Über Raklet

Raklet ist eine cloudbasierte Club- und Event-Management-Lösung, die einen integrierten Workflow zur Pflege einer Kontaktdatenbank, zum Einziehen von Zahlungen, zum Organisieren von Veranstaltungen und zur Automatisierung der E-Mail- und SMS-Kommunikation bietet. Raklet verbessert die Mitgliederverwaltung, indem es CRM für die Datenspeicherung anbietet und das Engagement in der Community mit privaten sozialen Netzwerken und intelligenten Formularen zur Erfassung von Mitgliederinformationen fördert. Ein Dashboard bietet eine Zeitleiste der letzten Community-Aktivitäten und einen Überblick über die Unternehmensleistung. Die mit Raklet gespeicherten Daten sind sicher und privat und der Support ist jederzeit per E-Mail oder Telefon verfügbar. Mitgliedsbeiträge, Spenden oder Ticketverkäufe können über die Plattform erfasst werden, und die Kommunikation kann durch umfangreiche E-Mail-Nachrichten verbessert werden. Raklet arbeitet mit einem abgestuften Tarifmodell und bietet einen kostenlosen Plan für Unternehmen mit weniger als 1.000 Kontakten und zusätzlichen Preispunkten für kleine und mittlere Unternehmen. Raklet erfasst auch Transaktionsgebühren für Zahlungen, die über die Plattform eingehen. Die Lösung bietet Android-, Windows-Phone- und iOS-Apps für Mobilgeräte.
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Raklet Preis

Raklet bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Raklet ist ab 59,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
59,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Raklet

Raklet Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,5
Kundenbetreuung
4,7
5 von 66 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Max
Max
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 1.4.2024

Great platform for events' focused community

Great experience, fantastic support, we love the simplicity of the platform

Vorteile

Its focus on events rather than forum and group discussion

Nachteile

Lots of features, learning curve is there...

Joe
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.3.2024

Found a partner

Better than expected especially with the help on customizations to make it work for our needs

Vorteile

Accessibility to developers was key to set up the system to suit our needs

Nachteile

Different time zone means a delay on responses

In Betracht gezogene Alternativen

Mindbody

Warum Raklet gewählt wurde

Moved from paper to digital platform to usher us into 2024 and beyond

Gründe für den Wechsel zu Raklet

Customization capabilities and as a differentiator from what our competitors use
Julia
  • Branche: Sport
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
1
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 6.7.2023

Terrible customer service and you have to pay to use the main features.

I hope that Raklet have a look at their customer service.

Vorteile

I like the bar code option and also the social aspect, with announcements . The fundraising feature was also quite cool.

Nachteile

* Bad customer service - very slow and often no response. I got so frustrated. (After no response for over a week, I then received a "how was your experience?" email - hence this review. * False advertising - it does not integrate with your website (it is basically a button re-direct to their site). * It also does not integrate with Facebook or Eventbrite as advertised - it only integrates with Zapier, and the functions are not useful for businesses. (Ie: it won't create an event like it does on Eventbrite, it only creates a post). * Event functionality is very basic. I had endless issues trying to get an event live with 503 errors. * You upload your logo but when customer register on an event it doubles up the logo (even though its only been uploaded once). No "event images" appear in emails, or on the event listing page. * I was unable to find an event calendar - just a list of events. * If checking people in to your event when you have no wifi or mobile phone service is important to you, then this is not for you. * An event organiser is unable to cancel an attendee from the app. * Probably the most frustrating thing was that I was still in my trial stage, but had to pay to use the features that I wanted to test. I used the system for 4 days (most of that was waiting for their customer service to get back to me). I have requested a refund for the trial as I never actually used it for my business but I have been ignored, or told to read the terms of business.

Antwort von Raklet

As the founder of Raklet, I want to provide more insight into this situation. We have been operating as a remote company since 2013. This approach allows us to offer the best pricing in the market without compromising on the quality of our product. Our platform is designed to be modern and user-friendly, ensuring a seamless experience for our customers. Additionally, we take pride in offering free email/chat support, and our dedicated team aims to respond to inquiries within 24 hours, often responding within minutes. We don't have false advertising and we offer integrations with Zapier or Make. We saw that there was an event created but still followed up and see if there was an ongoing issue. Then we found out that the main issue - the platform was not usable offline.

Besides all, the trial stage was passed and the monthly subscription was directly purchased. Then cancellation and refund were requested, so we guided and supported the cancellation, but as per our policies, there are no refunds and we explained in detail with documents. Still, it seems like this was written to impact our online reputation.

Beantwortet am 23.8.2023
Garrett
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.9.2019

Great platform, highly recommended!

Support team is really helpful. We can easily get in touch with them over phone/video calls. Engineering team delivers new features and improvements all the time.

Vorteile

It's really easy to import members, assign dues and collect payments online. We use it for membership management at Center for Financial Inclusion at Accion.

Nachteile

Nothing in particular. It works like a charm.

Antwort von Raklet

Hello Garret,

We are very happy to hear that you found our service to your liking. Our customer support team works quite hard to give you, our precious customers the best experience possible. It's a pleasure to work with you!

Best,
Raklet Team

Beantwortet am 24.5.2022
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Onlinemedien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 16.8.2023

Excelent platform and super intuitive

We could configure the whole forum, social network and fundraising in 24 hours. It was impressive!

Vorteile

It's easy-to-use, has a good support team and is very flexible.

Nachteile

Some very good features are only available for the bigger packages, which are more expensive, so we don't have the chance to try them since we subscribe to the smaller packages.

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