Über eM Client

eM Client ist ein funktionsreicher E-Mail-Client für Windows und macOS. Über das E-Mail-Management hinaus bietet das System auch Funktionen für die Verwaltung von Kalendern, Aufgaben, Ereignissen, Kontakten und Notizen sowie einen integrierten Chat. Die Software unterstützt alle wichtigen E-Mail-Dienste, einschließlich Gmail, Exchange, iCloud und Outlook365, während der Einsatz dank der automatischen Einrichtung und des Datenimports aus allen wichtigen E-Mail-Anwendungen (einschließlich Microsoft Outlook, Outlook Express, Windows Mail, Thunderbird, Incredimail und anderen) schnell umgesetzt werden kann. eM Client bietet eine multifunktionale Seitenleiste mit täglicher Agenda, Kommunikations- und Anhangshistorie mit einem ausgewählten Kontakt, Aufgaben oder Chat. Darüber hinaus verfügt das System über eine Snooze-E-Mail-Funktion, die ausgewählte E-Mails buchstäblich auslöschen und erst nach einer festgelegten Zeit in den Posteingang zurückgeben kann.
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eM Client Video
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eM Client Preis

eM Client bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von eM Client ist ab 34,95 €/einmalig verfügbar.

Startpreis:
34,95 €/einmalig
Kostenlose Version:
Ja
Kostenlose Testversion:
Ja

Alternativen für eM Client

Zoho Mail

4,5 (1034 Bewertungen)
Zoho Mail, ein sicherer, geschäftsorientierter E-Mail-Dienst, ist auf alle deine E-Mail-Anforderungen zugeschnitten....

Gmail

4,8 (12535 Bewertungen)
Gmail ist eine cloudbasierte Lösung, die Unternehmen dabei hilft, die Kommunikation im Unternehmen über E-Mails zu...

Mailbird

4,4 (392 Bewertungen)
Mailbird ist ein E-Mail-Marketing-Tool, mit dem Unternehmen jeder Größe mehrere Konten verwalten und die Produktivität...

Yahoo Mail

4,2 (794 Bewertungen)
Yahoo Mail ist eine cloudbasierte E-Mail-Anwendung, die über Desktop-PCs und mobile Geräte genutzt werden kann. Die...

Google Workspace

4,7 (17014 Bewertungen)
Bei Google Workspace sind alle wichtigen Businesstools für Teams in einer integrierten Lösung vereint, einschließlich...

Bitrix24

4,2 (937 Bewertungen)
Bitrix24 ist ein Online-Workspace für kleine, mittlere und große Unternehmen. Die Lösung beinhaltet über 35 integrierte...

Front

4,6 (269 Bewertungen)
Front ist ein cloudbasiertes Kollaborationstool für kleine und mittlere Unternehmen. Front konsolidiert verschiedene...

Wrike

4,3 (2757 Bewertungen)
Wrike ist eine cloudbasierte Projektmanagement-Plattform für Teams ab 20 Mitarbeitenden, die sowohl für große Unternehme...

monday.com

4,6 (5411 Bewertungen)
Die herausragende Kollaborations- und Projektmanagementplattform monday.com hilft Teams bei der gemeinsamen effizienten...

EngageBay CRM

4,7 (872 Bewertungen)
EngageBay ist eine integrierte Marketing-, Vertriebs-, Support- und CRM-Lösung, die kleinen und mittleren Unternehmen...

vcita

4,5 (275 Bewertungen)
vCita LiveSite ist eine CRM-Lösung für kleine Unternehmen, die Interaktionsverfolgung, Lead-Routing, Lead-Management...

Connecteam

4,7 (631 Bewertungen)
Connecteam wurde als All-in-one-Lösung entworfen und entwickelt. Mit einer mobilen All-in-one-App kannst du problemlos...

Exercise.com

4,8 (217 Bewertungen)
Exercise.com ist eine Fitness-Business-Software, die alles enthält, was du für die Verwaltung deines Fitnessstudios,...

Agile CRM

4,1 (523 Bewertungen)
Agile CRM ist eine cloudbasierte CRM-Lösung für kleine und mittlere Unternehmen. Sie bietet Kontaktverwaltung,...

Wello Solutions

4,8 (9 Bewertungen)
Außendienstmanagement-Software – zur Planung und Durchführung eines technischen Außendiensts. Viele Unternehmen...

Nutzerbewertungen zu eM Client durchsuchen

184 von 184 Bewertungen
Sortieren nach:
Tobias
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
1
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
1

2
Bewertet am 13.3.2024

Kalender Bug und Ungenügender Support

Nachdem ich den VIP Support (lustig das es keinen normalen Support gibt) für um die 10€ erworben hatte, durfte ich erst einmal einen Tag warten. Pro Antwort kam war jedes mal mindestens ein Tag dazwischen. Defacto hat man mich hingehalten wenn das Problem ja wohl bekannt ist... VIP ist das alles nicht, das ist ein bezahlter Tech Support der offensichtlich ausgebaut werden muss... der "Community" Support bringt gar nichts, bis heute wurde meine Nachricht dort nur gelesen und keiner hat kommentiert...

