Über Infor CRM

Infor CRM, ehemals Saleslogix, bietet ein flexibles System für das CRM, mit dem du Beziehungen und Informationen verwalten kannst. Die Lösung stellt umfassende Funktionen für die Verwaltung von Vertriebs-, Marketing- und Kundenserviceaktivitäten und -informationen im gesamten Unternehmen bereit. Dieses System eignet sich für kleine bis mittlere Unternehmen, mittelständische Organisationen und Abteilungen in größeren Unternehmen mit weniger als 1.000 Nutzern. Das Kernstück dieses Produkts ist die SFA (Sales Force Automation), aber die Funktionen umfassen auch Marketing Automation, Kampagnenmanagement, Workflowautomatisierung, Kundenservice und Unterstützung sowie Budget- und Umsatzverfolgung. Die Lösung bietet weltweiten Support und die Basis der Kunden erstreckt sich über mehrere Länder auf der ganzen Welt. Dieses System bietet mobile CRM-Funktionen, mit denen Nutzer Konten, Kontakte und Verkaufschancen über ihre mobilen Geräte verwalten können. Infor CRM bietet mehrere Bereitstellungsoptionen, einschließlich On-Premise-, Cloud- und Hybrid-Umgebungen, mit Arbeitsplatz-, Concurrent-User-, flexiblen und Abonnementlizenzen. Diese Lösung läuft auf Microsoft-SQL- und Oracle-Datenbankservern. Die Integration mit Microsoft Exchange, Outlook und Lotus Notes ist möglich.
Infor CRM Software - 1
Infor CRM Software - 2
Infor CRM Software - 3
Infor CRM Software - 4
Infor CRM Software - 5
Infor CRM Video
Infor CRM Software - 1 - Vorschau
Infor CRM Software - 2 - Vorschau
Infor CRM Software - 3 - Vorschau
Infor CRM Software - 4 - Vorschau
Infor CRM Software - 5 - Vorschau

Infor CRM Preis

Infor CRM bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Infor CRM ist ab 65,00 $ verfügbar.

Startpreis:
65,00 $
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Infor CRM

Salesforce Sales Cloud

4,4 (18786 Bewertungen)
Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...

Zoho CRM

4,3 (6938 Bewertungen)
Zoho CRM ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bedient. Es bietet Vertriebs-...

Bitrix24

4,2 (945 Bewertungen)
Bitrix24 ist ein Online-Workspace für kleine, mittlere und große Unternehmen. Die Lösung beinhaltet über 35 integrierte...

Insightly

4,0 (660 Bewertungen)
Insightly ist eine SaaS-basierte CRM-Lösung für wachsende mittelständische Unternehmen. Mehr als 1,5 Millionen Nutzer...

SugarCRM

3,8 (412 Bewertungen)
EIN CRM, DAS IHREN ARBEITSTAG ERLEICHTERT SugarCRM für starke Kundenbeziehungen, am besten für B2B-Unternehmen mit 50...

Copper

4,4 (619 Bewertungen)
Copper ist ein nutzerfreundliches CRM-System für kleine und mittlere Unternehmen, die eine bessere Methode für die...

Freshsales

4,5 (618 Bewertungen)
Freshsales ist eine cloudbasierte CRM-Lösung, die Unternehmen aus verschiedenen Branchen bei der Verwaltung ihrer...

Keap

4,1 (1295 Bewertungen)
Keap (ehemals Infusionsoft) ist eine cloudbasierte Vertriebs- und Marketinglösung, die CRM, Marketing Automation und...

EngageBay CRM

4,7 (885 Bewertungen)
EngageBay ist eine integrierte Marketing-, Vertriebs-, Support- und CRM-Lösung, die kleinen und mittleren Unternehmen...

Creatio CRM

4,7 (123 Bewertungen)
Creatio ist eine einzigartige Synergie aus einheitlichem CRM und intelligenter BPM-Plattform (Business Process...

Pipedrive

4,5 (3044 Bewertungen)
Pipedrive ist eine webbasierte Vertriebs-CRM- und Pipeline-Management-Lösung, mit der Unternehmen ihre Verkaufsaktivität...

Odoo

4,2 (1233 Bewertungen)
Odoo POS ist Teil der integrierten Suite von Geschäftsanwendungen von Odoo. Das Modul ist sowohl online als auch...

Agile CRM

4,1 (523 Bewertungen)
Agile CRM ist eine cloudbasierte CRM-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. Sie bietet Kontaktverwaltung,...

