Shelf Efficiency

5
Gesamtbewertung
(2)
Bewertungen

5
Gesamtbewertung
(2)
Bewertungen

Über Shelf Efficiency

leafio Planogram Optimization ist eine cloudbasierte Lösung, mit der Unternehmen automatisch Planogramme generieren und das Mikro-/Makroraummanagement verwalten können. Die Lösung ermöglicht es Unternehmen, Daten zu analysieren und die leistungsorientierten Layouts zu verfolgen.
Shelf Efficiency Software - 1
Shelf Efficiency Software - 2
Shelf Efficiency Software - 3
Shelf Efficiency Software - 4
Shelf Efficiency Software - 5
Shelf Efficiency Software - 6
Shelf Efficiency Software - 1 - Vorschau
Shelf Efficiency Software - 2 - Vorschau
Shelf Efficiency Software - 3 - Vorschau
Shelf Efficiency Software - 4 - Vorschau
Shelf Efficiency Software - 5 - Vorschau
Shelf Efficiency Software - 6 - Vorschau

Shelf Efficiency Preis

Startpreis:
Nicht vom Anbieter bereitgestellt
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Shelf Efficiency

Willkommen bei anny, dem flexiblen und individuellen Buchungssystem für Unternehmen jeder Größe. Mit anny gestalten wir...

Spacewell

Spacewell ist eine webbasierte Facility- und Propertymanagementsoftware und ein integriertes Arbeitsplatzmanagementsyste...
Clearooms ist eine Software zur Verwaltung von Hot Desks und Konferenzräumen. Es handelt sich um eine nutzerfreundliche...
Robin Powered ist eine cloudbasierte Planungslösung, die Unternehmen in verschiedenen Branchen wie Immobilien,...

OfficeSpace

Die OfficeSpace-Software ist eine cloudbasierte Plattform, die Unternehmen bei der Arbeitsplatzzuweisung hilft. Nutzer...
Die Raummanagementlösungen von MyDesk eignet sich hervorragend für mittlere und große Unternehmen, die ihre Büroräumlich...

Shelf Efficiency Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5
2 von 2 Bewertungen
Jane
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 2.10.2023

We established and standardized the merchandising process throughout the entire chain

When we established the merchandising department, we quickly realized the growing demand for optimization. As a completely new department in our company, we knew we needed to involve professionals and train a team of merchandisers right away to achieve an instant return on investment.While we explored various offers from companies with a strong social media presence and online reach, we needed more than that to make an informed decision. We wanted to hear from those who had already implemented a merchandising management system and experienced tangible progress. However, we mostly heard stories with no significant improvement. That's when we addressed our colleagues in the consumer electronics hypermarkets who had been using Leafio for six months and had achieved concrete results. We were thrilled to discover this solution.Throughout the project, we accomplished several key objectives, including training and assembling the implementation team, developing business processes between operational and commercial departments, and optimizing all inventories while addressing all categories of goods.

Vorteile

The implementation project took more than four months to complete. Throughout the process, the team was incredibly responsive to all of our questions and concerns. We took a step-by-step approach to building the department within the company. As a result, the system is now focused on highly-rated goods.Currently, the categories in all of our stores are automated and all of our shelves are visible online. This means that we can monitor the sales efficiency of every aspect of our shelves at any time of the year. With this powerful tool in our arsenal, we'll be able to resolve supplier issues with greater ease during our next negotiation.

Nachteile

Building our merchandising department from scratch presented a major challenge, particularly in terms of staffing. Hiring our own team proved to be the biggest obstacle we faced.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 27.11.2023

We’ve reduced time spent on planogram and shelf space management

Leafio Shelf Efficiency solved our problem of optimizing shelf space utilization. This reduced the time spent on planogram development while incorporating analytics for further optimization. Now, we have planograms for all the stores we are presented with our brands, ensuring consistency and efficiency across all retail chains.

Vorteile

LEAFIO Shelf Efficiency has proven to be an excellent tool for our planogram managers. It's easy to implement and seamlessly integrates into our daily work. With the team's support, we've enhanced our displays, including digitizing planograms, transitioning to vertical displays, and increasing product facings.

Nachteile

I can't find any negative points. Every request was promptly addressed, and the outcome exceeded our expectations.

Ähnliche Kategorien