Über ERPAG

ERPAG ist eine cloudbasierte ERP-Lösung (Enterprise Resource Planning). Die Lösung eignet sich für kleine und mittelständische Unternehmen in verschiedenen Branchen, darunter Automobil, Einzelhandel, Bildung, Informationstechnologie und mehr. Zu den Hauptfunktionen gehören Vertriebsmanagement, Einkauf, Produktionsmanagement, Buchhaltung und Finanzen, Bestandsverwaltung, Berichterstattung und Analytics. Mit ERPAG können Nutzer Unternehmensprozesse wie Verkauf, Bestellung, Empfang und Lieferung verwalten. Weitere Funktionen sind Lohnabrechnung, Servicemanagement, Versandmanagement, Nutzerzugriffsmanagement, Point of Sale und Barcode-Scanning. ERPAG bietet Integration mit Google Mail, Google Calendar, Google Drive, Microsoft, Magento, WooCommerce, Shopify, QuickBooks, Square, Stripe und mehr. Die Lösung unterstützt mehr als 40 Versandunternehmen weltweit, einschließlich UPS, FedEx und USPS. Die Lösung ist in drei Editionen erhältlich: Basis-, Standard- und Premium-Abonnementpreise. Die Anwendung ist kompatibel mit Windows-, Mac- und Linux-Betriebssystemen. Support wird über E-Mail, Telefon und Video-Tutorials angeboten.
ERPAG Software - 1
ERPAG Software - 2
ERPAG Software - 3
ERPAG Software - 4
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ERPAG Software - 4 - Vorschau

ERPAG Preis

ERPAG bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von ERPAG ist ab 25,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
25,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für ERPAG

ERPAG Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionalität
4,5
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,6
5 von 330 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Laura
Laura
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 19.2.2020

Victory Cheer Uniforms is using ERPAG to manage growth and manufacturing

So far we're able to create orders pretty easily. I'm not sure yet how to submit an invoice for online payment to clients.

Vorteile

We like that this software allows for CRM, BOM and manufacturing planning.

Nachteile

This software does not have a human resources feature. This may also pose an issue when trying to track individual job performance.

In Betracht gezogene Alternativen

MRPeasy

Gründe für den Wechsel zu ERPAG

I'm still shopping around, but if I choose to buy it will be because of the price and materials purchasing features.
Aushim
  • Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.2.2022

Very good software for manufacturing companies that sell hardware products

In general we are really happy with our license with ERPAG. Their customer support is very helpful, they are always friendly and can help your with everything no matter what. The software itself is also very powerful, we are not using all the features yet but are currently using more and more.

Vorteile

- ERPAG has live agents (through the website) that can help very fast with all the questions we have
- The link between Quotations, sales orders, invoices, etc is really well done. Very well linked to all the manufacturing project and the current stock
- It is a very powerful software when you start using the blocky scripts to personalize everything you need
- Clear overview of all the product and services

Nachteile

- They don't have an open API yet (ongoing) so that we can link it to other software

In Betracht gezogene Alternativen

Odoo

Gründe für den Wechsel zu ERPAG

We did quite a lot of research between different software on the market for a manufacturing companies that manufactures and sells product and compared the available features and the pricing, and ERPAG is way far the best (price/quality wise) currently on the market. Odoo for exemple is much more expensive and cannot provide everything ERPAG does.
Chris
  • Branche: Luxusgüter & Schmuck
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionen
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 19.8.2021

ERPAG Lacking Support

Horrible. Their technical support documentation is not updated and I hired a website developer to try to get it to work. The developer did everything he could to get it to integrate only to be finally told "sorry I cannot help you" from ERPAG support.

At first I was very excited by what you had to offer. Unfortunately you do not have the tech support necessary to help me resolve the issues of connecting my website to ERPG.

My web developer did the following for me:
-Followed their instructions of uninstalling all plugins and testing connectivity.
-Tested their connectivity on a fresh install on a simple shared server.
-Booked a service support call and talk to you via live support.

I have also tested my Woo-commerce integration with their competitors, MRPeasy and Katana, and it was easy for me to do on my own without tech support.

Vorteile

Everything they say they can do. I was super excited about the is software when I found it.

Nachteile

The software would not connect to my WooCommerce website.

Atef
  • Branche: Kosmetik
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 13.4.2024

Easy to take the decidion you have been looking for

Vorteile

Universality and Accuracy as well as inclusiveness to all what you may think you want in your manufacturing software.

Nachteile

Universality and Accuracy was the most I liked. Charting is so neat

Bob
  • Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.1.2023

Highly Recommend! Great software, and you can't beat the pricing.

Used it at a previous company (found it, implemented it, admin'd it, and was a daily user. Now I'm using it as my own company and have recommended it to others.

Vorteile

Initially liked the purchasing and PO functions the most...then I started digging into and learning more about multi-level BOM and love it. The new custom reports are great as well, and give the user more capabilities in designing the look and content of their documents.

Nachteile

1 Day = 24 Hrs. While this is true in its simplest form, it is not true for how many companies work. I would rather see 48 hours on a time sheet instead of 2 days, which can be misleading depending on how your company operates.

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