Daher, wer etwas stabiles und ausgereiftes sucht bei dem Grundtools wie KALENDER ohne Probleme funktionieren, der ist bei em client leider falsch.

Vorteile

Die Preisstruktur und die breite Anbindung. Sei es icloud oder caldav, es wird alles nativ ohne Plugins unterstützt.

Nachteile

Es existiert wohl seit Jahren ein Bug im Kalendersystem, der vielleicht in der Version 10 behoben ist, da ist man sich aber noch nicht sicher.

Wenn man viele Termine hat und den Kalender mit dem Kalender in der Sidebar vergleicht wird man feststellen das hin und wieder Termin im Hauptkalender fehlen, in der Sidebar aber angezeigt werden... das ist kein Zustand! Das ist nicht akzeptabel! Und mit der Aussage das dies in der Version 10 gepatcht sein sollte, haben Sie sich für mich komplett ins aus geschossen. Das muss direkt gefixt werden, da darf es keine zwei "Ansichten" des gleichen Kalenders geben, das muss alles richtig sein, darauf muss man sich verlassen können!

Antwort von eM Client

Hi Tobias, the support is free the first year after any license/upgrade purchase as that is when most users have their questions. Extending the support later is optional.

Sometimes troubleshooting or finding the reason for specific issue can take time and cannot be instant. Same for implementing fixes - we are close to releasing the new version so the fix will be included there. Your license will work with the next version and the BETA can be tried out for free if you want to make sure the issue you experienced is resolved.

You mention the issue has been happening for years (or was it? Maybe an older version would help) but you reported it 10 days ago and the fix will be in the next v10 BETA update. You were also given a workaround on using different calendar view to avoid this issue for now.
We're sorry that this is not fast enough for you, but we always try for the fastest possible turnaround.

Have a great day.

Beantwortet am 14.3.2024
Markus
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 15.1.2023

Gute und zuverlässige Software!

eM Client ist ein ausgezeichnetes Programm zum Senden und empfangen von E-Mails und deshalb absolut von mir zu Empfehlen!

Vorteile

Ich nutze eM Client schon länger und bin bis jetzt absolut zufrieden damit. Das Einrichten der Email Konten ist sehr einfach und klappte ohne Probleme. Auch beim Senden und Empfangen von Mails gibt es nichts zu meckern. Die Benutzeroberfläche der Software wirkt zudem aufgeräumt und übersichtlich. Leider gibt es jedoch bei der Kostenlosen Version erhebliche Einschränkungen beim Funktionsumfang. So lassen sich dort nur maximal Zwei Mail Konten einrichten. Wem das nicht reicht sollte unbedingt die Kostenpflichtige Version nutzen!

Nachteile

Der erheblich eingeschränkte Funktionsumfang in der Kostenlosen Version!

Harsh
Harsh
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 3.3.2022

Light weight wonderful mail client to start with for free

A stop shop for your personal mail management. Easy navigation, better features as compared to other mail clients, professional version available for business needs.

Vorteile

Easy installation, easy sync with your mail providers such as Gmail, Yahoo etc. Light weight, has most required features for a basic user. Good on user interface and user experience

Nachteile

Preference management or user profile build up could be improved as per user's taste

Daniel
  • Branche: Verlagswesen
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
1

4
Bewertet am 13.3.2024

Doesn't Quite to the Job

I have been an on/off user over 8 years. Each time I return the product gets better, but the final result is there is always some deficiency. I will problem continue to use the program but use it along side of google workplace. I have 20 email addresses that I monitor, and so far emClient is the only one that will easily manage email.

Vorteile

For email only, it works great for both IMAP and GMAIL. When working correctly Calendar connectivity is great, but lately it has been having sync issues. (Mar24).

Nachteile

Besides the calendaring system synch, it does not work well with the new Gmail task system and doesn't support subtasks rendering it totally unusable. In addition the note system is only stand alone and does not integrate with Google Keep. In addition, they have no way of contacting them and have no section for known problems on their website. There isn't even a way of getting paid support. All they have is a Kayako help desk knowledge base.

Antwort von eM Client

Hi Daniel, thank you for your review.

Google Keep unfortunately does not allow integration with 3rd party apps, if it did, we'd love to include it.

The Kayako system has both a public knowledgebase and the login to VIP Support center, which you gain access to with Pro license and VIP Support subscription - if you have trouble finding the login, please reach out to [email protected], we'd be happy to help.

Beantwortet am 14.3.2024
Dean
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
1
Bedienkomfort
1
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 3.2.2025

eMClient Windows application CANNOT send larger attachements (3MB +)

No longer willing to deal with a company that cannot assemble a team to follow up on reported fatal flaws. I even pay extra for "VIP Support", but they don't even respond! Unbelievable.