Close

4,7 (161 Bewertungen)
Close ist ein CRM für das Vertriebsengagement, das KMU hilft, mehr Leads in Umsatz zu verwandeln. Das Unternehmen...

Salesflare

4,7 (138 Bewertungen)
Salesflare ist eine intelligente CRM- und E-Mail-Outreach-Plattform, die von Tausenden kleinen und mittleren B2B-Unterne...

Nutzerbewertungen zu Infor CRM durchsuchen

25 von 25 Bewertungen
Sortieren nach:
Mahonri
Mahonri
  • Branche: Eisenbahnbau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 17.10.2019

Powerful and Useful ERP software

Make your Buyer life easier. Infor is very handy and helps you to work with all of the procurement and management tools in an organized way

Vorteile

It has all of the tools needed to perform your job. It could be as fancy and broad as you design it

Nachteile

It could be a little difficult to learn how to use it

Verifizierter Rezensent
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
0
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 18.5.2016

Experience With Infor Saleslogix

I call it Infor Saleslogix (ISLX) CRM Enterprise because Infor has a number of CRM offerings (Inforce, Epiphany, Infor CRM Business, etc). ISLX Enterprise, although, long-in-tooth, provides the most comprehensive Customer Relationship Management solution on the market Out-Of-The-Box. Besides being one of the most intuitive, and easiest to use offerings, ISLX Enterprise includes Sales Automation, Marketing Automation, Customer Service Automation, Complete Mobile CRM, highly advanced Outlook and Gmail Integration, and 100GB of Data Storage for each 50 users (which is often overlooked when comparing Cost and ROI. Infor SLX Enterprise is available as a Cloud, On-Premise, or Hybrid Offering. At 48% the cost per user of SFDC Lightning (excluding storage), ISLX CRM has an overall productivity rapid-return-on-value built-in.

Vorteile

Easy-to-Use, Robust Out-of-the-Box, Configurability,, Flexibility, Rapid Return-of-Value, ROI generally less than 1 year (usually 6-8 months); Fast and Easy Navigation. Price-to-Value; and Rapid Implementation. Outstanding Outlook and Microsoft Office Integration (Outlook, Excel, Word, Sharepoint).

Nachteile

Beauty and Speed are usually not Congruent. Infor Hook and Loop designers need to step-up and close the gap on the user interface. Infor needs to focus on an greatly robust application eco-system (1st 3rd party integration -not just ION, vertical industries providers, re-invest in business partners, increase marketing awareness with success stories, and product collateral; use competitive wins that make sense. Finally, WIN Something BIG, and let everyone know you are in the game, or Go Home.

Kathleen
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
2
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 12.6.2018

Horrible Software

Vorteile

There is not much to like about this product. I have to put in 100 characters in order to submit my review, so that is what I am doing.

Nachteile

Continually run into errors or the system just logs you off in the middle of doing a task. We have many service requests in and only a small amount get done or if they are done they are done incorrectly. Software updates ALWAYS causes havoc--there are always bugs that need to be worked out. When one area is fixed, another area starts having issues. Often, it works in beta and when it is rolled out live it does not work.

Sending Outlook messages to CRM is usually touch and go--it works if it feels like it. SLOW response time when saving--I call it the spinning wheel of death. It is a slow process to move one contact to another account--Attachments do not follow the contact (there should be an option to select if the user wants the attachments to follow.)

DQ software (an extra purchase to weed out duplicate accounts and contacts) is slow and does not pick up the majority of the duplicates. I have more success sorting and reviewing the Account and Contact data myself. Using DQ does not allow the user to sort the lists in any order--results are in groups, so if you see an account or contact in another group that you want to combine with another group, you are unable to do so. When working within a group not all the columns can be used for filtering the list (group).
We have two modules that were designed for our company and there are always bugs--The program often freezes or does not respond when saving. More often than not, when saving notes/history--you think it is frozen, you hit save again and maybe again to be safe, but when the program finally responds, it actually saves the information multiple times.

Running reports (they take forever and may even error out, so they have to be run again) and making groups is more trouble than it is worth. Many fields you would think would be available (all fields with a person's name). Many times the only selection is a nondescript user number. This is useless.

When sorting through lists, if you select an item in the list and go back to the list the program takes you back to the top of the list instead of where you left off in the list. This is a big time waster.

Group Deleting is not available/errors out. Each item must be opened and deleted. Big time waster if you know there are several in a group that need to be deleted.
Unable to have one contact associated with multiple offices. You must have duplicate contacts to achieve this goal.

Ken
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 29.11.2018

Infor CRM

Vorteile

The milestone updates and integration with Microsoft Outlook are easily my most used and favoirte features.

