4,5
Gesamtbewertung
Bewertungen

4,5
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Bewertungen

Über Mixpanel

Mixpanel ist eine Produktanalyselösung, die Unternehmen dabei unterstützt, Einblicke in das Publikumsverhalten zu erhalten und den Kundenkontaktverlauf zu verfolgen. Die Lösung ermöglicht es Führungskräften, Leads in Kunden umzuwandeln, nutzerdefinierte Berichte zu erstellen, Trichter zu erstellen, Top-Nutzerströme anzuzeigen, Kohorten in großen Mengen zu erstellen und Workflows über eine einheitliche Plattform zu automatisieren. Geboten werden eine Vielzahl von Funktionen wie A/B-Tests (Split-run Testing), Zielgruppenadressierung, Besuchsaktionsauswertung, Datenvisualisierung, statistische Analyse und mehr. Mixpanel ermöglicht es Mitarbeitenden Kampagnen zu erstellen und zu verwalten und Konvertierungsraten zu berechnen. Darüber hinaus können Administratoren nutzerdefinierte Dashboards erstellen, Warnungen für Produktaktualisierungen erhalten und die wichtigsten Leistungskennzahlen der Produkte überwachen. Mixpanel verfügt über eine API, die die Integration in verschiedene Plattformen Dritter wie AB Tasty, Alooma, Apptimize, Branch Metrics, Chartio, Google Cloud Platform, Intercom und andere erleichtert. Die Plattform steht den Nutzern kostenlos und im Rahmen eines Monatsabonnements zur Verfügung. Der Support erfolgt per Telefon und E-Mail.
Mixpanel Software - 1

Mixpanel Preis

Mixpanel bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Mixpanel ist ab 25,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
25,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für Mixpanel

Mixpanel Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2
Funktionalität
4,4
Bedienkomfort
4,1
Kundenbetreuung
4,2
5 von 138 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Sushant
Sushant
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 31.10.2021

Simple & effective product analytics tool

Overall, I'm pretty happy with the product. Since we had just launched the product in the market, we were not expecting too much from the analytics perspective. We were just looking for basic cohorts, funnels and customer-wise events data across different channels. All these can be solved via Mixpanel and the price point is definitely attractive. We also applied via startup program which saved us 1 yr fees as well.

Vorteile

I always liked the simplicity of Mixpanel and the level of support & document available to make the entire integration fast & smooth. The feature of Funnels is very good and it definitely gives the ability to understand a lot of data points.

Nachteile

Customer segmentation and the ability to slice & dice the cohorts data is something that can be improved for sure.

In Betracht gezogene Alternativen

CleverTap, Segment und MoEngage
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 26.9.2020

Great Analytics tool for Decision Making

It was a great product we use it on daily bases to track the user activity on our site and based on the research we plan our future goals.

Vorteile

1. It is highly useful for those products which are based on customer service over web like hotel bookings, resume creation, etc.
2. You can easily create your own events for evey page or action and track user experience on mixpanel that where are they mostly using and viewing on their site which helps in decision making to upgrade their products.
3. You can easily access the mixpanel data form anywhere just login to mixpanel site and you can see the realtime data.
4. It is also easy to implement on the source code of products . We just need to include one script and we are able to add events where ever we like to define.

Nachteile

Sometimes we face issue in profiling of the users.

Hasin
  • Branche: Hochschulbildung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 4.4.2018

One of the best web analytics tools

- Web analytics
- Mobile Analytics
- Marketing Attribution

Vorteile

The best part about this app is that I able to track a mobile and web user of my application under the same umbrella.

Nachteile

The user interface is not the best for non-analytics or non-technical users but it is better over time with the new updates.

Jackson
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 17.4.2024

Mixpanel Is an Excellent Market Analytics Solution

Vorteile

I am impressed by the accuracy of this market analytics solution.
Mixpanel has been so reliable.

Nachteile

I do not dislike Mixpanel.
Mixpanel has brilliant features.

Pius
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 10.5.2022

Mixpanel

Satisfactory! Mixapanel has helped me improve my product faster with more in-depth analysis and reporting. Tracking sign-ups from the server-side for example enabled me to get more accurate hypersensitive information without the Ad-block interruptions. Mixpanel is as key for my business as it is right now. It gives me a birds-eye view of everything I need to know about customer interactions.

Vorteile

The dashboard reporting is amazing! It is really easy to read and interpret even for a non-technical solo founder. With this, you can easily identify how your users are interacting with the product and how to streamline the processes. These easy-to-use reports make it easier to you to make adjustments to increase retention, engage more, and get better numbers

Nachteile

Setting it up is not easy in comparison to Google Analytics! Setting up server-side or client-side, or a hybrid of both needs a level of expertise to fully leverage the benefits of the platform. You will have to watch a couple of intense YouTube Videos and go through the support articles to set up the events to get it up and running smoothly. You'll probably make a few mistakes and correct them. As a non-technical founder, it was quite frustrating setting up at the beginning but worth it eventually.

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