Vorteile

I needed an email client to serve as a capable Windows email client for both POP3 email servers and for IMAP servers. eMClient was such a program and did work well for several years.

Nachteile

Beginning in January 2024, I started reporting a failure of emclient (for Windows) to be able to send emails with large (3MB or more) attachments. Initially, emclient support replied and asked very low level questions to determine how I was using emClient. When it became obvious that I knew more than their support staff, they stopped responding to my requests for help. Sending the same email through the Outlook web portal works fine. Sending the same email through the iOS emclient app works fine. Disabling Windows Defender firewall and antivirus doesn't help. I think this is a bug that they are unable or unwilling to tackle because only a small number of users are complaining and it is easier for them to lose a few customers than it is to fix the problem.

Antwort von eM Client

Hi Dean, thank you for your review.
We are sorry to hear you experienced issues, but we do not plan to stop troubleshooting the issue just yet, the new technician assigned to your case is indeed newer but he is communicating with our devs to help you resolve the issue.

We do not ignore any tickets intentionally - so when reporting a new issue or even reaching out after a while, make sure to start a new ticket instead of re-opening an old one. If the technician no longer works with us, it might unfortunately take longer for us to notice that an old finished ticket was re-opened. We are sorry for the inconvenience.

Beantwortet am 6.2.2025
Fabruzio
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 20.5.2024

eM Client an interesting email client

I use eM Client on a Windows 10 computer to manage a couple of email accounts.
The programs is easy to use, just a bit slow to load sometimes.
I will surely install it on other computers. I suggest to try it

Vorteile

In the past I had several problems with an old installation of Outlook that stop working and I did not fix; as I needed my mailbox to be restored as soon as possible I installed eM Client that import everything from my outlook profile and worked without any problem, nothing to set. Wonderful!
I like the interface, clean, you have your email folder, your calendar, activities and contact.
I use on Windows, but it can also be installaed on Mac and mobile phones.
The free version allows you to manage two email address. The paid version offer more features and unlimited email account and the price is really cheap.
Highly recommended!

Nachteile

Sometimes it a bit slow while loading; I am not sure if local email managed with eM Client will be easy exportable to other email clients

Sara
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 25.5.2024

An email Client you should use

I use Emclient on a couple of computers and I am really satisfied.
It works perfectly, it is simple to use and you have all the mail features, such as contacts, calendar, email filters, rules.
Sometimes seems to slow down if your computer has few hardware resources, but I recommend it anyway.

Vorteile

if you come from another email client, EmClient import your previous email configuration so you do not have to worry/bother about what to set in server and ports, very useful feature, especially for those who aren't skilled.
Em Client is easy to use and you can have two email accounts in the free version, suitable for most people that have only personal email addresses. If you use at work you may need to set 2+ address but the license is very cheap.
It is a valid alternative to Outlook (you must pay to use it) and Thunderbird (a bit confusing for me).

Nachteile

It's a bit slow if your computer is old, better to install in newest computers

Oliver
  • Branche: Medienproduktion
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 15.8.2024

Competitive & fully featured email client

Fun to learn for professionals used to more limited Gmail but not as visually seamless although newer updates are very promising.

Vorteile

Very easy to use for beginners to e-mail clients, allows easy addition of accounts and quick to learn all the features.

Nachteile

Not as sleek as outlook & gmail competitors, doesn’t have an easy way to remember original license key account as it isn’t linked to your license key.

Mark
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 22.8.2023

The best email client I have used

eMClient is like Outlook but so much better. The user interface is simple yet very effective and fully customisable. The product is constantly updated and a new version is issued each year. I have 4 email accounts setup on mine and I have purchased a lifetime license which is extremely good value for money.I use the product for my business and personal email accounts without any issues at all. Whenever a client of mine requests advice with regards to a good email client I always recommend eMClient.

Vorteile

I have found eMClient easy to setup and migrate over to from other platforms and on behalf of my clients after I have recommended the product to them.The overall user experience is very straight forward and there is an excellent user forum that you can access to search for knowledge if ever needed.You can use the product for free for 1 or 2 email accounts but you will have to purchase a license if you want to add 3 or more email accounts.

Nachteile

I honestly can't make any complaints about this product!

Riccardo
  • Branche: Schreiben & Editieren
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 8.8.2024

Best Windows alternative to MS Outlook

When I grew too frustrated with the many failings of MS Outlook, I searched for an alternative. The best I could find was eM Client.

Vorteile

Best alternative I found to Outlook, and with a lot less problems than Outlook

Nachteile

The text editor is very basic, certain features are a bit clunky

Melissa
Melissa
  • Branche: Architektur & Planung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 5.1.2024

Email alternative

Vorteile

A simple an easy alternative to outlook. The interface and useability is good for someone that wants a more simple email client.

