Cloud

Gründe für den Wechsel zu Really Simple Systems CRM

We already had it set up, it just wasn't being used effectively

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