4,6
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,6
Gesamtbewertung
Bewertungen

Über PeopleForce

PeopleForce ist eine cloudbasierte Personalmanagementlösung, mit der kleine und mittelgroße Unternehmen Rekrutierungen und Angestellte auf einer zentralen Plattform verwalten können. Zu den Funktionen der Lösung gehören Ausgabenverfolgung, elektronische Signatur, Berichterstattung, Zielverwaltung, Mitarbeiterverzeichnis und Onboarding. Die Anwendung ermöglicht es HR-Fachkräften, Kontaktinformationen, Urlaubssalden, Jobverlauf, Projekte und Arbeitszeittabellen von Angestellten zu speichern. Arbeitgebende können Kandidaten und Kandidatinnen finden, Lebensläufe analysieren, Jobs erstellen und den Einstellungsverlauf messen. Mit PeoplePulse können Vorgesetzte Umfragen durchführen, um die Arbeitszufriedenheit des Teams zu bestimmen und Antworten zu analysieren, indem sie Antworten basierend auf Position, Abteilung und Standort segmentieren. Das interne Kommunikations-Dashboard ermöglicht es HR-Fachkräften, Urlaubsgenehmigungsanfragen anzuzeigen, Nachrichten zu teilen und Ideen zu sammeln. PeopleForce bietet die Integration in verschiedene Anwendungen Dritter wie Telegram, Slack, Jooble, LinkedIn und mehr. Das Tool beinhaltet mobile Apps für Android und iOS. Das Produkt ist im Rahmen eines Monats- oder Jahresabonnements verfügbar und der Support erfolgt per Telefon und E-Mail.
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PeopleForce Preis

PeopleForce bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von PeopleForce ist ab 1,50 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
1,50 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für PeopleForce

PeopleForce Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionalität
4,3
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,7
5 von 49 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Paolo
Paolo
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.5.2022

The best ATS I can desire

Last but not least, talking with PoepleForce staff is always like talking to a colleague.
They are effective, willing to help, cheerful and to the point. They are always there, helping out with every issue or raising improvements for you to the dev team when they spot something that can work better.

I had the occasion to chat with the [SENSITIVE CONTENT] (they called me) and I had a blast talking about the product, what I like and dislike, how things may be impoved, but also chatting a bit about music and stuff.

If that's not customer orientation, I don't know what it is...

Vorteile

I stumbled onto PeopleForce by a message on LinkedIn. I was actively searching for a new way to track applications. I had a process in place based on a board and a set of email templates and what I wanted was basically a simple, configurable tool to automate most of the tasks I was doing manually.

PeopleForce fits like a glove. It's not overly engineered (in terms of process), it's configurable and it has just the right amount of automation.
Basically I accelerated the same process I had in place tenfold, with some nice additions like the ability to leave scorecards for candidates, add tons of metadata and sending assessment tests.

Beside the product, I really love the agile approach with this product: new features are baked in constantly, mostly by introducing small, frequent changes instead of releasing but disruptive ones. This makes for a product that's constantly improving, remaining familiar and usable all the time.

May seem like a minor thing, but to me that's how products are supposed to be developed.

Nachteile

The cons are to me pretty trivial. The interface and UI may need some more testing. No bugs to be found, just a bit of interactions that may be smoothen and visually speaking its good but not "OMG I'm in love". This is not a show stopper and I'm pretty sure it will improve over time.

Despite the team is incredibly responsie to proposals from the customers, I had to wait a bit for some requests to be taken into account, but in the end everything was always delivered.

In Betracht gezogene Alternativen

Teamtailor, Recruitee, SmartRecruiters und Greenhouse

Gründe für den Wechsel zu PeopleForce

Since it's less opinionated. You can build your own workflow with it, it provides just the right amount of automation, it's configurable for your use-case and it's simple to get started with. Also it has a complete and well documented REST API.
Olha
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 7.3.2023

The most functional system

We like to manage all HR processes in the system - recruiting, performance, personnel functions, time tracking, surveys.

Vorteile

In our opinion, this system is the most optimal in terms of functionality, pricing, customization, updates and implementation of modern HR processes. Responsive technical support staff quickly and efficiently help to resolve any issue.

Nachteile

We like everything. This system covered our needs in the form in which we wanted. There are no complaints about this, only thanks.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho People, Bob, Factorial und BambooHR

Warum PeopleForce gewählt wurde

Convenient time tracking for projects. There is an assessment of competencies, an assessment of 360, custom reports, maintaining an assets database and a knowledge base. Everything you need in one system is very convenient for us.

Zuvor genutzte Software

Effy AI und Clockify

Gründe für den Wechsel zu PeopleForce

Only Peopleforce fully satisfied our needs
Natalia
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
2
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

3
Bewertet am 9.9.2022

Sutisfied

it was difficult to implementation

Vorteile

Price, KPI, 1-ON-1, Leaves, Employees Database

Nachteile

Payroll, Forms, Performance Review, Business Processes

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho People, Bob und BambooHR

Gründe für den Wechsel zu PeopleForce

price
Kateryna
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
3
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 23.5.2022

PeopleForce

We work with the system all the time. It is convenient to load profiles into the candidate database and walk them through the stages.
There is a convenient management and control system for HR tasks.

Vorteile

Recruiting
HR management
Support team.

Nachteile

Statistics (would like to build various reports in the form of charts and graphs)
Extension (There is no way to change the staging without going to the candidate's profile)

I would like more flexibility from the developers. To be able to come up with suggestions for improvement, as more often for every suggestion they say "no and are not planning".

In Betracht gezogene Alternativen

BambooHR

Warum PeopleForce gewählt wurde

They wanted to combine recruiting and HR into one system

Zuvor genutzte Software

Jira

Gründe für den Wechsel zu PeopleForce

Cost and convenience
Polina
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 23.5.2022

HRCM i work with every day

overall i like it and do not plan to change

Vorteile

helpfulness of BDM
readiness to integrate our requests
all in 1 with personal requests
easiness to reach team

Nachteile

speed of development
customer support - sometimes just skip the request not wiling to help and find the option

In Betracht gezogene Alternativen

Breezy, BambooHR und Notion

Warum PeopleForce gewählt wurde

inability to adopt our assessment flow

Zuvor genutzte Software

AssessTEAM

Gründe für den Wechsel zu PeopleForce

willingness to integrate the best appraisal tool readiness to hear and help

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