Nachteile

There are a few bugs with the calendar reminders and tasks. Even if you clear out a reminder you will get it everyday since you set it up.

Antwort von eM Client

Hi Melissa, thank you for your review.

If you encountered an issue with reminders, please do reac out to our support or [email protected] so we can help - if you dismiss the reminder it should definitely not show up again.

Beantwortet am 9.1.2024
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
1

4
Bewertet am 14.6.2023

Great product but has fatal flaw

It's a great app, until you lose all of your emails and settings.

Vorteile

eM Client makes it easy to manage multiple email accounts from one app. There are a ton of customization features that allow you to set things up to look and function exactly the way you want. I haven't found any other app that provides all of the functionality and customization features that eM Client does.

Nachteile

I use eM Client with Windows 10. I have automatic updates turned on in Windows. Occasionally, Windows 10 will automatically re-boot the computer. When this happens, if eM Client is open, you lose all of your settings AND all of your email messages. It is very disruptive and quite frightening, and it takes a long time to restore everything, especially if you manage a lot of different email accounts. I've contacted eM Client's customer support several times about this, but they refuse to do anything about it.

Antwort von eM Client

Thank you for your review.

System updates/restart should definitely not cause a loss of data, the database just might need to be checked.
If this is something that tends to happen on your device, I recommend enabling and using the Automatic backup feature (Menu>Settings>General>Backup) for example at least once every week or even every day. If something happens to your database, then you just need to use Menu>File>Restore to get all your settings, accounts and data back.

Beantwortet am 18.9.2023
Leigh
  • Branche: Programmentwicklung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 9.3.2023

Good platform, the best I have found so far

My overall experience has been good. Support provides decent answers, but can be a little slow in responding.

Vorteile

The platform has an easy to use interface and handles a large number of disparate email services without isse.

Nachteile

The lack of EAS support is an issue and essentially seems to leave Outlook as the only option in too many cases.

Harold
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
4

3
Bewertet am 20.5.2019

Not recommended

Again, I like the concept and the thought behind the product but would consider it too unstable for business use. The good thing is that the repair process works, the bad is that you have to do it so often.

For a product that has so many nice features for efficiency, to have the conversation thread backwards so that for each email you have to page down to find the last response is hard to understand why they did that. They seem to be confused between a texting program that shows the most recent at the bottom (but also opens at the bottom so the most recent is where it opens) and an email client where the most recent is normally at the top so you see the response immediately.
These items make this program an also run that I will be keeping an eye on because I really like the design and if they get them resolved then it will be one of my favorites. But still cannot be recommended at this time.

Vorteile

The concept and design of the program is excellent.

At least in theory it is well thought out and has several useful features. I particularly like the ability to click on an email and see on the right side the contact information as well as every email to and from that person as well as every attachment sent and received. This is a huge feature for me.

The ability to quickly generate a task from an email or create a calendar event is also really nice.

Unlike some other reviewers, I found the tech support to be reasonable. Then again, I am a computer expert and provide expert testimony on computer systems and software for court purposes and so had very few issues with setup.

Nachteile

Although I like the design of the software, I could never recommend it for use in a business. I view it more as a curiosity for personal use. The primary reason is that in the five weeks I have used the software there have been multiple instances of being unable to read email or the software attempted to display an attachment inline and so it just looked like garbage. Each time I contacted tech support and the fix was the same... either rebuild the software account or delete it and create it again. Luckily I was using IMAP so it was not an issue deleting and recreating the accounts. So, I used it five weeks and rebuilt or deleted and recreated email accounts seven times. This is a big issue.

Another problem is the very strange an unusual way they display an email conversation. I wrote to tech support about this and they indicated that it is the way it is supposed to work and the way that all email clients work. Uh, no. I have not seen any other email client that displays your email conversation starting with the oldest email and continuing down to the most recent. I understand that is the way a conversation occurs and you can read it from the beginning to the end but in reality I do not know anyone who wants to open their email and page down multiple times to find the person's response. I want to see the response when I open the email. If I need to see the prior email they are responding to then I will scroll down and see that one.

Tim
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.6.2022

Awsome products

I needed a product similar to outlook when we switched providers and emclient fit the bill. I been happy with it for over 5 years.

Vorteile

It is easy to use and works with several email providers.

Nachteile

Hard to figure out how to remove names associated with emails that have changed to different people.

Antwort von eM Client

Thank you for the feedback! If you have some names connected to specific email, you can remove them either from your contacts or from the Recipients history in Menu>Settings>Compose. If you have trouble removing any specific one, please send me more details to [email protected], I will be happy to help.

Beantwortet am 24.6.2022
David
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 30.8.2019

Great e-mail option

My overall experience is very positive and I anticipate that I wil continue to use eM Client for the foreseeable future

Vorteile

The software is easy to install and generally easy to use. It has a few quirks, but once you get used to those, it is very good.

