Über Mews

Mews Commander ist eine cloudbasierte Immobilienverwaltungslösung, die für Hotels aller Typen und Größen konzipiert wurde. Die Lösung bietet Check-in, Online-Zahlungen, Kanalmanagement, Haushaltsmanagement und Berichterstattung in einer Suite. Mews Commander verfügt über eine Reservierungsverwaltung, die es Nutzern ermöglicht, mithilfe eines Echtzeit-Verfügbarkeitskalenders Reservierungen vorzunehmen. Das Hotelpersonal kann auch Buchungsangebote wie Unternehmens- und Rabattgutscheine anwenden. Das Produkt bietet außerdem eine Frontofficeverwaltung, mit der Nutzer Rechnungen erstellen und das Einchecken in sowie das Auschecken aus Zimmern verwalten können. Das Produkt verfügt außerdem über eine Kanalverwaltung, die es Nutzern ermöglicht, sich mit verschiedenen Buchungswebsites zu verbinden und Reservierungen zu verwalten. Mews Commander bietet anpassbare Berichterstattung und Dashboards, mit denen Nutzer Aufgaben, Reservierungen, Buchungen, Zimmer, Kunden und Finanzdaten in Echtzeit verfolgen können. Mews Commander bietet die Integration mit verschiedenen Unternehmenslösungen wie Lightspeed, Sage, TripAdvisor, Helios und Braintree.
Mews Software - 1
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Mews Video
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Mews Software - 5 - Vorschau

Mews Preis

Mews bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Mews ist ab 100,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis:
100,00 $/Monat
Kostenlose Version:
Nein
Kostenlose Testversion:
Nein

Alternativen für Mews

Mews Erfahrungen

Funktionsbewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionalität
4,6
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,4
5 von 42 Bewertungen Alle Bewertungen anzeigen
Stephen
Stephen
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
5
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4

5
Bewertet am 28.2.2024

Great PMS for large Hotel/Hostel

Great PMS in general, always advise Mews as a top product (though it comes with the price tag). For large hostels, chains or large hotels, I believe this is the most future proof PMS for the time being.

Vorteile

- Flexibility of product
- Large number of integrations
- Continuous development to improve the product.

Nachteile

- Support emails aren't clearly handled, they need a dedicated support portal to follow tickets. Right now following up on old tickets means searching old emails as each response from Mews creates a new email chain without any context.

In Betracht gezogene Alternativen

Cloudbeds
Jesper
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 4.7.2024

A game changer

Mews constantly helps us to streamline our operations and get smarter about the way we work and find new revenue streams. We have since covid (we turned to Mews in sep 2019) been breaking new revenue records almost every month, this would not have been possible without Mews and all the integrations that comes along!

Vorteile

Working mostly in the backend of the system it has been revolutionary for me, and the hotel, when we switched to Mews about 5 years ago, the number of integrations and how easily they connect is nothing like I've seen before. So do yourself a favor and switch from that legacy system of yours to Mews and the revenue streams will open.

Nachteile

Not much really but do mind now if you switch from a legacy system that you pay every 1-2 years to do an upgrade to get some new functions. With Mews you need to keep yourself and the staff alert on new functions and constantly evolve with the system to get the most out of it. In Mews updates come every week, some big some small. With great functionality comes great responsibility to use it.

In Betracht gezogene Alternativen

Clock PMS

Warum Mews gewählt wurde

We needed a system that that was possible to integrate with other systems, a system that had a well working customer support and that was operationally safe, something that did not break down every week and needed a restart on our server in the basement, all that we got, and plenty more.

Gründe für den Wechsel zu Mews

Mews seemed like the best choice at the moment, and I still belive that is the case
David
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
2
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
1

1
Bewertet am 19.7.2024

BEWARE before you make the Move

Terrible overall experience. Now we are stuck

Vorteile

Booking Engine, the accent of the sales rep.

Nachteile

No reconciliation, no batching, no night audit. Takes up to 6 days to get your money, they hold some of your money as a reserve, they take there fees out of every deposit instead of monthly. Human assistance is non existent. No one will call you back or answer or explain anything. None of the above issues were explained when purchasing. If they were we wouldn't have bought it.

vicky
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
3
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
2

4
Bewertet am 6.6.2023

Hotel software

very limited touch reservations - before we had to take payment for all of them manually. the guest communication emails are helpful

Vorteile

if you want software to manage rooms and booking engine this is for you. we are a wedding venue so its not been quite as adaptable as we wanted it to be.

Nachteile

onboarding was very complicated and set up was all on the venue, we had a lot of pre paid deposits to move over from old system and this was manual

In Betracht gezogene Alternativen

Event Temple

Warum Mews gewählt wurde

contract was up for renewal

Gründe für den Wechsel zu Mews

it meant we could leave contract early as it was bought out the old software. we didnt want to pay the cost to transfer to others.
Phillip
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
5
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5

5
Bewertet am 9.6.2024

Sleek, efficient, easy to use.

Vorteile

Smoother operations, happier staff: Mews automates tasks and offers a user-friendly interface. This frees up our staff to focus on providing excellent guest service, which ultimately benefits everyone.
Tech-savvy features for modern guests: Mews caters to today's travelers with features like contactless solutions and online check-in. This allows for a quicker and more convenient arrival experience for our guests.
Increased revenue potential: Mews offers flexible rate management and the ability to monetize additional spaces. This empowers us to optimize our pricing strategy and find new ways to generate revenue. I'm also impressed by their commitment to development. The beta program allows us to test new features and provide feedback, ensuring Mews stays at the forefront of the hospitality industry.

Nachteile

Reporting capabilities: While Mews offers a good range of reports, additional customization options for in-depth data analysis would be beneficial. This would allow for a more granular understanding of hotel performance.

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