4,7
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,7
Gesamtbewertung
Bewertungen

Über MyCase

MyCase ist eine cloudbasierte Lösung für Rechtsmanagement, die juristischem Fachpersonal in kleinen und mittleren Anwaltskanzleien dabei unterstützt, die Kommunikation mit ihrer Mandantschaft zu verwalten und tägliche Geschäftsabläufe auszuführen. Die Lösung bietet auch Buchhaltungs- und Planungsfunktionen. MyCase bietet Funktionen wie Zeiterfassung, Buchhaltung, Fallmanagement, Kontaktverwaltung und Registrierung. Auf die Lösung kann über Computer und verschiedene mobile Geräte zugegriffen werden. Mobile Apps für iOS- und Android-Geräte werden ebenfalls angeboten. Nutzer können ihre Kalender verwalten und synchronisieren, um mit Kunden und Kollegen zusammenzuarbeiten. MyCase erleichtert die elektronische Rechnungsbegleichung und den Versand von Benachrichtigungen direkt über mobile oder Desktop-Schnittstellen. Die Lösung lässt sich außerdem in QuickBooks integrieren. Zu den zusätzlichen Funktionen gehören nutzerdefinierte Kommunikationsvorlagen, ein Fallablagesystem, Kontaktverwaltung, Ausgabenverfolgung und ein dediziertes Kundenportal. MyCase bietet auch On-Demand-Schulungswebinare und Kundenbetreuung per Telefon, E-Mail und über eine Online-Wissensdatenbank. Die Lösung bietet Dienstleistungen für Nutzer, die monatlich in Rechnung gestellt werden.
MyCase Software - 1
MyCase Software - 2
MyCase Software - 3
MyCase Software - 4
MyCase Software - 5
MyCase Video
MyCase Software - 1 - Vorschau
MyCase Software - 2 - Vorschau
MyCase Software - 3 - Vorschau
MyCase Software - 4 - Vorschau
MyCase Software - 5 - Vorschau

MyCase Preis

MyCase bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von MyCase ist ab 39,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
39,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für MyCase

MyCase Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionalität
4,4
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,6
5 von 682 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Nancy
Nancy
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 31.7.2023

Definitely recommend

Our firm loves MyCase. It's user-friendly and packed with amazing features that have helped us achieve a 245% growth rate over the last year. I have been so impressed with MyCase that I became a certified MyCase consultant so I can help other firms experience these game-changing benefits.

Vorteile

My favorite features in MyCase are the case management, client management, document management, templates and automation.

Nachteile

I don't like that the invoices aren't more customizable and that the billing and invoicing aren't compatible with contingency firms. I also with MyCase would integrate with a VOIP phone system like Ring Central so we can automate some of our calling procedures.

In Betracht gezogene Alternativen

Clio

Warum MyCase gewählt wurde

Cost and the need to update our technology

Zuvor genutzte Software

Time Matters

Gründe für den Wechsel zu MyCase

These are all great products, and the features only vary slightly from MyCase. The decisiding factor for our firm was cost.
Carla
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 15.2.2024

Good case management platform

Overall, I am happy with MyCase and am certainly not looking to change.

Vorteile

User-friendly interface. Lower price than other services for the same features.

Nachteile

While the core platform works well and consistently, the add-ons are hit and miss. The accounting add-on is buggy at times: it periodically refuses to sync with my bank account. It also is difficult to change accounting entries when I discover an error such as categorization. The new gmail add-on stopped working for close to a month.

In Betracht gezogene Alternativen

Clio

Gründe für den Wechsel zu MyCase

The features I wanted were available at a lower price in MyCase.
Joedy
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 19.2.2024

Recommended Changes

It's OK. I feel like it has room for improvement. I don't like that I can no longer email from MyCase portal. That makes it hard and more work for me to connect my emails to cases on MyCase.

Vorteile

I like cloud storage and time tracking. I like that I can download all of my case documents.

Nachteile

I wish it would link cases to emails via Thunderbird and other apps. Also, wish it links incoming and outgoing emails, not just outgoing. Wish it can do drag and drop or ctrl+select instead of clicking on each document that i want to select to do things with. Practice Panther has a better interface than MyCase in that regards.

John
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 6.2.2024

MyCase is a Necessity

Overall, I think MyCase has the best services and platform. The live customer support is critical. I don't want to email someone about a problem. I don't want to wait hours or days for a response. When I have a problem, I want to pick up the phone and speak with someone and solve the problem. The live technical/customer support is worth it's weight in gold.

Vorteile

TEcnical Support. It is invaluable to have a live, English speaking person who will instruct me on how to resolve an issue when one arises. The day MyCase stops this feature is the day I start shopping for a different provider. When I can't figure a solution out related to MyCase, they are always responsive and proficient. They answer your questions immediately and are the biggest selling point for your company.

Nachteile

LawPay being the only merchant service provider integrated with MyCase. They are charging too much and I have thought about canceling MyCase because I can not use the merchant services provider I want because they don't integrate with MyCase.

In Betracht gezogene Alternativen

Clio

Warum MyCase gewählt wurde

Because MyCase is superior after considering all factors such as cost, services and support.

Zuvor genutzte Software

Clio

Gründe für den Wechsel zu MyCase

Because MyCase is superior after considering all factors such as cost, services and support.
Jeffrey
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 15.2.2024

MyCase is an Effective Time and Billing Tool

Overall, the system is workable, simple and meets my needs

Vorteile

The most effective feature of MyCase is the easy ability to invoice clients and allow them to make direct payments into our accounts.

Nachteile

I am not crazy about the case indexing system. I prefer a one-name client identification and a default for tasks.

Ähnliche Kategorien