Nachteile

The software has a habit of backing up, usually when I need to use it, which can be frustrating. It also has a habit of creating an error when it closes, not only when it is closed because for example the laptop crashes, but also when it is closed down properly. This results in a need to check and validate the database. Whilst I have not yet lost any data, the checking is problematic if I am in a rush and for example only turned on the laptop to do a quick e-mail.

Antwort von eM Client

Hi David,

Thank you for your review. Did you contact our support regarding the closing problems? Our tech staff answers to every email/ticket they get so if you write to us at [email protected] we can help you to resolve the problem.
Or you can contact me directly.
Thank you,
George

Beantwortet am 6.9.2019
Christophe
  • Branche: Forschung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 30.6.2022

Free email client that might work well, but not with yahoo

Disappointed with the latest update, the lack of customer support, and the fact that bugs aren't fixed even after having been reported in the forum.

Vorteile

The software is free, and offers many functions and tools.

Nachteile

When using rules, the synchronisation of new emails from Yahoo mail bugs constantly (mixing emails, uploading them twice). There is absolutely no customer support for the free version.

Antwort von eM Client

Hi Christophe,
we are sorry to hear you experienced issues with eM Client.

Unfortunately, Yahoo has been making a lot of changes to their IMAP (including making their own API which limits sync and other shortcuts to save money on server traffic) but we are trying to find workarounds to mitigate the issues - it can just take longer when the server is doing a lot of unusual things that other servers don't. That does not mean we are ignoring the reports from the forum, we just don't have the dedicated support there to respond to each report/thread, but our devs are working on it.

Upcoming eM Client 9.1 update should have some improvements specific for Yahoo which might help.

Beantwortet am 29.7.2022
Lois
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 19.7.2022

Not impressed

have had lots of difficulties

Vorteile

It has lots of good features but its bad points outweight the good points

Nachteile

They now want to charge me for VIP support, when I have had this programme for years and now they want to charge me again when i need help. not acceptable

Antwort von eM Client

Hi Lois,
VIP Support is an optional service, if you do not need help from our technicians you can just not buy it. If you ever need assistance from our team, the subscription can be extended any time later and you can get dedicated support from our experts including remote help.
The VIP Support has always been an additional service in our policy, you just get 1 year free with a license or upgrade purchase.
I hope that makes more sense, if you have any questions concerning our policy or licenses, don't hesitate to reach out to [email protected]

Beantwortet am 26.7.2022
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Erneuerbare Energien & Umwelt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 13.12.2022

Apart from support, good product

A bunch of stooges, in my opinion. Good product but silliness in the support.

Vorteile

Great methods and ease of use in organizing emails in folders

Nachteile

Support is close to non-existent. Good luck trying to phone or chat with them directly. Everything has to be my email and takes days.

Antwort von eM Client

Thank you for your review, we're sorry that you were not satisfied with our support.
Telephone support is indeed not available, but our technicians can be reached via an online center so we can help even when you cannot use your email - https://support.emclient.com/
You can also request remote support via TeamViewer when needed.

Beantwortet am 17.1.2023
Mark
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 23.9.2020

Good software, strange licensing

Poor. Software is decent, but slow support and difficult point of purchase licensing make it not worth the hassle. We have 50 potential users but won't be working with eMClient.

Vorteile

It is an email client, pretty straightforward. Good clean interface, good connectivity between o365 and Google apps accounts.

Nachteile

I demo'd the software personally to see how it worked for organizational consideration. So I bought a license for my computer. After a while I wanted to put it on my laptop too to stay consistent (majority of time is at desktop, some meetings and travel with laptop). However, I discovered the software is machine licensed, not user licensed, so need to buy separate licenses. No ideal but not a big deal, I went through their website and there was mention of volume discounts.

I reached out to support, which is very weak. Some language barriers which is okay, I can work with that. However, an attempt to purchase extra licenses took close to two weeks for a reply (weeks, not days).

The response was even more baffling. If you buy two licenses 'at the same time' there is a deep discount. But if you buy one, then another the next day (for the same user, or even group of users) there is no discount. We have no problem paying full price for user licensing (desktop and laptop), or no problem with a volume system for users adding multiple machines. Why would you offer deep discounts, and then take that away when an organization wants to buy your software? Either have discounts or don't, but that's a strange carrot to wave and then pull back. Then there is the issue of waiting weeks for confusing answers that need clarification.

Ali of Express Union
Ali of Express Union
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
1

4
Bewertet am 20.4.2022

Good Software

I have 10 licenses. One morning one of the computers stopped downloading the emails. Customer service was terrible at identifying the problem and kept saying use IMAP instead of POP3. I asked him many times to connect me to a supervisor but he chose not to. Therefor it lead me to write this review.

Vorteile

It is beautiful when it works. Easy to use

Nachteile

Terrible customer service.. Generic messaged. Cant troubleshoot. Their knowledge is as good as "Reset".

