Über HoneyBook

HoneyBook ist eine cloudbasierte CRM-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. Die Lösung hilft Nutzern, Geschäftsprozesse von der Anfrage bis zur Rechnungsstellung zu verwalten. Mit HoneyBook können Nutzer Projekte verwalten, Kunden buchen, Verträge online unterzeichnen, Rechnungen senden und Zahlungen abwickeln. HoneyBook bietet ein Aufgabenmanagement, mit dem Nutzer verschiedene Phasen eines Projekts anzeigen und verfolgen können. Nutzer können ihre Rechnungen, Verträge und andere Dokumente an einem Ort aufbewahren. Nutzer können mit automatisierten Terminanforderungen und Follow-ups über personalisierte Vorlagen und Benachrichtigungen auf Kunden reagieren. Darüber hinaus können automatisierte Zahlungserinnerungen gesendet und projektbasierte Aufgabenerinnerungen erstellt werden. HoneyBook lässt sich in Tools wie QuickBooks, Calendly, Zapier, Gmail und Google Kalender integrieren. HoneyBook bietet seine Dienste im Rahmen eines monatlichen Abonnements an. Die Lösung bietet eine mobile Anwendung für Android- und iOS-Nutzer. Der Support erfolgt über E-Mail, ein Online-Helpcenter, ein Community-Forum und das Telefon.
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HoneyBook Video
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HoneyBook Preis

HoneyBook bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von HoneyBook ist ab 19,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
19,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für HoneyBook

HoneyBook Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6
Funktionalität
4,6
Bedienkomfort
4,6
Kundenbetreuung
4,7
5 von 616 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Michelle Simmons
Michelle Simmons
  • Branche: Fotografie
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.5.2021

The BEST investment for my business

Love love LOVE HoneyBook! I've been using it for several years now, and can't imagine using anything else instead. And their customer service is QUICK and helpful for the few times I haven't been able to figure out how to do something.

Vorteile

It keeps my business organized and on track! From digital contracts and invoicing, custom brochures and questionnaires, to email tracking and a simple way to see what step I'm at with each project, HoneyBook keeps me on track.

Nachteile

The worst part about it is getting started, but even THAT is pretty simple with their "concierge service" where you can send them your current forms and they'll digitize them for you!

Matthew
  • Branche: Eventservice
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 30.10.2023

Streamline your Booking Experience

The software has made our small business more efficient and allows us to focus on the clients, as we run a client based business, it is important that we can take the time we used to spend invoicing, requesting contracts, and following up on payments to interact with our clients more.

Vorteile

Honeybook streamlines your process into an easy to use system, once the initial set up, from questionnaires to Invoices and Contracts you have all the tools you need to manage your projects. The desktop and mobile app add flexibility to what you can do with your business at home, in the office, or on the go.

Nachteile

The setup process is a bit tricky and unless you have familiarized yourself with template creation, pay someone to build your templates, or find a premade on to edit to work for your needs it is a bit overwhelming if you have no experience at all with creating online templates or websites.

Tracy
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
2
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 23.1.2023

Traumatized: 2 Years of Headaches then back Square 1

Traumatizing. They’ve got the right idea but not a single clue about operating a business. In the end, the lesson learned in my own business is to stop paying for headaches sooner rather than later.

Vorteile

Customizing the aesthetics of Client facing files was the reason we used it and the time invested in getting those things created, was why we stuck with it far longer than we should have. Regret every penny and every hour spent on this software, ultimately they “updated” their format (again) and we had to start all over - at our expense and time investment. They lost every payment dispute, dispute our never having lost one when we could handle them: our contracts are iron clad. You’re not given the choice to handle dispute: they must do it - they charge you for it too!

Nachteile

Customer service is pass-the-buck and no phone number and call backs hours to days later…don’t bother calling on a Friday afternoon, and if u do biz on weekends - too bad for you. Extremely slow to create something, it freezes, slow to upload assets, not intuitive to use whatsoever, help docs are vague. I once begged them to add non-gmail email and they told me their software was “not sophisticated” enough for me.

In Betracht gezogene Alternativen

Typeform und Notion

Gründe für den Wechsel zu HoneyBook

Already using Notion for biz operations, added the functionality of Honeybook to Notion myself using Typeform integrations. I wouldn’t have had the knowledge to do this 3 yrs ago when I started w Honeybook, learning Notion has been a fantastic investment of time and very inexpensive.
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Professionelles Training & Coaching
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 4.4.2024

Near Perfect Helper

Overall, I live using Honeybook. It has helped me keep my client's information and projects easily managed.

Vorteile

I appreciate having all of my client's information in one place. I also like that it can be integrated with email, you can create documents and so on.

Nachteile

I would like more creative ability within the documents. Also don't like how some of the documents including invoices interact. It's hard to explain. It's both easy and complicated at the same time.

In Betracht gezogene Alternativen

17hats und ClickUp

Gründe für den Wechsel zu HoneyBook

Overall this was the software that had the features I needed in one place.
Melanie Latrelle
Melanie Latrelle
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 8.8.2022

I'm glad I found Honeybook!

My experience has been great. It keeps my organized and I have recommended to other people for their business.

Vorteile

I like that the interface is easy to use and navigate and is visually appealing. I can track my leads and communicate with them and send emails and send updates and invoices, contracts, and receive payments all in one place. It keeps my business organized. I like the mobile app for business on the go. The customer support is helpful and responsive. Love the scheduling app! It has replaced my previous scheduler.

Nachteile

I want more email customization - better html features - add photo to my signature, add gifs, rename buttons and add them wherever I want in the email.
I'd like it to manage my items better - have a place where I can update item pricing and descriptions and archive old items.
I'd like better customization around the contact forms. Be able to match the text and font and fields closely to my website so that it integrates better onto my design. Be able to change colors of text and lines, and fonts and customize the lead contact form better.

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