Nachteile

The user interface isn't very intuitive and often prevents me from grouping data sets in ways that are helpful for analysis.

Antwort von Infor

Thank you for your review. We highly value customer input and are committed to ensuring the highest level of satisfaction. Infor CRM has several ways to build and filter list views and we'd be happy to spend a few minutes showing you how. Please contact [email protected] to schedule a convenient time.

Beantwortet am 30.11.2018
Steve
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 9.7.2018

Good overall CRM system. Cost effective vs. SalesForce

Great tool for us to keep track of contacts, opportunities and sales. Also used for marketing communications with clients.

Vorteile

Infor CRM is fairly easy to use and intuitive enough for users to hit the ground running after 1 day. Cost effective vs. Salesforce.com

Nachteile

Missing a bit of functionality but with integration we've been able to push/pull data to other systems (time/billing) and marketing automation tools.

Jeff
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
2
Bedienkomfort
2,5
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 23.3.2015

Very good product...easy customization to your sales process

Vorteile

Customization options are extensive but the ability to just 'jump-in' and start using the product right away was very easy and a big plus for us. The user-interface was logical and easy to pick-up and you could customize your personal dashboard very easily to view only the items that are important to your role. The ability for us to create our own sales process was a big plus -- that is, taking an opportunity from our first meet to a sale told us a lot about where to focus our time and efforts and when to call an opportunity closed. Our vendor support was always excellent and responsive although we were unclear on what level of support we could expect with our plan and what was 'extra'.

Nachteile

We felt that we needed to employ a full-time administrator to manage everything and since we're a small company that wasn't an option for us. There were issues for us with administrator rules and with permissions that we didn't have someone on site dedicated to managing. Again, the support from the vendor was very good but it was difficult to know the difference between a CRM issue and a vendor issue. With our most recent vendor the support was good and the people we spoke with were able to resolve any issues we had in one phone call or email.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 23.10.2018

I love it!

I use this daily at work and its way better than a previous system we were using for years. This one is way more practical, I love how you can customize the layout and pull up different customer information using a few different ways. I really enjoy using this daily.

Vorteile

We use it daily to track orders.. You can build favorites, track orders and more

Nachteile

I don't like how in some areas you can not cut and paste

Dani
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
4
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 27.3.2018

What a disaster!!

Vorteile

Easily accessible and managing contacts within the platform is easy to do. The interface is highly customizable. Web-based tool and also has a mobile site, so it can be accessed from anywhere. There have been some product design improvements that have upgraded the platform recently.

Nachteile

This interface is hard to maintain because of its custom features. Infor customer service ha not been helpful when we call them for help. Training for this cumbersome tool costs additional funds and isn't included in the software price. Seems like a lot of nickel and diming to me!

Jessica
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
4
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
0

2
Bewertet am 25.2.2020

Infor CRM review

SalesLogix does what it needs to do but can be clunky and doesn't follow modern flow.

Vorteile

I like the grouping feature and how easy it is to set up new accounts, contacts, and activities.

Nachteile

I don't like the lack of easy reporting.

Michael
Michael
  • Branche: Konsumgüter
  • Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 9.5.2018

The worst CRM of all time

Vorteile

Call my company and ask them about using CRM of Infor to handle their CRM needs? Answer? Nothing good

Nachteile

My company lost so many customers because the implementation of CRM Infor was a disaster. Hundreds of wrong orders because the system couldn't handle the growth of our company. It was a nightmare.

Charlotte
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 11.1.2019

Office Manager

Vorteile

Out of all the CRM systems I have used in the past this was one of my favorite's due to the features and ease of use.

Nachteile

It's not the most bright and colorful CRM system out there and I had the odd latency issue but apart from that it was great.

Galen
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 26.10.2018

Daily user of Infor CRM since July 2016 and truly love the detail

Vorteile

Ease of storing and finding key data, especially project details and contact history info. Love the LookUp options

Nachteile

There aren't many Cons that I've found. Its format is layed out very simply to provide great flexibility

Jasper
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
2
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
0

3
Bewertet am 14.11.2017

A CRM that should only be used for training for an individual that has never used a CRM

Vorteile

Only takes a week to really understand the functionality of the tool. Great for 1st time sales teams but eventually they are going to need a much more intuitive product.

Nachteile

Clunky, looks like it was made in the 1980, and really is not that reliable because it crashes at times

naveen kumar
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 14.9.2018

Comprehensive CRM soution with deeper functionality, more configuration options and customizati...