Milan
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 23.6.2022

eM Client user experience

Very good tool to use as email client, faster than most others and easy to use

Vorteile

Easy to use, fast and reliable email client.

Nachteile

Automatic dismiss of passed calendar events

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Onlinemedien
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 16.4.2019

A Great Fully Featured Email Client

It's been great. No problems, easy to use, great layout and I use it for hours each day.

Vorteile

s a lot of features built into it, from mail to calendar, tasks and contact management, this has been a great solution for me. It is an ideal alternative to Outlook.

It works well, is easy to set up with multiple email accounts from all sorts of providers. I also love the layout options available and having the dark layout is great too.

Nachteile

Nothing really, it all works as it should and there hasn't been any problems or things that I thought could be better, for me it is a solid piece of software.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 2.5.2019

eM client best alternative

Overall paying customer will not rate it excellent as it has still got sync issues. User interface can be modernized. Html features can be improved like merging options.

Vorteile

It provides some great features like syncing with mail services. It was easy to set up and have good display and themes. Free license for use is great anong other main features.

Nachteile

Calender features are somewhat looks like missing which can be added. Synchronization is slow sometimes and takes time to load emails. Merging cells option seems to be non supported which is major lack in the software.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
5

4
Bewertet am 23.6.2022

Alternative email client for personal and professional

Vorteile

Email client is a very interesting email client, reliable and a excellent alternative to Outlook.
Easy integration with Gmail.

Nachteile

It would be nice if the application performance would be better.

TANISH
TANISH
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 15.4.2019

Perfect for low budget

Vorteile

We have been using this software in our organisation from a while. It covers all the basic functionalities and it's user interface is quite simple to operate.

Nachteile

I haven't encountered any major issue till now. It works fine for me.

Paul
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionalität
3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

4
Bewertet am 27.11.2020

Can't Modify Attached Documents

Good.

Vorteile

I like the ease of making backups (although I haven't tried to restore yet).

Nachteile

In all other email clients that I've used (Outlook, Windows Express, Thunderbird, etc.) if I attached a document to an outgoing email and I wanted to revise the document before sending I would be able to open the attachment, make the revisions, and when I closed the attachment the revisions would be saved, in both the attached file and where the file resides on my hard drive. With eM Client it will not save revisions you make to an attachment, so I have to delete the attachments, open up the file on my hard drive and make the revisions, and then re-attach the file to the email. Very inefficient.

Alison
  • Branche: Schreiben & Editieren
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 17.11.2023

Superb email and calendar software

Software is easy to install and use and makes my job so much easier.

Vorteile

I like the instant notifications with multiple notifications. My contacts are easy to find and I can even schedule work on the calendar. There is also a great free option.

Nachteile

There is nothing not to like about emclient.

Francesco
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 21.9.2023

The most complete mail client

Vorteile

Has every features that you need to manage all mail, task, contact, notes, calendar and it's perfect with icewarp server because it's very well integrated. You can use smart attach directly from emclient and use video conferencing.

Nachteile

I have not found anything to bad, Now thay are developing also android app.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Industrieautomation
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 24.7.2023

Validissimo Client Email

Vorteile

Trovo davvero completo questo cliente, dopo mesi che utilizzavo Outlook finalmente un programma che non mi crea problemi e non li manca nulla.

Nachteile

Unico neo, quelle rare volte che si è bloccato (2/3 volte all'anno) il controllo del database è piuttosto lungo, certo la dimensione della mia cartella di posta è oltre i 20GB

Antwort von eM Client

Thank you for your review! Yes, the database check can take a while for large databases, but it's only because it's trying to make sure all your data is safe/restored correctly after the crash.

If you have a recent backup and don't want to wait for the database check, you can cancel the database check and restore faster from the backup.

Beantwortet am 18.9.2023
Verifizierter Rezensent
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 15.10.2023

Une très bonne gestion

Vorteile

C'est très facile à utiliser pour un débutant et ça nous facilite beaucoup des tâches pendant la période définie

Nachteile

Je ne trouve aucune inquiétude dans cet logiciel donc je recommande ça à tous les utilisateurs

Jaap
  • Branche: Bildende Kunst
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
2
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 14.8.2023

Contact met klantenservice : geen reactie

Op zich na veel jare gebruik tevreden, na een fout van mij bij het upgraden was het mis, geen contact mogelijk en/of geen reactie.Vraag om betaling terug te boeken...geen reactie.Ben erg teleurgesteld !!!

Vorteile

Makkelijk programma, veel nuttige opties

Nachteile

Als je een vergissing maakt bij het upgraden, kun je niks meer ongedaan maken....

Antwort von eM Client

Hi Jaap, thank you for your review. We're sorry to hear you experienced trouble with the upgrade and getting a refund - you should be able to reach out to [email protected] or with the paid license our online support system (https://support.emclient.com/).

