Über VoIPstudio

VoIPstudio ist eine cloudbasierte Callcenter-Management-Lösung, die für Unternehmen jeder Größe entwickelt wurde. Sie bietet Funktionen wie ACD (Automatic Call Distribution), IVR, Anrufprotokolle, Speech to Text und Remote Offices. Die Lösung ist auf die Bedürfnisse von Unternehmen in den Bereichen Finanzdienstleistungen, Medien, Einzelhandel und Tourismus zugeschnitten. Die Sprach-zu-Text-Funktion der Lösung sendet Führungskräften ein automatisiertes E-Mail-Protokoll ihrer Voicemail-Nachrichten. Die Lösung hilft Managern außerdem, ihre Voicemails unterwegs und während der Teilnahme an Besprechungen per E-Mail zu lesen. Darüber hinaus automatisiert die ACD-Warteschlangenfunktion die Anrufverteilung unter den Teammitgliedern, um die Wartezeit zu minimieren. Die Preisgestaltung erfolgt auf der Basis eines monatlichen Abonnements, das sowohl für einzelne Nutzer als auch für große Unternehmen geeignet ist. Die Plattform kann mit Software von Drittanbietern wie Avaya One X, Microsoft Dynamics CRM, Cisco, Oracle Sales Cloud und Salesforce integriert werden.
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VoIPstudio Software - 4
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VoIPstudio Preis

VoIPstudio bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von VoIPstudio ist ab 4,99 €/Monat verfügbar.

Startpreis:
4,99 €/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für VoIPstudio

Shopify Plus

Shopify Plus ist eine cloudbasierte E-Commerce-Plattform, die es großen Einzelhändlern ermöglicht, internationale...

Comcast Business VoiceEdge

Comcast Business VoiceEdge is a VoIP solution that helps businesses in the manufacturing, professional services and...
Twilio ist eine CPaaS-Lösung (Cloud Communication Platform as a Service), die es Unternehmen ermöglicht, Kunden über...
Zoho CRM ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bedient. Es bietet Vertriebs-...
CallMiner Eureka ist eine cloudbasierte Sprachanalyselösung, die Kontaktcentern dabei helfen soll, die Kundenerfahrung...

Verascape

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Verascape is a cloud-based call center solution that caters to businesses in a variety of industries. Key features...

VoIPstudio Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionalität
4,4
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,5
5 von 29 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Arpit
  • Branche: Versorgungsunternehmen
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.12.2018

Cloud telphony at its very best

We spent a lot of time hunting around for a decent voip provider that didnt involve us dealing with a 3rd party. We found VoipStudio at the right time and it is perfect.

Vorteile

We use VoipStudio for our voip telephony needs. The pricing on the pay as you go package suits us and we find it does everything we need. We have custom messages and on-hold music as well as ability to use the system from anywhere in the world.

Nachteile

They need to continue to develop their android app, which is currently extremely basic and has some bugs in it. I believe it is still in beta testing. If they can provide the same functionaity on their android (and apple) app that the web and pc based apps provide, then it will really excel VoipStudio.

Hikmat
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.4.2022

Its the very good product for the small and mid size companies

Perfect software and I advise all small and medium business owners.

Vorteile

Its more functional and more affordable in comparison with the other VOIP companies. Another advantage is you can integrate this software with Zoho CRM.

Nachteile

All the features are the perfect inThis software

In Betracht gezogene Alternativen

Shopify Plus und Zoho CRM

Warum VoIPstudio gewählt wurde

The previous one was not stronger for the business.

Zuvor genutzte Software

Comcast Business VoiceEdge

Gründe für den Wechsel zu VoIPstudio

Because its more functional and easy to use.

Antwort von VoIPstudio

Thank you very much for taking the time to leave an excellent rating. We really appreciate your feedback. Please remember that you can contact our support team at any time with any suggestions to help us improve our service.

Beantwortet am 3.5.2022
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 14.11.2022

Nice center management solution

these many possibilities make this application unique.

Vorteile

Thousands of possibilities to manage your business. I love this application and the price is reasonable

Nachteile

Sometimes the application freezes for unknown reasons.

Antwort von VoIPstudio

Hi. Thank you for your review and for your rating. We really appreciate the feedback from our users and strive to improve the service every day.

Regarding your comments about occasional problems with the application, have you contacted our support team?

Beantwortet am 15.11.2022
Verifizierter Rezensent
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 31.7.2018

Unclear terms of use

Vorteile

It is easy to use and gives opportunity to automatize the country code or area code - provides details within the dashboard.

Nachteile

You cannot call different countries, mobile phones or some specific numbers which are not geographically connected to the location. Gives some crackling when on the phone (not Internet connection but Voip itself) Customer support gives unclear explanations and guidelines regarding your account specifications.

Sol
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 27.7.2017

Best for the money... By FAR!!!!

Vorteile

This is an incredibly cost effective system and it's quite packed with features. Most of the features I don't currently use but I've used in my previous operations.

VoIPstudios give you a great deal of control over how much you spend and can seriously grow with your business. We implemented this for a client that was paying for server using Freeswitch. Our implementation reduced the client's cost.

Their support is pretty good too (follow up to this in the cons).
The system has tons of amazing features that make any small company create a high level professional image which increases the chances of acquiring new business.

Nachteile

The support is pretty good too BUT it's overseas so it can sometimes be frustrating when your client is panic'n about something not working "right" and it's a system level issue that you must wait to reach someone.

Billing is also overseas so my client had several occasions with making payment because the card was getting flagged and ended up having to call Paypal or the Bank.

Lacks a bit more of the modern features like other voip service providers such as text messaging but the other features and pricing provided so much more benefit that we created an alternate plan for receiving sms/mms.

I gave most categories a 4 star for these items a few other things but since I've never written a review for companies even Rin

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