Über 17hats

17hats ist eine cloudbasierte Business-Management-Plattform, die den gesamten Geschäftsprozess automatisiert. Die Lösung richtet sich an ein breites Spektrum von kleinen Unternehmen, indem sie ihnen Tools zur Verfügung stellt, mit denen sie Vorgänge wie Terminplanung, Abrechnung und Besprechungen verwalten können. Es kann auf jede Art von Papierarbeit verzichtet werden. 17hats stellt sicher, dass sich Unternehmen hauptsächlich auf die Arbeit konzentrieren, indem wichtige Geschäftsaufgaben automatisiert werden. Diejenigen, die am meisten von der Plattform profitieren, sind Fotografen, die regelmäßig mehrere Kunden bedienen. Nutzer können neue Leads in Sekundenschnelle erstellen, was die Lösung sehr nützlich macht, um potenzielle Kunden in regelmäßige Kunden zu konvertieren. Zur Verbesserung der Kundenbeziehungen können Nutzer über die intuitive UI sofort auf Kundenanfragen reagieren. Die Lösung erinnert Kunden an fällige Zahlungen, stellt attraktive und professionelle Rechnungen zusammen, erstellt maßgeschneiderte Verträge, signiert Geschäfte online, verarbeitet Zahlungen und verwaltet Kundenprofile.
17hats Software - 1
17hats Software - 2
17hats Software - 1 - Vorschau
17hats Software - 2 - Vorschau

17hats Preis

17hats bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von 17hats ist ab 15,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
15,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für 17hats

Salesforce Sales Cloud

Die Salesforce Sales Cloud ist eine On-Demand-CRM-Plattform, die Anwendungen für kleine, mittlere und große Unternehmen...
Asana hilft Teams bei der Koordination ihrer Arbeit – von täglichen Aufgaben bis hin zu strategischen Vorhaben,...

Wave Accounting

Was ist Wave Accounting? Wave Accounting, Teil der Wave-Suite von Finanzprodukten, ist eine webbasierte Buchhaltungspla...

QuickBooks Desktop Pro

QuickBooks Pro hilft dabei, den Prozess der Rechnungsstellung und -erstellung sowie die Verwaltung von Arbeitsaufträgen...
HoneyBook ist eine cloudbasierte CRM-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. Die Lösung hilft Nutzern, Geschäftsproz...

FreshBooks

FreshBooks entlastet dich von der Rechnungsstellung und setzt sie auf Autopilot. Richte automatisierte Rechnungsstellung...

17hats Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionalität
4,2
Bedienkomfort
4,2
Kundenbetreuung
4,4
5 von 117 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Camila
  • Branche: Fotografie
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 19.7.2019

Brings Everything Together

Before using 17Hats, I had documents all over the place and my business felt very unprofessional. 17hats helped me get everything in one place and add my branding to each document. Now I can see all of my projects in one place, see who needs what, and very easily send invoices, contracts , questionnaires and other documents that are branded and professional. I also have it setup to send emails automatically. It’s been a big timesaver and game changer for my business. I can’t imagine running my business without it.

Vorteile

What I love most about 17hats is how much time it saves me by gathering my emails, invoices, contracts and banking all in once place. And it helps me send professional looking documents to my clients and connects to my square account.

Nachteile

It took quite a bit of time to set up, but once I understood it, I was glad I didn’t give up on it.

Molly
  • Branche: Fotografie
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 26.5.2022

17hats as a Photographer (solo owner)

In short, was drawn into the service to help cut down the number of software services and just use one service, but the cost was too high for the product I got. I also heavily rely on being able to be mobile AND use my desktop on or offline -- which was not available and the mobile app is not that great.

Overall, left feeling like I invested in a waste of money with a frustrating experience... this was my first experience using something robust and I then moved on to find other solutions.

Vorteile

I love an all-in-one service that can combine these features:

- Invoice / expense management
- scheduling online for clients
- CRM style contact management
- workflows and templates to make my life easier
- nice to look at and easy ux

The idea was there but some work needed to go into the original feature development. A lot of the helpful features felt confusing and a pain to set up. Might be better now but when I used it it was such a headache I did not use a lot of the features that drew me in.

Nachteile

The software is bundled up to draw you in for your one-stop shop for the list of things I stated. However, one of my biggest pet peeves with up-and-coming companies is their lack of focus to improve the functions of their initial systems in play. After their successful launch and drawing me into their somewhat expensive annual fee, I felt they kept working on new features instead of improving current features that could have used some attention for better UX. I got so frustrated with this that I left. Feeling that I was constantly being asked to spend more money on new features that I did not want.

In Betracht gezogene Alternativen

HoneyBook, QuickBooks Desktop Pro, FreshBooks und Daylite for Mac

Gründe für den Wechsel zu 17hats

17hats did a great job advertising its features. It was the do-it-all software.... it just didn't pan out to be a good fit at the time. I slimmed down and used MoonInvoice which was a lot more affordable at the time, and now I'm back to needing something more robust. I'm currently using FreshBooks & DayLite CRM.
Karida
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
2
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
2

3
Bewertet am 1.10.2021

Should I stay or should I go?

Vorteile

It allows you to organize all clients in one area for all members of the team. There are so many options to utilize...but quite a few of the email functions are faulty.

Nachteile

Emails fail to send on multiple occasions. Scheduled emails fail to send on occasions. Its frustrating to type out a detailed email to a client and then press send; only to find out that it never sent.
Time is wasted. Some "insert" links work, while others don't.
I understand that "user error" can be the case on some occasions, however, if it works on certain days and not on others...its the system.

Rozalind
  • Branche: Fotografie
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 8.3.2022

Great CRM but not my favourite

I was with them for years and it was good! Loved their invoicing, loved the price, loved how easy it was to set up and change things but I wished that it had a bit more personal flair that you could add. Being a creative it's so nice to be able to customize price lists and portals a bit more.

Vorteile

being from Canada I loved that the invoices could be split up to have some items charging GST and some items charging both pst and gst within an invoice. Was my absolute favourite part of the CRM! I also liked how easy it was to set up

Nachteile

It was a little clunky looking to clients and the client portal wasn't as beautiful as others I've tried.

In Betracht gezogene Alternativen

HoneyBook

Gründe für den Wechsel zu 17hats

At the time I had a friend who had used it and had said good things so I tried it out and found it easy to set up!
Tiffany
  • Branche: Fotografie
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 20.1.2022

Great CRM, just not for us

Overall, the software is effective but expensive and more complicated in comparison to CRMs we’ve used. The customer service was great though and as long as you have someone that can help you navigate the software the first few times, it could really work for your business.

Vorteile

We really liked that clients could view and sign the contract and pay the invoice in pretty much one step.

Nachteile

We had a mentor walking us through with videos and templates. Without their help, we feel that we would have been lost trying to set up our account. Set up is also quite time consuming.

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