While the downgrade is not easy, it is not impossible and you can find the steps on our knowledgebase. We also have a 30-day money back guarantee on our purchases, if you did not get a response, can you perhaps try using the online support center or use secondary email address in case your/our emails did not reach?

Beantwortet am 18.9.2023
Pascal
Pascal
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 23.10.2023

Logiciel de gestion des tâches

Vorteile

Le messagerie complet qui intègre un calendrier avec suivi des mails

Nachteile

J'aime logiciel surtout sa disponibilitéMais décalage de temps pour la synchronisation

Victorien
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
3

4
Bewertet am 22.10.2023

Meilleur logiciel

Vorteile

eMclient est très facile à utiliser et rapide à utiliser. Il me permet de sécuriser mes messages.

Nachteile

L'utilisation de eMclient est un peu compliqué pour les débutants.

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 18.10.2023

Un bon logiciel

Vorteile

eM Client est un logiciel extrêmement utile pour moi en tant qu'agent de support Je l'ai utilisé pour gérer les courriels avec les prospects et les entreprises

Nachteile

J'ai découvert plusieurs avantages J'apprécie particulièrement la version gratuite Je n'ai rencontré aucun problème jusqu'à présent

José
José
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 5.10.2023

Excellent pour les gestions

L'abonnement a été difficile mais c'est un bon logiciel. Appreciable

Vorteile

Gestions de projets impeccables, bonne productivité.

Nachteile

L'abonnement a été très coûteux. Difficile d'accès au début

Antwort von eM Client

Hi José, thank you for the review! eM Client is a one-time payment, not a subscription, so for the price you paid the license will never expire. If you need any assistance, don't hesitate to reach out to our support team at https://support.emclient.com/, we'll be happy to help.

Beantwortet am 15.11.2023
Christine
Christine
  • Branche: Hausmeisterservice
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 24.8.2023

Outils de messagerie

Vorteile

Très facile à utiliser avec un interface moderneDisponibilité dans tout les pays

Nachteile

Pas mal une fois maîtriserLa synchronisation du calendrier

Verifizierter Rezensent
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 13.4.2023

eM Client de los mejores clientes de correo

La experiencia el eM Client es muy buena, me gusta mucho, como expresé mas arriba por si interfaz, intuitiva y la integración con múltiples cuentas de correo de gmail, hotmal y de domini propio.

Vorteile

La interfaz intuitiva, alta compatibilidad, función de búsqueda poderosa, herramientas colaborativas, integración con múltiples cuentas y alto nivel de seguridad. Es una opción sólida y confiable para aquellos que buscan una solución completa de correo electrónico y calendario. Su diseño intuitivo hacen que la curva de apredizaje sea baja

Nachteile

Desde que lo utilizo, (aproximadamente seis meses) no he encontrado cosas que no me gusten, pero comparado con otros clientes de correo electrónico es que su versión gratuita tiene algunas limitaciones, como un límite en el número de cuentas de correo electrónico y la falta de soporte técnico prioritario.

Samson
Samson
  • Branche: Rundfunkmedien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 28.9.2023

Logiciel de gestion

Vorteile

C'est l'un des meilleurs logiciels de gestion des tâches très simple et innovante avec des fonctionnalités très performante et facile à utiliser avec un très bon messagerie électronique pour la gestion des clients en apportant son aide aux entreprises

Nachteile

Pas mal de choses. J'adore également la version gratuite. Je n'ai pas eu de problème

Emmanuel
Emmanuel
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 16.9.2023

Logiciel de gestion

Vorteile

Un meilleur logiciel pour la gestion des tâches très innovantes grâce à ses fonctionnalités. Facile à utiliser et avec une bonne qualité. Un très bon messagerie pour la gestion des clients.

Nachteile

C'est un meilleur logiciel de gestion que j'aime beaucoup mais c'est un peu cher par mois et je souhaite que s'en charge de ça

Antwort von eM Client

Hi Emmanuel, thank you for your review!
However, eM Client provides one-time purchase licenses, so you do not need to pay per month to use it. If you have any further questions concerning the price or your licenses, please reach out to [email protected] to clear this up :)

Beantwortet am 18.9.2023
holonou
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.8.2023

Outils de messagerie clients

Vorteile

Très facile à utiliserUne interface moderne avec un calendrier à ça disposition

Nachteile

Je recommande l'outil surtout la version d'essai gratuite pour la maîtriseLa disponibilité dans tout les pays

Andrea
  • Branche: Hochschulbildung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 15.7.2023

Una valida alternativa a Microsoft Outlook

Vorteile

Software di posta elettronica con interfaccia molto intuitiva e pulita simile come struttura al prodotto rivale di Microsoft. Possibilità di gestire più account configurati con i più famosi server di posta conosciuti. Come funzioni ha la gestione dei contatti, degli impegni, attività e possibilità di sincronia con i calendari dei servizi online.