Vorteile

# good in mapping key opportunities, targeting profitable prospects marketing campaign and lead management
# highly customizable platform

Nachteile

# Could be good if bundled with ERP modules for seamless functionlities
# Analytic visualization can further be improved

Renford Joseph
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.11.2021

CRM software to manage our client accounts very efficiently

Vorteile

easy to manage, reliable, and agile software to manage your retail business

Nachteile

i've not faced any negatives with this CRM software.

Andrew
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1,5
Funktionalität
3
Bedienkomfort
2,5
Kundenbetreuung
2,5

2,5
Bewertet am 18.8.2016

Frustrations with ERP Integration

Vorteile

The Outlook integration is seamless (if you run PCs). Record history, documents, new contacts and accounts directly to the CRM without leaving the comfort of outlook... Ignore all of the above if you have MACs - Infor doesn't support it.

Nachteile

Infor and Sage advertised by Brainsell as a seamlessly integrated CRM. However, a third party software 'Starfish' is needed to translate between the two products. Starfish is far from efficient, and struggles with custom ERP integration.

Antwort von Infor

We take your comments very seriously and will attempt to contact you to discuss your issues. Our customers are very important to us and we are committed to ensuring the highest level of satisfaction.

Beantwortet am 22.8.2016
MIGUEL
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.10.2016

CRM REVIEW

THIS PRODUCT IS VERY EASY TO USE COMPARED TO OTHER SOFTWARE OUT THERE. THERE'S NO DOUBT THAT ANYBODY NEW TO CRM COULD LEARN ON THERE OWN WITH IN 30 MINUTES OF USE.

Vorteile

THE ACCURACY OF THE RATING, I DON'T HAVE TO WORRY ABOUT UPRATES LATER IN THE FUTURE. WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET.

Nachteile

THE ONLY CON AND ITS A VERY MINOR CON IS THAT SOMETIMES IT WILL LAG FROM ONE PAGE TO ANOTHER, BUT AGAIN IT'S JUST A VERY MINOR LAG.

Bartholomew
Bartholomew
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 14.3.2018

A CRM that should only be used for training for an individual that has never used a CRM

Vorteile

Coming from the developer perspective, it is the most customizable CRM of the ones that I've worked with. It's not configurable; it's customizable! The vendor was very available to us for support. We felt that we were important to them as a client.

Nachteile

There were some glitches and issues, but nothing that we couldn't work around. Their syncing process was not great, so we ended up using Citrix.

Elaena
  • Branche: Bankwesen
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,5

4,5
Bewertet am 19.8.2014

Saleslogix Review

Vorteile

Coming from the developer perspective, it is the most customizable CRM of the ones that I've worked with. It's not configurable; it's customizable! The vendor was very available to us for support. We felt that we were important to them as a client.

Nachteile

There were some glitches and issues, but nothing that we couldn't work around. Their syncing process was not great, so we ended up using Citrix.

Brodie
  • Branche: Bankwesen
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4,5

4,5
Bewertet am 8.9.2014

Saleslogix Review

Vorteile

Saleslogix is highly customizable. The desktop client is very responsive performance wise. The CRMs flexibility makes it a viable alternative to other CRMs that are cloud-based and less adjustable.

Nachteile

The language the desktop front end is written in needs to be updated to C# or another .Net technology.

Colleen
  • Branche: Bau
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
3,5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 15.1.2015

Two weeks into using product; working great so far

Vorteile

The product is able to run from different platforms and runs easily inside of Outlook.

Nachteile

You can't add a new vendor through Xbar. We had some issues installing the software in-house, but it's working now.

Nitin
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
0
Bedienkomfort
0
Kundenbetreuung
0

2
Bewertet am 13.4.2018

Kerri
  • Branche: Medizinische Praxis
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,5

4,5
Bewertet am 28.10.2014

Infor Customer Relationship Module

Vorteile

They are very proactive in taking care of any issues we have with the product.

Nachteile

There is nothing that I could suggest to change about this product.

Nimesh
  • Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4,5
Bewertet am 16.3.2015

Best in its class for me

Vorteile

It's modified to our applications. It has worked well for what it is designed for.

Nachteile

Graphical appearance or the working platform. Apart from this, it's good for people like me, a non IT guy.

Kim
  • Branche: Versicherung
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 5.6.2015

Product has been user friendly. Enjoying out training so far.

Vorteile

The product is user friendly and our consultant has been very helpful getting us set up.

Nachteile

We have had a few conversion issues, but our consultant fixes any outstanding issues.

25 Bewertungen

Ähnliche Kategorien