ProProfs Help Desk

4,8
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,8
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Bewertungen

Über ProProfs Help Desk

ProProfs Help Desk ist ein Kundensupport-Tool für Unternehmen jeder Größe. Die Lösung ermöglicht es Kundenbetreuungsteams, Nutzeranfragen zu verfolgen und Probleme im Zusammenhang mit der Kundenbetreuung zu lösen. CSMs (Customer Success Managers) und Systemadministratoren können Tickets priorisieren, kennzeichnen und den relevanten Personen und Teams zuweisen. Zu den wichtigsten Funktionen von ProProfs Help Desk gehören gespeicherte Antworten, gemeinsamer Posteingang, Ticketpriorisierung, kollaborative E-Mail, Problemverfolgung, zeitnahe Antwort auf Kindertickets, Berichterstattung, Filter zum Sortieren nach Etiketten, Meilensteinen, Zuständigen, Prioritäten und Status sowie Workflow-Konfiguration. ProProfs Help Desk lässt sich in Survey Maker, Chat und Knowledge Base integrieren. Die Lösung ist im Rahmen eines monatlichen Abonnements erhältlich und Support wird über Telefon, E-Mail, Live-Chat, Wissensdatenbank und ein Online-Ticketing-System bereitgestellt.
ProProfs Help Desk Software - 1
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ProProfs Help Desk Software - 3
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ProProfs Help Desk Software - 1 - Vorschau
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ProProfs Help Desk Software - 3 - Vorschau
ProProfs Help Desk Software - 4 - Vorschau
ProProfs Help Desk Software - 5 - Vorschau
ProProfs Help Desk Software - 6 - Vorschau

ProProfs Help Desk Preis

ProProfs Help Desk bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von ProProfs Help Desk ist ab 15,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
15,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für ProProfs Help Desk

ProProfs Help Desk Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionalität
4,6
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
4,8
5 von 12 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.10.2020

“Gmail like interface makes it Unique”

Vorteile

ProProfs is a perfect customer help desk software. I love their features: shared inbox, connect support systems, customer satisfaction survey. A customer satisfaction survey helps to identify how you can improve your customer support. Support agents' performance record makes it unique.

Nachteile

I don’t find enough integrations. Hopefully, they will bring more integrations in the near future. But overall, it’s a complete customer help desk system.

In Betracht gezogene Alternativen

Zendesk Suite

Antwort von ProProfs

Thank You for sharing your views on ProProfs Help Desk.

Beantwortet am 19.10.2020
Harshad
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.3.2020

Awesome Gmail Like Interface!

It has been great for the past 7 months. It’s a lot easier for my team to provide support to customers and never miss out on a single sales or support opportunity. Kudos to the ProProfs team for creating an awesome support tool!

Vorteile

We like how the interface of this help desk software works. We have previously used a few help desk systems. They were nice. But this one feels even lighter on the pocket. It didn’t cost us much. And the best part is, the interface is fast, so it helps my agents answer customer support emails faster.

Nachteile

The product is great overall. But here is a suggestion for the team. How about adding integrations to social media platforms. It will help us a lot to avoid the separate time we spend on checking our social media accounts separately to check customer requests or complaints.

Antwort von ProProfs

Thanks for sharing your views on ProProfs Help Desk.

Beantwortet am 27.3.2020
Maya
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Weitere für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 11.1.2021

Take support to your table

Vorteile

It's very easy to use and has great customer support!

Nachteile

I wish the deployment would be upgraded for ios users.

Antwort von ProProfs

Thanks for your views on ProProfs Help Desk

Beantwortet am 22.1.2021
Sugandh
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.10.2021

The best investment we have made so far!

With ProProfs, our reporting has become way stronger now. As a customer service manager, I can easily analyze both agents’ as well as team performance. Just one glance and we can easily see how customers are rating their interactions with our team. This is really helpful because even if a company has a low ticket resolution time, it’s not of much help if the customer is unhappy.

Vorteile

We picked ProProfs Help Desk after using another vendor for around 3 years. We thought we were measuring agent performance and that was enough. However, ProProfs helped us realize that important help desk metrics such as average first response time, average ticket resolution time, etc. are great for measuring team performance.

Nachteile

We have been using this tool for the past 6 months now, and it has met our expectations on almost every occasion. No complaints as of now.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.11.2022

Meet your SLAs and delight customers

Prior to using ProProfs Help Desk software, everything was a big mess. Tickets remained pending for weeks or sometimes, even months. However, with solid ticket organization features and statuses, managers can track which tickets need the utmost attention.

Vorteile

The best part about using this tool is that we can easily track all our overdue tickets (tickets that have missed the ideal response time) in one place. This ensures that agents know which tickets to prioritize first so that the customer experience is not ruined.

Nachteile

The tool is great for startups and small businesses. We have not come across any major drawbacks yet.

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