Nachteile

La versione gratuita del client è abbastanza limitata nel numero d'account che si può aggiungere, compatibile solamente con Windows, sarebbe stato auspicabile anche per altri sistemi operativi.

Fabrice
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 20.11.2023

Logiciel de gestion

Le logiciel em client est a recommander.

Vorteile

em clients est un tres bon logiciel qui aide les entreprises dans la gestion par mail .

Nachteile

Avec ce rapport prix tres abordable , ce logiciel rend fiable les clients.

Ronald
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
1
Funktionalität
4
Bedienkomfort
2
Kundenbetreuung
5

3
Bewertet am 2.5.2023

Could be the best email client on the market if not for license pricing

emClient has the ability to be the best email program of its kind. It has everything going for it but still needs some polish and I am not certain the developers are "game" to doing the improvements that should be done.For starters, there is no message directional delete. This is a basic function in most email clients, most notably, Apple Mail. Delete a message and it should move up to the next newer message. Nope. Does not do that and when I suggested it to customer support they didn't even acknowledge the request and simply said that I should just highlight the messages I want to delete and hit the delete key. Sorry, after having the feature properly implemented in Apple Mail, there is no substitute.Setting up RULES is a bit of a cumbersome process compared to Apple Mail. It's really wonky compared to other email clients. There are too many steps with templates that you have to go through to set up a simple mail filter. I consider myself a pro at doing it on multiple clients and I ended up having to contact support to figure out how to do it with theirs.Still, I think the client is fantastic enough that I would want to purchase it, that is, until I got to their licensing policy. A license costs about $70. However, that's for one computer. Most people have at least two devices in their homes so $70 doesn't cover more than one.So, if you want two computers licensed, that's about $105. But wait! That $105 is only for the version out at the moment. Want future lifetim

Vorteile

Feature-rich, supports all major email accounts, has integrated calendar

Nachteile

Too costly for personal use, mail deletion not on par with other clients, creating rules a cumbersome process.

Stefania
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 29.3.2024

posta el "Client"

Vorteile

sistema di posta elettronica completo e facile da usare
Invia e riceve messaggi crittografati e protegge la privacy con la crittografia PGP
Si può impostare il sistema per poter richiamare un messaggio inviato erroneamente

Nachteile

al momento non posso dire nulla di cose che non mi piacciono

Sylvie Florence
Sylvie Florence
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
3
Funktionalität
4
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

4
Bewertet am 22.9.2023

Logiciel de gestion

Vorteile

Un très bon logiciel de campagne de mail et très simple à utiliser. Avec une bonne qualité et très efficace

Nachteile

Un très bon produit pour la gestion des tâches et des mails

Jacob
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionalität
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

3
Bewertet am 1.3.2023

Email message size

I love the platform, but the inability to display emails with large attachments is a huge problem to our business. Customer support were rude and closed the support ticket to a paying customer without our consent and without resolving the issue, or doing everything they could to help. They washed their hands of it.

Vorteile

I love eM Client for how it displays messages, the UI and the ability it has to use multiple accounts on the Pro version.

Nachteile

There has been a LONG term issue of it not displaying emails with attachments in excess of 25MB. This means customers will send us emails with large attachments and we won't see them because eM Client won't display them, when other email platforms will. We checked our email server settings and the option "Do not limit message size" is selected at a Server level. Yet, Customer Support still persistently blamed our email servers and refused to offer any solutions. As has been mentioned by other users, email syncing can also be slow.

Antwort von eM Client

Hi Jacob, thank you for your review, we're sorry to hear our support has not been able to resolve or explain the issues more clearly (if it indeed could not be changed from our side) - can you please send us your ticket ID to [email protected] so we can check the support you received from our technicians and see if we can escalate it or provide some more tips on how to resolve it?

Beantwortet am 21.4.2023
Cedric Toussaint
Cedric Toussaint
  • Branche: Grafikdesign
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 29.9.2023

Logiciel de gestion de tâches

Vorteile

eM Client est un très bon logiciel de gestion de tâches que j'ai beaucoup aimé utilisé car elle me facilite beaucoup la gestion de mon temps

Nachteile

Je ne lui trouve absolument aucun inconvénient et je le recommande vivement

muhamad
muhamad
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
0
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
0

5
Bewertet am 4.4.2023

highly recommend mail client

cover all solution for our office need

Vorteile

all in one email, contact, calendar, task, and chat management with free

Nachteile

nothing, i dont have anything i dont like

Damian
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionalität
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 25.3.2023

Excelente gestor de correos eM Client y gratis!

Vorteile

Configuras el correo de manera sencilla y sin complicaciones. Permite tener bandeja unificada con varias cuentas, lo que ahorra tiempo para leer todos tus correos. Los filtros funcionan bien, y las tareas y calendarios complementan bien el trabajo de oficina. Desde la versión gratuita tiene un gestor de correos completo, que te permite estar al día.

Nachteile

Pues no tengo nada en contra del software, creo que vale la pena.

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