4,5
Gesamtbewertung
Bewertungen

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Bewertungen

Über GoTo Webinar

GoToWebinar ist ein Webinar- und Webcast-Tool, das Unternehmen aller Größenordnungen bei der Verwaltung von Online-Konferenzen und der Interaktion mit Kunden unterstützen soll. Die Plattform ermöglicht es Fachleuten, Leads zu generieren, das Team zu schulen, Kunden anzuwerben oder Mitarbeitende zu informieren. GoToWebinar bietet Planungs-, Engagement- und Veröffentlichungsfunktionen, die Organisationen bei der Durchführung von Großveranstaltungen unterstützen. Die Software hat eine Vielzahl von Funktionen wie nutzerdefinierte Registrierungsseiten, Veranstaltungsmanagement, Webinar-Vorlagen, Video-Sharing, Umfragen, Zielgruppenmanagement und vieles mehr. Darüber hinaus verfügt es über White-Label-Funktionen, mit denen die Nutzer das Webinar-Material mit eigenen Logos, Bildern und Farben personalisieren können, um eine Markenidentität zu schaffen. GoToWebinar ermöglicht es Managenden, durch Analysen und Berichterstattung einen Einblick in die Leistung von Webinaren, Teilnehmenden, Trendthemen, Antworten auf Fragen und vieles mehr zu erhalten. Die Lösung ist im Rahmen eines Monats-/Jahresabonnements verfügbar und der Support wird per Telefon sowie über FAQs und andere Online-Ressourcen bereitgestellt.
GoTo Webinar Software - 1
GoTo Webinar Software - 2
GoTo Webinar Software - 3
GoTo Webinar Software - 4
GoTo Webinar Video
GoTo Webinar Software - 1 - Vorschau
GoTo Webinar Software - 2 - Vorschau
GoTo Webinar Software - 3 - Vorschau
GoTo Webinar Software - 4 - Vorschau

GoTo Webinar Preis

GoTo Webinar bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von GoTo Webinar ist ab 59,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
59,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für GoTo Webinar

GoTo Webinar Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionalität
4,4
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,3
5 von 2.062 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Peace
Peace
  • Branche: Musik
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 28.11.2022

GoTo webinar app review

The on-demand feature was everything for me as it increased my reach, boosted my ROI as I've been able to convert my live webinars into contents that are reusable.I enjoyed the experience, it was worth the money.

Vorteile

The download and setting up was quite easy.The interface is amazing. There was not much lagging. The customer service was very responsive. Registration customization was easy and I like the features. The audio and video quality was good. I also love the on-demand feature, it increased my reach and ROI.

Nachteile

The basic version didn't have everything I needed,like more participants. The premium is a little high, you know. Without a very strong internet connection, it would lag and with bad webinar performance. The interface can still be worked on. Integration with eventzilla was quite easy.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoom Workplace

Warum GoTo Webinar gewählt wurde

I couldn't take in more than 26 participants and I wanted to expand my reach.

Zuvor genutzte Software

GoTo Meeting

Gründe für den Wechsel zu GoTo Webinar

It was not so expensive and I had a very good experience and turnout after using it
Yogendra
Yogendra
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.9.2019

Very good software for hosting Webinars or Presentations for larger audiance

This is a great software even for large organizations. We all love it.

Vorteile

1. Our company uses GotoWebinar for hosting quarterly update calls and all hands meetings
2. It is a slick application that has useful features such as muting or unmuting all or few.
3. Attendees can virtually raise hands in the app by pressing a button when they are muted by organizer and when they want to speak.
4. Users can send private messages to one another or can send group messages or broadcast messages to everyone.
5. It has screen sharing and Video camera option too.
6. It has lot of toll free and local numbers from almost all of the countries to dial in
7. Phone app is equally great to dial in and has a calling ability as well.
8. No need of hosting this software in local premises. It is available as a software service.

Nachteile

I have no complaints about this software.

Kat
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
1
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 2.4.2020

Utterly Disappointed and Let Down By GoToWebinar

Vorteile

user friendly, like the analytics and reporting

Nachteile

GoToWebinar has let us down time and time again when calling into the customer service line. We receive information that ends up being incorrect. Previous experiences include video recordings lot playing and recordings disappearing. The most recent and most upsetting, particularly in the times we are in, is with a webinar we hosted on the CARES Act yesterday (Wed). We had almost 1,500 registrants. My team called in on Monday to verify our package and limit we have available to specifically avoid people not being able to get into such an important webinar. We were told we had a limit of 5,000 attendees. That was specifically asked. We reassured our Board and Executive team with this info, which we trusted since it came straight from the source. Day of the webinar, we had a max of 501 and several hundred people were unable to join. Finally speaking with a friendly rep today I learned that we were misinformed by the GoToWebinar representative on Monday and that since it shows the max attendee number on the general pricing page online GoToWebinar chooses not to take responsibility. This is so disappointing how little care is shown, as mentioned, particularly in these times. Folks livelihoods are in the mix and all GoToWebinar can say is "Sorry, info is on our website". Where is customer service and trying to mitigate a situation? We will have to look elsewhere for another product as we cannot continue to support a company with so little regard for people in need of help.

Alvaro
  • Branche: Alternative Medizin
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.2.2024

Goto Webinar review

Our overall experience was very good and we recommend it.

Vorteile

It was our first contact with distance learning so it was very useful because of the possibilities that it gives.

Nachteile

Maybe it was a little expensive for our startup business

Ganapathy
Ganapathy
  • Branche: Papier & forstwirtschaftliche Erzeugnisse
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 17.7.2020

GoToWebinar: User review

I attend/host both professional and personal webinars (e.g. business conferences & family reunions) using this software and I have yet to be disappointed by poor performance.

Vorteile

This is both a secure & efficient software to reach a vast audience anywhere in the world especially in the COVID-19 times that we currently live in. I love the high quality of both audio & video using this software every time I attend a webinar.

Nachteile

Some users have mentioned that it works better with some Internet browsers than others but I have at least 3 different browsers on my Windows 10 laptop and they all work just fine with this software. Perhaps it is specific to a Windows 7 or Mac issue?

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